Ja, uitgevonden, maar specifiek in die huizen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De Romeinen hadden al vloerverwarming.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook nog geen vloerverwarming.
quote:Een van de eerst ontwikkelde vormen van vloerverwarming is afkomstig van de Romeinen, zij bouwden hypocausta, in de vloer lopende kanalen waardoor de rookgassen van een vuur gingen, hierdoor werd de vloer verwarmd. In Korea is ongeveer dezelfde vorm van vloerverwarming uitgevonden, genaamd Ondol, de werking is vrijwel gelijk aan die van de Romeinen.
Wie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:22 schreef JohnDope het volgende:
Goed werk mannen, die zegt helemaal niks meer.
Jij.quote:
is goed man, rustig aan oudje, check je laterz.quote:
Ja, zo laat, autodidact.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:27 schreef Autodidact het volgende:
hm. Is het weer zo laat....
[ afbeelding ]
Zover wil ik niet eens gaan, maar jij als Intellectueel-zijnde kan niet ontkennen dat Al Gore een hypocriet is. Wat hij o.a. heeft met prive-vliegtuigen, dat heb jij o.a. met marmeren vloeren en vloerverwarmingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zo laat, autodidact.
Kwart over Gore-samenzwering.
Ik heb nog nooit vloerverwarming gehad, en ik heb in een huis gewoond met marmeren vloeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zover wil ik niet eens gaan, maar jij als Intellectueel-zijnde kan niet ontkennen dat Al Gore een hypocriet is. Wat hij o.a. heeft met prive-vliegtuigen, dat heb jij o.a. met marmeren vloeren en vloerverwarming
Tuurlijk mejuffrouw Floripas. Ik zie het al voor me; Er is een wereldwijde beroepsmoordenaar, die van het killen - met de tijd - zijn werk heeft gemaakt en die gaat vervolgens de wereld vertellen, dat de rest van de wereld niet meer moet killen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vloerverwarming gehad, en ik heb in een huis gewoond met marmeren vloeren.
En of Al Gore al dan niet gelijk heeft hangt niet af van zijn eigen energiegebruik.
Alsof meer energie verbruiken gelijk staat aan moorden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tuurlijk mejuffrouw Floripas. Ik zie het al voor me; Er is een wereldwijde beroepsmoordenaar, die van het killen zijn werk heeft gemaakt en die gaat vervolgens de wereld vertellen, dat de rest van de wereld niet meer moet killen.
Dat die beroepsmoordenaar verder 23 keer meer killed dan de gemiddelde aardbewoner, doet er niet toe, de rest moet gewoon stoppen met killen
Als ik Al Gore moet geloven welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alsof meer energie verbruiken gelijk staat aan moorden.
Je wil dat je je zwans lafjes in d'r knorgrot hangt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
Is het normaal dat de vriendin van je huisgenoot steeds d'r string in de badkamer laat liggen?
Je?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je wil dat je je zwans lafjes in d'r knorgrot hangt.
Mwa. Ik heb aardig plezier beleefd aan huisgenotes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je?
Nee, da's doodzonde nummer één.![]()
Het geeft zulke complicaties. En in dat 'even goeie vrinden'-gezeik heb ik geen zin.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb aardig plezier beleefd aan huisgenotes.
Kom, 's avonds een man, 's ochtends een man. Als je in de avond haar gelul over kittens en breiwerk en communicatiewetenschappen kan aanhoren, kun je dat 's middags ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het geeft zulke complicaties. En in dat 'even goeie vrinden'-gezeik heb ik geen zin.
Nee, nee, nee. Ik ben zelf een ouwehoer eersteklas, maar aan huisgenotes of de vriendin van een huisgenoot zitten is gewoon een kamikaze-actie. Bij die eerste is de verhouding daarna nooit meer normaal, bij de tweede krijg je een klap voor je bek en doe je er goed aan te verhuizen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, 's avonds een man, 's ochtends een man. Als je in de avond haar gelul over kittens en breiwerk en communicatiewetenschappen kan aanhoren, kun je dat 's middags ook.
Ach popje, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het echt zo'n raar begrip om fucking van de spullen van iemand anders af te blijven??
Du moment dat mijn vriendin over kittens of breiwerk gaat praten psychologie doet ze al, is het exit, einde, daar is de deur.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, 's avonds een man, 's ochtends een man. Als je in de avond haar gelul over kittens en breiwerk en communicatiewetenschappen kan aanhoren, kun je dat 's middags ook.
Al Gore geloven?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ik Al Gore moet geloven wel![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
God het is nog donker!
Ik ben niet gegaan, want ik vind het omhooggevallen eikels.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 04:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Du moment dat mijn vriendin over kittens of breiwerk gaat praten psychologie doet ze al, is het exit, einde, daar is de deur.
Hoe is het trouwens met je sollicitatie in Wenen afgelopen? las een topic over reiskosten e.d
Helder antwoord.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, want ik vind het omhooggevallen eikels.
Je kunt mensen beter naar sex, eten en computerspelletjes vragen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Helder antwoord.
aangezien ik vrij nieuw ben in de SC, wie is iedereen, politieke voorkeuren en achtergronden?
sex, eten en computerspellen hoef ik niet zo nodig te wetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je kunt mensen beter naar sex, eten en computerspelletjes vragen.
Ik ben Floripas, SP, elitaire trut, kan nogal eens flamen en per ongeluk dronken worden.
Soms. Dat komt omdat de header en het menu niet altijd goed geladen worden. Gewoon crappy code.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is bij jullie de layout van Baggerlayout ook regelmatig volkomen verkeerd geladen? Alles staat dan door elkaar.
lucky bastard.quote:
als mod is deze handiger. Voor de rest stinkt ie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De oude layout is dan ook veel beterder.
Welk vak?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:10 schreef Fastmatti het volgende:
Nog 5 minuten en dan moet ik gaan leren![]()
Je valt niet op kale mannetjes met een bril?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
Kijk eens op de site van de NRC. Bij de nieuwe layout zijn de columnisten voorzien van een foto.
Wat een rotkop heeft die Frits Abrahams. Precies zoals ik verwacht had.
Ik werkte altijd met 'pagina's per uur te leren'. En dat nam min of meer hyperbolisch toe naarmate het tentamen dichterbij kwam.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:10 schreef Fastmatti het volgende:
Nog 5 minuten en dan moet ik gaan leren![]()
Dat gezicht sluit wel goed aan bij die laffe stukjes die hij dagelijks uit z'n klauwtjes weet te krijgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je valt niet op kale mannetjes met een bril?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |