haaiquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.
sinds wanneer gebruik jij vibo's?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Pauze, soort van
Zit hier alleen weg te trillen
Ik kom naar Utrecht vandaagquote:
Erg goed. Komt vanzelf. Ik ben nogal snel moe om de een of andere redenquote:
jetlagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg goed. Komt vanzelf. Ik ben nogal snel moe om de een of andere reden [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg goed. Komt vanzelf. Ik ben nogal snel moe om de een of andere reden
Ze zijn hier aan het verbouwen, en dat voelen en horen we. Vooral tussen 12 en 1quote:
Ik eb gisteren een instorting gehad, ik slaap al een week slecht. Heel slecht. Dat gedoe in die buik helpt er goed aan mee natuurlijk. Vandaag gaat het weer wat. Maar voordat ik weer mag/kan werken of zo zal wel even duren. Ik wandel elke dag een blokje, maar ben dan ook echt helemaal bekaf. Echt te triest.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]schiet eens op met dat herstellen zeg
Gaat het al wel wat beter
Nou je het zegt, daar heb ik dit jaar geen last van gehadquote:
Blijft altijd verbazend hoe snel je je conditie kwijt kan raken met zoietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eb gisteren een instorting gehad, ik slaap al een week slecht. Heel slecht. Dat gedoe in die buik helpt er goed aan mee natuurlijk. Vandaag gaat het weer wat. Maar voordat ik weer mag/kan werken of zo zal wel even duren. Ik wandel elke dag een blokje, maar ben dan ook echt helemaal bekaf. Echt te triest.
Of dat is je amper opgevallen door je buikquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou je het zegt, daar heb ik dit jaar geen last van gehad
Ik was al anderhalf week thuis.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dat is je amper opgevallen door je buik
Wowquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Er is geen werk en iedereen die wat tegen mij zou KUNNEN willen zeggen, is al weg [afbeelding]
ik kan gewoon naar huis [afbeelding] Doe ik over een half uurtje dus ook maar [afbeelding]
tis er gebeurt dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was al anderhalf week thuis.
Mja, voel wel wat aan de buikspieren, daarin hebben ze dan ook lopen snijden, niet geheel raar dus. Maar goed, kan weer alles bewegen, nu eerst eerste controle afwachten.
Ik had vorige week wat buikpijn. Voor mij een nieuwe ervaring...quote:
oef, das niet niksquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had vorige week wat buikpijn. Voor mij een nieuwe ervaring...
Gewoon gespinned, maar donderdag dacht ik van, joh, eens naar de huisarts. Bloed geprikt etc, maar niets. Hij drukte wel wat daar rechts onder en ik voelde wel wat, maar niet zo dat ik tegen het plafond lag.
Vrijdag ben ik zelf weer terug gegaan. Hij stuurde me door naar spoedeisende hulp, op die plek zit de blinde darm, maar mijn bloed liet geen infectie zien. Pas in het ziekenhuis naar een scan bleek dat ie al geperforeerd was en dus die infectie mijn buikholte aan het kietelen was.
Twee uur later onder het mes en 4 nachten lang in het ziekenhuis met in totaal 6 liter anti biotica en 6 liter spoelmiddel....
Nu niet meer!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
weekend, dus
iedereen aan de hap of zo?
Dat eten dan hequote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het schaatsen is weer begonnen
Ik kan geen foto vinden van de Arriva Stadler GTW 10237![]()
Die heet ook Marianne Timmer
En ziet er ongeveer zo uit, maar net niet helemaal precies.
[ afbeelding ]
Een vrouw is niet het eerste dat in me opkomt als ik aan een trein denk (en al helemaal niet als ik er een plaatje bij ziequote:
Al die dieselstelletjes zijn genoemd naaer beroemde noorderlingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Een vrouw is niet het eerste dat in me opkomt als ik aan een trein denk (en al helemaal niet als ik er een plaatje bij zie).
Hmz... En de mannen waren opquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die dieselstelletjes zijn genoemd naaer beroemde noorderlingen
Het ziet er somber uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:07 schreef es70 het volgende:
Hmz... En de mannen waren op.
Is er ook een Rintje Ritsma.
![]()
Neuh hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:07 schreef es70 het volgende:
Sorry Fles, ben in een vervelende bui geloof ik
.
Niet echt lekkere dingen in dat lijstjequote:
Nee, ik begrijp jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt lekkere dingen in dat lijstje. Tenminste, niet in de categorie 'jij zou 'm wel naar binnen mogen rangeren'
.
Ze is leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh hoor
IK vind marianne gewoon een gloeiend lekker ding![]()
![]()
![]()
Dat hoef je niet met me eens te zijn
Liever niet, eigenlijk
Nou, dan zijn we het eensch toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze is leuk. Maar voor mij iig niet 'gloeiend lekker'
. Kan me wel voorstellen dat jij er zo over denkt
.
Why dequote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we het eensch toch?
Bierrrrrrrrrrrrrr en de pcquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
Cola Zero!
Bacardi!
BaCoZ
En heroes[ afbeelding ]
Gewoon, idd niet echt lekkere mokkels in dat lijstjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Why deals PI
. Vind je dat ook een beetje zielig voor me
. Of druk ik me niet netjes uit
.
Doe is normaal johquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
Cola Zero!
Bacardi!
BaCoZ
En heroes[ afbeelding ]
Bullshit, ik was prima neukbaar, na het schudden ging het pas misquote:
Hmm, ik denk dat die procedure dan even opnieuw gedocumenteerd moet wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Bullshit, ik was prima neukbaar, na het schudden ging het pas mis.
Huhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat die procedure dan even opnieuw gedocumenteerd moet worden
Gewoon, even alle stappen nalopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Huh. Ik ben niet dronken, maar ik heb wel wat op...
![]()
PIllen, paddo's, coke, .............?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Huh. Ik ben niet dronken, maar ik heb wel wat op...
![]()
Watquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, even alle stappen nalopen
Hoe dat zuipen gaat, daar kan ik me nog wel enigszins iets bij voorstellen...quote:
Djiezzz... Als je de theorie van die tweede kent is de praktijk niet heel afwijkend hoor. Bovendien is er voldoende aanschouwelijk 'onderwijs' te vinden op het internetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dat zuipen gaat, daar kan ik me nog wel enigszins iets bij voorstellen...
Ja maarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Djiezzz... Als je de theorie van die tweede kent is de praktijk niet heel afwijkend hoor. Bovendien is er voldoende aanschouwelijk 'onderwijs' te vinden op het internet.
Jaquote:
Sorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja,
invoeg sjabloontje
"ik wil ook weleens sechs"
en zo
Nou ja, gewoon, gezellig leuk is ook gezellig leukquote:
Eigenlijk is knuffelen minstens zo lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon, gezellig leuk is ook gezellig leuk
Ik vind je lief![]()
Nou, als ik dan toch een vrouw moet kiezen ga ik met Marc mee... Jessica Biel is wel een ontzettend plezierige vrouw om naar te kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En toch vind ik Marianne Timmer een lekker ding![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hee, wij mannen moeten stoer overkomen hmm
Mwoa. als er gaatjes gevuld moeten worden, dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Jammer genoeg vullen praatjes geen gaatjes.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:42 schreef Pheno het volgende:
Hier ook al niet. Al komen met ouders tegen een uur of 5. Leuk, overbezorgd doen...
Overbezorgdheid is nog wel lief... Beter dan totale desinteresse iigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:42 schreef Pheno het volgende:
Hier ook al niet. Al komen met ouders tegen een uur of 5. Leuk, overbezorgd doen...
Dat heb ik al van de rest van de wereld. Leuk, al die kaartjes van kennissen (welke kaartjes?). Het boeit men niet. Zoals altijdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Overbezorgdheid is nog wel lief... Beter dan totale desinteresse iig.
nope inmiddels alweer aan t werkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
Hey luitjes.
Ysnke ben je in Limburg?
Iedereen is op zijn eigen eilandje aan het k*tten... Maar dat wil niet zeggen dat het af en toe pijn doet dat (weer eens) bevestigd te krijgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik al van de rest van de wereld. Leuk, al die kaartjes van kennissen (welke kaartjes?). Het boeit men niet. Zoals altijd
Dat is zeker waar, soms lijkt het wel alsof mensen alleen nog maar met zichzelf bezig zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Iedereen is op zijn eigen eilandje aan het k*tten... Maar dat wil niet zeggen dat het af en toe pijn doet dat (weer eens) bevestigd te krijgen.
niet te hard werken hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al geveegd, gedweild etc.
t was ook niet als een aanval bedoeld. dat weet je.quote:Ik ga wel naar ziekenhuizen om mensen even te bezoeken, bij mij doen ze de moeite niet. Ik moet er soms ook 60 km voor rijden
Ach ja, je raakt zoiets gewend.
Er was geen straatje zo goed geveegd als het mijne, maar ik ben gestoptquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:12 schreef Ynske het volgende:
ergens hebben jullie wel gelijk, maar ik blijf erbij dat iedereen ook eerst eens bij zich eigen moet vegen. als ik me niet interesseer voor een ander, interesseert die zich ook minder of niet voor mij. helaas
toch is het niet tof om niet eens gevraagd te krijgen hoe t nu met je gaat.
Mag je dat wel doen zo vlak na je operatie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:27 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al geveegd, gedweild etc.
Oja? Ik raak er juist niet aan gewend.quote:. Ik ga wel naar ziekenhuizen om mensen even te bezoeken, bij mij doen ze de moeite niet. Ik moet er soms ook 60 km voor rijden
Ach ja, je raakt zoiets gewend.
thee drinkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:52 schreef Pheno het volgende:
Ynske weet wel hoe het zit
Maar voor de rest:
ik heb een appelkoek op, een overwinning! Wat buiten gelopen, een goede blok om. MOet toch weer wat doen. Heb nog wat steken, maar die komen van toch teveel vochtverlies denk ik, dus ik drink me nog suffer.
Hey,quote:
Zou het niet weten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:50 schreef Pheno het volgende:
Vraagje: waarom is het zo dat als je weer wat kan eten, dat een kroket opeens de hemel lijkt?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:50 schreef Pheno het volgende:
Vraagje: waarom is het zo dat als je weer wat kan eten, dat een kroket opeens de hemel lijkt?
hebben jullie geenbezorgende snackbar in de buurt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:00 schreef Pheno het volgende:
Man, het water komt in m'n mond. Damn kroketten. Alleen ik mg niet rijden en de snackbar is niet op loopafstand...
die hebben meestal wel een scooter of een bmw/mercedes hequote:
Die sambal zou ik idd maar laten jaquote:Nou ja, de eerstvolgende gelegenheid: they are mine!
Nu maar eens aan de nasi, ook lekker. Geen "Phenostyle" sambal erbij, dat durf ik nog niet
ik een waterigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden
Marti Pellow van Wet Wet Wet...quote:
Jammer idd, want een lekker kontje hoort er toch wel bijquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Marti Pellow van Wet Wet Wet...
Nice van de voorkant. Kwam er net achter dat hij geen lekker kontje heeft, beetje jammer
.
uhuh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:38 schreef es70 het volgende:
Bengel!
Remember this one.
[ afbeelding ]
Ja, die goede oude tijd van es and me.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Wet Wet Wet. Die band van vroeger?
I guess so...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Wet Wet Wet. Die band van vroeger?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, die goede oude tijd van es and me.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had ook even een 'hmmzzz' momentje
.
Ik ben eigenlijk de laatste die iets over een lekker kontje mag zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jammer idd, want een lekker kontje hoort er toch wel bij
Erg niet, wat confronterend somsquote:
In dat van Phille nijp ik toch wel eens graag af en toequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk de laatste die iets over een lekker kontje mag zeggen. Pat heeft een 'eind van zijn rug', geen kontje
.
Hey Qutiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |