abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54170615
Hoi.

Even een vraagje, ik heb zelf maat 43, en dit vind ik best irritant omdat alle leuke schoenen/laarzen maar tot maat 42 gaan. En daar pas ik net niet in..

Nu zit ik te denken aan een voetverkleining, ik heb er ooit wel is wat over gelezen maar ik weet niet waar ze deze operatie uitvoeren, wat de kosten zijn, hoe de revalidatie is ect.

Is er iemand die me op weg kan helpen?
pi_54170771
-edit: ONZ is een paar deuren verderop

[ Bericht 91% gewijzigd door Mylene op 25-10-2007 22:58:14 ]
................reken er maar niet op.
pi_54170830
Ik zou eerder schoenen op maat laten maken , maar ja , wie ben ik
pi_54170858

[ Bericht 86% gewijzigd door Mylene op 25-10-2007 22:58:34 ]
pi_54170893
Je hebt je hele lichaam laten verbouwen, maar je voeten niet meegenomen?
pi_54170905

En nee, die operatie is er, kga niet de rest van me leven naar 'speciale' schoenenwinkels om 'speciaal op maat gemaakte' schoenen te kopen..

[ Bericht 51% gewijzigd door Mylene op 25-10-2007 22:58:58 (zie boven) ]
pi_54170922
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef N.icka het volgende:
Ik zou eerder schoenen op maat laten maken , maar ja , wie ben ik
N.icka

En inderdaad, om nou je voet te laten verkleinen enkel om mooiere schoenen te kunnen dragen. Ik heb een normale schoenmaat, en draag nog steeds lelijke schoenen, dus van de grootte hoeft het niet af te hangen.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_54170934
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Doagere het volgende:

[..]

Wat zijn we weer orgineel..

En nee, die operatie is er, kga niet de rest van me leven naar 'speciale' schoenenwinkels om 'speciaal op maat gemaakte' schoenen te kopen..
Waarom niet?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:53:13 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54170950
nee dus.
Huilen dan.
  Admin donderdag 25 oktober 2007 @ 22:53:48 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54170969
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef VoreG het volgende:
Je hebt je hele lichaam laten verbouwen, maar je voeten niet meegenomen?
*Auch*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:54:55 #11
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54171013
Mn moeder heeft maat 45 maar die hoor ik ook niet klagen.

ok soms...., maar dan nog.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:01:13 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54171194
't Idee zeg, om aan zoiets als je voeten te laten sleutelen 'omdat je geen leuke schoenen aan kunt'. Wees blij dat je een stel goedfunctionerende exemplaren hebt! Je mobiliteit zet je toch niet vrijwillig op het spel voor zo'n ijdele reden!
The love you take is equal to the love you make.
pi_54171325

[ Bericht 89% gewijzigd door Mylene op 25-10-2007 23:12:34 ]
pi_54171457
*In shock is.
pi_54171551
Oh my Ik vind maat 43 nog wel meevallen (zeker voor een man) dus wees blij dat je niet met 45 geboren bent Hm,. een baby met maat 45 das pas raar als vrouw zijnde! Ik zou een paar goeie voeten en dus je mobiliteit echt niet op het spel gaan zetten voor die paar maatjes. Slim schoenenshoppen (of laten maken) is beter, er zijn zat schoenmodellen waardoor je voeten kleiner lijken.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2007 23:18:20 ]
  Vis een optie? donderdag 25 oktober 2007 @ 23:24:31 #16
70532 loveli
N
pi_54171849
In Amsterdam zijn winkels waar ze ook in grote maten leuke damesschoenen hebben. Het winkelend publiek is m/v. Dan hoef je niet te revalideren
crap in = crap out
pi_54174672
Het lijkt me dat dat alleen maar kan wanneer er botten gebroken worden. Lijkt me niet geheel zonder risico.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 02:12:39 #18
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_54174796
Eens kijken op sites van merken als New Rocks, die maken vrouwelijke laarzen etc tot grote mannenmaten, sowieso eens kijken op de meer Gothic relateerde schoenenmode gebeuren want veelal worden die tot 46 gemaakt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_54174837
OMFG. Voeten breken bij maat 43, ik zou maar eens een boek openslaan over botbreuken/voetoperaties/revalidatie voordat je het zelfs maar in overweging neemt
pi_54174863
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:01 schreef Lienekien het volgende:
't Idee zeg, om aan zoiets als je voeten te laten sleutelen 'omdat je geen leuke schoenen aan kunt'. Wees blij dat je een stel goedfunctionerende exemplaren hebt! Je mobiliteit zet je toch niet vrijwillig op het spel voor zo'n ijdele reden!
inderdaad. ongelooflijk hoe mensen in een gezond lichaam laten snijden voor ijdelheid. doe het maar meid en succes met je amputatie teweeg brengende ontsteking !
underground forever baby
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 02:48:29 #21
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54174987
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 02:20 schreef Laton het volgende:

[..]

inderdaad. ongelooflijk hoe mensen in een gezond lichaam laten snijden voor ijdelheid. doe het maar meid en succes met je amputatie teweeg brengende ontsteking !
Idd dat lijden gun ik zo'n ijdele tuit wel
pi_54177164
Genoeg leuke schoenen te vinden in maat 43. Kwestie van goed zoeken, er zijn genoeg leuke modellen te vinden. Misschien wel in de hogere prijsklasse, maar om daar een voetverkleining voor te overwegen is bizar.
Tegenwoordig word meer schoeisel in maat 43 gemaakt. Dus gewoon even bij een schoenenwinkel naar binnen stappen en vragen of ze maat 43 verkopen. Zo weet ik dat bij de ziengs maat 43 word verkocht.
pi_54177658
In Hilversum zit Van Wonderen oid, geweldige zaak voor grote maten schoenen. Gewoon bij zo´n soort winkel ene aantal paar tegelijk inslaan,dan kun je er ook weer tegenaan, Minder moeite dan een voetoperatie lijkt me....
I had a signature once. It was awful.
pi_54178098
De mensen worden steeds groter, dus wacht gewoon lekker een paar jaar af. Er komen steeds meer damesschoenen in die maat, omdat de vraag toe zal nemen.
pi_54178168
Volwassen mensen die hun lichaam niet kunnen accepteren
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:11:04 #26
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54178218
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat mensen dat zouden willen, verbaast het me na de schaamlipverkleining en de botox-injecties-in-je-oksels-tegen-het-zweten helemaal niks meer.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:19:17 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54178409
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:11 schreef Slarioux het volgende:
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat mensen dat zouden willen, verbaast het me na de schaamlipverkleining en de botox-injecties-in-je-oksels-tegen-het-zweten helemaal niks meer.
Ik vind het persoonlijk toch een graadje erger. Met de ingrepen die jij noemt, morrel je niet aan de functionaliteit van je lichaam.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:45:03 #28
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_54178928
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:41 schreef Doagere het volgende:
Hoi.

Even een vraagje, ik heb zelf maat 43, en dit vind ik best irritant omdat alle leuke schoenen/laarzen maar tot maat 42 gaan. En daar pas ik net niet in..

Nu zit ik te denken aan een voetverkleining, ik heb er ooit wel is wat over gelezen maar ik weet niet waar ze deze operatie uitvoeren, wat de kosten zijn, hoe de revalidatie is ect.

Ik, vrouw, heb maat 44, en heb genoeg leuke schoenen en laarzen in 'm'n kast staan. Het is gewoon een kwestie van weten waar je schoenen kunt kopen. Natuurlijk kost het meer, qua tijd en qua geld, maar dan heb je ook wat! Ik vind het grote onzin om hiervoor je voeten laten verkleinen en behoorlijk gevaarlijk ook!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:48:09 #29
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54178988
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk toch een graadje erger. Met de ingrepen die jij noemt, morrel je niet aan de functionaliteit van je lichaam.
Ik weet niet, zweten vind ik op zich wel een functie, maar ik snap wat je bedoelt.

Als zoiets mislukt loop je niet rond met een scheef kutje maar loop je gewoon helemaal niet meer .
pi_54180188
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 23:01 schreef Lienekien het volgende:
Het heeft inderdaad wel een erg hoog Kelly-gehalte.
pi_54180241
Nog steeds geen inhoudelijke andwoorden op de vraag.

En heaven7, hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een man ben?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:56:46 #32
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54180467
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:46 schreef Doagere het volgende:

Uhm, in je fobo staan nog wel de voor foto's, dus blijkbaar wil je dat toch nog communiceren. En dan wordt je er ook op aangesproken.

Verder denk ik dat je niet echt inhoudelijke antwoorden gaat krijgen, aangezien het ACHTERLIJK is. Zoals iedereen al zegt zijn dat soort operaties (als ze al daadwerkelijk bestaan) nog niet op zo'n manier uit te voeren dat je geen maandenlange revalidatie hoeft. Koop gewoon schoenen in maat 43 bij de betere zaken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54180735
Denk Paris Hilton. Zij heeft ook maatje 43.
pi_54180848
Het trieste is dat dit allemaal ook nog serieus bedoeld is. Je gaat je voeten toch niet laten verkleinen omdat je maat 43 hebt???
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_54180949
quote:
Hoe extreem wil je gaan?

Van het bleken van de huid (Zuid-Afrika) tot een teenamputatie (Amerika). In sommige landen is niks te gek Een aantal – soms bizarre – cosmetische ingrepen in het kort uitgelegd.

* Beenverlenging (China). Vlak onder de knieën wordt een gat gemaakt en het bot door de helft gezaagd. Dit is de plek waar je nieuw bot aanmaakt. In het bot wordt een lange metalen pin geschoven. Daarna volgt een metalen frame rond de onderbenen dat wordt ‘vastgezet’ in de pin met behulp van spijkers. Met behulp van de pin en het frame kunnen het bot, de huid, de spieren en de zenuwen worden opgerekt. Het hele proces duurt anderhalf tot drie jaar.

* Bleken van de huid (Zuid-Afrika). Voor veel donkere vrouwen is een lichte(re) huid nog steeds het ultieme schoonheidsideaal. Ze gebruiken daarom huidblekende crèmes en reinigers die het chemische stofje hydroquinon bevatten. Hydroquinon is echter al jaren geleden verboden omdat het ernstige huidafwijkingen en misvormingen veroorzaakt. In lage concentraties (ca. 4%) werd het voorheen in Amerika gebruikt om sproeten en pigmentvlekken op te bleken. In Zuid-Afrika wordt hydroquinon in crèmes en zepen geïnjecteerd, in gevaarlijk hoge concentraties (15 tot 20%).

* Westerse oogleden (Azië). De cosmetische ingreep die met stip op nummer één staat in heel Azië, ook wel hit and stitch genoemd. Door het ‘verwesteren’ van de oogleden lijken de ogen groter en ronder. Met behulp van een naald maakt de chirurg een ‘oogplooi’. De operatie duurt meestal maar 10 minuten.

* Teenamputaties (Amerika). De kleine teen –of een deel ervan– wordt geamputeerd en eventuele lelijke botknobbels aan de zijkant van de voet worden afgeschaafd. Dit alles om makkelijker in een schoentje met hoge hak te passen.
bron

Beenverlenging is inmiddels verboden in China.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:25:25 #36
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54180997
Hard maar waar, maar ookal laat je je voeten verkleinen, het blijft toch wel zichtbaar dat je niet als meisje geboren bent.
Bovendien is maat 43 helemaal niet zo groot, als je nou eens maat 46 ofzo had....
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:28:44 #37
331 Merel
Be here now.
pi_54181069
quote:

Nouja, je bent toch in het lichaam van een man geboren? Volgens mij bedoelde heaven7 alleen maar te zeggen dat veel mannen een nog grotere schoenmaat hebben dan 43 en dat je in die zin "geluk" hebt gehad dat je met jouw mannenlichaam "slechts" voeten in maat 43 had en niet in maat 47 ofzo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:29:48 #38
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54181091
Zal je dan ooit tevreden met jezelf zijn?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_54181168
Volgens mij is dat simpelweg niet mogelijk. Wat ik me voor kan stellen is dat ze je tenen inderdaad verkleinen of weghalen, maar dan kan je niet meer lopen. Je hiel bijschaven zal niet veel speling opleveren en in het midden van je voet gaan zitten breken lijkt me niet bepaald slim .

43 is niet eens zó belachelijk groot, er zijn steeds meer vrouwen met grote voeten. Zelfs de meer standaard winkels hebben soms een grote-maten-afdeling.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:52:34 #40
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54181506
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:29 schreef LasTeR het volgende:
Zal je dan ooit tevreden met jezelf zijn?
Is dat een retorische vraag?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:56:12 #41
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54181582
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:00:58 #42
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_54181666
voor 2000 euro wil ik ze wel verkleinen voor je.......

Heb eigen gereedschap...
Bas heeft gesproken...
pi_54181750
quote:

\
je bent en blijft een xy tje , hoor, daar valt niet tegen op te opereren, en dus heb je ook grote voeten omdat je nu eenmaal niet als xx geboren bent, en dat ook nooit zal worden, al zegt je paspoort iets anders.

ms is het zaak om bepaalde dingen gewoon te accepteren? er zijn ook zat geboren vrouwen met grote voeten, je bent dus niet alleen.
en perfect zul je nooit worden, en als die imperfectie nu je voeten betreft enkel, nou niet iets wat meteen in het oog springt en waar mensen je dagelijks op afrekenen of zo en je er daardoor gebukt onder gaat, en het jou zelf ook enkel om die leuke schoentjes gaat, en het niet je dagelijkse doen en laten dusdanig belemmerd omdat je er dood en dood ongelukkig want onzeker van bent, zou ik niet zulke drastische stappen nemen, want dat is een operatie toch wel, vind je niet?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:08:19 #44
109065 sungaMsunitraM
pi_54181789
Wijze woorden Milagro
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:25:47 #45
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54182048
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:06 schreef milagro het volgende:

[..]

\
je bent en blijft een xy tje , hoor, daar valt niet tegen op te opereren, en dus heb je ook grote voeten omdat je nu eenmaal niet als xx geboren bent, en dat ook nooit zal worden, al zegt je paspoort iets anders.

ms is het zaak om bepaalde dingen gewoon te accepteren? er zijn ook zat geboren vrouwen met grote voeten, je bent dus niet alleen.
en perfect zul je nooit worden, en als die imperfectie nu je voeten betreft enkel, nou niet iets wat meteen in het oog springt en waar mensen je dagelijks op afrekenen of zo en je er daardoor gebukt onder gaat, en het jou zelf ook enkel om die leuke schoentjes gaat, en het niet je dagelijkse doen en laten dusdanig belemmerd omdat je er dood en dood ongelukkig want onzeker van bent, zou ik niet zulke drastische stappen nemen, want dat is een operatie toch wel, vind je niet?
true!

Ik denk ook dat de TS haar "imperfectheden" niet moet afspiegelen naar man zijn. Hierna is er vast weer iets, waar ze ontevreden over is... neem een realistisch "ideaalbeeld".

Wat is de volgende stap? een biologische klok?
pi_54182255
TS, je moet je niet 'het perfecte vrouwbeeld' voor proberen te houden. Er zijn wel meer vrouwen met wat mannelijke trekjes. Ik ken vrouwen met schoenmaat 45, vrouwen zonder borsten of iets wat daar op lijkt, vrouwen met de kaaklijn van een vent. Zelf heb ik een schouderpartij die een bouwvakker waarschijnlijk niet zou misstaan (ik overdrijf het, net zoals jij het formaat van je voeten overdrijft).
pi_54182269
nu ja, er zijn transen die het heel wat slechter getroffen hebben met hun "basis lijf" , té lang zijn (voor een vrouw) , brede schouders, grote handen, gewoon veel grover gebouwd zijn van nature dan de TS, en ms ook nog eens last hebben van beginnende of al bestaande kaalheid...

de TS is, zover ik me kan herinneren van foto's , redelijk gezegend met een niet al te grof mannelijk postuur, heeft een volle kop met haar, en dan te gaan zaniken over leuke schoentjes die je niet aan kan met maat 43... count your blessings, denk ik dan... fixeer je niet op dat ene minpuntje, maar kijk eens naar wat je allemaal wel hebt, al meegekregen van nature, die niet al te bonkige bouw, en wat na al die ingrepen het resultaat is, een verdomd goed resultaat, in verhouding.
dit is gewoon een luxe probleempje.
dan nog is het vrij aan de TS om er wat aan te doen, indien mogelijk, natuurlijk, ik zou liever nog 2,3,4,5 keer nadenken of het nu echt zo'n ramp is om niet op leuke kokette hakjes te kunnen lopen...

bij een bepaalde lichaamslengte komt nu eenmaal een bepaalde maat schoen kijken, dat geldt vrijwel voor iedereen, kleine mensen hebben , over het algemeen, kleine voeten, lange mensen grote.
pi_54182403
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef milagro het volgende:
dan nog is het vrij aan de TS om er wat aan te doen, indien mogelijk, natuurlijk, ik zou liever nog 2,3,4,5 keer nadenken of het nu echt zo'n ramp is om niet op leuke kokette hakjes te kunnen lopen...
[offtopic hntm]Ik denk ze zegt kroket![/offtopic hntm]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:54:17 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54182507
huh?

was de ts ooit een man dan of snap ik hier dingen niet?

zoja.. is best goed gelukt dan iig
Huilen dan.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:01:39 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54182620
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
huh?

was de ts ooit een man dan of snap ik hier dingen niet?

zoja.. is best goed gelukt dan iig
Ja, maar dat maakt eigenlijk niet uit.

Je moet wel knettergek zijn om dit in je hoofd te halen. Een voetverkleining is risicovol, zeker als je een normale maat hebt, in de zin van: Je raakt je evenwicht kwijt en je zal als een pinguin heen en weer gaan waggelen. Een centimeter kan al een wereld van verschil zijn.

Domste wat je ooit zou kunnen doen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:24:28 #51
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_54184205
@ ts; Gewoon nog een paar jaar wachten, een vijftal jaar geleden was het haast onmogelijk om als vrouw zijnde maat 42 te kopen (Nichtje van me was altijd kwaad), en nu zie je ze steeds vaker.
Gemiddelde voetlengtes gaan net zoals de lengtes van lichaam alleen maar omhoog. Dus, wat ik verwacht, nog even wachten en ze verkopen "gewoon" 43 in de schoenwinkel, correct me if i'm wrong.....

Enne, *me is "gezegend" met 42
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:38:59 #52
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54184461
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:24 schreef NoktetMort het volgende:
@ ts; Gewoon nog een paar jaar wachten, een vijftal jaar geleden was het haast onmogelijk om als vrouw zijnde maat 42 te kopen (Nichtje van me was altijd kwaad), en nu zie je ze steeds vaker.
Gemiddelde voetlengtes gaan net zoals de lengtes van lichaam alleen maar omhoog. Dus, wat ik verwacht, nog even wachten en ze verkopen "gewoon" 43 in de schoenwinkel, correct me if i'm wrong.....

Ik heb maat 33, en ik moet al altijd te grote schoenen kopen, of peperdure op maat gemaakte, hetgeen ik verdom. Ik loop dus of op kinderschoenen, en dat zie je, maar ja boeien! Of ik loop in maatje 35 als ik die al kan vinden, en dan ga jij me vertellen dat ik over een paar jaar niet eens meer maatje 35 kan vinden??

En nee, ik ben geen klein mens, ik ben een gewone vrouw van 1.68 meter, maar heb toevallig extreem kleine voetjes.
Ik zou er overigens niet aan denken om daar een operatie voor te nemen, om de schoenmaat te vergroten danwel verkleinen. Weet je wel hoelang de revalidatie duurt, vooropgesteld dat het al gaat lukken, die operatie.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_54184508
maat 33

heb jij wel middenvoetsbeentjes
ik denk dat ze die vergeten zijn
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:44:18 #54
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54184571
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef milagro het volgende:
maat 33

heb jij wel middenvoetsbeentjes
ik denk dat ze die vergeten zijn

Nee hoor, alles zit er verder op, aan en in. Ze zijn gewoon klein. Vroeger 'grapte' mijn moeder altijd dat ze mijn voeten had ingebonden, net zoals ze in China deden bij de geisha's. 't Is nu eenmaal een feit, mijn handjes ook trouwens, erg klein. Tja, ik kan het ook niet helpen
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:48:21 #55
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54184639
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:24 schreef NoktetMort het volgende:

Ik wilde net zeggen... praat 5 minuten met mn moeder en je bent spontaan verlost...
pi_54184717
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nee hoor, alles zit er verder op, aan en in. Ze zijn gewoon klein. Vroeger 'grapte' mijn moeder altijd dat ze mijn voeten had ingebonden, net zoals ze in China deden bij de geisha's. 't Is nu eenmaal een feit, mijn handjes ook trouwens, erg klein. Tja, ik kan het ook niet helpen
lijkt me lastig bij harde wind en zo dan val je natuurlijk zo om , maar zulke kleine voetjes zijn wel schattig

maat 39 hier, doorsneeëriger komen ze niet ze zijn wel heel smal , da's ook niet handig, ik loop altijd in mijn laarzen, ja denk je dat is toch normaal? nee ik loop IN mijn laarzen, mijn hiel komt omhoog, die van de laars niet , is ook zielig
'de vader van etc' heeft 'square feet' alle tenen even lang, en ook een brede voet, ik denk dat hij een hobbit is en dat valt ook niet mee

zo zie je maar, TS, iedere voet heeft zo zijn eigen issues
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:57:05 #57
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_54184791
ghehe ben ik ff blij dat ik me niet wil laten ombouwen, ik heb maat 47
Primum non nocere
pi_54184946
In de hoogtijdagen van de puntschoen iets van vijf jaar terug ging er ook al het verhaal dat vrouwen hun kleine teen lieten verwijderen om in die dingen te passen...
Wie wil je het eigenlijk laten doen? Denk niet dat veel chirurgen in NL dat zullen doen om zo'n cosmetische reden, en 43 valt zeker nog mee qua maat.
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:21:57 #59
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_54187468
Ok, inderdaad kan het ook anders, mijn vader is 1,82 m en heeft maat 38 ("Valt u niet om?" Is een vaak gehoorde reactie ^^ )

Die heeft ook moeite met schoenen zoeken ..... Als ie ze al vind, koopt ie ook goeie, of 2 paar en loopt ie er 5 jaar mee. Maja, dat is ook een beetje luiheid.

En zoals ik al zei over mijn eerdere reactie: "correct me if i'm wrong"
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:50:43 #60
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54188076
Zal ze trouwens nog reageren in dit topic, of stond haar besluit vooraf al vast?
pi_54188113
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Zal ze trouwens nog reageren in dit topic, of stond haar besluit vooraf al vast?
volgens mij wil ze gewoon aaaaaaaaaaaaandacht.... nou bij deze dan
pi_54188129
quote:
Hoi.

ik heb maat 46 en schoenen met naaldhakken kan ik niet kopen.
pi_54190995
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hard maar waar, maar ookal laat je je voeten verkleinen, het blijft toch wel zichtbaar dat je niet als meisje geboren bent.
Bovendien is maat 43 helemaal niet zo groot, als je nou eens maat 46 ofzo had....
Rare opmerking, er is niemand die iets ziet/hoort/doorheeft.

Enne, heb de hele dag geshopt, daarom niet meer gereageerd.. En ik wil niet gewoon aandacht, ik vroeg iets dood normaals.

[ Bericht 10% gewijzigd door Doagere op 26-10-2007 22:24:27 ]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:55:50 #64
109065 sungaMsunitraM
pi_54191970
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef Doagere het volgende:
Nee hoor, helemaal niet raar. Wat voor verwachtingen heb je dan van zo'n voetverkleining? Hoe denk je dan dat mensen je nu zien? Dat ze echt niks doorhebben tot ze je voeten zien ofzo? Nofi, maar aan b.v. je kaaklijn blijft t altijd nog wel iets zichtbaar, dus dáárvoor hoef je je voeten niet te laten doen.

En zoals al eerder opgemerkt: 43 is echt niet extréém groot voor een vrouw, er zijn best schoenen te krijgen in die maat (en dat zal in de toekomst alleen nog maar verbeteren), dus om nou alleen voor het 'shopgemak' je voeten te laten verminken....
pi_54192009
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef Doagere het volgende:

[..]

Enne, heb de hele dag geshopt, daarom niet meer gereageerd.. En ik wil niet gewoon aandacht, ik vroeg iets dood normaals.
uhm nee, een voetverkleining is dus niet iets doodnormaals.

leg je er gewoon bij neer, je hebt grote voeten voor een vrouw, maar ws niet voor je lengte.
pi_54192467
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet raar. Wat voor verwachtingen heb je dan van zo'n voetverkleining? Hoe denk je dan dat mensen je nu zien? Dat ze echt niks doorhebben tot ze je voeten zien ofzo? Nofi, maar aan b.v. je kaaklijn blijft t altijd nog wel iets zichtbaar, dus dáárvoor hoef je je voeten niet te laten doen.

En zoals al eerder opgemerkt: 43 is echt niet extréém groot voor een vrouw, er zijn best schoenen te krijgen in die maat (en dat zal in de toekomst alleen nog maar verbeteren), dus om nou alleen voor het 'shopgemak' je voeten te laten verminken....
Kzit nu 8 weken op me nieuwe school, en er is echt nog niemand naar me toegekomen met de vraag of ik een jongetje was.

Je ziet het niet dus, dat ik grote voeten hebt valt in mij klas gelukkig niet op, er is 1 meisje die maat 44 heeft..
pi_54192547
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:15 schreef Doagere het volgende:

[..]

Kzit nu 8 weken op me nieuwe school, en er is echt nog niemand naar me toegekomen met de vraag of ik een jongetje was.

Je ziet het niet dus, dat ik grote voeten hebt valt in mij klas gelukkig niet op, er is 1 meisje die maat 44 heeft..
Waarom zou je dit dan zo graag willen?
pi_54192571
quote:
Jawel hoor ik heb gezegd dat het een risicovolle operatie is, waarbij botten gebroken worden en er dus een lange revalidatie is. Stel anders je vraag eens in het gender-topic?
pi_54192601
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:15 schreef Doagere het volgende:

[..]

het is nu niet een vraag die je zomaar even aan iemand stelt, hè, zeker niet als je die persoon niet echt kent nog, close mee bent.
pi_54192664
Ik hoop overigens van harte dat een dergelijke operatie niet wordt vergoed door het ziekenfonds
pi_54192692
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:38 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik heb maat 33, en ik moet al altijd te grote schoenen kopen, of peperdure op maat gemaakte, hetgeen ik verdom. Ik loop dus of op kinderschoenen, en dat zie je, maar ja boeien!
Ik sta wel eens per ongeluk bij de kinderschoenen te kijken en vind ze eigenlijk erg leuk en niet specifiek voor kinderen. Ik heb maat 37, ook vrij klein en als we gaan bowlen moet ik soms maat 35 aan. Ik voel me dan wel een beetje een kleuter, maar vind het ook wel schattig.
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nofi, maar aan b.v. je kaaklijn blijft t altijd nog wel iets zichtbaar
Daar zal ook wel weer een wrede operatie voor zijn, waarbij de kaken worden gebroken
pi_54192929
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:20 schreef milagro het volgende:

[..]

het is nu niet een vraag die je zomaar even aan iemand stelt, hè, zeker niet als je die persoon niet echt kent nog, close mee bent.
Ik ben best wel close met een aantal.
pi_54199675
Je gaat natuurlijk ook niet tegen je beste vriendin zeggen 'eey je ziet er nogal mannelijk uit weet je'

Daarbij vind ik het wel meevallen bij jou trouwens, er zijn meer vrouwen die mannelijke trekjes hebben. Alleen staan je ogen wel ver uit elkaar, dat zie je toch niet gauw bij vrouwen.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2007 12:52:19 ]
pi_54199858
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 23:33 schreef Doagere het volgende:

[..]

Ik ben best wel close met een aantal.
ja, en dan nog is het niet iets wat je tegen iemand die helemaal happy is met haar nieuwe uiterlijk en daar veel voor heeft moeten doen/lijden/opzij zetten zegt, je gaat iemand niet moedwillig ongelukkig of onzeker maken ... je ziet namelijk wat er van komt, voor je het weet gaan ze zich fixeren op onbenullige details en willen ze weeeeeeeer een operatie, aan de voeten of zo.
pi_54200150
quote:
Hoi.

Wanneer heb je de hersenverkleining gehad?
I feel kinda Locrian today
pi_54200281
Vrouwen die zeuren dat ze maar 43 hebben.. Tegenwoordig kan je al heel wat leuke schoenen in die maten kopen, 4 jaar terug toen ik een 12jarig meisje(met maat42/43) was het al een stuk moeilijker wat te vinden als je kijkt naar wat ze nu hebben. En nu heb ik maat 45.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:45:44 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54200611
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 16:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En je kutje?
pi_54201644
Dude, je bent als kerel geboren, leg je er bij neer.

Mocht je de operatie toch doorzetten en uit laten voeren, dan pics graag.
pi_54203974
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 13:00 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, en dan nog is het niet iets wat je tegen iemand die helemaal happy is met haar nieuwe uiterlijk en daar veel voor heeft moeten doen/lijden/opzij zetten zegt, je gaat iemand niet moedwillig ongelukkig of onzeker maken ... je ziet namelijk wat er van komt, voor je het weet gaan ze zich fixeren op onbenullige details en willen ze weeeeeeeer een operatie, aan de voeten of zo.
Jij hebt het tenminste door

Ik weet wel dat er veel transen zijn die op dit punt een fikse realiteitsstoornis hebben. Die komen met ronkende verhalen van "niemand ziet meer iets aan mij en niemand heeft het door". Die verhalen neem ik met een kilo zout. Ik denk dat die transen een fikse realiteitsstoornis hebben. Tuurlijk zijn er wel transen waar echt niets meer aan te zien of merken is. Maar dat zijn vaak de transen die al voor of in het begin van hun puberteit met hormonen/puberteitsremmers zijn begonnen.

En wat dacht je van de stem. Dat zijn vaak ook geen weggevertjes bij transen. Je kan met logopedie wel een aanvaardbare stem krijgen, maar je zal het altijd blijven horen. Alleen door de stem al val velen vrij vlot door de mand.

TS heeft trouwens op een ander forum voor transsexuelen wel eens verteld dat zolang ze d'r mond maar houdt het goed is. Want als ze d'r mond open trekt horen ze het aan d'r stem.

haha en dan zullen klasgenoten niets door hebben zeker. Wat een giller
pi_54204211
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef patricia27 het volgende:
TS heeft trouwens op een ander forum voor transsexuelen wel eens verteld dat zolang ze d'r mond maar houdt het goed is. Want als ze d'r mond open trekt horen ze het aan d'r stem.

haha en dan zullen klasgenoten niets door hebben zeker. Wat een giller
HIhi, ik zat al op een hilarisch andwoord van jou te wachten.

Miesschien moet je ook even de datum erbij zetten van wanneer ik dat gezegt heb.

In het eerste geval wat je noemde, ik ben begonnen toen ik 18 was, jij toen je 35 was? Diegene die nagekeken wordt op straat ben jij, want je bent een kerel.
pi_54204233
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Jij hebt het tenminste door

Ik weet wel dat er veel transen zijn die op dit punt een fikse realiteitsstoornis hebben. En die ronkende verhalen van "niemand ziet meer iets aan mij en niemand heeft het door" die neem ik met een kilo zout. Ik denk dat die transen een flinke realiteitsstoornis hebben. Tuurlijk zijn er wel transen waar echt niets meer aan te zien of merken is. Maar dat zijn vaak de transen die al voor of in het begin van hun puberteit met hormonen zijn begonnen.

En wat dacht je van de stem. Dat zijn vaak ook geen weggevertjes bij transen. Je kan met logopedie wel een aanvaardbare stem krijgen, maar je zal het altijd blijven horen. Alleen door de stem al val velen vrij vlot door de mand.
het is meestal de bouw die hen verraadt, grover of langer, daardoor valt die vrouw op, ga je dus iets nadrukkelijker kijken en dan vallen er meer dingen op..

ik zag laatst een foto van een vrouwelijke Aziatische kickbokser (als ik me goed herinner), die dus ooit een mannelijke Aziatische kickbokser was en had ik dat niet geweten had ik het niet zo 1,2,3 gezien, en ws ook niet zo, 4,5,6.... iets wat je met westerse en zeker Nederlandse transen wel hebt, 1,2,3 wat een grote vrouw, zeg.. zoem in....4,5,6 volgens mij "is het een omgebouwde vent", excuses voor de eventueel kwetsende lading, maar zo drukt men zich dan dus meestal uit.

grote voeten zijn meer des mans dan des vrouws, maar aangezien je tegenwoordig een heleboel lange dames hebt, ook steeds meer des vrouws.

als nu 1 grote teen extreem lang is, en je daardoor 2 maten verschil hebt , dan is een operatie aan de voet, de teen, logisch te overwegen, maar de pijn die je erna hebt is aanzienlijk, het herstel idem dito, je loopt niet na 1 week weer vrolijk rond te huppelen, volgens mij, laat staan als het je hele voet betreft , en laat dubbel staan als het beide voeten betreft.

nu hebben transen vast wel meer doorstaan qua pijn en anderszins afzien, maar dat was noodzakelijk kwaad, zeg maar, ten einde uit dat verkeerde lichaam te kunnen ontsnappen, maar pijn en afzien enkel om makkelijker aan leuke schoentjes te komen, ja, het mag, natuurlijk mag het, jouw lijf, maar ik heb het idee dat je dan niet beseft om wat voor een ingreep het gaat, de risico's , de pijn, de nasleep.

ik bedoel je laat je lul toch ook niet inkorten omdat je zulke leuke strakke boxershorts gezien hebt, waar je niet in komt met je boomstam?
pi_54204307
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:34 schreef milagro het volgende:

[..]

het is meestal de bouw die hen verraadt, grover of langer, daardoor valt die vrouw op, ga je dus iets nadrukkelijker kijken en dan vallen er meer dingen op..
En als je dan de stem er nog bij hoort...dan is het vaak wel duidelijk
pi_54204330
Wees blij dat je voeten hebt!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54205106
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:38 schreef patricia27 het volgende:

[..]

En als je dan de stem er nog bij hoort...dan is het vaak wel duidelijk
ja, de stem.... zo liep ik ooit eens , lang geleden , ergens in de vorige eeuw, zonder bril, dus zo kippig als de pest, op de Ramblas in Barcelona, en verbaasde mij over de hoeveelheid tippelaarsters, zoveel te hooggehakte dames in te korte rokjes met teveel make up op hun smoeltjes, zegt zo'n dame in het voorbijgaan ineens iets tegen me "oye, rataplaneuropaconsuelacorazon" of iets van die strekking , schrok ik me dus de tering van de mannelijke stem ineens , kijk nog eens goed om me heen met "gespitste" ogen, heb ik dan pas door dat ik met een hele kudde trafo's van doen heb...

Keep movin', movin', movin',
Though they're disapprovin',
Keep them doggies movin' Rawhide!
Don't try to understand 'em,
Just rope and throw and grab 'em,
Soon we'll be living high and wide.
Boy my heart's calculatin'
My true love will be waitin', be waiting at the end of my ride.

Move 'em on, head 'em up,
Head 'em up, move 'em out,
Move 'em on, head 'em out Rawhide!
Set 'em out, ride 'em in
Ride 'em in, let 'em out,
Cut 'em out, ride 'em in Rawhide.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:26:08 #85
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54205222
Lijkt wel een jongensmaat.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:30:03 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_54205302
Och kind; ik ben na dit topic toch wel redelijk overtuigd van het feit dat jouw probleem niet genderdysforie is ; maar eerder een hopeloos gestoord zelfbeeld en manische, compulsieve gedragsproblematiek.
Voor je weer verder gaat met het verbouwen van je lichaam, kan ik je van harte een goede hoofddokter aanraden.

Liefst een vrouwelijke, met grote voeten.
pi_54205348
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 12:51 schreef heaven7 het volgende:
Alleen staan je ogen wel ver uit elkaar, dat zie je toch niet gauw bij vrouwen.
Zal dat de volgende stap zijn na die voetverkleinig
pi_54206219
Idd, maat 42-43 is gewoon normaal voor een man (ts. dus) Als je het zo graag wilt moet je het maar doen.

Word dit vergoed door de zorgverzekeraar?
pi_54208582
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 17:34 schreef milagro het volgende:

ik bedoel je laat je lul toch ook niet inkorten omdat je zulke leuke strakke boxershorts gezien hebt, waar je niet in komt met je boomstam?
pi_54208994
Laat ik ook even reageren. Ik ben net als de TS een TS...

Net zoals zij heb ik maat 43/43 half. Het is niet zozeer dat ik "denk" aan voetverkleining, om leukere schoenen te dragen. De grens van 42 naar 43 is groot. Echt groot. Voor maat 42 is het al snel raak als je o.a. Scapino binnenloopt. Maakt niet zo gek uit wat voor soort schoentje ik zoek. Maar met maat 43 heb je al snel hulp nodig bij het vinden van een winkel met grotere maten. Zoals in Zwolle zit Ascona, zij hebben een grote keus aan grote maten voor vrouwen tot maat 47 als ik het goed heb. Maar het is soms echt vervelend dat je lekker aan het shoppen bent en weer zakt voor het shoppen naar schoenen.

Dat is dan ok mijn grootste reden dat ik ook wel eens aan -voetverkleining- denk. Net als een operatie aan het gezicht, zogenaamde FFS operatie, ben ik bang dat het een te ingrijpende operatie zal zijn voor mijn identiteit. Het bespreken in dit topic geeft een duidelijk beeld hoe er nu over gedacht word. Ik zou toch wel nieuwsgierig zijn hoe er 5 a 10 jaar geleden werd gesproken over botox injecties in willekeurige lichaamsdelen.
pi_54209073
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:32 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Zal dat de volgende stap zijn na die voetverkleinig
Das net zo onmogelijk als een voetverkleining
pi_54211375
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef Meike26 het volgende:
Maar het is soms echt vervelend dat je lekker aan het shoppen bent en weer zakt voor het shoppen naar schoenen.
Wat denk je van vrouwen die een gezellige cup F hebben, waar ze lichamelijk geen last van hebben, maar waardoor ze zich wel suf reizen naar speciaalzaken voor BH's en daar tonnen met geld aan uitgeven omdat goedkope bh's in die maat of niet bestaan of niet voldoende steun geven... Zou wat zijn als al die vrouwen die in principe een grotere cupmaat hebben die goed bij hun lichaam past en geen klachten geven tóch maar een borstverkleining zouden doen zodat ze tenminste naar de hunkemoller en livera kunnen.

Mens, wees blij dát er volop speciaalzaken zijn! Nee, niet zoveel als de VanHarens, Scapino's, Shoe Outlets enz enz enz, maar ze zijn er altijd wel. Dan ga je maar een lekkere dag kleding shoppen zónder om de schoenen te denken en trek je een andere dag uit om naar een stad af te reizen waar een speciaalzaak zit waar je minder vaak komt, maar je dan wel naar hartelust uit kunt leven.
En hoeveel schoenen heeft een mens nu nodig? Twee paar per jaar?? Weegt alle ellende van een voetverkleining echt op tegen het drama van twee keer per jaar wat langer reizen naar een speciaalzaak??
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:17:38 #93
25682 2cv
Niet subtiel
pi_54211838
Voetverkleining ? Bestaat dat ? En hoe werkt dat dan ? Ik neem aan dat ze niet even je tenen afhakken ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:57:08 #95
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54212697
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef HeyFreak het volgende:
Lotusvoetjes
Ieuw!!!! 13 tot 15 centimeter, bizar!

Ik heb het net eens opgemeten, lineaal tegen de muur aan, mijn voet met de hak tegen de muur aan langs de lineaal, en mijn voet is dus 20 centimeter. Zonder ingebonden geweest te zijn. Ik waggel trouwens ook niet als ik loop.
pi_54212823
Nouw ik vind wel dat een man zijn geslacht moet kunnen verkleinen als het noodzaak is dat de mode verwijst naar strakke kleine boxeshorts enzo
ja vind ik wel!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54212875
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Nouw ik vind wel dat een man zijn geslacht moet kunnen verkleinen als het noodzaak is dat de mode verwijst naar strakke kleine boxeshorts enzo
ja vind ik wel!
Wat jij vindt breng je maar naar de pliesie!
pi_54213025
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef HeyFreak het volgende:
Lotusvoetjes
Lijken wel holvoeten
I feel kinda Locrian today
pi_54213832
Oh is maat 43 niet vrouwelijk genoeg dan? Goh, dan ben ik blijkbaar geen echte vrouw met mijn maat 42/43

Ik vind het bijna beledigend eigenlijk

En ja, LEUKE schoenen vinden in die maat is niet zo gemakkelijk en vaak wat duurder. Maar het is te doen. Je voeten laten verkleinen vanwege een beperkte keus in schoenen is echt buiten alle proporties.
pi_54215008
Joh, maak je niet zo druk. ik ken genoeg dames met voeten maat 42, 43 of 44, allemaal op en top vrouw, hoor. Moet je maar wat meer moeite doen voor schoenen. Leuk toch juist, om ze op maat te laten maken?

Ik heb keurige maatje 39/40 voeten, maar hee weet je, ik heb dus echt enorme handen, maat 9,5-10, terwijl een gemiddelde handschoenwinkel alleen maar 6,5-8 verkoopt. en als ze dan al eens iets groots hebben, is het veel te wijd, of zijn de vingers te kort.

Ik zeg: maat 43 is een goed excuus om de hele zomer op havaianas te lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')