Uit de Comments:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als ik mijn setup post, krijg ik altijd de vraag over mijn wallpaper ipv mijn mooie mac-collectie: het is hier al niet anders![]()
http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1341
quote:Posted by: AlexStross Tue August 7th, 2007 at 12:02:56 AM
This is a great panorama. I just tried the layer alignment and blending features on CS3 with 3 of my images and it says I don't have enough memory (3.2gb). What kind of hardware are you running on?
Posted by: VersonPhoto Tue August 7th, 2007 at 11:44:39 PM
Really? That's unusual. I'm running on an iMac with 2GB. Try doing File-->Automate-->Photomerge.
Posted by: AlexStross Wed August 8th, 2007 at 02:00:09 AM
Vista is unfortunatly a fat bloated monster. 1.2gb of vista only leaves 2gb for work. I don't want to go x64 because of potential problems. But 8gb sure would be nice.
Ja, door dit soort foto's wil ik ook!quote:
Doe je dalijk nog even Build nummertje posten?quote:
Ik heb hem al geinstalleerdquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe je dalijk nog even Build nummertje posten?![]()
Post jij dan even het build nummertje? Mijn gedownloade GM draait prima, zie geen reden om nog eens te installerenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:36 schreef DaFrenk het volgende:
Woei!
Kwam net iemand een pakettje brengen! Geen UPS maar een ander koeriersbedrijf.. en wat brachttie? Jawel.. Leopard
Net nu ik een nieuwe installatie ben begonnen met de externe HDD. Maar dat zal toch wel weer misgaan. Maar goedNu ben ik iig volledig legaal bezig
Ben hem dus nu van die gedownloade GM aan het installeren. Maar ik zie aan het installatielog dat er veel fouten zijn. Dus ik vermoed dat ik straks een schone installatie moet doen. Die zal ik dan wel met het originele schijfje doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:37 schreef Lunar het volgende:
[..]
Post jij dan even het build nummertje? Mijn gedownloade GM draait prima, zie geen reden om nog eens te installeren
Die ben je dus gewoon kwijt volgens mijquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:54 schreef DaFrenk het volgende:
Ik heb een backup van Mail, maar hoe zit het nu straks in Leopard als ik zo moet kiezen voor een schone installatie? Kan ik die dan gewoon importeren? En hoe zit het dan met alle instellingen van de accounts, m'n regels enz.?
Het viel me op dat het versienummer van de installatie precies gelijk is aan die DMG. Dus dat klopt alquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:37 schreef Lunar het volgende:
[..]
Post jij dan even het build nummertje? Mijn gedownloade GM draait prima, zie geen reden om nog eens te installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |