Ze staan minder ver weg van die buurman van 3 hoog, dan die intellectuelen van de maatschappij.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geven ze ook om hun buurman van drie hoog? Nee, natuurlijk niet. Die staan net zover weg als intellectuelen van burgers afstaan.
Ik zie het verschil natuurlijk wel (maar dat komt omdat ik expliciet had uitgezocht wat het verschil was), maar iemand als floripas nietquote:
Wees welkom. Het is altijd een beetje als binnenkomen op een feestje waar je niemand kent en waar iedereen al een uur zit te praten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik probeer voor de grap eens het SC topic te volgen, maarre ...
Begin dan eerst eens met het definiëren van 'de maatschappij' want het lijkt nu net alsof intellectuelen daar geen deel van uit maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze staan minder ver weg van die buurman van 3 hoog, dan die intellectuelen van de maatschappij.
Daar maken ze ook geen deel van uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Begin dan eerst eens met het definiëren van 'de maatschappij' want het lijkt nu net alsof intellectuelen daar geen deel van uit maken.
Kijk uit, je neemt het op voor een buitenlander! Ja valt in een Blanke Elitaire val!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zie het verschil natuurlijk wel (maar dat komt omdat ik expliciet had uitgezocht wat het verschil was), maar iemand als floripas niet![]()
Geen slechte vergelijkingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wees welkom. Het is altijd een beetje als binnenkomen op een feestje waar je niemand kent en waar iedereen al een uur zit te praten.
Pol Pot verbroedert linkse intellectuelen en LPF'ers.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk, intellectuelen zijn gevoelsarm.![]()
Weetje, soms krijg ik bij jou wel eens het gevoel dat de rijstvelden van Pol Pot niet eens zo gek ver van jou vandaan liggen.
Je wilt zeggen dat een mooi geolied vloertje niet veel mooier is dan ikea kliklaminaatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:47 schreef JohnDope het volgende:
Ik ken mensen met een houtenvloeren van 10duizenden euro's, terwijl je voor veel goedkoper een mooi kliklaminaatje er in kan leggen en je niet of geen verschil ziet.
Ik ken meer buitenlanders dan jij ooit zult kennen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kijk uit, je neemt het op voor een buitenlander! Ja valt in een Blanke Elitaire val!
Marmer is ordi.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat een mooi geolied vloertje niet veel mooier is dan ikea kliklaminaat![]()
Nou ben ik niet zo van het hout, marmer is veel mooier![]()
Net of de wereld niet verder reikt dan de laminaat van de ikeaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat een mooi geolied vloertje niet veel mooier is dan ikea kliklaminaat![]()
Nou ben ik niet zo van het hout, marmer is veel mooier![]()
allegorischquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wees welkom. Het is altijd een beetje als binnenkomen op een feestje waar je niemand kent en waar iedereen al een uur zit te praten.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken meer buitenlanders dan jij ooit zult kennen.![]()
Dat is ook weer iets typisch van die intellectuelen.![]()
Wel een buitenbeentje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou, proost op de blanke rechtse intellectuelen dan maar!
O, daar heeft hij dan wel weer gelijk in.quote:
Ownedquote:
Eigenlijk zou ik ook graniet neerleggen, maar ik vrees dat diegene waar ik het tegen had het verschil niet snapt.quote:
Wat een vernietigingsdrang manquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou, proost op de blanke rechtse intellectuelen dan maar!
Durf jij dat te beweren? Elitist!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Net of de wereld niet verder reikt dan de laminaat van de ikea
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
O, daar heeft hij dan wel weer gelijk in.
Jij bent 1.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:57 schreef kLowJow het volgende:
Ja, laten we een wedstrijdje wie kent de meeste buitenlanders doen.
M'n ouders hebben natuursteen liggen. Sluit ook goed aan op het terras en de serre.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik ook graniet neerleggen, maar ik vrees dat diegene waar ik het tegen had het verschil niet snapt.
Ikea is toch het hoogst haalbare voor iemand die middenin de maatschappij staat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Net of de wereld niet verder reikt dan de laminaat van de ikea
Dat denk ik niet. Google maar eens op 'killing fields'.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Pol Pot verbroedert linkse intellectuelen en LPF'ers.
Dan kom je in de stad van Job Cohen uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Google maar eens op 'killing fields'.
LPF'ers hebben een hekel aan intellectuelen (Pol Pot ook). Linkse intellectuelen hebben een hekel aan de bourgeois (verdomd, dat had Pol Pot ook).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Google maar eens op 'killing fields'.
Mijn ouders hebben zo'n houten vloer. Mag elke twee maanden in de olie dus dat is ook niet alles. Gelukkig voor mijn moeder snapt de werkster nu ook hoe dat moetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
M'n ouders hebben natuursteen liggen. Sluit ook goed aan op het terras en de serre.
Hoewel het wel snel vuil wordt.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ikea is toch het hoogst haalbare voor iemand die middenin de maatschappij staat.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan kom je in de stad van Job Cohen uit.![]()
![]()
Ja god, ik wil thuis niet het gevoel hebben dat ik door de gangen van de Hoge Raad wandel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet in de achttiende-eeuwse panden aan de singels.
Nee, dat is niet warm te stokenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja god, ik wil thuis niet het gevoel hebben dat ik door de gangen van de Hoge Raad wandel.
Nou, ik wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja god, ik wil thuis niet het gevoel hebben dat ik door de gangen van de Hoge Raad wandel.
Ik zet even straight_outta_compton.mp3 voor je aanquote:
marmer betekent vloerverwarming, en dat betekent meer co2 uitstoot en dat wil jij niet.quote:
Zou jij niet liever dit voor haar aanzetten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zet even straight_outta_compton.mp3 voor je aan
Marmer betekent gewoon schoenen aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
marmer betekent vloerverwarming, en dat betekent meer co2 uitstoot en dat wil jij niet.
Ja maar in huis betekent het vloerverwarmingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Marmer betekent gewoon schoenen aan.
Onzin. Dat hadden ze de afgelopen 200 jaar ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja maar in huis betekent het vloerverwarming![]()
Ja hoor, het was wel weer te verwachten, jij natuurlijk weer nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onzin. Dat hadden ze de afgelopen 200 jaar ook niet.
Toen hadden ze ook nog geen vloerverwarming.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
De Romeinen hadden al vloerverwarming.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |