Als je je eigen PC in elkaar gezet hebt met op Pricewatch opgezochte onderdelen val je ook wel in de categorie nerd hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:19 schreef Timooon het volgende:
Er zijn ook games waar je geen nerd voor hoeft te zijn, maar die zul jij niet tegenkomen natuurlijk![]()
Oke, het kan ook een misinterpretatie van mij zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:19 schreef Knoekie het volgende:
Dat is niet de intentie van mij geweest.![]()
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Ik heb al heel wat computers voorbij zien komen (je repareert wel eens wat bij vrienden/kennissen etc) en ook zelf gebouwd. En ik moet zeggen, 90% van de vooraf gebouwde PC's zijn rommel qua inbouw (kabels die los in de kast bungelen etc), en dan gebruiken de goedkopere PC's ook nog eens brakke hardware (met als hoogtepunt de softwarematige Win-modems). Een probleem op de PC markt is dat je moeilijk kunt zien of een fabrikant goede PC's maakt (dus netjes ingebouwd en componenten waar over nagedacht is), je moet behoorlijk thuis zijn in die markt om de krenten uit de pap te kunnen kiezen. Bij Apple is dat gewoon duidelijk, dat zijn goede computers.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:18 schreef LintuxCx het volgende:
Nee, inderdaad niet. Leg me eens uit hoe dat een pluspunt is voor PC's? Want de meeste mensen hebben wel betere dingen te doen dan een PC in elkaar knutselen terwijl je voor minder geld eentje kunt kopen die al kant en klaar is.
Welke pricewatch? Oh ja, want dat is idd erg moeilijk, en daaruit volgt direct dat ik geen verder geen sociaal leven hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:21 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Als je je eigen PC in elkaar gezet hebt met op Pricewatch opgezochte onderdelen val je ook wel in de categorie nerd hoor.
Alsof nerds geen sociaal leven hebben. Een nerd is gewoon iemand die techniek en de theorie er achter erg interessant vind.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:33 schreef Timooon het volgende:
Welke pricewatch? Oh ja, want dat is idd erg moeilijk, en daaruit volgt direct dat ik geen verder geen sociaal leven heb
De term wordt nogal losjes gebruikt, maar meneer bedoelde het in die zin, vermoed ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof nerds geen sociaal leven hebben. Een nerd is gewoon iemand die techniek en de theorie er achter erg interessant vind.Ik val denk ik ruimschoots in de categorie 'nerd', maar ik hou ook van het voeren van politieke discussies en borrels waarbij je met wat bier lekker staat te ouwehoeren.
Ik probeerde me even bij jouw definitie te houden. D'r zijn er genoeg, en de meesten val ik zelf ook onder. Maar ondertussen heb je nog steeds niet uitgelegd waarom het zo erg is dat je niet zelf een Mac in elkaar kunt zetten...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:42 schreef Timooon het volgende:
De term wordt nogal losjes gebruikt, maar meneer bedoelde het in die zin, vermoed ik![]()
Persoonlijke voorkeur, ach ja, daarom koop ik ook geen kant-en-klare PC bij de Mycom ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:49 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik probeerde me even bij jouw definitie te houden. D'r zijn er genoeg, en de meesten val ik zelf ook onder. Maar ondertussen heb je nog steeds niet uitgelegd waarom het zo erg is dat je niet zelf een Mac in elkaar kunt zetten...
Niet als het een pauperding is, nee... ik heb daar niet zo'n behoefte aan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:57 schreef Geqxon het volgende:
Timooon, lijkt het je niet heerlijk als je eens een computer koopt, en je er direct mee aan de slag kan? Twee drie kabeltjes aansluiten en that's it? Dat alles het altijd doet, dat je niet constant de allernieuwste NVIDUUH drivers aan het downloaden bent, je Windows XP aan het tweaken bent voor het hoogst aantal FPS of je moederbord aan het overclocken?
In OS X heb je anders een hele fijne terminal dan wel console. U zei?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:01 schreef Skinkie het volgende:
Geqxon ik vind het persoonlijk een verlichting dat als er iets niet gaat zoals ik het verwacht dat het gaat, ik kan zien waar de oorzaak er van ligt. Dat kan niet in XP en dat kan niet in OSX... in XP omdat het plakband werk is, in OSX omdat het totaal geen documentatie bevat waar je mag beginnen met zoeken.
quote:2007-10-26 02:15:10.939 Disk Inventory X[1497] .scriptSuite warning for attribute 'scriptStyle' of class 'NSTextStorage' in suite 'ExtendedText': 'OAStyle.OAStyle' is not a valid type name.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:36 schreef classpc het volgende:
[..]
10.5 is toch geen nieuw OS? Dan zou het toch 11 moeten zijn?
Dan kan ik het op zich wel begrijpen. Ik zou ook niet enthoussiast zijn wanneer SP2 of SP3 uitkomt.
Windows 2000 = NT 5.0quote:Op MS-DOS gebaseerd: 1.0 · 2.0 · 3.x · 95 · 98 · ME
NT-serie: NT 3.x · NT 4.0 · 2000 · XP · Server 2003 · Vista
Ik heb diverse clean install Vista's met volledige WHQL signed drivers toch volledig randomly zien crashen hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:14 schreef McKillem het volgende:
Ik blijf erbij dat je als je stelselmatig een instabiele Windows hebt je gewoon een infantiele noob bent.
Ik heb nooit last van een instabiel OS. Draai nu Windows XP. Uptimes van meer dan een maand soms.
Welkom tot het zombienetwerkquote:Ook spyware en virussen is een non argument. Ik heb bijden ook nooit gehad. Sterker nog, ik heb niet eens een virus/spyware scanner.
Domste argument in dit hele topic.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:14 schreef Juicyhil het volgende:
Mensen lopen altijd te zeuren dat mac zoooo duur is. Dat is het ook, maar je moet wel rekenen dat je bij Windows Vista een virusscanner moet kopen, bij een mac hoeft dat niet omdat er toch geen virussen in kunnnen komen. En voor Windows Vista kost een licentie ook een 500 euro. En een iMac gaat ongeveer 2 keer langer mee als een pc. Dus je bent ongeveer even duur uit. En in een iMac zit veel betere apparatuur als dat van een pc.
de macbook is er pas 2 jaar en bevat minimaal een intel coreduo proc. Die draait leopard wel hoor. Ik denk dat je een ibook of powerbook bedoeld.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:38 schreef godigita het volgende:
Ze werken nu met zijn tweeen op een baggertrage macbook, die de nieuwe OSen niet ondersteund
quote:(misschien deze leopard wel, aangezien ze claimen dat het op systemen van tot 6 jaar terug draait), en dan heb je ook weer het probleem dat nieuwere versies van programma's er niet op draaien. Sorry, maar dat vind ik echt waardeloos.
Nog steeds is Vista instabieler dan OSX. Ondanks volldig signed drivers.quote:Betere hardware(apparatuur) in een Mac is serieus nonsens. Er is net zo goede/betere hardware beschikbaar voor PC, en vaak voor zeer schappelijke prijzen, een terugkerend thema in dit topic en niet zonder reden. Doe gewoon wat research voordat je dingen koopt, en koop goede hardware. Stel het samen en het loopt als een trein. Je doet toch onderzoek naar alle dingen die je aanschaft. Iig met electronica geen slecht idee. Reviews zijn een mooi ding.
Prima, blijf je toch lekker bij je windows PC.quote:Ze zien er misschien leuk uit, maar ik vind mac zo'n hip elite hebbeding geworden, en zo marketen ze het ook, dat mijn haren erbij overeind gaan staan. Ze krijgen mij echt niet overstag door de PC af te schilderen als een stoffig, geweest, kutsysteem voor saaie mensen in een pak(bron), gatverdegatver.
Knap, dat je op afstand de beweegredenen van mensen kan bepalen.quote:Dat geeft alweer een goede indruk van dat hele superieure mac-syndroom. Mensen denken misschien dat ze uberhip zijn met hun mac, maar als ik in de trein iemand met een triomfantelijke blik een macbook tevoorschijn zie halen, zie ik alleen maar iemand die het heeft om te hebben(dank Biogarde)
En dat argument is dus gewoon niet waar, zie verderop in dit topic. En nogmaals... De meeste apple gebruikers hebben (veel) ervaring met PC's. De meeste PC gebruikers hebben geen ervaring met apple....quote:, en zich daarom een inferieur, overduur systeem door zijn strot heeft laten douwen. Ga je schamen, met je mac.
Prima, dan is het een powerbook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
de macbook is er pas 2 jaar en bevat minimaal een intel coreduo proc. Die draait leopard wel hoor. Ik denk dat je een ibook of powerbook bedoeld.
wie zei dat ik het over leopard had? ze draait geen leopard, maar iets ouds zoals os9 ofzo. ze kon niet upgraden om de een of andere reden, volgens mij omdat haar systeem het niet ondersteunde. en zo oud is dat ding nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:Welke nieuwere versies van programma's draaien niet op leopard?
ik had het ook niet over vista. er zijn meer dingen dan vista, zie verderop in dit topic.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds is Vista instabieler dan OSX. Ondanks volldig signed drivers.
Ik draai niet alleen windows.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Prima, blijf je toch lekker bij je windows PC.
Ja, ik had het ook gelijk over iedereen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Knap, dat je op afstand de beweegredenen van mensen kan bepalen.
Ik heb op school jaren met macs gewerkt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
En dat argument is dus gewoon niet waar, zie verderop in dit topic. En nogmaals... De meeste apple gebruikers hebben (veel) ervaring met PC's. De meeste PC gebruikers hebben geen ervaring met apple....
waarom inferieur? omdat in jouw familie er blijkbaar 1 exemplaar van een apple pc blijkbaar een maandag morgen gevalletje is (wat overal voorkomt)? Dat is hetzelfde als veel mensen die beweren dat hun Acer-PC topkwaliteit is omdat zij er nog nooit een defect aan gehad hebben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:38 schreef godigita het volgende:
en zich daarom een inferieur, overduur systeem door zijn strot heeft laten douwen. Ga je schamen, met je mac.
Behoorlijk verschil. En redelijk relevant gezien je betoog.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:56 schreef godigita het volgende:
[..]
Prima, dan is het een powerbook.
Tja, dus je weet niet welke hardware ze hebben, niet welke OS ze hebben en je weet niet over welke programma's het gaat en het is hear say.... wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:wie zei dat ik het over leopard had? ze draait geen leopard, maar iets ouds zoals os9 ofzo. ze kon niet upgraden om de een of andere reden, volgens mij omdat haar systeem het niet ondersteunde. en zo oud is dat ding nou ook weer niet.
Je hebt het eigenlijk nergens over. Als je nu iets wil beargumenteren is het wellicht handig te vermelden waar je het over hebt.quote:ik had het ook niet over vista. er zijn meer dingen dan vista, zie verderop in dit topic.
Dat maakt ook echt uit voor mijn argument. Ik zal hem nog een keer uitleggen... je HOEFT geen mac te nemen. Het is prima als je bij windows/linux/OS2/UIQ3 blijft.quote:Ik draai niet alleen windows.
Je hebt het wel over 'mensen' en 'iemand met een triomafantelijke blik' Kortom blijkbaar perfect strangers voor je en op basis van de manier waarop ze een mac uit hun tas halen weet jij precies de beweegredenen van hun aaschaf... jij Charquote:Ja, ik had het ook gelijk over iedereen.
Ja dat is ook echt hetzelfde als mensen die jarenlang met beide systemen werken.quote:Ik heb op school jaren met macs gewerkt.
2 exemplaren. En ook op school heb ik niet veel lol gehad met op macs werken. Toegegeven dat dat een tijdje geleden was en dat schoolcomputers vaakquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:59 schreef Athmozz het volgende:
[..]
waarom inferieur? omdat in jouw familie er blijkbaar 1 exemplaar van een apple pc blijkbaar een maandag morgen gevalletje is (wat overal voorkomt)? Dat is hetzelfde als veel mensen die beweren dat hun Acer-PC topkwaliteit is omdat zij er nog nooit een defect aan gehad hebben.
Je kan pas uitspraken gaan doen over de betrouwbaarheid van hardware als je er veel van in je handen gehad hebt, en dat de service bij defecten ook via jou moet verlopen, dan zie je hoe vaak de toestellen over het algemeen terugkeren. Uiteraard zijn er Apple's die wel hardwarematig problemen vertonen (hoewel mac er toch om bekend staat dat ze vrij weinig defecten hebben), evenals er ook veel acers zijn die nooit een probleem hebben.
Als ik iemand z'n macbook op de trein zie bovenhalen hoop ik enkel voor die persoon dat hij niemand tegenkomt die graag een macbook extra wil.
Politiek-nerd-alert!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..] maar ik hou ook van het voeren van politieke discussies en borrels waarbij je met wat bier lekker staat te ouwehoeren.
Een mac is niets duurder dan een vergelijkbare machine van de concurrent. Ja een acer of aldi laptop is goedkoper, maar een vergelijkbare DELL is vaak even duur. En vaio's vaak zelfs duurder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:17 schreef godigita het volgende:
[..]
2 exemplaren. En ook op school heb ik niet veel lol gehad met op macs werken. Toegegeven dat dat een tijdje geleden was en dat schoolcomputers vaakzijn.
Maar als het allemaal een geval van geluk is met je hardware, dat alles blijft werken zonder defecten net zoals op acers, waarom zijn macs dan zo pokkeduur?
Ik zie niemand die zelf het moederbord in een laptop vervangt, of een all in one device zals de iMac (Sony had iets soortgelijks). En hoe kom je erbij dat je service MOET nemen? Ik heb nog nooit applecare gekocht.quote:En als er dan iets kapot gaat, waarom kun je het dan niet makkelijk zelf oplossen, en MOET je kiezen voor de 'service', ook duur?
Als je een Mac pro hebt is het geen enkel probleem om zelf harddisks, AGP of PCI kaarten of geheugen te vervangen hoor.quote:Als het wel zelf te maken valt, wijs me dan terecht, hoor, maar ik ben nog niemand tegengekomen die zijn/haar mac niet naar het machouse of iets soortgelijks bracht bij een defect.
Nee er wordt gezegd dat je weinig over de kwaliteit kan zeggen gebaseerd op 1 of 2 ervaringen... van een ander.quote:Grappig dat bij negatief commentaar je ineens minstens bij een supportcenter gewerkt moet hebben, maar dat positief commentaar altijd standaard door de beugel kan.
Dat is ook zo. Meer dan windows. Je kan weinig verneuken. Voorbeeld. Opcallcenters komen vaak problemen voor van windows gebruikers omdat ze een applicatie die ze niet meer willen hebben niet via de uninstall verwijderen, maar gewoon naar de prullebak slepen. Dat is blijkbaar wat mensen logisch vinden. Bij OSX werkt het ook gewoon zo.quote:Ik word altijd een beetje moe van die notie dat mac hufterproof is
Nou ja, adobe is natuurlijk begonnen op Mac, dus er is altijd een voorsprong geweest. Nu is die voorsprong er niet meer, maar is de grafische industrie vaak historisch nog groot gebruiker van macs. Omschakelen doen ze niet snel wegens aanschaf van software, dus zo gek is die vraag niet.quote:, als je een grafisch beroep hebt je ermee MOET werken("Oh, jij hebt zeker zo'n Mac?" "Nee." "Dan wil je er graag vast een" "Nee." "WAAROM NIET?" net alsof wat je produceert er beter uitziet dan als je het op een pc maakt), en alles van veel betere kwaliteit is, terwijl er heus dezelfde soort issues zijn als met PC.
Tja, als ik zoek op acer, of sony, of willekeurig enig ander merk kom ik ook heel veel problemen tegen.quote:http://macfixit.com/ ? Vooral het forum is een aanrader.
Waarom lees je hier dan en neem je nog de moeite om te reageren ook als het je allemaal geen reet interesseert?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Mac users die denken dat de wereld een reet geeft om hun OS.
Luister, als jij een over-priced, lelijke PC voor beginnelingen (daarom is de interface van Mac OS namelijk zo simpel) wil gebruiken dan heb je totaal mijn zegen hoor. Verwacht echter niet dat mensen met een normale PC zich gaan interesseren voor programma's voor dat babyspeelgoed van je. Sommige mensen hebben een leven.
Sssst! Da's deel van z'n masterplan om de wereld voor te houden dat 'ie een leven heeft. Verpest z'n experiment nou niet en kijk gewoon toe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom lees je hier dan en neem je nog de moeite om te reageren ook als het je allemaal geen reet interesseert?
OS 10.0 kwam ergens in 2000 uit. 10.3 komt uit 2003. Nou ja, wat Swets ook al zegt, 't is veel meer dan alleen een service pack. Wat in Windows service pack heet, is in OSX gewoon een minor update die zo nu en dan binnenkomt. Die voegen vaak ook weinig toe, alleen bugfixes. Voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:36 schreef classpc het volgende:
10.5 is toch geen nieuw OS? Dan zou het toch 11 moeten zijn?
Dan kan ik het op zich wel begrijpen. Ik zou ook niet enthoussiast zijn wanneer SP2 of SP3 uitkomt.
Dat leven van jou hebben we gezien op de FPquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Luister, als jij een over-priced, lelijke PC voor beginnelingen (daarom is de interface van Mac OS namelijk zo simpel) wil gebruiken dan heb je totaal mijn zegen hoor. Verwacht echter niet dat mensen met een normale PC zich gaan interesseren voor programma's voor dat babyspeelgoed van je. Sommige mensen hebben een leven.
Okquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:12 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
OS 10.0 kwam ergens in 2000 uit. 10.3 komt uit 2003. Nou ja, wat Swets ook al zegt, 't is veel meer dan alleen een service pack. Wat in Windows service pack heet, is in OSX gewoon een minor update die zo nu en dan binnenkomt. Die voegen vaak ook weinig toe, alleen bugfixes. Voor zover ik weet.
hip met de mode mee hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:07 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb een Macbook besteld![]()
13"
Terwijl ik zoeen Windows fanboy ben![]()
Lezen is moeilijk hequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:37 schreef jelle.k het volgende:
Ach, laat die apple lui ook even lol hebben met vista 2.0
http://it.slashdot.org/article.pl?sid=07/10/27/1838248
Haastwerk zo te zien![]()
'T gaat niet over VLC maar over Application Enhancer en dat is een programma die je hele dock veranderd en je menubar boven in beeld, dus ik vind het niet zo vreemd aangezien deze ook compleet veranderd zijn in Leopard..quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk he
VLC is een extern programma, en je kunt van Apple niet verwachten dat ze alle externe programma's en de uitbreidingen daarop gaan controleren...
Als Vista hierdoor vastloopt, dan moet je erst MS bellen om een activatie code te vragen![]()
Goh Walter, dit is nu toch echt weer een nieuw dieptepunt hoor. Jij hebt echt helemaal niks meer in je mars dan persoonlijke aanvallen. Triest hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat leven van jou hebben we gezien op de FP![]()
Ik dacht dat je al vast zat met simpele politieke ideeen, maar blijkbaar heb je nog minder verstand van computers met je traditionele kleuterspeelplaats-argumenten.
Op zich niet verwonderlijk dat je zo'n algemene basis-HBO aan het doen bent. Zo'n studie levert voor nu en later niets op, dus dan wordt het kopen van een echte computer natuurlijk ook gelijk een grotere aanslag op je maandelijkse budget.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Goh Walter, dit is nu toch echt weer een nieuw dieptepunt hoor. Jij hebt echt helemaal niks meer in je mars dan persoonlijke aanvallen. Triest hoor.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hoezo man, het ding heeft niet eens een fatsoenlijke cli.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:51 schreef Rnej het volgende:
een windows pc net zo goed... maar daar kan je nog meer aan tweaken...
Je eerdere post staat vol met persoonlijke aanvallen op Mac-gebruikers, maar daar ga je totaal aan voorbij. Deze reactie van je is uiteraard niet verrassend: selectieve verontwaardiging is een stokpaardje van SP-ers met weinig intellectuele bagage.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Goh Walter, dit is nu toch echt weer een nieuw dieptepunt hoor. Jij hebt echt helemaal niks meer in je mars dan persoonlijke aanvallen. Triest hoor.
Sja, ubuntu met juiste uitbreidingen... Ik ken daar niks van, laat staan van welke uitbreidingen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:08 schreef Paramnesia het volgende:
Als ICT student:
gebruikersgemak:
Ubuntu(met de juiste uitbredingen) > OS-X > Vista
persoonlijke mening
Ubuntu heeft wat OS-X heeft al jaren. En die uitbreiding zit gewoon op de CD (correct me if I am wrong), Compiz Fusion . Dus het is met de nieuwste CD erindouwen, instaleren, klaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:41 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Sja, ubuntu met juiste uitbreidingen... Ik ken daar niks van, laat staan van welke uitbreidingen...
OSX werkt gewoon en wijst zichzelf uit, geen uitbreidingen nodig en waarschijnlijk Vista hetzelfde aangezien iedereen wel weet hoe windows werkt...
niet alles hoef je aan te zetten hequote:Op zondag 28 oktober 2007 13:16 schreef nietzman het volgende:
Tja, dat Compiz klonk altijd wel interessant. Een leuk grafisch framework net als OsX al had. Jammer alleen dat ze compleet overboord gegaan met grafische shit als wobbly windows dat zelfs de nuttige dingen als die expose-kloon hun 'flair' verliezen.
Prachtig dat oranje, heel erg seventies.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Dibble het volgende:
mac's![]()
btw er is al een mooiere laptop dan dan macbook..
[ [url=
afbeelding]http://www.devicepedia.com/wp-content/uploads/2007/05/intel_laptop2.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
[ afbeelding ]
's werelds dunste van Intel![]()
Nee, het ontwerp van die MAC dingen is om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Prachtig dat oranje, heel erg seventies..
Nou ik vind hem zeker mooier dan een macbookquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:38 schreef Dibble het volgende:
mac's![]()
btw er is al een mooiere laptop dan dan macbook..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
's werelds dunste van Intel![]()
Mjah, ik geloof dat zelfs de Britse koningin daar anders over dacht toen ze Jonathan Ive ridderde.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:18 schreef slindenau het volgende:
Nee, het ontwerp van die MAC dingen is om over naar huis te schrijven.
"Goh, ik heb geen flauw idee wat te doen, laten we dat hele ding maar gewoon wit maken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |