zullen we 'm de tijd geven tot deel 200?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef Jarno het volgende:
Is dit dan het deel waarin Tijn... ohwfuckit..
Mijn plaatje in het vorige deel was dan ook heel stout.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
*We mogen vanavond legaal plaatjes posten-post!
Het wordt volgende week. Dat betekent dat als er niet meer dan 42 posts per dag worden gezet in dit topic, ik in *dit deel* nog een iMac ga kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef Jarno het volgende:
Is dit dan het deel waarin Tijn... ohwfuckit..
Volgens Walter wel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:28 schreef De_Hertog het volgende:
Is er al nieuws over Leopard in combinatie met een 1.0.2 iPhone? Gaat dat gewoon?
Ja, dat gaat gewoon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:28 schreef De_Hertog het volgende:
Is er al nieuws over Leopard in combinatie met een 1.0.2 iPhone? Gaat dat gewoon?
Spotlight is aan het indexeren. Dat was bij mij ook zo toen ik vannacht Leopard aan het installeren was... (ja, ik kon niet in slaap vallen, maar niet vanwege Leopardquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:40 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm.. Leopard geinstalleerd.. ben nu bij het blauwe scherm voor het inlogscherm maar er gebeurd niet veel.. koeling begint wel te loeien.. oh-ohw...
Komt er ook nog een strandbal bij![]()
Waarom hebben die krengen geen HDD activiteit indicator.. hoe moet ik nu weten wat hij aan het doen is![]()
Dat hoop ik toch van wel, anders ben ik echt genaaid..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe werkt dat met ADC? Als ik nu ADC aanvraag krijg ik Leopard dan thuis?
Update of clean install? Bij mijn update over Tiger op de MPB bleef ie ook heel lang hangen. Ik ben ongeduldig en heb dat ding uitgezet en een clean install gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:40 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm.. Leopard geinstalleerd.. ben nu bij het blauwe scherm voor het inlogscherm maar er gebeurd niet veel.. koeling begint wel te loeien.. oh-ohw...
Komt er ook nog een strandbal bij![]()
Waarom hebben die krengen geen HDD activiteit indicator.. hoe moet ik nu weten wat hij aan het doen is![]()
Wat moet ik nu doen? Laten draaien of resetten..![]()
Ja, upgrade dus. Dus jij had het ook! Hmm..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Update of clean install? Bij mijn update over Tiger op de MPB bleef ie ook heel lang hangen. Ik ben ongeduldig en heb dat ding uitgezet en een clean install gedaan.
Dus jij had ook dat hij voor het inlogscherm bleef hangen? Je kon dus niks doen dan wachten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef Sjoewe het volgende:
Het duurt inderdaad lang op de mbp, maar gewoon laten draaien, komt vanzelf op een gegeven moment gaat hij heel snel.
Ja, maar ik krijg die niet aan de praat naar de UvA toe, hoewel de instellingen m.i. allemaal kloppenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik gebruik gewoon de normale VPN client van Apple zelf, die werkt dan wel weer..
Ik blijf het raar vinden, volgens mij is de infrastructuur bij alle Uni's gelijk ingericht in NL qua VPN. Behalve qua serveradressen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg die niet aan de praat naar de UvA toe, hoewel de instellingen m.i. allemaal kloppen![]()
Ik selecteer dan in "Netwerk" VPN-Interface met VPN-type L2TP via IPSec. Mijn accountnaam en wachtwoord, alsmede groepsnaam. Computercontrole 'gedeeld geheim' moet ik invullen, want ander komt de foutmelding dat het 'Gedeelde IPSec-geheim' ontbreekt. Vul ik daar echter ook ipsec in, dan krijg ik nog steeds geen verbinding.quote:Host= vpn.uva.nl
GroupName = ipsec
GroupPwd = ipsec
UserName= [UvAnetID]
UserPassword = [UvAnetID password]
Ah, ik zie het verschil al. Hier werken ze met PPTP, scheelt wat authenticatie stappen. Maar dat sucked idd, voor 802.1x hadden ze voor Windows clients ook een aparte tool genaamd SecureW2.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wel, ik krijg de volgende instellingen mee van ICT
[..]
Ik selecteer dan in "Netwerk" VPN-Interface met VPN-type L2TP via IPSec. Mijn accountnaam en wachtwoord, alsmede groepsnaam. Computercontrole 'gedeeld geheim' moet ik invullen, want ander komt de foutmelding dat het 'Gedeelde IPSec-geheim' ontbreekt. Vul ik daar echter ook ipsec in, dan krijg ik nog steeds geen verbinding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt er dus op dat het 'gedeelde geheim' het probleem is. ICT ondersteund ook de ingebouwde VPN van XP en W2K niet, dus het zou me verbazen als ze dat bij OSX wel deden.
Mag ik jouw wallpaper?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wel, ik krijg de volgende instellingen mee van ICT
[..]
Ik selecteer dan in "Netwerk" VPN-Interface met VPN-type L2TP via IPSec. Mijn accountnaam en wachtwoord, alsmede groepsnaam. Computercontrole 'gedeeld geheim' moet ik invullen, want ander komt de foutmelding dat het 'Gedeelde IPSec-geheim' ontbreekt. Vul ik daar echter ook ipsec in, dan krijg ik nog steeds geen verbinding.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt er dus op dat het 'gedeelde geheim' het probleem is. ICT ondersteund ook de ingebouwde VPN van XP en W2K niet, dus het zou me verbazen als ze dat bij OSX wel deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |