Sport 1 is binnen in huize Timquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
Dit gaat een leuk toernooi worden.
Jaloers isquote:
quote:4) BERRER, Michael GER v GABASHVILI, Teimuraz RUS
oops die post had ik niet gezien hahaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaloers is![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ja klopt, maar het is mis gegaan deze keer en heb nog steeds geen antwoord............. iets met CC etc. Toen ik hoorde dat Andy niet mee deed en ook niet voor Parijs, heb ik mn gierige gratis channel aangezetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oops die post had ik niet gezien haha
Jij had toch ook de betaalde stream van de masters eerst?Anyway..ronde 1 is knap overleefd door onze helf. Berrer is/was in topvorm dus dat is alvast mooi...hij speelt morgen zijn tweede wedstrijd tegen Ouanna (wie?) die verrassend genoeg Bjorkman maar 4 games gunde..zeker kansen dus [ afbeelding ]
toch maar even acbteraan gaan dan, ik wil mooie caps en vooral GIF'squote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het is mis gegaan deze keer en heb nog steeds geen antwoord............. iets met CC etc. Toen ik hoorde dat Andy niet mee deed en ook niet voor Parijs, heb ik mn gierige gratis channel aangezet![]()
![]()
Gifs van mooie puntenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
toch maar even acbteraan gaan dan, ik wil mooie caps en vooral GIF's![]()
![]()
Ach, ik vind het wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:09 schreef Nalbandian het volgende:
Sjeez, er wordt hier veel tijd aan OP's besteed, maar ik vind het prachtig![]()
! Hopelijk kan Nalbandian nog iets leuks laten zien in Parijs.
Nalby
![]()
ff een testje speciaal voor jou Timquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
toch maar even acbteraan gaan dan, ik wil mooie caps en vooral GIF's![]()
![]()
Gabashvili speelt God even helemaal zoekquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ff een testje speciaal voor jou Tim![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:35 schreef Tim86 het volgende:
In tegenstelling tot vorig jaar doet God, in zijn huidige reďncarnatie ook wel Roger Federer genoemd, wel mee en is daarmee dus meteen topfavoriet nummer 1.
Oh, is Parijs vandaag al begonnen? En zou Federer dinsdag moeten spelen of pas woensdag?quote:
Sorry.quote:
Het is je vergeven, mits je van af nu goed blijft opletten en me niet gaat zoenen bij elke fantastische posting die ik neer zetquote:
Oké, bedankt voor je coulance.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is je vergeven, mits je van af nu goed blijft opletten en me niet gaat zoenen bij elke fantastische posting die ik neer zet![]()
Die hebben nog nooit een ATP Masters toernooi uitgezonden de laatste jaren.quote:
Ja, hij doet mee:quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:10 schreef suus21 het volgende:
zal fedje wel of niet meedoen deze week..? Als ik hem was zou ik het niet doen. Zijn #1 positie is al veilig gesteld...
Choken graag: Djocoquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:59 schreef Norrage het volgende:
ik ben benieuwd naar dit toernooi (en naar de last minute afzeggingen).
Ik hoop dat murray de strijd om Shanghai gaat winnen! Djoko is er al, dus DJoko mag wel even gaan choko-en tegen Murray als ze elkaar tegenkomen....
Als er maar geen Robredo naar Shanghai gaat...Lekker zo'n jonkie! Blake mag nog wel, maar niet ten koste van Murray of Gasquet.
Wrom ben je boos?quote:
Misschien omdat 't geld kostquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:58 schreef Federer-fan het volgende:
Wrom ben je boos?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien omdat 't geld kost.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:42 schreef Wopper1 het volgende:
Ted van der Meer @ Tursunov-Fish
Stand 2e set, 3-2* Fish aan service. 0-15, Fish slaat een ace (twijfelachtig) Tursunov vraagt een challenge in de wetenschap dat de eventuele 2e service weleens 0-30 kan betekenen. Ted: Zeer dubieus om hier op dit moment een challenge aan te vragen.
Voor je het weet loop je van 4-2 uit naar 5-2, dat zou beslissing 2e set betekenen, Ted.
lol...je kan ook overdrijven....quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:42 schreef Wopper1 het volgende:
Ted van der Meer @ Tursunov-Fish
Stand 2e set, 3-2* Fish aan service. 0-15, Fish slaat een ace (twijfelachtig) Tursunov vraagt een challenge in de wetenschap dat de eventuele 2e service weleens 0-30 kan betekenen. Ted: Zeer dubieus om hier op dit moment een challenge aan te vragen.
Voor je het weet loop je van 4-2 uit naar 5-2, dat zou beslissing 2e set betekenen, Ted.
* Je zag zojuist een shot vanuit de players lounge. Rafa ligt met zijn hoofd op de schouder van oom Toni. Het is eigenlijk nog maar een klein ventje.
Valt nog mee hoor qua punten, geen voorbereidingstoernooi op de AO dit jaar, kleine 1000 punten te winnen op Key Biscane en Indian Wells, geen Halle dit jaar, geen Tokyo tussen de DC en masters Madrid dit jaar. Dit jaar wel Hamburg (wellicht door vroege uitschakeling in Rome) en Parijs dan extra in vergelijking met vorig jaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kan in Parijs extra punten pakken omdat hij daar vorig jaar niet speelde. En volgend jaar heeft hij natuurlijk veel te verdedigen, dus hij kan de voorsprong op zijn concurrenten vergroten.
Nope, die speelt dit seizoen niet meer. Na Moskou? is hij geloof ik al met het seizoen gestopt. Hij speelt ook de Davis Cup finale niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:53 schreef suus21 het volgende:
doet safin niet mee?
quote:
En hij verliest de 1e set van Santoro. 7-6quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:12 schreef TheArt het volgende:
Montanes is ook de wisselvalligheid zelve.
ik doe meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |