quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:06 schreef freecell het volgende:Wacht ff: Chips:
- Wat deed je nou met die bus? (reactie vind ik heel logisch trouwens)
- Waarom fiets je tegen muren aan? (en heeft dat dan weer iets te maken met het eerste)
- En wat is een "bekerschuin met poppetje?"
- Nou. Ik fietse zo naast Majo (Marjolein, vriendin dus) en die keek achter zich en toen riep ze keihard "BUSSS!!" want we hadden niet door dattie daar was. Daarna toeterde de bus ook nog even. Beetje laat

Dus ik snel afremmen, zodat zij voor kon fietsen. En die bus vlák langs mij, schuin een beetje rechtdoor. Toen kwammie dus bij Majo en toen ging die helemaal schuin rijden

(hij moest afslaan naar rechts, maar hij ging al vrij snel helemaal schuin. Sloeg nergens op.) maar Majo fietste daar dus nog naast he

Dat had die chaffeur moeten weten. Majo zat dus klem tussen de stoep(rand) en de bus. Dode hoek ofzo? Maar hij had het moeten weten, aangezien hij gezien heeft dat zij voor mij ging fietsen. En uiteindelijk was er létterlijk nog maar iets van 5 cm tussen majo, de bus, en majo en de stoeprand. Zulks een kleine ruimte dat ze geeneens meer goed kon fietsen maar begon te trillen/bewegen zegmaar.
- Ik fietste niet tegen een muur, ik liep er tegen. Bij de kelder, waar ik mn fiets neerzette. Ik draaide me om, om door het deurgat te gaan, loop ik zo plots tegen die muur op. *POK* geluid van beker enzo.

- "Beker schuin + poppetje" zo stond het op het bonnetje.

Het is een schuine beker

, er steekt een eend uit de zijkant (beker is ook versierd met geschilderde eenden

) en dat uitstekende eendje heeft een touwtje vast met een blauwe paddestoel eraan.