Dat nemen ze over van hun faghags.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:58 schreef Nachtdier het volgende:
Ik vraag me af waar dat typisch homo-accentje vandaan komt...
Is dat aangeleerd, of gaan je stembanden plots anders werken als je te hard in je kont genomen wordt ofzo?
Even serieus, waar komt dat vandaan? Ingebakken of niet? Ik vind het zo vreemd; de uberhomo's haal je er direct uit namelijk.
inderdaad heb ik dan wel een zachte gee, maar beschik dan wel over een echte basquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Eehm... welk accent? Je bedoelt een beetje verwijfd? Dat hoort bij het verwijfd gedragen denk ik. Homo's die zich niet verwijfd gedragen hebben er voor zover ik merk ook nooit last van.
Uhm, Malaga...?quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:04 schreef Monus het volgende:
Ik heb een vraagje over waar en hoe ik homo nieuws kan aangeven over iemand die in malaga die zit en waarvan men dacht dat hij homo was, en die men met veel geweld uit de stad wilden verjagen, politie die niks wilde doen. Iets wat niet lukte in maanden omdat die persoon niet zo'n gemakkelijke en zwakke man is. En met die strijd (samen met een groepje straatkids) de mentaliteit veranderde van de stad en veel sympathie ontving.
elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, en zolang je er een ander niet mee kwest is er niks aan de handquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat vind je van die verwijfde homos en wat is het toch met homos en van die leren harnas dingen?
Ik heb echt zo'n tyfushekel aan kappers, dus ik hoop niet dat ze allemaal homo zijn want dan blijk ik een latente homohater te zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit is een serieuse vraag.
ik was laatst bij mijn kapper (die zelf ook homo is), en die zei in een bui van euforie datalle mannelijke kappers homo zijn.
is dit waar?, want dan zijn homo's best wel toffe mensen.
Het hangt er van af waarom je een hekel aan kappers hebt, én of je ook een hekel hebt aan anderen die ook homo zijn. Ik denk dat je gewoon een kapperhater bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n tyfushekel aan kappers, dus ik hoop niet dat ze allemaal homo zijn want dan blijk ik een latente homohater te zijn.
Dat hangt voor een groot deel van de stroming af binnen die religies. In het liberale jodendom en christendom is het over het algemeen redelijk goed tot heel goed bespreekbaar, in de liberale islam ligt dat (nog) wat moeilijker. Mijn ervaring is niet dat je in het algemeen kunt zeggen dat het jodendom het meest tolerant is van de drie wereldgodsdiensten als het om homoseksualiteit gaat.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:06 schreef WrineX-Joske het volgende:
Verder heb ik het idee dat het jodendom een stuk toleranter tegenover homoseksualiteit staat dan de Islam en Christendom. Klopt mijn beeld als het gaat om deze 3 grote religies?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:35 schreef Petre het volgende:
[..]
En waarom negeren veel homo's de testen en vaccinaties die 'in dat wereldje' broodnodig zijn zo hardnekkig?
Leg eens wat meer uit. Wat bedoel je precies? Welke vaccinaties, wie zouden dat moeten doen en waarom?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
Ik hou wel van een beetje hairy en Noord-Europeanen kunnen ook wel een beetje hairy zijn hoor
Maar goed uit een andere topic:
Waarom is een Hepatitis B vaccin voor groepen zoals homoseksuelen gratis, aangezien een normale mens het ook kan krijgen via bijvoorbeeld contact met een wc-bril, maar ook:
[..]
?
Is het gewoon niet discriminerend?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:35 schreef Petre het volgende:
[..]
En waarom negeren veel homo's de testen en vaccinaties die 'in dat wereldje' broodnodig zijn zo hardnekkig?
Ik ben ook een (geboren) Utrechtse homo. Maar ik heb wel mijn hep a + b vaccinatie binnen. Al een aantal jaren trouwens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:40 schreef SCH het volgende:
Ik ben een Utrechtse homo - in Utrecht gebeurt nooit wat
Jij hebt toch nooit seks?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben ook een (geboren) Utrechtse homo. Maar ik heb wel mijn hep a + b vaccinatie binnen. Al een aantal jaren trouwens.
wat? wie? waar?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef Stroekie het volgende:
wat vinden we van het artikel in volkskrant magazine van afgelopen weeked?
sh it, ik krijg ze niet als bijlage aan pm gekoppeldquote:
Boeiend. Eindelijk eens een wat ander geluid.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef Stroekie het volgende:
ja was goed om te zien/lezen dat er ook binnen de groep niet allemaal dezelfde gedachten heersenquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Boeiend. Eindelijk eens een wat ander geluid.
Nee, ik lees helemaal geen dagblad. Neem ik de tijd nooit voor...quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:55 schreef SCH het volgende:
Ik vond het vooral van Erwin Olaf sterk dat hij gaande het interview ging relativeren en wat minder militant en wat begripvoller werd. In die zin een bijna therapeutisch gesprek. Helaas lukt het mij ook niet de tekst of en linkje te plaatsen. En twoflower leest natuurljk alleen de Telegraaf.
Jazeker, maar dat is niet nieuw.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:00 schreef wonderer het volgende:
Ze spreken elkaar en zichzelf wel steeds tegen, geloof ik...
Ik vind het toch een beetje jammer dat je iets basaals als hand in hand lopen moet laten schieten omdat mensen er wel eens kut op kunnen reageren...
ik heb het ook wel anders gezien anders...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Als men er zich niet op zou focussen dan zouden ze het ook niet zien.
Weet niet, dat een bepaalde bevolkings groep in Nederland gewoon zo intolerant als de pest is?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef Stroekie het volgende:
Lees je dat er in?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef Hexley het volgende:
[..]
Weet niet, dat een bepaalde bevolkings groep in Nederland gewoon zo intolerant als de pest is?![]()
True.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef Cahir het volgende:
Als je teveel met verwijfde mensen omgaat begin je ze na te doen.
True or False?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |