Ik vind dat anders ook nogal een uitgang hoor. Anders zouden kinderen nooit geboren kunnen worden...quote:Op woensdag 7 november 2007 06:44 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Behalve als het op sex aankomt. Want jullie zoeken naar de "uitgang" en wij gaan voor de "ingang"
"ingang" "uitgang" heb je thuis ook 2 deuren, 1 om mensen binnen te laten en 1 om mensen uit te laten. Laat me niet lachen en ondertussen wel aan je vriendin vragen of je haar anaal mag nemen.quote:Op woensdag 7 november 2007 06:44 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Behalve als het op sex aankomt. Want jullie zoeken naar de "uitgang" en wij gaan voor de "ingang"
Er schijnen meer hetero's aan anale seks te doen dan homo's andersquote:Op woensdag 7 november 2007 06:44 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Wel eens van een keizersnede gehoord?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik vind dat anders ook nogal een uitgang hoor. Anders zouden kinderen nooit geboren kunnen worden...
Dat komt omder er meer hetero's dan homo's zijn mr. Statistiekquote:Op woensdag 7 november 2007 16:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er schijnen meer hetero's aan anale seks te doen dan homo's anders
Ik heb het over ingang en uitgang en jij begint meteen over anale sex. Jullie zijn wel erg veel met sex bezig he. Pfffft oversext mannetjequote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
"ingang" "uitgang" heb je thuis ook 2 deuren, 1 om mensen binnen te laten en 1 om mensen uit te laten. Laat me niet lachen en ondertussen wel aan je vriendin vragen of je haar anaal mag nemen.
Pfffff achterlijk mannetje
Naar verhouding dan, he, ik ben niet helemaal achterlijk. 50% van de homo's en 75% van de hetero's of zo. Ik heb hier alleen geen bron van, dus ik weet niet zeker of het klopt, maar als ik de huidige tendens zo eens bekijk, vind ik het nog niet zo'n rare gedachte.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Dat komt omder er meer hetero's dan homo's zijn mr. Statistiek![]()
Hahahaah check this:quote:Op woensdag 7 november 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar verhouding dan, he, ik ben niet helemaal achterlijk. 50% van de homo's en 75% van de hetero's of zo. Ik heb hier alleen geen bron van, dus ik weet niet zeker of het klopt, maar als ik de huidige tendens zo eens bekijk, vind ik het nog niet zo'n rare gedachte.
Maar Dr Ruth is dan inmiddels ook al 115 jaar oud en daardoor een beetje de link met de realiteit kwijt geraakt. Bovendien gaat zij uit van Amerikaanse toestandenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Hahahaah check this:
En trouwens, ik weet niet of jij weleens naar Dr. Ruth hebt gekeken, maar rond de 15% van de hetero's bedrijft anale liefde. Bij de homo's is dat percentage, bij gebrek aan alternatieven zullen we maar zeggen, een stuk hoger. En, wat ook standaard kennis is is dat homo's, zeker in de late jaren 70 begin jaren 80 veel vaker wisselende sexuele contacten hadden dan hetero's. Voor de goede orde, ik verbind hier geen waardeoordeel aan - iedereen moet doen wat ie wil - ik verwijs alleen naar een geconstateerd feit. Wil jij dit feit ontkennen, prima.
het volledige artikel:
http://zapruder.nl/portal/artikel/aids_doodgaan_kan_altijd_nog/
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef ernstigezaak het volgende:
Gaan jullie nog plaatjes posten of moet jullie discussie soms een 'Wtf' bedoordeling krijgen?
maar dit creature uit Little Brittain is toch al veel vaker in dit topic gesignaleerd?quote:Op donderdag 8 november 2007 02:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oef, kun je wel? Bijna een hartverzakking...![]()
Toen kwam ik geloof ik nog niet in dit topic. En anders had 'ie op die foto's vast niet zo'n foeilelijke outfit aan.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dit creature uit Little Brittain is toch al veel vaker in dit topic gesignaleerd?
volgens mij heeft Vanitas daar toendertijd al mee lopen strooien
ik heb nog veel ergere beelden van deze creatie gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 08:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Toen kwam ik geloof ik nog niet in dit topic. En anders had 'ie op die foto's vast niet zo'n foeilelijke outfit aan.
Die beelden zijn mij dan gelukkig bespaard gebleven.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb nog veel ergere beelden van deze creatie gezien![]()
of je scrollt toch nog even naar boven toequote:Op donderdag 8 november 2007 10:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Die beelden zijn mij dan gelukkig bespaard gebleven.
Vind jij die erger dan die SCH postte?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je scrollt toch nog even naar boven toe![]()
Hij draagt wel hele sexy outfitsquote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je scrollt toch nog even naar boven toe![]()
Had je gisteren maar even in het andere H topic aanwezig moeten zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 15:25 schreef SCH het volgende:
Hey Nuno, je hebt geen fotoboek - dat is wel een voorwaarde om hier te mogen posten, wist je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |