fluffen fluffiequote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef phluphy het volgende:
Fred, ik had dat gat toch eens laten zien aan een politieagent of zo. Voor hetzelfde geld is het toch een bullethole, en is jouw auto bewijsmateriaal in een nog niet opgeloste moordzaak.![]()
En ja, ik kijk teveel naar Engelse detectives.![]()
Over mijn Nationaliteit hé ...
Ja, ik ben geboren in Duitsland, maar ben als baby naar Nederland verhuist. Ik heb nu ook gewoon een Nederlands paspoort. Ik ga wonen in Elten, een plaatsje dat in de historie regelmatig eigendom is geweest van Nederland. Het is dus een half-ommetje daar.
Integreren doe ik altijd, da's een tweede natuur.![]()
![]()
Ik baal alleen van de Duitse uitspraak van het geschreven woord phluphy: FLOEFFIE !![]()
![]()
Denk dat de roestvorming onder tussen elke vorm van bewijs heeft doen vervagen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef phluphy het volgende:
Fred, ik had dat gat toch eens laten zien aan een politieagent of zo. Voor hetzelfde geld is het toch een bullethole, en is jouw auto bewijsmateriaal in een nog niet opgeloste moordzaak.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:17 schreef phluphy het volgende:
Over mijn Nationaliteit hé ...
Ja, ik ben geboren in Duitsland, maar ben als baby naar Nederland verhuist. Ik heb nu ook gewoon een Nederlands paspoort. Ik ga wonen in Elten, een plaatsje dat in de historie regelmatig eigendom is geweest van Nederland. Het is dus een half-ommetje daar.
Integreren doe ik altijd, da's een tweede natuur.![]()
![]()
Ik baal alleen van de Duitse uitspraak van het geschreven woord phluphy: FLOEFFIE !![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aah, dus daar ken ik Elten van. De Eltener Butternacht.
Nu is je kans op eeuwige roem *plop* weg.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Denk dat de roestvorming onder tussen elke vorm van bewijs heeft doen vervagen.
Ooit eens bij als ik mij niet vergis Aardrijkskunde gehad, toen we als thema iets van "Speciale gebieden in Nederland" hadden. Best leuk om dit soort dingen te weten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Klopt.Wat goed dat je dat weet!
Je bent wederom in mijn achting gestegen!!
(ik wist het niet eens, toevallig vertelde mijn baas me dit verhaal vanochtend).
Gelukkig maar, dan zou ik niet eens meer rustig over straat kunnen lopenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:57 schreef phluphy het volgende:
Nu is je kans op eeuwige roem *plop* weg.![]()
Niemand ownt mijquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zou bijna om mijn RA2 installeren om jou te ownen
neuh, we gaan dit gewoon als mannen uitvechtenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Bitchfight! * WyriHaximus pakt de popcorn
Liever iets op de PS3 of COD4 op de pcquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
neuh, we gaan dit gewoon als mannen uitvechten
Hoe staat het eigenlijk gesteld met de online-mogelijkheden van RA2? Een 1:n potje is mogelijk? Dan houden we gewoon een DIG-SC-multiplayer-matchZullen we zien wie wie ownt
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:19 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus geeft pluffy wat popcornquote:
Dat zeg ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk gesteld met de online-mogelijkheden van RA2? Een 1:n potje is mogelijk? Dan houden we gewoon een DIG-SC-multiplayer-matchZullen we zien wie wie ownt
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:45 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus geeft pluffy wat popcorn
quote:
Sounds like a planquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik woon in ZHquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef phluphy het volgende:
owja, de één woont in Groningen en de ander in Zeeland.
Of Noord-Holland - Limburg of zo.
![]()
Verman je nu eens manquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus kan wel een knuffel gebruiken nu, word gek van het gekloot hier
Beam me up, Harry, and the cuddlin' is all yours !!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus woont in Noord-Holland
* WyriHaximus kan wel een knuffel gebruiken nu, word gek van het gekloot hier
Zou jij nee zeggen als je een mooie vrouw in je armen kan sluiten?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Beam me up, Harry, and the cuddlin' is all yours !!
Valt opzich wel mee maar word gek van mensen die gewoon niks meer durven zeggen. Uitvoerders die toezeggen kabels aan te sluiten voor eind week 43 en het niet doen. Mensen die wat roepen over en dat het via via zich naar iedereen moet versprijden waardoor niemand meer weet wat nou klopt en niet. Wat wel een plus puntje is dat 3 huisvrouwtjes me kamer eens goed gezogen hebben en gesopt en alles. En morgen me IKEA spullen gebracht worden. En woendags worden de gordijnen opgehangen. Nu is alleen nog niet duidelijk (wat ik dus al eerder zei) wanneer de brandweer het pand vrij geeft om in te wonen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Even serieus, het schiet niet op met dat verhuisgedoe he. Echt klte!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |