Heb jij nu ook Sport1?quote:
Was echt geen flikker aan hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij nu ook Sport1?
Ik had vandaag opgenomen maar ik had die 'Sport1-teletekst' aan laten staan waardoor het tennis te zien is op een kwart van het scherm (heel klein beeld dus). En ik wilde zo graag Santoro-Djokovic zien.![]()
Haha ja daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, Federer wist niet dat 'ie de set verloor?
Beide spelers wisten het nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, Federer wist niet dat 'ie de set verloor?
Hmm iemand hier die het wel 100% zeker weet? ik keek met een half oog, maar dacht wel dat het gewoon 5-4 stond toen Fed begon met serveren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Beide spelers wisten het nietKarlovic ging ook niet zitten.
Tuurlijk wel, hij won de tweede game na een pauze, dat wist iedereen. Alleen Federer dacht dat 'ie 2 games minder had gespeeld.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Beide spelers wisten het nietKarlovic ging ook niet zitten.
Ik zeg ook niet dat het niet klopte, want de score is juist.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij won de tweede game na een pauze, dat wist iedereen. Alleen Federer dacht dat 'ie 2 games minder had gespeeld.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:25 schreef suus21 het volgende:
ben benieuwd wat die dikke deze keer tegen fed kan maken..
Bizar zeg. Dat heb ik volgens mij nog nooit gezien. Wel dat ze zich even vergisten in de score in de game, maar niet in de set. Ben blij dat Federer meteen orde op zaken stelt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij won de tweede game na een pauze, dat wist iedereen. Alleen Federer dacht dat 'ie 2 games minder had gespeeld.
Ja, kan ook. Misschien dat de umpire daarom contact had met een collega.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet klopte, want de score is juist.
Maar ook Karlovic wilde gaan serveren... Dus misschien stond het scorebord verkeerd.
Precies, die gedachte had ik ook. Karlovic voorkomt nu met pijn en moeite de dubbele break.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:41 schreef TheGeneral het volgende:
Raar moment ja. Als alleen Federer het was, oke dan had hij gewoon een foutje in zijn hoofd. Maar nu ze het allebei dachten is het wel erg raar.... Dan zal wat ik zei, misschien het scoreboard niet geklopt hebben op de baan.
Holy crap.... Die zouden ze eens allemaal achter elkar snel moeten afspelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ivo is inmiddels over de 1300 aces heen dit jaar.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:13 schreef robbydlr het volgende:
Karlovic kan weer inpakken en wegwezen... 6-3 4-6 6-3
Dr. Ivo.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
Ivo is inmiddels over de 1300 aces heen dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |