En het vorige topic was: http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1040421/quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:10 schreef SlimShady het volgende:
een tijdje geleden op het nieuws vond iemand (volgens mij van de COC), dat het beter was voor de acceptatie van homo's als er in kinderboeken etc. vaker homostellen gebruikt worden.
wat vinden jullie daarvan? zou het wat uitmaken?
volgens mij krijg je dan meer gegiechel dan dat ze het serieus nemen.
Ik weet het niet. Ik weet alleen dat meerdere bronnen los van elkaar (en zowel m als v) mij dat advies gaven. Nu is mijn interactie met vrouwen niet altijd optimaal, maar ik weet niet of dat opeens anders zou zijn met mannen. Jij misschien wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:26 schreef SCH het volgende:
Lieve IR Baboon.
Het gaat niet veel anders in de herenliefde dan in de heteroliefde. Maar is er niet een ander probleem. Waarom zou een homoseksueel avontuur meer kans van slagen hebben volgens je vrienden. Ligt de vrouwelijke eigenzinnigheid je niet of zit er iets in je zelf?
Succes en liefs,
SCH
Hoi IR,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik weet alleen dat meerdere bronnen los van elkaar (en zowel m als v) mij dat advies gaven. Nu is mijn interactie met vrouwen niet altijd optimaal, maar ik weet niet of dat opeens anders zou zijn met mannen. Jij misschien wel.
Ik ben nogal gewend aan het "laatste poster maakt nieuw topic" in HOMOquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:20 schreef SCH het volgende:
Ik ben er toch gewoon mallerd
Beste gebrokenglas,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Kunnen topics niet helemaal 'gedelete' worden ipv op slot?
iets als
drop
from topictablelist
where topicid='1089038';
Vrijheid is volgens mij toch de situatie waarin je iets kunt doen ZONDER DE ANDER DAARBIJ IN ZIJN/HAAR VRIJHEID AAN TE TASTEN. In dit geval zou de vrijdheid van godsdienst een ander minder vrijheid geven. Geen optie dus wat mij betreft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:55 schreef wonderer het volgende:
Wat is er in deze belangrijker? Vrijheid van godsdienst of bescherming tegen discriminatie?
CU mag dit wat mij betreft best in hun statuten opnemen zoals ook SGP dat doet maar dan wel ook de gevolgen ervan zelf dragen. Dus geen subsidie van de overheid, en zichzelf daarmee direct diskwalificeren voor regeringsdeelnamequote:Op zaterdag 3 november 2007 11:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vrijheid is volgens mij toch de situatie waarin je iets kunt doen ZONDER DE ANDER DAARBIJ IN ZIJN/HAAR VRIJHEID AAN TE TASTEN. In dit geval zou de vrijdheid van godsdienst een ander minder vrijheid geven. Geen optie dus wat mij betreft.
Zeker mee eens. Vraag me alleen af of een rechter ook zo zou oordelen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vrijheid is volgens mij toch de situatie waarin je iets kunt doen ZONDER DE ANDER DAARBIJ IN ZIJN/HAAR VRIJHEID AAN TE TASTEN. In dit geval zou de vrijdheid van godsdienst een ander minder vrijheid geven. Geen optie dus wat mij betreft.
ik ben wel heel benieuwdquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker mee eens. Vraag me alleen af of een rechter ook zo zou oordelen.
dat is mij eerlijk gezegd ook een raadsel hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:29 schreef Hexley het volgende:
Als je bij de ChristenUnie wilt als homoseksueel ....![]()
Tja dan zul je vast ook wel een vakantie huisje in Iran willen of zo....
Of hetero's die geen vrouw kunnen krijgen..quote:Op zondag 4 november 2007 10:26 schreef The_Interpreter het volgende:
Homo's zijn gewoon hetro's die willen shockeren. Geen enkele man doet het graag met andere mannen.
Dus homo's stop ermee !!!
Wat is je vraag nou concreet?quote:Op zondag 4 november 2007 10:26 schreef The_Interpreter het volgende:
Homo's zijn gewoon hetro's die willen shockeren. Geen enkele man doet het graag met andere mannen.
Dus homo's stop ermee !!!
Tja, zal wel een "feit" wezen wat hij wil delen...quote:
kan je die vraag van je ook beargumenteren waarom ze moeten stoppen met hun gedrag, en welk gedrag bedoel je dan specifiek?quote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Ik vraag homo's om met hun gedrag te stoppen
Zoals ik al eerder vermelde: homo's vinden het het helemaal niet lekker om seksueel met een andere man te zijn. Ze doen dit alleen om te shockeren of om de aandacht.quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je die vraag van je ook beargumenteren waarom ze moeten stoppen met hun gedrag, en welk gedrag bedoel je dan specifiek?
Seksueel contact, waar lul jij nou over?quote:Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef The_Interpreter het volgende:
Derhalve verzoek ik de homo's dit seksueel contact te stoppen.
Nee maar wel anale perversiteitenquote:Op zondag 4 november 2007 23:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Seksueel contact, waar lul jij nou over?![]()
Sexen kan natuurlijk niet, of dacht je serieus dat het homovrouwtje een kut had?
Zieke geest.quote:Op maandag 5 november 2007 06:49 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Nee maar wel anale perversiteiten
Er zijn genoeg homo's die opgegroeid zijn in een strenger christelijk milieu en vanuit dat oogpunt zich wel thuisvoelen bij een partij als de Christenunie, dus je kan het nooit helemaal uitsluiten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:29 schreef Hexley het volgende:
Als je bij de ChristenUnie wilt als homoseksueel ....![]()
Tja dan zul je vast ook wel een vakantie huisje in Iran willen of zo....
Blijkbaar niet. De meeste agressie uit zich in de ochtend denk ik en rond voetbalwedstrijden. Heeft een topclub verloren gisteren ofzo? Ben niet zo'n volgerquote:Op maandag 5 november 2007 12:50 schreef Nuno_G het volgende:
en dit posten om bijna 7 urr in de ochtend, heb je niks beters te doen
PSV heeft verloren. Agressie in de ochtend? Ben al lang blij als ik genoeg energie he om me bed uit te komen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:06 schreef bietser het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. De meeste agressie uit zich in de ochtend denk ik en rond voetbalwedstrijden. Heeft een topclub verloren gisteren ofzo? Ben niet zo'n volger
Altijd al wel nieuwsgierig naar geweest:quote:Op maandag 5 november 2007 13:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
PSV heeft verloren. Agressie in de ochtend? Ben al lang blij als ik genoeg energie he om me bed uit te komen.
Zijn er nog verdere vragen, die vraag van die basher kun je toch niet seriues nemen
Nee, zelf geen ervaring mee. Absoluut geen behoefte aan (gehad). Maar vertel, was het een soort bevestiging?quote:Op maandag 5 november 2007 13:54 schreef bietser het volgende:
[..]
Altijd al wel nieuwsgierig naar geweest:
Voor ik ook maar iets met jongens deed, ben ik een keer met een meisje naar bed geweest, eigenlijk puur uit egoisme. Ik wilde weten of ik dat ECHT niet wilde.
Anderen met dezelfde ervaring dat je gewoon uit nieuwsgierigheid dat hebt gedaan?
Ik heb met meedere vrouwen het bed gedeeld en het was niet onaangenaam. Het was niet uit nieuwsgierigheid, meer uit geilheid denk ik. Maar heb naar verloop van tijd besloten het toch alleen maar bij jongens te houden.quote:Op maandag 5 november 2007 13:54 schreef bietser het volgende:
[..]
Altijd al wel nieuwsgierig naar geweest:
Voor ik ook maar iets met jongens deed, ben ik een keer met een meisje naar bed geweest, eigenlijk puur uit egoisme. Ik wilde weten of ik dat ECHT niet wilde.
Anderen met dezelfde ervaring dat je gewoon uit nieuwsgierigheid dat hebt gedaan?
In mijn geval was het echt een bevestiging. Hoe leuk ze ook was en het is ook allemaal wel gelukt, maar het voelde gewoon niet goed. Maandje later kreeg ik mijn eerste "vriendje" en dat klopte een stuk meer.quote:Op maandag 5 november 2007 14:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, zelf geen ervaring mee. Absoluut geen behoefte aan (gehad). Maar vertel, was het een soort bevestiging?
Wat was het verschil dan?quote:Op maandag 5 november 2007 15:09 schreef bietser het volgende:
In mijn geval was het echt een bevestiging. Hoe leuk ze ook was en het is ook allemaal wel gelukt, maar het voelde gewoon niet goed. Maandje later kreeg ik mijn eerste "vriendje" en dat klopte een stuk meer.
ik zou er nu ook niet meer aan moeten denkenquote:Op maandag 5 november 2007 15:09 schreef bietser het volgende:
Wat Nuno zegt zou ik me ook wel kunnen voorstellen. Maar zou me nu niet meer lukken hahaha
En hoe voelde je, was je gevleid dat ook het mannelijke geslacht je leuk vindt ? Inderdaad gaat het zo gewoon. Je spreekt iemand aan, drinkt wat samen en je hebt snel door als het klikt en dan ga je iets verder. We zijn af en toe net "gewone" mensenquote:Op maandag 5 november 2007 15:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat was het verschil dan?
Mijn vraag:
Ik werd zaterdag met uitgaan opeens door een jongen versierd. Hij begon een gesprek met me en begon telkens door te vragen. Op een moment werd het me een beetje verdacht en heb ik het dus maar afgewimpeld.
Maar hoe gaat dat met jullie bij uitgaan dan, aangezien het me nog nooit was overkomen? Je stapt dus gewoon iemand af die je wel aan staan, begint een gesprek en hoopt al zoenend in een hoekje te eindigen? Zoals het bij jongens en meisjes dus ook vaak gaat
Niet gevleid neequote:Op maandag 5 november 2007 15:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En hoe voelde je, was je gevleid dat ook het mannelijke geslacht je leuk vindt ? Inderdaad gaat het zo gewoon. Je spreekt iemand aan, drinkt wat samen en je hebt snel door als het klikt en dan ga je iets verder. We zijn af en toe net "gewone" mensen
Soms ga ik uit in een homo tent en de percentages liggen daar toch wel wat anders. Als je daar een hetero treft en probeert te versieren vinden ze dat niet zo erg en zeggen ze dit gewoon.quote:Op maandag 5 november 2007 17:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet gevleid nee![]()
Dacht even gezellig over muziek te lullen, maar hij begon steeds verder door te vragen.
Maar heb je dan een homo-radar ofzo?Want aangezien in een club 90% (?) van de mannen hetero is. Je kan moeilijk op iedereen afstappen in de hoop een keer beet te hebben toch
![]()
Misschien heb je een enorme homo uitstralingquote:Op maandag 5 november 2007 17:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet gevleid nee![]()
Dacht even gezellig over muziek te lullen, maar hij begon steeds verder door te vragen.
Maar heb je dan een homo-radar ofzo?Want aangezien in een club 90% (?) van de mannen hetero is. Je kan moeilijk op iedereen afstappen in de hoop een keer beet te hebben toch
![]()
Zo moeilijk is het ook weer niet als je geen gaydar hebt. De meeste mannen hebben namelijk tijdens het uitgaan de neiging om te kijken naar wat ze lekker vinden. Kijk maar eens naar een groepje hetero's de ogen dwalen altijd af naar het vrouwelijke schoon. Let nu eens op wat die jongen doet die je leuk vindt, dwalen ijn ogen af naar andere jongens .... bingo en anders volgende..quote:Op maandag 5 november 2007 19:14 schreef bietser het volgende:
[..]
Misschien heb je een enorme homo uitstralingIs natuurlijk maar gein, maar ik voel me wel gevleid hoor als een dame me leuk vind. Ik blijf een man natuurlijk dus aandacht geeft altijd wel een lekker gevoel.
De meeste homo's hebben wel een soort van gaydar ja, al werkt die bij mij niet altijd moet ik zeggen. Ik denk dat dit voor sommigen het allemaal makkelijker maakt, zeker als je net als ik zelden in homogelegenheden uitgaat.
Ik denk dat sommigen gewoon op iedereen afstappen die ze leuk vinden en dan uiteindelijk een keer beet hebben.
Daar heb je ook gelijk in. Gewoon vragen, zal mijn kerel nog maar eens vragen of hij wel echt homo is. Twijfel er niet echt aan, maar nooit gevraagd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook weer niet als je geen gaydar hebt. De meeste mannen hebben namelijk tijdens het uitgaan de neiging om te kijken naar wat ze lekker vinden. Kijk maar eens naar een groepje hetero's de ogen dwalen altijd af naar het vrouwelijke schoon. Let nu eens op wat die jongen doet die je leuk vindt, dwalen ijn ogen af naar andere jongens .... bingo en anders volgende..
En je kunt het natuurlijk ook gewoon vragen he... we leven tenslotte in de 21ste eeuw.
Behalve als het op sex aankomt. Want jullie zoeken naar de "uitgang" en wij gaan voor de "ingang"quote:Op maandag 5 november 2007 15:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En hoe voelde je, was je gevleid dat ook het mannelijke geslacht je leuk vindt ? Inderdaad gaat het zo gewoon. Je spreekt iemand aan, drinkt wat samen en je hebt snel door als het klikt en dan ga je iets verder. We zijn af en toe net "gewone" mensen
Ik vind dat anders ook nogal een uitgang hoor. Anders zouden kinderen nooit geboren kunnen worden...quote:Op woensdag 7 november 2007 06:44 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Behalve als het op sex aankomt. Want jullie zoeken naar de "uitgang" en wij gaan voor de "ingang"
"ingang" "uitgang" heb je thuis ook 2 deuren, 1 om mensen binnen te laten en 1 om mensen uit te laten. Laat me niet lachen en ondertussen wel aan je vriendin vragen of je haar anaal mag nemen.quote:Op woensdag 7 november 2007 06:44 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Behalve als het op sex aankomt. Want jullie zoeken naar de "uitgang" en wij gaan voor de "ingang"
Er schijnen meer hetero's aan anale seks te doen dan homo's andersquote:Op woensdag 7 november 2007 06:44 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Wel eens van een keizersnede gehoord?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik vind dat anders ook nogal een uitgang hoor. Anders zouden kinderen nooit geboren kunnen worden...
Dat komt omder er meer hetero's dan homo's zijn mr. Statistiekquote:Op woensdag 7 november 2007 16:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er schijnen meer hetero's aan anale seks te doen dan homo's anders
Ik heb het over ingang en uitgang en jij begint meteen over anale sex. Jullie zijn wel erg veel met sex bezig he. Pfffft oversext mannetjequote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
"ingang" "uitgang" heb je thuis ook 2 deuren, 1 om mensen binnen te laten en 1 om mensen uit te laten. Laat me niet lachen en ondertussen wel aan je vriendin vragen of je haar anaal mag nemen.
Pfffff achterlijk mannetje
Naar verhouding dan, he, ik ben niet helemaal achterlijk. 50% van de homo's en 75% van de hetero's of zo. Ik heb hier alleen geen bron van, dus ik weet niet zeker of het klopt, maar als ik de huidige tendens zo eens bekijk, vind ik het nog niet zo'n rare gedachte.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Dat komt omder er meer hetero's dan homo's zijn mr. Statistiek![]()
Hahahaah check this:quote:Op woensdag 7 november 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar verhouding dan, he, ik ben niet helemaal achterlijk. 50% van de homo's en 75% van de hetero's of zo. Ik heb hier alleen geen bron van, dus ik weet niet zeker of het klopt, maar als ik de huidige tendens zo eens bekijk, vind ik het nog niet zo'n rare gedachte.
Maar Dr Ruth is dan inmiddels ook al 115 jaar oud en daardoor een beetje de link met de realiteit kwijt geraakt. Bovendien gaat zij uit van Amerikaanse toestandenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Hahahaah check this:
En trouwens, ik weet niet of jij weleens naar Dr. Ruth hebt gekeken, maar rond de 15% van de hetero's bedrijft anale liefde. Bij de homo's is dat percentage, bij gebrek aan alternatieven zullen we maar zeggen, een stuk hoger. En, wat ook standaard kennis is is dat homo's, zeker in de late jaren 70 begin jaren 80 veel vaker wisselende sexuele contacten hadden dan hetero's. Voor de goede orde, ik verbind hier geen waardeoordeel aan - iedereen moet doen wat ie wil - ik verwijs alleen naar een geconstateerd feit. Wil jij dit feit ontkennen, prima.
het volledige artikel:
http://zapruder.nl/portal/artikel/aids_doodgaan_kan_altijd_nog/
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef ernstigezaak het volgende:
Gaan jullie nog plaatjes posten of moet jullie discussie soms een 'Wtf' bedoordeling krijgen?
maar dit creature uit Little Brittain is toch al veel vaker in dit topic gesignaleerd?quote:Op donderdag 8 november 2007 02:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oef, kun je wel? Bijna een hartverzakking...![]()
Toen kwam ik geloof ik nog niet in dit topic. En anders had 'ie op die foto's vast niet zo'n foeilelijke outfit aan.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dit creature uit Little Brittain is toch al veel vaker in dit topic gesignaleerd?
volgens mij heeft Vanitas daar toendertijd al mee lopen strooien
ik heb nog veel ergere beelden van deze creatie gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 08:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Toen kwam ik geloof ik nog niet in dit topic. En anders had 'ie op die foto's vast niet zo'n foeilelijke outfit aan.
Die beelden zijn mij dan gelukkig bespaard gebleven.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb nog veel ergere beelden van deze creatie gezien![]()
of je scrollt toch nog even naar boven toequote:Op donderdag 8 november 2007 10:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Die beelden zijn mij dan gelukkig bespaard gebleven.
Vind jij die erger dan die SCH postte?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je scrollt toch nog even naar boven toe![]()
Hij draagt wel hele sexy outfitsquote:Op donderdag 8 november 2007 10:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je scrollt toch nog even naar boven toe![]()
Had je gisteren maar even in het andere H topic aanwezig moeten zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 15:25 schreef SCH het volgende:
Hey Nuno, je hebt geen fotoboek - dat is wel een voorwaarde om hier te mogen posten, wist je dat niet?
je moet niet aan SCH het onmogelijke vragen, en da's posten in het H topicquote:Op donderdag 8 november 2007 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Had je gisteren maar even in het andere H topic aanwezig moeten zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |