Jawel, mits vrouwen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
En zonder bier kunnen jullie niet feesten?
met vrouwen kun je weer niet echt feesten omdat ze je van t bier af proberen te houden (heb ik best vaakquote:
Dan feest je met de verkeerde vrouwen ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:56 schreef bierbart het volgende:
[..]
met vrouwen kun je weer niet echt feesten omdat ze je van t bier af proberen te houden (heb ik best vaak)
Komt er 1 tot inzichtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:00 schreef bierbart het volgende:
dan ben jij dus geen verkeerde vrouw!
Ik durf nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt er 1 tot inzicht
Nou we het daar toch over hebben, wanneer gaan we eens een Hengelo-meet doen ?
Daar hou ik vanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik durf nietBen stiekem een man van 53
![]()
Wou het nét postenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt er 1 tot inzicht
Nou we het daar toch over hebben, wanneer gaan we eens een Hengelo-meet doen ?
quote:
Ik heb zelf een koelkast!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:18 schreef bierbart het volgende:
wel lief doen tegen elkaar he.. anders haal ik t bier weer uit de koelkast
Lol, wat stom dat ze dat niet goed weten.. of de grens kunnen trekken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef bierbart het volgende:
loodgieter bellen dus!
Ik woon de ene keer in Groot-Driene, dan de Grundel en de andere keer gewoon (zoals t ook is) Nijhofshoek-Anninkshoek.. het is maar net onder welke naam de gemeente er het meeste geld uit kan halen![]()
En ik heb chipsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:48 schreef bierbart het volgende:
wat ben jij toch ook een l*l dat je morgen vrij bent!
Ik ook!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik woon lekker in de mooiste wijk van Hengelo
Maar ík heb het mooiste uitzichtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik woon lekker in de mooiste wijk van Hengelo
Ik kijk lekker uit op een voetbalveldjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar ík heb het mooiste uitzicht![]()
En ik moet 't doen met een vijver en 'n bos daarachterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijk lekker uit op een voetbalveldjeKun jij niet zeggen he he he???
![]()
Hahahahaha, dus jij mist mooi die kutkinderen die aan het spelen zijn, hahaha.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En ik moet 't doen met een vijver en 'n bos daarachter![]()
Ik op een straat met graschveldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:15 schreef bierbart het volgende:
Ik kijk uit op de achtertuin en de garage's
Nouja, ik heb aan de rechterkant m'n basisschool zitten, daar zitten zát kutkoters, dus ik kan ook nog een béétje genietenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahahahaha, dus jij mist mooi die kutkinderen die aan het spelen zijn, hahaha.
je bent zelf nog een kutkoter jij!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, ik heb aan de rechterkant m'n basisschool zitten, daar zitten zát kutkoters, dus ik kan ook nog een béétje genieten![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:18 schreef bierbart het volgende:
[..]
je bent zelf nog een kutkoter jij!![]()
Maar als ik in de keuken sta welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:08 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens Jojoor, jij kijkt helemaal niet uit op dat veldje, jij zit aan de andere kant van het huis
Ja! Nouquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar als ik in de keuken sta wel![]()
Ik ben stoer, hoor!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Jullie zijn allemaal nog kutkotersSchattige pubers
quote:
Uh-huhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:53 schreef bierbart het volgende:
Zeg je dat nou om mij te pesten, of..?![]()
Laterquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef bierbart het volgende:
ga dat dan maar eens doen, jongeman!
Of langer slapenquote:
Ik was in GFquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:09 schreef bierbart het volgende:
Of van allebei een beetje..
Ik heb gisteren ook bier op!'t Pleintje is donderdag altijd super!
Misschien wat voor de meet?![]()
Is een optiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:09 schreef bierbart het volgende:
Of van allebei een beetje..
Ik heb gisteren ook bier op!'t Pleintje is donderdag altijd super!
Misschien wat voor de meet?![]()
en jij bent toch wel de meest ************* inwoner van Hengelo! met vooral een enorm grote nadruk op die ******** en die **quote:
jij ook gedagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:16 schreef bierbart het volgende:
[..]
en jij bent toch wel de meest ************* inwoner van Hengelo! met vooral een enorm grote nadruk op die ******** en die **
Puh!![]()
Ga jij eens voor je set-week leren, jij!quote:
maandag heb ik anw dus..........quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:22 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ga jij eens voor je set-week leren, jij!![]()
We doen ons best meneer!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:11 schreef Bravebart het volgende:
Hoe is het weer in Hengelo ?Ik kom natuurlijk niet voor 3 graden en bewolking
Ik wil minimaal 25 graden, zonnetje, uuhm, palmbomen en witte stranden
Of is dat teveel gevraagd
So truequote:
Mooi! Want ik eis wel maximale inzetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
We doen ons best meneer!
Het lukt alleen niet zo![]()
Verwend nestquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:11 schreef Bravebart het volgende:
Hoe is het weer in Hengelo ?Ik kom natuurlijk niet voor 3 graden en bewolking
Ik wil minimaal 25 graden, zonnetje, uuhm, palmbomen en witte stranden
Of is dat teveel gevraagd
Uhuhquote:
Bier!quote:
Ajjj das klootn!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:24 schreef LintuxCx het volgende:
Oeh, Hengelo! Ik heb er twee jaar gewoond, in de Kattenhoek. Vijf minuten struikelen van en naar het station, ideaal. Uiteindelijk helaas moeten vluchten voor rampzalige huisgenoten.
Toen ik er woonde lukte het me niet Hengelo topics op te starten.
Nu wel jaquote:
-1quote:
Werk je als krantenbezorgster ?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werk je als krantenbezorgster ?
quote:
Impossible Mission Forcequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wat voor werk heb je daar dan, dat je zo teringvroeg op moet ?
Owquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Impossible Mission Force![]()
Ik word ingezet om de grootste criminelen te vangen in Europa... Best een zware baan![]()
![]()
Vrouwen + Geld =quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OwCare
Ik hoopte dat je bij het Internationaal Monetair Fonds werkte
![]()
Koffiejuffrouw kan iedereen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vrouwen + Geld =![]()
Dus dat kan al niet![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vrouwen + Geld =![]()
Dus dat kan al niet![]()
Hij probeert je op te lichten!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:17 schreef Bravebart het volgende:
Idd, en ook met de oudjes!
Komt mn opa net aan, heeft hij een plant bij zich, waar geen bloemen aan zitten, en die komen er ook niet aanWat heb je daar dan aan
Idd! Dat kan toch niet manquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hij probeert je op te lichten!![]()
Van je familie moet je 't hebben![]()
quote:
quote:
Doe es ff wat zachter... Ik heur het al vanaf hierquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef Bakakame het volgende:
Hier staat m'n muziek standaard zo hard dat je 't beneden vaag kan horen![]()
En wat als ik feestmuziek op zet dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe es ff wat zachter... Ik heur het al vanaf hier![]()
Dan feest ik meequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En wat als ik feestmuziek op zet dan?![]()
Ik kijk uit op de Brederostraat, dus neequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We hebben hier feest in huize Jojoortje
Kun je wat zien vanaf je raampje?![]()
Party jeweettochquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef Bravebart het volgende:
Uuhm, wat zou ik moeten zien
Wij hebben morgen feest
Ja, maar lieverd, het enige wat ik zie is een verlicht raam. En daar zie ik er ongeveer 35 van, dus tjaquote:
Oooowwwquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar lieverd, het enige wat ik zie is een verlicht raam. En daar zie ik er ongeveer 35 van, dus tja
quote:
Iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:32 schreef Bakakame het volgende:
Vanavond gaat de klok een uur terug
Een uur langer uitslapen opblijven
Ik wil helemaal niet naar bedquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je hoeft nog maar 2 uur en 40 minuten, dan de klokken terugzetten en dán mag je naar bed![]()
Tuurlijkquote:
Omdatquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:44 schreef Jojoortje het volgende:
Mogguh!
Waarom ben je zo vroeg wakker?
Die vent vraagt toch alleen dat over die film van Al Gorequote:Op zondag 28 oktober 2007 11:54 schreef thomaSe het volgende:
mogguh hengelo
anw stinkt 9 paragrafen leren
Hoi Bakakamequote:Op zondag 28 oktober 2007 21:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarommmm
Voor dit weekend zei niemand Bukkake en nu opeens![]()
Ooooh vandaar dat je dit zei:quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:06 schreef Bakakame het volgende:
Hoi Jojoortje
Wij hebben weer een hond!!!![]()
![]()
quote:
Maar het regentquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:16 schreef Bravebart het volgende:
Care, ik ben jarig, dus een mooie dag!
Ja, maar daar ga ik wat aan doen!quote:
Wat je leuk noemt.. Ik had net ontbeten..quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:04 schreef Bakakame het volgende:
Ik stuur bierbart een leuk linkje naar een filmpje.. Zegtie dattie me af komt maken als ik em weer eens zo'n filmpje stuur!
2 girls die gezellig een beetje met elkaar spelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wat je leuk noemt.. Ik had net ontbeten..![]()
Gefeliciteerd Bravebart!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjequote:Op maandag 29 oktober 2007 07:23 schreef Jojoortje het volgende:
Herrie in de keuken!!Hehe cool
En Bravebart...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
2 girls 1 cup ofzo?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:04 schreef Bakakame het volgende:
Ik stuur bierbart een leuk linkje naar een filmpje.. Zegtie dattie me af komt maken als ik em weer eens zo'n filmpje stuur!
2 girls 1 cup dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
2 girls die gezellig een beetje met elkaar spelen![]()
![]()
Wilde je zó graag meedoen dat 't er spontaan onder uit kwam?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:05 schreef bierbart het volgende:
Die Bakakame krijgt nog met me te doen vanwege het bijna naar buiten helpen van mijn ontbijt!!!![]()
Ik ook van jouquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:45 schreef bierbart het volgende:
Reken erop dat jij er niet onderuit komt!![]()
Nee, beetje sufquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
Yo!![]()
Leuke verjaardag gehad Bravebart?
Oh oke, zeg maar hoe laat... Dan kom ik welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, beetje sufVolgende week ga ik het nog wel een keer echt vieren ofso
Wil ik net naar Hengelo, is er een bommelding bij Rotterdam, ofwel, ik kan geen kant opDan maar vanavond
Volgende week woensdag in Delftquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh oke, zeg maar hoe laat... Dan kom ik wel
Ben je nu al op weg naar Hengelootje?
Hoe kan scheikunde nou weer slecht gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:05 schreef Bakakame het volgende:
Hoi!
Scheikunde ging slecht
Morgen natuurkunde en maar hopen dat dat wél goed gaat
Trusten!
Dankje! Het werkte, want het ging goed!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan scheikunde nou weer slecht gaan
Succes en slaap lekker
Ooh was jij dat!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:51 schreef Bravebart het volgende:
Ik fietste net langs jouw huis Jojoor
Lief hjequote:Op donderdag 1 november 2007 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh was jij dat!Ik dacht al... Wie zwaaide er nou naar mij?
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 15:39 schreef bierbart het volgende:
Kan beter dus, meneer Bakakame
quote:Op donderdag 1 november 2007 15:39 schreef bierbart het volgende:
Kan beter dus, meneer Bakakame
Wat goed van je!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:45 schreef Bravebart het volgende:
Jeuj, ik ben toch nog in Delft aangekomen!!!!!!!
Ja ? Wordt je daar wel een beetjequote:
JA! want van de dokter moest ik ook aankomen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ? Wordt je daar wel een beetjevan ?
Waar dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:10 schreef Mark-Hgl het volgende:
Kent iemand die vent, met ongelofelijk smerig haar tot z'n reet, nooit gewassen, die in de zomer vaak voor de kerk in de stad zit????
Weet sinds vandaag waar hij woont, en laat ik daar nou net altijd een krant door de brievenbus moeten duwen![]()
![]()
Gelukkig maar.. da's niet in mijn postwijk!quote:
Moest je van de dokter aankomen ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:58 schreef bierbart het volgende:
[..]
JA! want van de dokter moest ik ook aankomen!Moet ik toch maar eens naar Delft toe
![]()
Is alweer een jaar of 3 - 4 geleden.. maar vind 't wel een handige smoes als ik een keer wil vreten!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moest je van de dokter aankomen ?Dan is het wel heel ernstig
Jij welquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Huh, ik dacht je niet 2 keer hetzelfde kon posten![]()
quote:
Waar ben je heen geweest dan ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:45 schreef Bakakame het volgende:
5:21 opgestaan
En het was niet eens super... Maar later naar A'dam gegaan
Wat weer wel oké was, er was een demonstratie tegen bont ofzo
Open "Dag" Erasmus Universiteit... 10:00 begon het, 14:00 was het afgelopen.. En ik vond er sowieso al niet veel leuke opleidingen bij zitten, maar toch maar even kijken.. Maar dat wordt em dus nietquote:
Aja, nee, Erasmus is weinig aan inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Open "Dag" Erasmus Universiteit... 10:00 begon het, 14:00 was het afgelopen.. En ik vond er sowieso al niet veel leuke opleidingen bij zitten, maar toch maar even kijken.. Maar dat wordt em dus niet
En daarna dus A'dam
Ik had mn fiets een halve dag bij het station staan, waren mn ventielen los gedraaid en weg gegooidquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:08 schreef Bakakame het volgende:
Oh en donderdagavond was ik naar de Kaldi, ik had m'n fiets voor de Halfords gezet, op slot...
Kom ik om 11 uur terug, we hadden nog even bij Stravinsky gezeten. Fiets weg.
Dus nu moet ik binnenkort naar de politie om aangifte te doen.. Wéér
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |