Ik heb nog veel erger dingen gedaan dijkdoorbraaktechnisch daarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:26 schreef nietzman het volgende:
En door die strapatsen op de dijk hou ik je persoonlijk verantwoordelijk voor de eerste de beste dijkdoorbraak.
Als dat best netjes is wil ik echt niet weten hoe je dan in je eentje rijdtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Bovendien rijd ik best netjes als ik passagiers heb, dus jij hebt niemand gesproken die mn rijstijl echt kent
Oh jawel hoor. Ik zou er niet mee zitten als ik mezelf doodrijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:35 schreef TheSorrow het volgende:
Als je dat zelf aan aangeeft snap ik niet dat je uberhaupt nog in je auto durft te stappen, je zou er dus absoluut niet mee zitten als je iemand doodrijdt concludeer ik uit je post
Ongeveer hetzelfde zoals jij reed toen je aankwam voor het Simplonquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als dat best netjes is wil ik echt niet weten hoe je dan in je eentje rijdt
peuter je mij van de bomen af als ik met m'n motor de ring op ga?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben inderdaad een gevaar op de weg. Het is slechts een kwestei van tijd voor ik mezelf finaal dood rijd. Daarom ijd ik ook in zon brakke auto. Ben ik iig in één keer dood, geen zin om een kasplant te worden
Gaat je auto zo hard dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik zou er niet mee zitten als ik mezelf doodrijd.
[..]
Ongeveer hetzelfde zoals jij reed toen je aankwam voor het Simplon
Nee, daar hebben we de hogedrukspuit voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:38 schreef vlad het volgende:
[..]
pueter je mij van de bomen af als ik met m'n motor de ring op ga?![]()
Mn rooie wel ja. En de bluawe heb ik al een paar weken niet meer in geredenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn rooie wel ja. En de bluawe heb ik al een paar weken niet meer in geredendie ga ik morgen schorsen. Met een beetje geluk koop ik volgende week weer een nieuwe auto trouwens
hij heeft er drie op moment toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:42 schreef TheSorrow het volgende:
En wat moet je met 3(?) auto's?
Lada Niva diesel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:41 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
wat voor een gaat het worden? eindelijk een fatsoenlijke?![]()
Mja, hobby he? De een verzamelt postzegels, de ander auto'squote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:42 schreef TheSorrow het volgende:
En wat moet je met 3(?) auto's?
Aha. Ok. Relaxedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lada Niva diesel.
[..]
Mja, hobby he? De een verzamelt postzegels, de ander auto'sIk had gewoon een Visa om in te rijden. Di eging kapot, koppeling gaar. Nieuwe koppeling was 150 euro, nieuwe Visa 250. Er zaten nog wat reparaties aan te komen, dus die keus was al snel gemaakt. Toen had ik twee auto's, een voor in te rijden en een voor reserve onderdelen. Die reserveonderdelen auto ga ik uit elkara halen, om de oorspronkelijke Visa weer in nieuwstaat te brengen. Maar als je een auto restaureert, kun je er niet in rijden, en ik heb geen zin om op de fiets naar mn werk (en nog minderom op de fiets vaan Groningen), dus moest er NOG een auto komen, een derde inderdaad. Dat is eerst weer een Visa geworden, maar die is me te gewoontjes. Dus nu heb ik weer contact opgenomen met iemand die mijn droomauto te koop heeft staan, die me nog minder gaat kosten per maand ook.
een normaal mens rijd voor de uitlaatgassen uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, mn broer heeft een Land Rover op gas, vind ik stinken
Jij hebt duidleijk geen idee van hoe een klassieke Land Rover in elkaar zit. Traag, en vol met kieren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:53 schreef vlad het volgende:
[..]
een normaal mens rijd voor de uitlaatgassen uit
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt duidleijk geen idee van hoe een klassieke Land Rover in elkaar zit. Traag, en vol met kieren.
waarom denk je dat ie laatst 11 schnitzels naar binnen heeft gewerkt. Had niets met vrijwillig te makenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
Altijd het laatste woord willen hebben die Alex, bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |