quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja idd.
Ik vind eigenlijk dat we Tom allemaal even beterschap moeten wensen en Bob. allemaal veel geluk.
Tom. Beterschap!
Bob. . Veel geluk met je vloer!![]()
- Nou. Ik fietse zo naast Majo (Marjolein, vriendin dus) en die keek achter zich en toen riep ze keihard "BUSSS!!" want we hadden niet door dattie daar was. Daarna toeterde de bus ook nog even. Beetje laatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:06 schreef freecell het volgende:
Wacht ff: Chips:
- Wat deed je nou met die bus? (reactie vind ik heel logisch trouwens)
- Waarom fiets je tegen muren aan? (en heeft dat dan weer iets te maken met het eerste)
- En wat is een "bekerschuin met poppetje?"
Idd. om 14 uur. 1e keer PSG, maar over het vorige vak van deze docent heb ik 6 keer gedaan....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Grulez, had je in de tentamenhal? Zat ik ook zonet. De 7e ker ESG![]()
Maar ik heb er ditmaal iets meer vertrouwen in
Hij kwam er niet aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zowieso al een levensgevaarlijke plek als er een bus aankomt..
Deze was een sluip-bus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
Die dingen wijken alle kanten uit, en hoe kan je een bus niet aan horen komen, die maken fucking veel herrie
En wat ga je dan doen, na 6 november?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:09 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis. Ik heb er wel een goed gevoel over maar ik hoor het waarschijnlijk maandag.
Ik heb inmiddels ook een alternatief, als ik voor 6 november nog niets heb kan ik ook ergens anders aan de slag maar dat heeft alleen niets met mijn studie te maken.
Hey das grappig, ik reed zonet bijna een fietser dood. Reed over het fietspad hier bij het dorp, en haald een fietser in terwijl er van de andere kant ook een fietsr kwamquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja mensen.
Ik en een vriendin waren vandaag bijna dood door een bus.
... Letterlijk!
Daarna was ik zo geschrokken dat ik alleen maar kon lachen. Janken van het lachen dat ik deed.
Het ging zo van "Hhahahahahahaha we waren bijna dood ahahhahahahaha"![]()
Nee, 3 uur korterquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:55 schreef maok het volgende:
We hebben dit weekend een uur langer weekend![]()
En daar ben je trots op? Ik heb al verhalen over je rijstijl gehoord, maar volgens mij ben je echt een gevaar op de wegquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey das grappig, ik reed zonet bijna een fietser dood. Reed over het fietspad hier bij het dorp, en haald een fietser in terwijl er van de andere kant ook een fietsr kwamPoolse rijstijl FTW
Verder een paar stukken over de zeedijk gereden (de dijk zelf, neit de weg er over) op plekken waar geen autos toegestaan zijn, en wat gerallyreden op levensgevaarlijke wegen
[..]
Nee, 3 uur korter
Maar goed ik heb alles weer overleefd de afgelopen twee uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |