Schaam je heel diep. CW is die van 'lost-in-a-hernia'. En Arjen, Jorma en Ted hebben allen wat woorden met Danny gehad. De helden!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:51 schreef Shitonya het volgende:
ken ze allemaal niet..
kook niequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:51 schreef Shitonya het volgende:
ken ze allemaal niet..
Wie is Danny?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Shitonya het volgende:
Toen was ik nog niet op fok waarschijnlijk.. en besides..ik heb ook vaak genoeg een woordenwisseling gehad met Danny, dus zo bijzonder is dat ook niet
Dat kleuterige geschreeuw in FB toen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Shitonya het volgende:
Toen was ik nog niet op fok waarschijnlijk.. en besides..ik heb ook vaak genoeg een woordenwisseling gehad met Danny, dus zo bijzonder is dat ook niet
Ik kwam pas nog scans van bepaalde brieven tegen in mn archief.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:53 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Schaam je heel diep. CW is die van 'lost-in-a-hernia'. En Arjen, Jorma en Ted hebben allen wat woorden met Danny gehad. De helden!![]()
Mijn PM staat openquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kwam pas nog scans van bepaalde brieven tegen in mn archief.
Niet alleen in FB, wel op meerdere plekken, maar sinds wat tijd is het weer rustigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kleuterige geschreeuw in FB toen?![]()
OT: Neuj mis ze niet![]()
Is die dood?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:20 schreef Captain_Chaos het volgende:
Baukel natuurlijk !
Je zit niet meer in de crew, dus theoretisch kun je ook niet meer lekken uit de crewquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond 1x gebanned worden wegens lekken wel genoeg.
Ja één van de veel-posters van vroegerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Marble het volgende:
Gellarboy.
Misschien moet je wat harder trekken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:39 schreef blup het volgende:
en piovan komt te weinig de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:56 schreef yosander het volgende:
2609 in ieder geval niet
Niet Lamon?quote:
Die is over een maandje wel terug, met een kloon of als zichzelf.quote:
quote:
BrauN was toch zon -alles wat anders dan hij was- basherquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is BrauN heen, wederom een ban?
BrauN is/was tof!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
BrauN was toch zon -alles wat anders dan hij was- basher
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is BrauN heen, wederom een ban?
BrauN vond ik in het begin wel grappig, maar uiteindelijk was is zijn humor te geforceerd.quote:
Mein fröhliche freund ist wieder zurückgekehrt .quote:
Vroeger was Braun idd wel tof, toen had hij nog geen kapsones enzovoorts.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:02 schreef tong_poh het volgende:
[..]
BrauN vond ik in het begin wel grappig, maar uiteindelijk was is zijn humor te geforceerd.
Machiel wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:50 schreef tong80 het volgende:
Goeie namen. ER.
De eerste sportmod Machiel
Tweakersquote:
Dat is toch die lamlendige luldebehanger die laatst gebanned is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom staat Furious er niet bij. [afbeelding]
Jammer.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]voor 2609 moet je op moemoe.nl komen (momenteel down maar oke
)
quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:38 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Dat is toch die lamlendige luldebehanger die laatst gebanned is?![]()
En in een golf zit
En in Den Haag woont![]()
Wie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom staat Furious er niet bij.
Nou, wat zijn we blij met hemquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]voor 2609 moet je op moemoe.nl komen
Ze heeft een andere nickname aangenomenquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:56 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hee, waar is zij gebleven eigenlijk?
vergeet de 4e niet, sanniquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:39 schreef jpjedi het volgende:
Ik mis onze drie vrienden:
I-spy
editor2
Ruben S.
![]()
Hoezo? Het is toch net zoiets als een tv-programma missen? Als je lange tijd met veel plezier naar een bepaald programma hebt gekeken en het wordt plotseling niet meer uitgezonden, dan kun je dat programma gaan "missen". Zo werkt het wat mij betreft ook met Fok!ers.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:11 schreef bolletje_25 het volgende:
Als je fokkers gaat missen lijkt het me tijd om een psychiater te bezoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |