Dat dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Aan de studie.
Welnee, ik typ veel beroerder als ik dronken ben. Had welgeteld één biertje op. Ik verveelde me gewoonquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:38 schreef MaxMark het volgende:
freecell is dronken.
Met een hoofdletter zelfs?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
Gisteravond trouwens Wraps gehad![]()
Hoi DaDquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sinds dinsdag 2200 woorden voor m'n scriptie geschreven (na al een toneelstuk uit te hebben getypt van meer dan 18.000 woorden)... oftewel: maandag is er weer een dag!
Hoi!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoi DaD
Mag ik dat toneelstuk eens zien/lezen?
Goed bezig, DaDquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sinds dinsdag 2200 woorden voor m'n scriptie geschreven (na al een toneelstuk uit te hebben getypt van meer dan 18.000 woorden)... oftewel: maandag is er weer een dag!
Als in, 17e eeuwsch? Tof!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi!
Sure, van mij wel, het is wel geschreven in zeventiende eeuws Nederlands hoor... Maar ik wil het je best even sturen, als ik je er dan een kleine wederdienst voor mag vragen?.
Of jij voor mij aan zou willen tekenen wat je niet begrijpt. Dan weet ik een beetje hoe een buitenstaander het leest, en wat voor woord- en zakencommentaar er allemaal nodig is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als in, 17e eeuwsch? Tof!
Wat voor wederdienst?![]()
Jij bent goed bezig joh! Echt! Zo hard ga ik niet!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan zou ik na 3 dagen al op de helft van m'n scriptie zitten...
Ok!.
Je wilt mij echt niet om feedback vragen, geloof me. Ik ben een verschrikkelijke perfectionist, soms tot aan het dwangneurotische (als dat geen bestaand woord was, dan is het het nu wel) aan toequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of jij voor mij aan zou willen tekenen wat je niet begrijpt. Dan weet ik een beetje hoe een buitenstaander het leest, en wat voor woord- en zakencommentaar er allemaal nodig is.
Alleen heb ik het alleen maar op de pc in de ub staan, en ben ik nu thuis. Dus ik laat je even wachten tot maandag.
Het is niet zozeer feedback eigenlijk. Die tekst is er, daar kan ik niets aan veranderen zonder er enorme editiewetten mee te overschrijden. Maar er komen vrij veel woorden in voor bijvoorbeeld, die voor mij wel duidelijk zijn, omdat ik ben geoefend in het lezen van zulke teksten, maar voor anderen dat waarschijnlijk niet zijn. Maar dat zie ik dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je wilt mij echt niet om feedback vragen, geloof me. Ik ben een verschrikkelijke perfectionist, soms tot aan het dwangneurotische (als dat geen bestaand woord was, dan is het het nu wel) aan toe
Maar ik vind het wel leuk om te doen
En alweer te vroeg gejuicht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:00 schreef Bob. het volgende:
Vandaag komt eindelijk mijn nieuwe vloer er in.
Ik ben net weer thuis. Ik heb er wel een goed gevoel over maar ik hoor het waarschijnlijk maandag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:27 schreef Dangel het volgende:
Jeej voor Lyssa
Hoe zou het met maok haar sollicitatie gaan?
En ik ga zo na t werk maar ff naar de zee denk ik
Beterschap laif.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:19 schreef TheSorrow het volgende:
Nog zieker dan dat ik al was, hoezee
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoop trouwens dat "Beker schuin + poppetje" niet kapot is gegaan toen ik tegen de betonnen muur op knalde.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja idd.
Ik vind eigenlijk dat we Tom allemaal even beterschap moeten wensen en Bob. allemaal veel geluk.
Tom. Beterschap!
Bob. . Veel geluk met je vloer!![]()
- Nou. Ik fietse zo naast Majo (Marjolein, vriendin dus) en die keek achter zich en toen riep ze keihard "BUSSS!!" want we hadden niet door dattie daar was. Daarna toeterde de bus ook nog even. Beetje laatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:06 schreef freecell het volgende:
Wacht ff: Chips:
- Wat deed je nou met die bus? (reactie vind ik heel logisch trouwens)
- Waarom fiets je tegen muren aan? (en heeft dat dan weer iets te maken met het eerste)
- En wat is een "bekerschuin met poppetje?"
Idd. om 14 uur. 1e keer PSG, maar over het vorige vak van deze docent heb ik 6 keer gedaan....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Grulez, had je in de tentamenhal? Zat ik ook zonet. De 7e ker ESG![]()
Maar ik heb er ditmaal iets meer vertrouwen in
Hij kwam er niet aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zowieso al een levensgevaarlijke plek als er een bus aankomt..
Deze was een sluip-bus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
Die dingen wijken alle kanten uit, en hoe kan je een bus niet aan horen komen, die maken fucking veel herrie
En wat ga je dan doen, na 6 november?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:09 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis. Ik heb er wel een goed gevoel over maar ik hoor het waarschijnlijk maandag.
Ik heb inmiddels ook een alternatief, als ik voor 6 november nog niets heb kan ik ook ergens anders aan de slag maar dat heeft alleen niets met mijn studie te maken.
Hey das grappig, ik reed zonet bijna een fietser dood. Reed over het fietspad hier bij het dorp, en haald een fietser in terwijl er van de andere kant ook een fietsr kwamquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja mensen.
Ik en een vriendin waren vandaag bijna dood door een bus.
... Letterlijk!
Daarna was ik zo geschrokken dat ik alleen maar kon lachen. Janken van het lachen dat ik deed.
Het ging zo van "Hhahahahahahaha we waren bijna dood ahahhahahahaha"![]()
Nee, 3 uur korterquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:55 schreef maok het volgende:
We hebben dit weekend een uur langer weekend![]()
En daar ben je trots op? Ik heb al verhalen over je rijstijl gehoord, maar volgens mij ben je echt een gevaar op de wegquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey das grappig, ik reed zonet bijna een fietser dood. Reed over het fietspad hier bij het dorp, en haald een fietser in terwijl er van de andere kant ook een fietsr kwamPoolse rijstijl FTW
Verder een paar stukken over de zeedijk gereden (de dijk zelf, neit de weg er over) op plekken waar geen autos toegestaan zijn, en wat gerallyreden op levensgevaarlijke wegen
[..]
Nee, 3 uur korter
Maar goed ik heb alles weer overleefd de afgelopen twee uur
Ik heb nog veel erger dingen gedaan dijkdoorbraaktechnisch daarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:26 schreef nietzman het volgende:
En door die strapatsen op de dijk hou ik je persoonlijk verantwoordelijk voor de eerste de beste dijkdoorbraak.
Als dat best netjes is wil ik echt niet weten hoe je dan in je eentje rijdtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Bovendien rijd ik best netjes als ik passagiers heb, dus jij hebt niemand gesproken die mn rijstijl echt kent
Oh jawel hoor. Ik zou er niet mee zitten als ik mezelf doodrijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:35 schreef TheSorrow het volgende:
Als je dat zelf aan aangeeft snap ik niet dat je uberhaupt nog in je auto durft te stappen, je zou er dus absoluut niet mee zitten als je iemand doodrijdt concludeer ik uit je post
Ongeveer hetzelfde zoals jij reed toen je aankwam voor het Simplonquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als dat best netjes is wil ik echt niet weten hoe je dan in je eentje rijdt
peuter je mij van de bomen af als ik met m'n motor de ring op ga?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben inderdaad een gevaar op de weg. Het is slechts een kwestei van tijd voor ik mezelf finaal dood rijd. Daarom ijd ik ook in zon brakke auto. Ben ik iig in één keer dood, geen zin om een kasplant te worden
Gaat je auto zo hard dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik zou er niet mee zitten als ik mezelf doodrijd.
[..]
Ongeveer hetzelfde zoals jij reed toen je aankwam voor het Simplon
Nee, daar hebben we de hogedrukspuit voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:38 schreef vlad het volgende:
[..]
pueter je mij van de bomen af als ik met m'n motor de ring op ga?![]()
Mn rooie wel ja. En de bluawe heb ik al een paar weken niet meer in geredenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn rooie wel ja. En de bluawe heb ik al een paar weken niet meer in geredendie ga ik morgen schorsen. Met een beetje geluk koop ik volgende week weer een nieuwe auto trouwens
hij heeft er drie op moment toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:42 schreef TheSorrow het volgende:
En wat moet je met 3(?) auto's?
Lada Niva diesel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:41 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
wat voor een gaat het worden? eindelijk een fatsoenlijke?![]()
Mja, hobby he? De een verzamelt postzegels, de ander auto'squote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:42 schreef TheSorrow het volgende:
En wat moet je met 3(?) auto's?
Aha. Ok. Relaxedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lada Niva diesel.
[..]
Mja, hobby he? De een verzamelt postzegels, de ander auto'sIk had gewoon een Visa om in te rijden. Di eging kapot, koppeling gaar. Nieuwe koppeling was 150 euro, nieuwe Visa 250. Er zaten nog wat reparaties aan te komen, dus die keus was al snel gemaakt. Toen had ik twee auto's, een voor in te rijden en een voor reserve onderdelen. Die reserveonderdelen auto ga ik uit elkara halen, om de oorspronkelijke Visa weer in nieuwstaat te brengen. Maar als je een auto restaureert, kun je er niet in rijden, en ik heb geen zin om op de fiets naar mn werk (en nog minderom op de fiets vaan Groningen), dus moest er NOG een auto komen, een derde inderdaad. Dat is eerst weer een Visa geworden, maar die is me te gewoontjes. Dus nu heb ik weer contact opgenomen met iemand die mijn droomauto te koop heeft staan, die me nog minder gaat kosten per maand ook.
een normaal mens rijd voor de uitlaatgassen uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, mn broer heeft een Land Rover op gas, vind ik stinken
Jij hebt duidleijk geen idee van hoe een klassieke Land Rover in elkaar zit. Traag, en vol met kieren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:53 schreef vlad het volgende:
[..]
een normaal mens rijd voor de uitlaatgassen uit
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt duidleijk geen idee van hoe een klassieke Land Rover in elkaar zit. Traag, en vol met kieren.
waarom denk je dat ie laatst 11 schnitzels naar binnen heeft gewerkt. Had niets met vrijwillig te makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
Altijd het laatste woord willen hebben die Alex, bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |