quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 06:53 schreef Godlike02 het volgende:
Vroeg dus moe voor de rest tof!
Same herequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:01 schreef Miam het volgende:
nouja, geen zin om te werken dus.
verder nog steeds wel redelijk.
En wat houdt jou tegen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:40 schreef kastanova het volgende:
Zin om zonder plan of specifiek eindpunt kilometers lang met m'n favoriete muziek over de snelweg te knallen...
Het gebrek aan een ander met dezelfde gedachte... Ben ik op een gegeven moment uitgereden en dan sta je daar ergens in the middle of nowhere in je eentje... En ik verveel me nogal snelquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het gebrek aan een ander met dezelfde gedachte... Ben ik op een gegeven moment uitgereden en dan sta je daar ergens in the middle of nowhere in je eentje... En ik verveel me nogal snel.
Heerlijke bezigheid!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:40 schreef kastanova het volgende:
Zin om zonder plan of specifiek eindpunt kilometers lang met m'n favoriete muziek over de snelweg te knallen...
Oh ja!? Vertel ..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef Sjowhan het volgende:
Wat lacherig [ afbeelding ]
En wat verliefd ofzo, ik weet het nog even niet![]()
jaaa ik heb je gemist popje!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sterkte. Know the feeling...
OT:
Helemaal zen en in balansNet terug van vakantie!
Shit.. sterkte ermeequote:
quote:
bezorgdheid was terecht, verdommequote:Op maandag 29 oktober 2007 12:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
![]()
he hoor maar niks van je,gsm kapot![]()
OT : bezorgd
Ja sorry, heb t erg druk gehadquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
![]()
he hoor maar niks van je,gsm kapot![]()
Hier ook, maar dat is meer regel dan uitzonderingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:09 schreef Houniet het volgende:
slecht geslapen bah
Zoiets dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:27 schreef dawg het volgende:
Wat een enorme KICK heb ik nu in mijn lijf!Wauw!
Hier ga ik even van genieten, en van die mega BIG smile op mijn gezicht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet zeker of je je gelukkig voeltquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:44 schreef DrMarten het volgende:
Klote. Al anderhalve week griep en het knapt nog niet op.
Jezus meid, dat doet heel erg veel pijn!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:10 schreef Logician het volgende:
Zwakjes, 2 koliek aanvallen in 1wk is way too much
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:07 schreef birdydontfly het volgende:
Kut. ik blijf maar huilen om die jongen.
ik mis hem zo ergmoet nou toch afgelopen zijn hoor.
jezus
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 1 november 2007 17:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat je hem nog mist en om hem treurt siert je wel, er zijn ook meisjes die een paar dagen later hun verdriet weer wegneuken
Het komt wel goed
nu weet ik het nog nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef zwartedoos het volgende:
Super gave laarzen gekocht![]()
![]()
maar veels te duur eik
![]()
die had ik ook, maar vananvond fssetje dus ik denk even onder de zonnenbank,maarrrrrrrrrr beetje in gedoezeld en niet gevoeld dat mijn gezichjt wel heel warm werd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
after dinner-dip van jewelste. kan zo in slaap vallen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef candygirl het volgende:
[..]
die had ik ook, maar vananvond fssetje dus ik denk even onder de zonnenbank,maarrrrrrrrrr beetje in gedoezeld en niet gevoeld dat mijn gezichjt wel heel warm werd.
Heb nu knal rood gezicht voooral onder de ogen, dat word flink poederen straks![]()
ik net ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
troost je ik heb net een gat in mn panty getrokken
![]()
lelijke dates zijn écht een bummer jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:36 schreef Houtspeer het volgende:
Ik maak me zorgen om m'n pa, problemen op z'n werk, bedreigd..
Ook pissig omdat ik en een vriend donderdagavond een dubbel blind date hadden met 2 zweedse meisjes, waarvan wij dachten dat ze goddelijk eruit zouden zien. Ze waren lelijk. Zo lelijk.
Ben ook super moe, morgen ga ik me ziekmelden, dus heb een weekendje vrij, ik ga lekker met mijn gitaar oefenen.
Oh. En stom.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:15 schreef Q. het volgende:
Hmmm.
Ook last van, alleen heb ik dat sinds ik Pfeiffer heb gehad. Dus enigszins 'n oorzaak. Vervelend is 't wel. Je lijkt er aan te wennen, maar toch zit 't vaak goed in de wegquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moe. Word eigenlijk al sinds m'n 15e veel te snel moe. Destijds bloed laten prikken, niks gevonden. Volgende week moet ik toch langs m'n huisarts, toch maar weer eens een balletje opgooien.
gefeliciteerdquote:
ach kun je nog een leuke dag hebbenquote:
gefeliciteerd dan!quote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 18:47 schreef sophie24 het volgende:
geliefd
maar keelpijn en ziekigwil.niet. bwuh.
maar dan maar fijn in zijn bed liggen en pijn lijden.
jaquote:
quote:BloodyLotte - zondag 4 november 2007 @ 19:57
Geniaal Fokmoment dit.
OT: Ik zie nu pas een get-well-ecard die ik van een heeeeel lief meisje heb gekregen 2 dagen geleden.
Was het maar zo'n feest.. vrijdag uurtje of 16.00 is prima!quote:Op maandag 5 november 2007 18:40 schreef LOLBOY het volgende:
is het al vrijdag?
succes.quote:Op maandag 5 november 2007 21:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn eerste werkdag van mijn nieuwe baan zit erop... Ik ben binnen dezelfde organisatie gebleven, maar zit nu op een ander plekje in het gebouw en bij een andere afdeling met nieuwe collega's en kinderen en heb een totaal andere taak... Vanmiddag heb ik nog mijn afscheid van collega's gehad die een geweldig fotoboek in elkaar hebben gezet en daar heb ik net een potje over zitten janken... Zulke lieve woorden en zulke prachtige foto's. Ben nu dus een emo-kip (als ik het al niet was) en besef ineens, alsof er een bom is gevallen, hoeveel ik iedereen ga missen van mijn oude werk en twijfel (nog steeds) of ik er met mijn nieuwe baan goed aan doe. Iedereen lijkt er vertrouwen in te hebben dat ik het kan en dat ik het vast heel leuk ga vinden, maar nu zie ik echt pas hoeveel lol ik heb gehad bij mijn oude baan en hoe onzeker ik weer word in zo'n totaal nieuwe situatie voor mij... Ik zal me totaal opnieuw moeten bewijzen en dat vind ik behoorlijk spannend... Aan de andere kant ben ik degene die er voor gekozen heeft om deze nieuwe uitdaging aan te gaan, dus zal ik ook mijn beste beentje voor moeten zetten om er wat van te maken. Op dit moment is dat eigenlijk dus best heel moeilijk, omdat ik door het afscheid alleen maar zie wat ik ga missen...
*jankt nog even verder*
wat goed!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:55 schreef Miss_S het volgende:
happy dat mijn eerste punt een 7,5 is
maar iets minder dat de tentames kut gingen
je hebt PMquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:33 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
wat goed!
OT: ja gaat wel. mijn lieve nichtje moet een stel jampot glaasjes (+5, jezus) en een ooglapje, want lui oog. Arm meisje, ze vind het zo erg. en dat maakt mij dan weer een beetje verdietig. verder krijg ik fucking adobe premiere niet gedownload dus kan ik mn filmpje niet gedaan. aaah. frustrating. maar verder wel goed hoor.
Je maakt nog steeds "proefwerken" en je gaat al samenwonen? Iets zegt me dat dat niet goed gaat komenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:03 schreef Little_Angel het volgende:
Ontzettend moe, maar wel gelukkig.
We gaan samenwonen <3
Verder genoeeeeg van die proefwerken.
Tentamens. proefwerken, toetsen, zelfde troep.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je maakt nog steeds "proefwerken" en je gaat al samenwonen? Iets zegt me dat dat niet goed gaat komen.
OT: buikpijn is flink gezakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |