N.ickaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef N.icka het volgende:
Ik zou eerder schoenen op maat laten maken , maar ja , wie ben ik
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Doagere het volgende:
[..]
Wat zijn we weer orgineel..
En nee, die operatie is er, kga niet de rest van me leven naar 'speciale' schoenenwinkels om 'speciaal op maat gemaakte' schoenen te kopen..![]()
*Auch*quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef VoreG het volgende:
Je hebt je hele lichaam laten verbouwen, maar je voeten niet meegenomen?
inderdaad. ongelooflijk hoe mensen in een gezond lichaam laten snijden voor ijdelheid. doe het maar meid en succes met je amputatie teweeg brengende ontsteking !quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:01 schreef Lienekien het volgende:
't Idee zeg, om aan zoiets als je voeten te laten sleutelen 'omdat je geen leuke schoenen aan kunt'. Wees blij dat je een stel goedfunctionerende exemplaren hebt! Je mobiliteit zet je toch niet vrijwillig op het spel voor zo'n ijdele reden!
Idd dat lijden gun ik zo'n ijdele tuit welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:20 schreef Laton het volgende:
[..]
inderdaad. ongelooflijk hoe mensen in een gezond lichaam laten snijden voor ijdelheid. doe het maar meid en succes met je amputatie teweeg brengende ontsteking !![]()
Ik vind het persoonlijk toch een graadje erger. Met de ingrepen die jij noemt, morrel je niet aan de functionaliteit van je lichaam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:11 schreef Slarioux het volgende:
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat mensen dat zouden willen, verbaast het me na de schaamlipverkleining en de botox-injecties-in-je-oksels-tegen-het-zweten helemaal niks meer.
Ik, vrouw, heb maat 44, en heb genoeg leuke schoenen en laarzen in 'm'n kast staan. Het is gewoon een kwestie van weten waar je schoenen kunt kopen. Natuurlijk kost het meer, qua tijd en qua geld, maar dan heb je ook wat! Ik vind het grote onzin om hiervoor je voeten laten verkleinen en behoorlijk gevaarlijk ook!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef Doagere het volgende:
Hoi.![]()
Even een vraagje, ik heb zelf maat 43, en dit vind ik best irritant omdat alle leuke schoenen/laarzen maar tot maat 42 gaan. En daar pas ik net niet in..
Nu zit ik te denken aan een voetverkleining, ik heb er ooit wel is wat over gelezen maar ik weet niet waar ze deze operatie uitvoeren, wat de kosten zijn, hoe de revalidatie is ect.
Is er iemand die me op weg kan helpen?![]()
Ik weet niet, zweten vind ik op zich wel een functie, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk toch een graadje erger. Met de ingrepen die jij noemt, morrel je niet aan de functionaliteit van je lichaam.
Het heeft inderdaad wel een erg hoog Kelly-gehalte.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:01 schreef Lienekien het volgende:
't Idee zeg, om aan zoiets als je voeten te laten sleutelen 'omdat je geen leuke schoenen aan kunt'. Wees blij dat je een stel goedfunctionerende exemplaren hebt! Je mobiliteit zet je toch niet vrijwillig op het spel voor zo'n ijdele reden!
Uhm, in je fobo staan nog wel de voor foto's, dus blijkbaar wil je dat toch nog communiceren. En dan wordt je er ook op aangesproken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:46 schreef Doagere het volgende:
Nog steeds geen inhoudelijke andwoorden op de vraag.![]()
En heaven7, hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een man ben?
bronquote:Hoe extreem wil je gaan?
Van het bleken van de huid (Zuid-Afrika) tot een teenamputatie (Amerika). In sommige landen is niks te gek Een aantal – soms bizarre – cosmetische ingrepen in het kort uitgelegd.
* Beenverlenging (China). Vlak onder de knieën wordt een gat gemaakt en het bot door de helft gezaagd. Dit is de plek waar je nieuw bot aanmaakt. In het bot wordt een lange metalen pin geschoven. Daarna volgt een metalen frame rond de onderbenen dat wordt ‘vastgezet’ in de pin met behulp van spijkers. Met behulp van de pin en het frame kunnen het bot, de huid, de spieren en de zenuwen worden opgerekt. Het hele proces duurt anderhalf tot drie jaar.
* Bleken van de huid (Zuid-Afrika). Voor veel donkere vrouwen is een lichte(re) huid nog steeds het ultieme schoonheidsideaal. Ze gebruiken daarom huidblekende crèmes en reinigers die het chemische stofje hydroquinon bevatten. Hydroquinon is echter al jaren geleden verboden omdat het ernstige huidafwijkingen en misvormingen veroorzaakt. In lage concentraties (ca. 4%) werd het voorheen in Amerika gebruikt om sproeten en pigmentvlekken op te bleken. In Zuid-Afrika wordt hydroquinon in crèmes en zepen geïnjecteerd, in gevaarlijk hoge concentraties (15 tot 20%).
* Westerse oogleden (Azië). De cosmetische ingreep die met stip op nummer één staat in heel Azië, ook wel hit and stitch genoemd. Door het ‘verwesteren’ van de oogleden lijken de ogen groter en ronder. Met behulp van een naald maakt de chirurg een ‘oogplooi’. De operatie duurt meestal maar 10 minuten.
* Teenamputaties (Amerika). De kleine teen –of een deel ervan– wordt geamputeerd en eventuele lelijke botknobbels aan de zijkant van de voet worden afgeschaafd. Dit alles om makkelijker in een schoentje met hoge hak te passen.
Nouja, je bent toch in het lichaam van een man geboren? Volgens mij bedoelde heaven7 alleen maar te zeggen dat veel mannen een nog grotere schoenmaat hebben dan 43 en dat je in die zin "geluk" hebt gehad dat je met jouw mannenlichaam "slechts" voeten in maat 43 had en niet in maat 47 ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:46 schreef Doagere het volgende:
Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:29 schreef LasTeR het volgende:
Zal je dan ooit tevreden met jezelf zijn?![]()
\quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:46 schreef Doagere het volgende:
true!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:06 schreef milagro het volgende:
[..]
\
je bent en blijft een xy tje , hoor, daar valt niet tegen op te opereren, en dus heb je ook grote voeten omdat je nu eenmaal niet als xx geboren bent, en dat ook nooit zal worden, al zegt je paspoort iets anders.
ms is het zaak om bepaalde dingen gewoon te accepteren? er zijn ook zat geboren vrouwen met grote voeten, je bent dus niet alleen.
en perfect zul je nooit worden, en als die imperfectie nu je voeten betreft enkel, nou niet iets wat meteen in het oog springt en waar mensen je dagelijks op afrekenen of zo en je er daardoor gebukt onder gaat, en het jou zelf ook enkel om die leuke schoentjes gaat, en het niet je dagelijkse doen en laten dusdanig belemmerd omdat je er dood en dood ongelukkig want onzeker van bent, zou ik niet zulke drastische stappen nemen, want dat is een operatie toch wel, vind je niet?
[offtopic hntm]Ik denk ze zegt kroket![/offtopic hntm]quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef milagro het volgende:
dan nog is het vrij aan de TS om er wat aan te doen, indien mogelijk, natuurlijk, ik zou liever nog 2,3,4,5 keer nadenken of het nu echt zo'n ramp is om niet op leuke kokette hakjes te kunnen lopen...
Ja, maar dat maakt eigenlijk niet uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
huh?
was de ts ooit een man dan of snap ik hier dingen niet?
zoja.. is best goed gelukt dan iig
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:24 schreef NoktetMort het volgende:
@ ts; Gewoon nog een paar jaar wachten, een vijftal jaar geleden was het haast onmogelijk om als vrouw zijnde maat 42 te kopen (Nichtje van me was altijd kwaad), en nu zie je ze steeds vaker.
Gemiddelde voetlengtes gaan net zoals de lengtes van lichaam alleen maar omhoog. Dus, wat ik verwacht, nog even wachten en ze verkopen "gewoon" 43 in de schoenwinkel, correct me if i'm wrong.....
Enne, *me is "gezegend" met 42
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef milagro het volgende:
maat 33
heb jij wel middenvoetsbeentjes
ik denk dat ze die vergeten zijn
Ik wilde net zeggen... praat 5 minuten met mn moeder en je bent spontaan verlost...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:24 schreef NoktetMort het volgende:
@ ts; Gewoon nog een paar jaar wachten, een vijftal jaar geleden was het haast onmogelijk om als vrouw zijnde maat 42 te kopen (Nichtje van me was altijd kwaad), en nu zie je ze steeds vaker.
Gemiddelde voetlengtes gaan net zoals de lengtes van lichaam alleen maar omhoog. Dus, wat ik verwacht, nog even wachten en ze verkopen "gewoon" 43 in de schoenwinkel, correct me if i'm wrong.....
Enne, *me is "gezegend" met 42
lijkt me lastig bij harde wind en zo dan val je natuurlijk zo omquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, alles zit er verder op, aan en in. Ze zijn gewoon klein. Vroeger 'grapte' mijn moeder altijd dat ze mijn voeten had ingebonden, net zoals ze in China deden bij de geisha's. 't Is nu eenmaal een feit, mijn handjes ook trouwens, erg klein. Tja, ik kan het ook niet helpen
volgens mij wil ze gewoon aaaaaaaaaaaaandacht.... nou bij deze danquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Zal ze trouwens nog reageren in dit topic, of stond haar besluit vooraf al vast?
ik heb maat 46 en schoenen met naaldhakken kan ik niet kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef Doagere het volgende:
Hoi.![]()
Even een vraagje, ik heb zelf maat 43, en dit vind ik best irritant omdat alle leuke schoenen/laarzen maar tot maat 42 gaan. En daar pas ik net niet in..
Nu zit ik te denken aan een voetverkleining, ik heb er ooit wel is wat over gelezen maar ik weet niet waar ze deze operatie uitvoeren, wat de kosten zijn, hoe de revalidatie is ect.
Rare opmerking, er is niemand die iets ziet/hoort/doorheeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hard maar waar, maar ookal laat je je voeten verkleinen, het blijft toch wel zichtbaar dat je niet als meisje geboren bent.
Bovendien is maat 43 helemaal niet zo groot, als je nou eens maat 46 ofzo had....
Nee hoor, helemaal niet raar. Wat voor verwachtingen heb je dan van zo'n voetverkleining? Hoe denk je dan dat mensen je nu zien? Dat ze echt niks doorhebben tot ze je voeten zien ofzo? Nofi, maar aan b.v. je kaaklijn blijft t altijd nog wel iets zichtbaar, dus dáárvoor hoef je je voeten niet te laten doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef Doagere het volgende:
Rare opmerking, er is niemand die iets ziet/hoort/doorheeft.![]()
uhm nee, een voetverkleining is dus niet iets doodnormaals.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef Doagere het volgende:
[..]
Rare opmerking, er is niemand die iets ziet/hoort/doorheeft.![]()
Enne, heb de hele dag geshopt, daarom niet meer gereageerd.. En ik wil niet gewoon aandacht, ik vroeg iets dood normaals.
Kzit nu 8 weken op me nieuwe school, en er is echt nog niemand naar me toegekomen met de vraag of ik een jongetje was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet raar. Wat voor verwachtingen heb je dan van zo'n voetverkleining? Hoe denk je dan dat mensen je nu zien? Dat ze echt niks doorhebben tot ze je voeten zien ofzo? Nofi, maar aan b.v. je kaaklijn blijft t altijd nog wel iets zichtbaar, dus dáárvoor hoef je je voeten niet te laten doen.
En zoals al eerder opgemerkt: 43 is echt niet extréém groot voor een vrouw, er zijn best schoenen te krijgen in die maat (en dat zal in de toekomst alleen nog maar verbeteren), dus om nou alleen voor het 'shopgemak' je voeten te laten verminken....
Waarom zou je dit dan zo graag willen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:15 schreef Doagere het volgende:
[..]
Kzit nu 8 weken op me nieuwe school, en er is echt nog niemand naar me toegekomen met de vraag of ik een jongetje was.
Je ziet het niet dus, dat ik grote voeten hebt valt in mij klas gelukkig niet op, er is 1 meisje die maat 44 heeft..![]()
Jawel hoor ik heb gezegd dat het een risicovolle operatie is, waarbij botten gebroken worden en er dus een lange revalidatie is. Stel anders je vraag eens in het gender-topic?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:46 schreef Doagere het volgende:
het is nu niet een vraag die je zomaar even aan iemand stelt, hè, zeker niet als je die persoon niet echt kent nog, close mee bent.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:15 schreef Doagere het volgende:
[..]
Kzit nu 8 weken op me nieuwe school, en er is echt nog niemand naar me toegekomen met de vraag of ik een jongetje was.
Je ziet het niet dus, dat ik grote voeten hebt valt in mij klas gelukkig niet op, er is 1 meisje die maat 44 heeft..![]()
Ik sta wel eens per ongeluk bij de kinderschoenen te kijken en vind ze eigenlijk erg leuk en niet specifiek voor kinderen. Ik heb maat 37, ook vrij klein en als we gaan bowlen moet ik soms maat 35 aan. Ik voel me dan wel een beetje een kleuter, maar vind het ook wel schattig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik heb maat 33, en ik moet al altijd te grote schoenen kopen, of peperdure op maat gemaakte, hetgeen ik verdom. Ik loop dus of op kinderschoenen, en dat zie je, maar ja boeien!
Daar zal ook wel weer een wrede operatie voor zijn, waarbij de kaken worden gebrokenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nofi, maar aan b.v. je kaaklijn blijft t altijd nog wel iets zichtbaar
Ik ben best wel close met een aantal.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:20 schreef milagro het volgende:
[..]
het is nu niet een vraag die je zomaar even aan iemand stelt, hè, zeker niet als je die persoon niet echt kent nog, close mee bent.
ja, en dan nog is het niet iets wat je tegen iemand die helemaal happy is met haar nieuwe uiterlijk en daar veel voor heeft moeten doen/lijden/opzij zetten zegt, je gaat iemand niet moedwillig ongelukkig of onzeker maken ... je ziet namelijk wat er van komt, voor je het weet gaan ze zich fixeren op onbenullige details en willen ze weeeeeeeer een operatie, aan de voeten of zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:33 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ik ben best wel close met een aantal.![]()
Wanneer heb je de hersenverkleining gehad?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef Doagere het volgende:
Hoi.![]()
En je kutje?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, alles zit er verder op, aan en in. Ze zijn gewoon klein. Vroeger 'grapte' mijn moeder altijd dat ze mijn voeten had ingebonden, net zoals ze in China deden bij de geisha's. 't Is nu eenmaal een feit, mijn handjes ook trouwens, erg klein. Tja, ik kan het ook niet helpen
Jij hebt het tenminste doorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en dan nog is het niet iets wat je tegen iemand die helemaal happy is met haar nieuwe uiterlijk en daar veel voor heeft moeten doen/lijden/opzij zetten zegt, je gaat iemand niet moedwillig ongelukkig of onzeker maken ... je ziet namelijk wat er van komt, voor je het weet gaan ze zich fixeren op onbenullige details en willen ze weeeeeeeer een operatie, aan de voeten of zo.
HIhi, ik zat al op een hilarisch andwoord van jou te wachten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef patricia27 het volgende:
TS heeft trouwens op een ander forum voor transsexuelen wel eens verteld dat zolang ze d'r mond maar houdt het goed is. Want als ze d'r mond open trekt horen ze het aan d'r stem.
haha en dan zullen klasgenoten niets door hebben zeker. Wat een giller![]()
het is meestal de bouw die hen verraadt, grover of langer, daardoor valt die vrouw op, ga je dus iets nadrukkelijker kijken en dan vallen er meer dingen op..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Jij hebt het tenminste door![]()
Ik weet wel dat er veel transen zijn die op dit punt een fikse realiteitsstoornis hebben. En die ronkende verhalen van "niemand ziet meer iets aan mij en niemand heeft het door" die neem ik met een kilo zout. Ik denk dat die transen een flinke realiteitsstoornis hebben. Tuurlijk zijn er wel transen waar echt niets meer aan te zien of merken is. Maar dat zijn vaak de transen die al voor of in het begin van hun puberteit met hormonen zijn begonnen.
En wat dacht je van de stem. Dat zijn vaak ook geen weggevertjes bij transen. Je kan met logopedie wel een aanvaardbare stem krijgen, maar je zal het altijd blijven horen. Alleen door de stem al val velen vrij vlot door de mand.
En als je dan de stem er nog bij hoort...dan is het vaak wel duidelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:34 schreef milagro het volgende:
[..]
het is meestal de bouw die hen verraadt, grover of langer, daardoor valt die vrouw op, ga je dus iets nadrukkelijker kijken en dan vallen er meer dingen op..
ja, de stem.... zo liep ik ooit eens , lang geleden , ergens in de vorige eeuw, zonder bril, dus zo kippig als de pest, op de Ramblas in Barcelona, en verbaasde mij over de hoeveelheid tippelaarsters, zoveel te hooggehakte dames in te korte rokjes met teveel make up op hun smoeltjes, zegt zo'n dame in het voorbijgaan ineens iets tegen me "oye, rataplaneuropaconsuelacorazon" of iets van die strekkingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:38 schreef patricia27 het volgende:
[..]
En als je dan de stem er nog bij hoort...dan is het vaak wel duidelijk
Zal dat de volgende stap zijn na die voetverkleinigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:51 schreef heaven7 het volgende:
Alleen staan je ogen wel ver uit elkaar, dat zie je toch niet gauw bij vrouwen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:34 schreef milagro het volgende:
ik bedoel je laat je lul toch ook niet inkorten omdat je zulke leuke strakke boxershorts gezien hebt, waar je niet in komt met je boomstam?
Das net zo onmogelijk als een voetverkleiningquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:32 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Zal dat de volgende stap zijn na die voetverkleinig![]()
Wat denk je van vrouwen die een gezellige cup F hebben, waar ze lichamelijk geen last van hebben, maar waardoor ze zich wel suf reizen naar speciaalzaken voor BH's en daar tonnen met geld aan uitgeven omdat goedkope bh's in die maat of niet bestaan of niet voldoende steun geven... Zou wat zijn als al die vrouwen die in principe een grotere cupmaat hebben die goed bij hun lichaam past en geen klachten geven tóch maar een borstverkleining zouden doen zodat ze tenminste naar de hunkemoller en livera kunnen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef Meike26 het volgende:
Maar het is soms echt vervelend dat je lekker aan het shoppen bent en weer zakt voor het shoppen naar schoenen.
Ieuw!!!! 13 tot 15 centimeter, bizar!quote:
Wat jij vindt breng je maar naar de pliesie!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Nouw ik vind wel dat een man zijn geslacht moet kunnen verkleinen als het noodzaak is dat de mode verwijst naar strakke kleine boxeshorts enzo
ja vind ik wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |