Klopt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aah, dus daar ken ik Elten van. De Eltener Butternacht.
Nu is je kans op eeuwige roem *plop* weg.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Denk dat de roestvorming onder tussen elke vorm van bewijs heeft doen vervagen.
Ooit eens bij als ik mij niet vergis Aardrijkskunde gehad, toen we als thema iets van "Speciale gebieden in Nederland" hadden. Best leuk om dit soort dingen te weten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Klopt.Wat goed dat je dat weet!
Je bent wederom in mijn achting gestegen!!
(ik wist het niet eens, toevallig vertelde mijn baas me dit verhaal vanochtend).
Gelukkig maar, dan zou ik niet eens meer rustig over straat kunnen lopenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:57 schreef phluphy het volgende:
Nu is je kans op eeuwige roem *plop* weg.![]()
Niemand ownt mijquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zou bijna om mijn RA2 installeren om jou te ownen
neuh, we gaan dit gewoon als mannen uitvechtenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Bitchfight! * WyriHaximus pakt de popcorn
Liever iets op de PS3 of COD4 op de pcquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
neuh, we gaan dit gewoon als mannen uitvechten
Hoe staat het eigenlijk gesteld met de online-mogelijkheden van RA2? Een 1:n potje is mogelijk? Dan houden we gewoon een DIG-SC-multiplayer-matchZullen we zien wie wie ownt
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:19 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus geeft pluffy wat popcornquote:
Dat zeg ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk gesteld met de online-mogelijkheden van RA2? Een 1:n potje is mogelijk? Dan houden we gewoon een DIG-SC-multiplayer-matchZullen we zien wie wie ownt
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:45 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus geeft pluffy wat popcorn
quote:
Sounds like a planquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik woon in ZHquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef phluphy het volgende:
owja, de één woont in Groningen en de ander in Zeeland.
Of Noord-Holland - Limburg of zo.
![]()
Verman je nu eens manquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus kan wel een knuffel gebruiken nu, word gek van het gekloot hier
Beam me up, Harry, and the cuddlin' is all yours !!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:42 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus woont in Noord-Holland
* WyriHaximus kan wel een knuffel gebruiken nu, word gek van het gekloot hier
Zou jij nee zeggen als je een mooie vrouw in je armen kan sluiten?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Beam me up, Harry, and the cuddlin' is all yours !!
Valt opzich wel mee maar word gek van mensen die gewoon niks meer durven zeggen. Uitvoerders die toezeggen kabels aan te sluiten voor eind week 43 en het niet doen. Mensen die wat roepen over en dat het via via zich naar iedereen moet versprijden waardoor niemand meer weet wat nou klopt en niet. Wat wel een plus puntje is dat 3 huisvrouwtjes me kamer eens goed gezogen hebben en gesopt en alles. En morgen me IKEA spullen gebracht worden. En woendags worden de gordijnen opgehangen. Nu is alleen nog niet duidelijk (wat ik dus al eerder zei) wanneer de brandweer het pand vrij geeft om in te wonen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Even serieus, het schiet niet op met dat verhuisgedoe he. Echt klte!!
![]()
Heeft best wel stijlquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Geqxon het volgende:
http://www.monorails.org/tMspages/PuppyMover.html![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Geqxon het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Geqxon het volgende:
Prachtigquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Geqxon het volgende:
http://www.monorails.org/tMspages/PuppyMover.html [afbeelding] [afbeelding]
Daar heb je toch weer van die "samenvoeg" matrasjes voor? Zodat je dat tot een minimum beperkt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:56 schreef phluphy het volgende:
Mannen die offers brengen voor een romantisch samenzijn.![]()
Wat dat bed betreft: marktplaats. Maar persoonlijk zou ik eerder kiezen voor een slaapbank, of iets anders, waar je echt ruimte hebt voor 2 personen. Anders zit je weer met zo'n richel in het midden.![]()
quote:
Jeez, staat er een maan verkeerd ofzo?!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:32 schreef Geqxon het volgende:
Godverdomme zeg.
Vorige week woensdag met de brommer op een auto geklapt. Nog wel door kunnen rijden, maar donderdag een lekke band en een motorblokje dat er mee op hield. Dus ik ga met de bus, ben ik vandag mijn OV-kaart verloren.
GODVERDOMME ZEG. Hoe kom ik nu nog op mijn werk zonder daar elke dag 20 euro voor kwijt te zijn. Waarna ik ook nog eens 30 euro voor een nieuwe OV-kaart kwijt ben.
Het enige positieve is dat de vinder van mijn kaart 12 euro krijgt, die ik zo te zien zelf betaal. En aangezien ik toch een nieuwe kaart krijg maakt het mij toch niet uit dat hij gevonden word.
Afgezien van de kromme formulering, spel- en taalfouten is het nog altijd beter dan door zo'n helpdeskmiep de instructies krijgen om maar vooral alles te resetten omdat het problem toch echt niet bij UPC ligt.quote:Geachte heer van Zet,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw
probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden.
Wij hebben deze zaak door moeten zetten naar een hogere afdeling, daar bij controle
is gebleke dat er een probleem is met uw Internet-account.
Dit zal door die afdeling binnen 24 uur worden opgelost.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Fiets?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:32 schreef Geqxon het volgende:
GODVERDOMME ZEG. Hoe kom ik nu nog op mijn werk zonder daar elke dag 20 euro voor kwijt te zijn. Waarna ik ook nog eens 30 euro voor een nieuwe OV-kaart kwijt ben.
FFS, ze maken het je wel moeilijk hè... Hoezo heb je dan geen recht op een OV kaart? Is het dan niet strafbaar om er toch mee te reizen? Of valt dat mee...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:52 schreef Geqxon het volgende:
Het vervelende is dat ik schijnbaar geen recht op een OV-kaart heb, en ik dus nog een hoop gezeik ga krijgen en ik mijn nieuwe OV waarschijnlijk pas bij de nieuwe ronde van december oid kan krijgen.
Bureaucratie, jeej.
Den gulden middenweg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:07 schreef Geqxon het volgende:
Fred> 16 kilometer, ik kan het prima aan maar dan kom ik bezweet aan. Voor mij daarom eigenlijk geen optie. Maar de eerste 4.2 kilometer fietsen is dus wel iets dat ik nu ga doen.
Ik kreeg laatst zo'n leuke brief, ik had hem in moeten leveren en ik moet nu 260 euro betalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
FFS, ze maken het je wel moeilijk hè... Hoezo heb je dan geen recht op een OV kaart? Is het dan niet strafbaar om er toch mee te reizen? Of valt dat mee...
Ik ben blij dat ik dat gezever niet meer heb, alhoewel, er zijn wel tig andere dingen waar ik me nu druk om moet maken...
260Eruo!?!!?!?!?!!! omg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst zo'n leuke brief, ik had hem in moeten leveren en ik moet nu 260 euro betalen.
Thuis maar even een kopietje van mijn studiefinanciering aanvraag doorsturen. Echt, ze laten van alles stilzwijgend verlengen, behalve mijn studiefinanciering.
Gastquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef FredvZ het volgende:
[INSERT]Willkeurige scheldwoorden[/INSERT]
Schijnbaar heb ik gisteren voordat ik naar mn vriendin ging mijn webserver uitgezet. Waarom? Geen idee. Feit is nu wel dat ik nu niet kan gaan doen wat ik wilde doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |