Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:21 schreef Gamer_V het volgende:
Mensen houden ook geen rekening meer met elkaar. Hebben ze enig idee wat ze je aaa doen met die onzekerheid?
Oow dat zou best kunnen, ik keek wel eff om me heen voor ik aanstalten ging maken maar zag niemand in de buurt van automaat dus ik pakte het gewoonquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Leshy het volgende:
Gezien het feit dat pin-automaten het geld weer inslikken als het er niet binnen een vrij korte termijn wordt uitgehaald, geloof ik je verhaal niet of heb je het eruit gevist terwijl degene die het vergeten is nog drie meter verderop liep.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Leshy het volgende:
Gezien het feit dat pin-automaten het geld weer inslikken als het er niet binnen een vrij korte termijn wordt uitgehaald, geloof ik je verhaal niet of heb je het eruit gevist terwijl degene die het vergeten is nog drie meter verderop liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Fix je avatar eens ofzo, jezus christusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef DJKoster het volgende:
Ow, en die automaten maken nog beste goede fimpjes:
http://www.bureaubrabant.nl/smallcmsv2/index.php?id=517
Nee ik was het vergete!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:22 schreef Snakey het volgende:
Ow ja, dat was ik vergeten vandaag.![]()
Ik stuur je m'n gegevens wel, dan kun je het op m'n rekening storten. Thanks.![]()
25-25 kan alleenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee ik was het vergete!
TSer, zulle we 50-50 doen? Voor de moeite?
Dat zeg je nu maar als je daar staat dan word je gewoon keihard verleidquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:16 schreef Frosting het volgende:
Wist je als het laat zitten dat het geld dan automatisch weer terug naar binnen zou genomen worden?
Mijn tante heeft het per ongeluk ooit eens vergeten in een verwarde bui. Gelukkig was er toen geen aasgier langs geweesten had de pin automaat het terug naar binnen gewipt.
Jup... Als degene van wie het geld ff een melding maakt dan gaat de afdeling fraude er zo mee bezig ^^quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef Chinless het volgende:
Ja mja, je sta wel op de film... elke automaat eeft toch een camera tegenwoordig ?
bullcrapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jup... Als degene van wie het geld ff een melding maakt dan gaat de afdeling fraude er zo mee bezig ^^
Politie enzo word er ook bij betrokken...
Zijn trouwens ook mensen zo slim om DAARNA nog zelf te pinnen zodat ze helemaal makkelijk te achterhalen zijn![]()
Maar nee dat geld houden is niet zo heel slim
net of dat er altijd isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
je had op het pinbonnetje moeten kijken, dief
er liggen er meestal genoegquote:
niks bullcrapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
bullcrap
het is heel erg slim, zo hield ik er eens 1000 euri aan over
you gotta love touristen die de automaat niet snappen![]()
ja en ze sporen ook elke gestolen fiets weer netjes opquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
niks bullcrapHeb je misschien mazzel gehad dat de politie je niet kon vinden, of dat er geen melding is gemaakt door degene die zijn geld kwijt is.
Dat ze weten hoe je eruit ziet betekent niet persé dat ze je ook kunnen vinden, maar ze proberen het wel.
wat een non-argument...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ze sporen ook elke gestolen fiets weer netjes op
dream on, dream awayquote:
Dat had mohammed zeker ook met die 12 jarige breezerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu maar als je daar staat dan word je gewoon keihard verleid
Ja, ze gaan iemand zoeken voor 50 euro.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
niks bullcrapHeb je misschien mazzel gehad dat de politie je niet kon vinden, of dat er geen melding is gemaakt door degene die zijn geld kwijt is.
Dat ze weten hoe je eruit ziet betekent niet persé dat ze je ook kunnen vinden, maar ze proberen het wel.
Het is gepind (met een d dus), want de n staat niet in 't kofschip.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:18 schreef Daeron het volgende:
Is mij tot nu toe 2 keer overkomen :$
1 keer wel geluk gehad, de aardige meneer kwam me achterna gelopen en vroeg mij of ik net 10 euro gepindtdt (geen idee welke het is, laat ik aan onze taalrukkers over) had en dat had laten liggen.
Kreeg ik spontaan mijn geld terug
Die meneer nog wel 10 keer bedankt enzo
Cursus Nederlands?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:17 schreef Arie.B het volgende:
keepe die stuff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |