Schaam je heel diep. CW is die van 'lost-in-a-hernia'. En Arjen, Jorma en Ted hebben allen wat woorden met Danny gehad. De helden!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:51 schreef Shitonya het volgende:
ken ze allemaal niet..
kook niequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:51 schreef Shitonya het volgende:
ken ze allemaal niet..
Wie is Danny?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Shitonya het volgende:
Toen was ik nog niet op fok waarschijnlijk.. en besides..ik heb ook vaak genoeg een woordenwisseling gehad met Danny, dus zo bijzonder is dat ook niet
Dat kleuterige geschreeuw in FB toen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef Shitonya het volgende:
Toen was ik nog niet op fok waarschijnlijk.. en besides..ik heb ook vaak genoeg een woordenwisseling gehad met Danny, dus zo bijzonder is dat ook niet
Ik kwam pas nog scans van bepaalde brieven tegen in mn archief.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:53 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Schaam je heel diep. CW is die van 'lost-in-a-hernia'. En Arjen, Jorma en Ted hebben allen wat woorden met Danny gehad. De helden!![]()
Mijn PM staat openquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kwam pas nog scans van bepaalde brieven tegen in mn archief.
Niet alleen in FB, wel op meerdere plekken, maar sinds wat tijd is het weer rustigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kleuterige geschreeuw in FB toen?![]()
OT: Neuj mis ze niet![]()
Is die dood?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:20 schreef Captain_Chaos het volgende:
Baukel natuurlijk !
Je zit niet meer in de crew, dus theoretisch kun je ook niet meer lekken uit de crewquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vond 1x gebanned worden wegens lekken wel genoeg.
Ja één van de veel-posters van vroegerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Marble het volgende:
Gellarboy.
Misschien moet je wat harder trekken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:39 schreef blup het volgende:
en piovan komt te weinig de laatste tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |