Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:21 schreef Gamer_V het volgende:
Mensen houden ook geen rekening meer met elkaar. Hebben ze enig idee wat ze je aaa doen met die onzekerheid?
Oow dat zou best kunnen, ik keek wel eff om me heen voor ik aanstalten ging maken maar zag niemand in de buurt van automaat dus ik pakte het gewoonquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Leshy het volgende:
Gezien het feit dat pin-automaten het geld weer inslikken als het er niet binnen een vrij korte termijn wordt uitgehaald, geloof ik je verhaal niet of heb je het eruit gevist terwijl degene die het vergeten is nog drie meter verderop liep.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Leshy het volgende:
Gezien het feit dat pin-automaten het geld weer inslikken als het er niet binnen een vrij korte termijn wordt uitgehaald, geloof ik je verhaal niet of heb je het eruit gevist terwijl degene die het vergeten is nog drie meter verderop liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Fix je avatar eens ofzo, jezus christusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef DJKoster het volgende:
Ow, en die automaten maken nog beste goede fimpjes:
http://www.bureaubrabant.nl/smallcmsv2/index.php?id=517
Nee ik was het vergete!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Snakey het volgende:
Ow ja, dat was ik vergeten vandaag.![]()
Ik stuur je m'n gegevens wel, dan kun je het op m'n rekening storten. Thanks.![]()
25-25 kan alleenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee ik was het vergete!
TSer, zulle we 50-50 doen? Voor de moeite?
Dat zeg je nu maar als je daar staat dan word je gewoon keihard verleidquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef Frosting het volgende:
Wist je als het laat zitten dat het geld dan automatisch weer terug naar binnen zou genomen worden?
Mijn tante heeft het per ongeluk ooit eens vergeten in een verwarde bui. Gelukkig was er toen geen aasgier langs geweesten had de pin automaat het terug naar binnen gewipt.
Jup... Als degene van wie het geld ff een melding maakt dan gaat de afdeling fraude er zo mee bezig ^^quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef Chinless het volgende:
Ja mja, je sta wel op de film... elke automaat eeft toch een camera tegenwoordig ?
bullcrapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jup... Als degene van wie het geld ff een melding maakt dan gaat de afdeling fraude er zo mee bezig ^^
Politie enzo word er ook bij betrokken...
Zijn trouwens ook mensen zo slim om DAARNA nog zelf te pinnen zodat ze helemaal makkelijk te achterhalen zijn![]()
Maar nee dat geld houden is niet zo heel slim
net of dat er altijd isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
je had op het pinbonnetje moeten kijken, dief
er liggen er meestal genoegquote:
niks bullcrapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
bullcrap
het is heel erg slim, zo hield ik er eens 1000 euri aan over
you gotta love touristen die de automaat niet snappen![]()
ja en ze sporen ook elke gestolen fiets weer netjes opquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
niks bullcrapHeb je misschien mazzel gehad dat de politie je niet kon vinden, of dat er geen melding is gemaakt door degene die zijn geld kwijt is.
Dat ze weten hoe je eruit ziet betekent niet persé dat ze je ook kunnen vinden, maar ze proberen het wel.
wat een non-argument...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ze sporen ook elke gestolen fiets weer netjes op
dream on, dream awayquote:
Dat had mohammed zeker ook met die 12 jarige breezerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar als je daar staat dan word je gewoon keihard verleid
Ja, ze gaan iemand zoeken voor 50 euro.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
niks bullcrapHeb je misschien mazzel gehad dat de politie je niet kon vinden, of dat er geen melding is gemaakt door degene die zijn geld kwijt is.
Dat ze weten hoe je eruit ziet betekent niet persé dat ze je ook kunnen vinden, maar ze proberen het wel.
Het is gepind (met een d dus), want de n staat niet in 't kofschip.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:18 schreef Daeron het volgende:
Is mij tot nu toe 2 keer overkomen :$
1 keer wel geluk gehad, de aardige meneer kwam me achterna gelopen en vroeg mij of ik net 10 euro gepindtdt (geen idee welke het is, laat ik aan onze taalrukkers over) had en dat had laten liggen.
Kreeg ik spontaan mijn geld terug
Die meneer nog wel 10 keer bedankt enzo
Cursus Nederlands?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:17 schreef Arie.B het volgende:
keepe die stuff
dat is niet waar ik ben eens mijn 50 eu vergeten in de pinautomaat en het zat er gelukkig 5 min later nog in aleen hij maakte wel een hele harde piep geluidquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Leshy het volgende:
Idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kun je nou je geld vergeten aan de pinautomaat??
sorry hoor, maar dat is wel erg dom
Dat is dan wel weer netjes, wist ik niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:56 schreef NED het volgende:
Even voor de duidelijkheid over dat inslikken......
Inderdaad. Of je moet wel heel erg van de wereld zijn, maar dan nog.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.
Je bent daar slechts met 1 doel, en zelfs dat vergeet je nog.!
Dat dacht ik dus ook. En dan ben je gewoon een vieze stink pauper want dan had je die persoon even moeten roepen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Leshy het volgende:
Hoe hebben ze zijn identiteit dan achterhaald? Of heeft hij daarna zelf nog geld opgenomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een vriend van me is hetzelfde overkomen een keer. Die zag ook nog 100 euro in een pinautomaat zitten. Dus had hij het eruit gehaald om terug te geven aan degene van wie het was. Maar dat kon hij niet achterhalen. (Het was in een drukke winkelstraat) Dus had hij het geld maar in zijn eigen zak gestoken. Kreeg die een week later ofzo een brief van de bank, dat het op camera stond dat die geld uit die pinautomaat had gejat. En of die het bedrag terug kon overmaken. Anders zouden er sancties volgen.
Dat heb ik een aantal keren gehad! maar dan niet al mijn spullen, maar spullen die ik vrijwel nooit koop. best wazig eigenlijk...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer netjes, wist ik niet.
[..]
Inderdaad. Of je moet wel heel erg van de wereld zijn, maar dan nog.
Zelfde als al je boodschappen laten staan en zo de supermarkt uitlopen.
Volgens mij had die daarna ook nog zelf geld opgenomen om één of andere reden. Niet echt heel slim.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hoe hebben ze zijn identiteit dan achterhaald? Of heeft hij daarna zelf nog geld opgenomen.
Serieus? Dan doe je toch gewoon een sjaal voor je gezicht. En hoe wisten ze wie hij was?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een vriend van me is hetzelfde overkomen een keer. Die zag ook nog 100 euro in een pinautomaat zitten. Dus had hij het eruit gehaald om terug te geven aan degene van wie het was. Maar dat kon hij niet achterhalen. (Het was in een drukke winkelstraat) Dus had hij het geld maar in zijn eigen zak gestoken. Kreeg die een week later ofzo een brief van de bank, dat het op camera stond dat die geld uit die pinautomaat had gejat. En of die het bedrag terug kon overmaken. Anders zouden er sancties volgen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef Sala-adin het volgende:
want ik had het ook kunnen afgeven bij de bank of in iedergeval mijn 06 achterlaten voor geval als iemand navraag zou doen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:23 schreef Sala-adin niet het volgende:
[..]
Oow dat zou best kunnen, ik keek wel eff om me heen voor ik aanstalten ging maken maar zag niemand in de buurt van automaat dus ik duwde dat kereltje die achter de automaat stond opzij en pakte het geld gewoon
De eerste keer was die niet onder de indruk van die brief. Had iets van ze kunnen me toch niks maken. Maar na een aantal brieven, kreeg die een ultimatum opgesteld dat als die dan niet het geld had terugbetaald. Dat de bank zijn rekening zou stop zetten.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Dan doe je toch gewoon een sjaal voor je gezicht. En hoe wisten ze wie hij was?
Edit: ik zie nu de vorige post. Ik snap het. Maar wel heftig dat ze er zo achteraan gaan. Ik zou wel bang worden van zo'n brief van de bank.![]()
De bank waar ik stage liep dus iig wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 06:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ze gaan iemand zoeken voor 50 euro.![]()
Wat een schattige username heb je trouwens.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is mij ook wel eens overkomen maar dat was in de ochtend, dan ben ik altijd nog een beetje van de wereld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat heb ik een aantal keren gehad! maar dan niet al mijn spullen, maar spullen die ik vrijwel nooit koop. best wazig eigenlijk...
hier stopte ik met lezen, knoetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik ben wat verstrooid van aard en heb ook eens 20 knoeten
Echt niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier stopte ik met lezen, knoeten_!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat lijkt me nogal stugquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mischien was hij maar 1 brief vergeten.
ik heb t ook eens gehad..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:42 schreef GioStyle het volgende:
Hoe kan je nou je geld vergeten als je gaat pinnen?
wat een kutvergelijkingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vraag me dat ook af hoe mense dat kunnen vergeten
Je gaat toch ook niet stappen en dan vergeet je bier te bestellen ?
Of je moet zo'n cheapo zijn die voor 20 euro thuis indrinkt en dan de rest van de avond niks drinkt met de leuke reden "Nee kheb geen dorst"
Nee hoor, is precies hetzelfdequote:
Hij slaat kant nog walquote:
?quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:42 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Kapitalisme! Materialisme
!
Communisme![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Leshy het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:18 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Dat had mohammed zeker ook met die 12 jarige breezer
volgende keer als je gaat pinnen beter nadenken?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Renzz90 het volgende:
Ik heb dit dus vandaag gehad, ik had haast en was muziek aan het luisteren en heb in alle haast me pasje uit de automaat gehaald en niet op het geld gewacht,(heel dom, ik weet het) ik fiets een straat om, toen kwam ik erachter dat ik het geld was vergeten fiets ik terug is het geld weg, 2 minuten was het weg. Wat kan ik nu doen?
Ik ben een keer 80 euro vergeten te pakken. Mijn excuus is dat ik net terug was van een paar maanden Griekenland. Daar krijg je eerst je geld, dan je pasje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.
Je bent daar slechts met 1 doel, en zelfs dat vergeet je nog.!
Ja iedereen straat taal en dan kom jij hiermee, hahahaquote:
Dus omdat er iemand zijn verstand op 0 heeft gezet en door zijn in mijn optiek eigen domme schuld dat geld vergeet word je als vinder van het geld gewoon beschuldig van diefstal?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
het is kanker dom!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:19 schreef Sala-adin het volgende:
Loop ik in mijn pauze rchting de AH om wat broodjes te halen zodat ik ze lekker kan nuttigen (kaasbroodjes ftw [ afbeelding ] )
En onderweg kom altijd langs de rabobank waar naast de ingang een pin automaat staat maar vandaag had er iemand gepinned en geld laten inzitten.
Diegene heeft gewoon na zijn pasje uit automaat gehaald te hebben gewoon uit alle haast vergeten om geld ook mee te nemen.
En op dat moment denk ik dus gewoon HEBBEN DAT GELD dus ik trek het eruit en loop door alsof er niets aan de hand is maar gaandeweg voel ik me schuldig en onzeker want ik had het ook kunnen afgeven bij de bank of in iedergeval mijn 06 achterlaten voor geval als iemand navraag zou doen.
maar aan andere kant is ook lekker in een keer zo een bedrag zonder enige moeite![]()
Klacht mensen die je zo onzeker maken doordat ze slordig omgaan met hun geld
Niet alle automaten valt me op...quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:39 schreef Fortitudo het volgende:
de automaat geeft ook een irritant alarm als het niet snel genoeg pakt, dus dit lijkt me allemaal bullcrap
bank slikt na minuut geld weer in dus gewoon ff bij bank opgeven en 06 achterlaten als er verschil is wat overeenkomt met jou bedrag heb je kans dat je het weer terug krijgtquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Renzz90 het volgende:
Ik heb dit dus vandaag gehad, ik had haast en was muziek aan het luisteren en heb in alle haast me pasje uit de automaat gehaald en niet op het geld gewacht,(heel dom, ik weet het) ik fiets een straat om, toen kwam ik erachter dat ik het geld was vergeten fiets ik terug is het geld weg, 2 minuten was het weg. Wat kan ik nu doen?
anders kick je even een topic van een jaar oudquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Renzz90 het volgende:
Of andermans makkelijk verdiende uitkeringsgeld?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:46 schreef IHVK het volgende:
Ja, leuk is dat, andermans zuurverdiende geld uitgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |