Als in, 17e eeuwsch? Tof!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi!
Sure, van mij wel, het is wel geschreven in zeventiende eeuws Nederlands hoor... Maar ik wil het je best even sturen, als ik je er dan een kleine wederdienst voor mag vragen?.
Of jij voor mij aan zou willen tekenen wat je niet begrijpt. Dan weet ik een beetje hoe een buitenstaander het leest, en wat voor woord- en zakencommentaar er allemaal nodig is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als in, 17e eeuwsch? Tof!
Wat voor wederdienst?![]()
Jij bent goed bezig joh! Echt! Zo hard ga ik niet!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan zou ik na 3 dagen al op de helft van m'n scriptie zitten...
Ok!.
Je wilt mij echt niet om feedback vragen, geloof me. Ik ben een verschrikkelijke perfectionist, soms tot aan het dwangneurotische (als dat geen bestaand woord was, dan is het het nu wel) aan toequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of jij voor mij aan zou willen tekenen wat je niet begrijpt. Dan weet ik een beetje hoe een buitenstaander het leest, en wat voor woord- en zakencommentaar er allemaal nodig is.
Alleen heb ik het alleen maar op de pc in de ub staan, en ben ik nu thuis. Dus ik laat je even wachten tot maandag.
Het is niet zozeer feedback eigenlijk. Die tekst is er, daar kan ik niets aan veranderen zonder er enorme editiewetten mee te overschrijden. Maar er komen vrij veel woorden in voor bijvoorbeeld, die voor mij wel duidelijk zijn, omdat ik ben geoefend in het lezen van zulke teksten, maar voor anderen dat waarschijnlijk niet zijn. Maar dat zie ik dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je wilt mij echt niet om feedback vragen, geloof me. Ik ben een verschrikkelijke perfectionist, soms tot aan het dwangneurotische (als dat geen bestaand woord was, dan is het het nu wel) aan toe
Maar ik vind het wel leuk om te doen
En alweer te vroeg gejuicht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:00 schreef Bob. het volgende:
Vandaag komt eindelijk mijn nieuwe vloer er in.
Ik ben net weer thuis. Ik heb er wel een goed gevoel over maar ik hoor het waarschijnlijk maandag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:27 schreef Dangel het volgende:
Jeej voor Lyssa
Hoe zou het met maok haar sollicitatie gaan?
En ik ga zo na t werk maar ff naar de zee denk ik
Beterschap laif.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:19 schreef TheSorrow het volgende:
Nog zieker dan dat ik al was, hoezee
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoop trouwens dat "Beker schuin + poppetje" niet kapot is gegaan toen ik tegen de betonnen muur op knalde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |