Ik vind dat anders ook nogal een uitgang hoor. Anders zouden kinderen nooit geboren kunnen worden...quote:Op woensdag 7 november 2007 06:44 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Behalve als het op sex aankomt. Want jullie zoeken naar de "uitgang" en wij gaan voor de "ingang"
"ingang" "uitgang" heb je thuis ook 2 deuren, 1 om mensen binnen te laten en 1 om mensen uit te laten. Laat me niet lachen en ondertussen wel aan je vriendin vragen of je haar anaal mag nemen.quote:Op woensdag 7 november 2007 06:44 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Behalve als het op sex aankomt. Want jullie zoeken naar de "uitgang" en wij gaan voor de "ingang"
Er schijnen meer hetero's aan anale seks te doen dan homo's andersquote:Op woensdag 7 november 2007 06:44 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Wel eens van een keizersnede gehoord?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik vind dat anders ook nogal een uitgang hoor. Anders zouden kinderen nooit geboren kunnen worden...
Dat komt omder er meer hetero's dan homo's zijn mr. Statistiekquote:Op woensdag 7 november 2007 16:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er schijnen meer hetero's aan anale seks te doen dan homo's anders
Ik heb het over ingang en uitgang en jij begint meteen over anale sex. Jullie zijn wel erg veel met sex bezig he. Pfffft oversext mannetjequote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
"ingang" "uitgang" heb je thuis ook 2 deuren, 1 om mensen binnen te laten en 1 om mensen uit te laten. Laat me niet lachen en ondertussen wel aan je vriendin vragen of je haar anaal mag nemen.
Pfffff achterlijk mannetje
Naar verhouding dan, he, ik ben niet helemaal achterlijk. 50% van de homo's en 75% van de hetero's of zo. Ik heb hier alleen geen bron van, dus ik weet niet zeker of het klopt, maar als ik de huidige tendens zo eens bekijk, vind ik het nog niet zo'n rare gedachte.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Dat komt omder er meer hetero's dan homo's zijn mr. Statistiek![]()
Hahahaah check this:quote:Op woensdag 7 november 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar verhouding dan, he, ik ben niet helemaal achterlijk. 50% van de homo's en 75% van de hetero's of zo. Ik heb hier alleen geen bron van, dus ik weet niet zeker of het klopt, maar als ik de huidige tendens zo eens bekijk, vind ik het nog niet zo'n rare gedachte.
Maar Dr Ruth is dan inmiddels ook al 115 jaar oud en daardoor een beetje de link met de realiteit kwijt geraakt. Bovendien gaat zij uit van Amerikaanse toestandenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Hahahaah check this:
En trouwens, ik weet niet of jij weleens naar Dr. Ruth hebt gekeken, maar rond de 15% van de hetero's bedrijft anale liefde. Bij de homo's is dat percentage, bij gebrek aan alternatieven zullen we maar zeggen, een stuk hoger. En, wat ook standaard kennis is is dat homo's, zeker in de late jaren 70 begin jaren 80 veel vaker wisselende sexuele contacten hadden dan hetero's. Voor de goede orde, ik verbind hier geen waardeoordeel aan - iedereen moet doen wat ie wil - ik verwijs alleen naar een geconstateerd feit. Wil jij dit feit ontkennen, prima.
het volledige artikel:
http://zapruder.nl/portal/artikel/aids_doodgaan_kan_altijd_nog/
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef ernstigezaak het volgende:
Gaan jullie nog plaatjes posten of moet jullie discussie soms een 'Wtf' bedoordeling krijgen?
maar dit creature uit Little Brittain is toch al veel vaker in dit topic gesignaleerd?quote:Op donderdag 8 november 2007 02:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oef, kun je wel? Bijna een hartverzakking...![]()
Toen kwam ik geloof ik nog niet in dit topic. En anders had 'ie op die foto's vast niet zo'n foeilelijke outfit aan.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dit creature uit Little Brittain is toch al veel vaker in dit topic gesignaleerd?
volgens mij heeft Vanitas daar toendertijd al mee lopen strooien
ik heb nog veel ergere beelden van deze creatie gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 08:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Toen kwam ik geloof ik nog niet in dit topic. En anders had 'ie op die foto's vast niet zo'n foeilelijke outfit aan.
Die beelden zijn mij dan gelukkig bespaard gebleven.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb nog veel ergere beelden van deze creatie gezien![]()
of je scrollt toch nog even naar boven toequote:Op donderdag 8 november 2007 10:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Die beelden zijn mij dan gelukkig bespaard gebleven.
Vind jij die erger dan die SCH postte?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je scrollt toch nog even naar boven toe![]()
Hij draagt wel hele sexy outfitsquote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je scrollt toch nog even naar boven toe![]()
Had je gisteren maar even in het andere H topic aanwezig moeten zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 15:25 schreef SCH het volgende:
Hey Nuno, je hebt geen fotoboek - dat is wel een voorwaarde om hier te mogen posten, wist je dat niet?
je moet niet aan SCH het onmogelijke vragen, en da's posten in het H topicquote:Op donderdag 8 november 2007 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Had je gisteren maar even in het andere H topic aanwezig moeten zijn![]()
Hij hoefde er ook niet te posten, alleen kijken was al genoegquote:Op donderdag 8 november 2007 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet niet aan SCH het onmogelijke vragen, en da's posten in het H topic![]()
en de bejaarden die daar dan weer op af komenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:10 schreef SCH het volgende:
Is dat het topic met al die 14-jarige rukkertjes?
Volgens de pubers zag ik er "oud" uit maar goed dat is iedereen boven de 21 daar dus dat zegt niks. 1 foto was ook niet zo complimenteus omdat die genomen was na 2 dagen en nachten doorhalen in Lisboa. De andere viel wel mee, vond ik zelf. En nu hou ik erover op want er is al genoeg over gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:10 schreef SCH het volgende:
Is dat het topic met al die 14-jarige rukkertjes?
Valt wel mee, vraag maar aan stroekie hij heeft ze in ieder geval gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef SCH het volgende:
Je bent gewoon leliijk dus
Zoals wij allen
Ik heb ze opgeslagen, ik mail ze wel evenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef SCH het volgende:
Je bent gewoon leliijk dus
Zoals wij allen
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ze opgeslagen, ik mail ze wel even
gelukkig is het oordeel van de pubers van tegewnwoordig niet maatgevendquote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Volgens de pubers zag ik er "oud" uit maar goed dat is iedereen boven de 21 daar dus dat zegt niks. 1 foto was ook niet zo complimenteus omdat die genomen was na 2 dagen en nachten doorhalen in Lisboa. De andere viel wel mee, vond ik zelf. En nu hou ik erover op want er is al genoeg over gezegd.
maar ben ik onbevoordeeld of onafhankelijkquote:Op donderdag 8 november 2007 17:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Valt wel mee, vraag maar aan stroekie hij heeft ze in ieder geval gezien
Toch wel ?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ben ik onbevoordeeld of onafhankelijk![]()
![]()
Onbevooroordeeld bedoel je?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ben ik onbevoordeeld of onafhankelijk![]()
![]()
zeg hou eens op met complimentjesquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toch wel ?enfin ik geloof dat SCH ze al heeft
Ja, ik zal maar geen recensie doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toch wel ?enfin ik geloof dat SCH ze al heeft
dank je voor dit complimentquote:
IK heb je dit nu zo vaak zien posten maar ben het er niet mee eens, geloof dat het percentage onder de homo's veel hoger is. Je zou eens een Pol moeten beginnen, hier of in het H topic en dan kun je het zienquote:Op woensdag 7 november 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar verhouding dan, he, ik ben niet helemaal achterlijk. 50% van de homo's en 75% van de hetero's of zo. Ik heb hier alleen geen bron van, dus ik weet niet zeker of het klopt, maar als ik de huidige tendens zo eens bekijk, vind ik het nog niet zo'n rare gedachte.
Een POL op FOK zegt dan ook nog niet zoveel. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe hoog het percentage onder homo's is. Ik weet wel dat veel niet-homo's denken dat kontneuken eigenlijk de enige mogelijkheid tot seks van homo's is. En dat er een behoorlijke groep homo's is die er niks of weinig mee heeft. Maar of dat 5 procent of 40 procent is, ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
IK heb je dit nu zo vaak zien posten maar ben het er niet mee eens, geloof dat het percentage onder de homo's veel hoger is. Je zou eens een Pol moeten beginnen, hier of in het H topic en dan kun je het zien
Ik weet best wel dat het niet de enige vorm van sex is rn geniet ook zeker van al het andere. Echter ik ben van die groep die jullie beweren dat er is nog nooit iemand tegengekomen. Maar dat zal dan wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Een POL op FOK zegt dan ook nog niet zoveel. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe hoog het percentage onder homo's is. Ik weet wel dat veel niet-homo's denken dat kontneuken eigenlijk de enige mogelijkheid tot seks van homo's is. En dat er een behoorlijke groep homo's is die er niks of weinig mee heeft. Maar of dat 5 procent of 40 procent is, ik zou het niet weten.
En of hetero's het ook doen? Dat is een ernstige inflatie van de beschermde titels poepstampers, bruinwerkers, anaalwerkers enz.
Je bent gewoon een aandachtshoerquote:Op zondag 11 november 2007 06:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb een vraag.
Wat vinden jullie van mensen die doen alsof ze gay zijn maar het eigenlijk niet zijn, zoals ik.
En dat we dan grapjes maken enzo, maar eigenlijk helemaal geen problemen met homosexuelen hebben en ook wel homosexuele vrienden hebben gehad of nog hebben etc.
Fantaseren over piemels daargelaten.
Homo's zijn meestal wel begaan met mensen met psychiatrische stoornissen.quote:Op zondag 11 november 2007 06:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb een vraag.
Wat vinden jullie van mensen die doen alsof ze gay zijn maar het eigenlijk niet zijn, zoals ik.
En dat we dan grapjes maken enzo, maar eigenlijk helemaal geen problemen met homosexuelen hebben en ook wel homosexuele vrienden hebben gehad of nog hebben etc.
Fantaseren over piemels daargelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |