Jawel, mits vrouwen!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:54 schreef Jojoortje het volgende:
En zonder bier kunnen jullie niet feesten?
met vrouwen kun je weer niet echt feesten omdat ze je van t bier af proberen te houden (heb ik best vaakquote:
Dan feest je met de verkeerde vrouwen ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:56 schreef bierbart het volgende:
[..]
met vrouwen kun je weer niet echt feesten omdat ze je van t bier af proberen te houden (heb ik best vaak)
Komt er 1 tot inzichtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:00 schreef bierbart het volgende:
dan ben jij dus geen verkeerde vrouw!
Ik durf nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt er 1 tot inzicht
Nou we het daar toch over hebben, wanneer gaan we eens een Hengelo-meet doen ?
Daar hou ik vanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik durf nietBen stiekem een man van 53
![]()
Wou het nét postenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt er 1 tot inzicht
Nou we het daar toch over hebben, wanneer gaan we eens een Hengelo-meet doen ?
quote:
Ik heb zelf een koelkast!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:18 schreef bierbart het volgende:
wel lief doen tegen elkaar he.. anders haal ik t bier weer uit de koelkast
Lol, wat stom dat ze dat niet goed weten.. of de grens kunnen trekken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:33 schreef bierbart het volgende:
loodgieter bellen dus!
Ik woon de ene keer in Groot-Driene, dan de Grundel en de andere keer gewoon (zoals t ook is) Nijhofshoek-Anninkshoek.. het is maar net onder welke naam de gemeente er het meeste geld uit kan halen![]()
En ik heb chipsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:48 schreef bierbart het volgende:
wat ben jij toch ook een l*l dat je morgen vrij bent!
Ik ook!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik woon lekker in de mooiste wijk van Hengelo
Maar ík heb het mooiste uitzichtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik woon lekker in de mooiste wijk van Hengelo
Ik kijk lekker uit op een voetbalveldjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar ík heb het mooiste uitzicht![]()
En ik moet 't doen met een vijver en 'n bos daarachterquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijk lekker uit op een voetbalveldjeKun jij niet zeggen he he he???
![]()
Hahahahaha, dus jij mist mooi die kutkinderen die aan het spelen zijn, hahaha.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En ik moet 't doen met een vijver en 'n bos daarachter![]()
Ik op een straat met graschveldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:15 schreef bierbart het volgende:
Ik kijk uit op de achtertuin en de garage's
Nouja, ik heb aan de rechterkant m'n basisschool zitten, daar zitten zát kutkoters, dus ik kan ook nog een béétje genietenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahahahaha, dus jij mist mooi die kutkinderen die aan het spelen zijn, hahaha.
je bent zelf nog een kutkoter jij!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, ik heb aan de rechterkant m'n basisschool zitten, daar zitten zát kutkoters, dus ik kan ook nog een béétje genieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |