kan goed tennissen maar is juist op mentaal gebied een van de zwakste spelers uit de top 100..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Simon heeft ook wel een flinke progressie geboekt het afgelopen seizoen. Mentaal vind ik hem erg sterk.
Kan jij niet gewoon elke keer die tijden ff veranderenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef kleinzusje het volgende:
Vandaag:
10:00 Nieminen J. vs Murray A.
11:30 Chela J. vs Wawrinka S.
12:00 Djokovic N. vs Santoro F.
13:30 Del Potro J. vs Davydenko N.
14:00 Volandri F. vs Nadal R.
15:30 Ljubicic I. vs Baghdatis M.
16:00 Gasquet R. vs Tsonga J.
17:30 Nalbandian D. vs Moya C.
19:15 Federer R. vs Karlovic I.
21:00 Mahut N. vs Blake J.
( weer een uurtje bij optellen denk ik!!!!)
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon elke keer die tijden ff veranderenStuk makkelijker.
Wel leuke wedstrijden vandaag![]()
Gisteren niet hoor. Vooral tegen een Robredo moet je mentaal sterk zijn om in de rally te kunnen blijven en je niet te snel te willen gaan verslaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan goed tennissen maar is juist op mentaal gebied een van de zwakste spelers uit de top 100..
Weet je wat ik nou niet snap van je Timmmmieeequote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan goed tennissen maar is juist op mentaal gebied een van de zwakste spelers uit de top 100..
Ik was nog niet klaar om er over te praten maar inmiddels kan ik het aan...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou niet snap van je Timmmmieee![]()
![]()
Geen traan gelaten over onze held.....................![]()
De man is exit en ik, zit hier al dagen helemaal klaar met mn gif maker, screencap,.................. de nieuwste snufjes op PC gebied ( allemaal voor de upkommimg Rus)
ontroostbaar![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat hij zich juist op dat gebied enorm verbeterd heeft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar om er over te praten maar inmiddels kan ik het aan...
![]()
Als ik hem dan weer zie tegen een Benneteau bijvoorbeeld dan laat hij toch wel zien dat hij nog altijd wisselvallig is..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zich juist op dat gebied enorm verbeterd heeft.
Moet jij niet studeren ????quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik hem dan weer zie tegen een Benneteau bijvoorbeeld dan laat hij toch wel zien dat hij nog altijd wisselvallig is..
Terwijl ik dit typ kijk ik trouwens even naar zijn verliespartijen dit jaar moet ik je toch wel een beetje gelijk geven..er kwamen natuurlijk wat ATP toernooizeges bij en eigenlijk alleen op gravel (en in de allereerste weken van het tennisjaar) liep hij een beetje te kloten maar verder eigenlijk nagenoeg niet..
jij wint
Haha ja het ziet er raar uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
Chela heeft z'n haar gemillimeterd.
Heb jij ook sport 1quote:
haha jawel maar ben een beetje brakjes..moest eigenlijk eerder al werken maar heb geregeld dat ik om 5u moet beginnen hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |