Dacht ik welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:31 schreef nokwanda het volgende:
En dan nu het goeie nieuws: Merlijn is net voor het eerst op de open kattenbak geweest
Ik vind van wel, kzou dan wel 2 doen, anders is het zielig natuurlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:27 schreef inkie1010 het volgende:
Hoi!!Hier ben ik ook weereens!!
Ik vind dat het zo langszamerhand tijd gaat worden voor een poezebeest in huize inkie
Vinden jullie niet?
Activiste in hart en nierenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:31 schreef Greys het volgende:
Hahaha Ing, daar raak je snel uit he
Inkie, kunnen we alvast voor je mee gaan zoeken?
Waar woon je ongeveer?
Wat doe jij n na 7 jaar?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Activiste in hart en nieren![]()
* Ingetje79 gooit de boeken dicht, schenkt een wijntje in en gaat dan lekker slapen![]()
quote:
Is goed...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:42 schreef nokwanda het volgende:
Is er in een slowchat iets offtopic?
Als jij dan mijn statistiek eens ging doen. Vind ik een goed idee
De timing van het ter sprake brengen is al het halve werkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoe overtuigen we lord-wrb dat twee alleen maar leuker is? Ook voor de poezels zelf
Gewoon 1 meenemen, en de andere alvast voor kerst gevenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoe overtuigen we lord-wrb dat twee alleen maar leuker is? Ook voor de poezels zelf
Liefquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:06 schreef Greys het volgende:
Hihil, ik heb een nieuw vriendje. Hij heet Ekkie (zo heb ik hem gedoopt). Het is een hele mooie zwart-wit glanzende grote ekster en hij is hartstikke tam!Hij wilde net met me mee naar binnen hupsen en stond al op de drempel en toen heb ik hem toch maar weer met het gordijn naar buiten gewapperd, want ik wist niet hoe Bink op hem ging reageren binnen en voorzag een hels kabaal en veel gefladder als Bink er achteraan zou gaan
Ik ga even kijken of ik hem uit de hand kan voeren!
Of kan ik dat beter niet doen, dan kom ik er straks nooit meer vanaf!
Ik zou het niet weten, ben geen ornithologe.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:19 schreef Greys het volgende:
Is het wel een ekster? Of is het een kruising met een Vlaamse gaai?
Kunnen ook huismussen zijn die gaan carnavallen als zebra heur!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Alle zwart/wittte vogels zijn eksters bij mij![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen ook huismussen zijn die gaan carnavallen als zebra heur!![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De timing van het ter sprake brengen is al het halve werk![]()
Mss moet ie zelf mee met lwrb om de katten te bekijken en dan kunnen ze niet kiezen enzo en dan uiteindelijk toch maar alle 2.
Deaud?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Iemand fazant? Ik had er maandag eentje op mijn voorruitEn daarstraks eentje bijna onder mijn wielen.
ik kwam voor een konijntje bij de dierenwinkel en tussen de konijntjes zat een schattig poesje.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo kwamen wij 9 jaar geleden ook met 2 kittens thuis ipv 1![]()
He geds! Wel de juiste keuze idd, maar je schrikt je echt wezenloos. Heb zelf ooit es een duif op de voorruit gehad op de snelweg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:49 schreef Rewimo het volgende:
Die van maandag wel jaIk kon niet stoppen want er reed een auto achter me. En als ik moet kiezen tussen mezelf en kind of een fazant dan is de keuze niet moeilijk
Hoi lwrbquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kwam voor een konijntje bij de dierenwinkel en tussen de konijntjes zat een schattig poesje.
zo ben ik aan doerak gekomen
nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoi lwrb![]()
Zat Doerak in een dierenwinkel? Ik zie het al voor me, zo'n klein schattig wezentje tussen de konijntjes![]()
Heb je je charmes al in de strijd gegooid voor 2 katten?![]()
Als hij toch al chago is kun je het beter nu doen, scheelt je morgen weer een chago avondquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee.
de situatie is er ook even niet naar
de badkamer ligt in puin
de auto stopte ermee voor de bouwmarkt waar hij tegels wilde kopen, die uitverkocht bleken te zijn
vervolgens de motor verzopen, de accu leeggestart en om af te koelen zijn we maar even naar de winkel
gelopen waar hij een kast had gekocht, die niet voorradig was en waar we nu al 3 weken op zaten te wachten.
blijken ze hem nu ineens te hebben staan, hebben niet even gebeld en nu konden we hem dus niet meenemen
al die zeikerige kloteklanten waar hij moet schilderen.
kortom hij had een geweldige dag
en dan ga ik niet nog eens over katten zeuren, dan speel ik echt met mijn voortanden.
en op het ogenblik zit ik ook weer af en toe in een dip over doerak.
stom hedr is niks meer aan te doen en toch maar blijven tobben
en ik mis dr weer zo
Meid tochquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit op het moment ook weer in zo'n bui van: ik wil helemaal geen nieuwe kat , ik wil doerak![]()
sarcasmequote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Nee joh, de kans dat hij nu instemt is nul komma nul
Als mijn vent zo'n dag heeft ga ik terug zeuren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...als die vent van mij zo'n dag heeft gehad, vraagt dat om een heul andere aanpak![]()
Niet aan z'n kop zeuren en wat lekkers inschenken...en evt. de frituurpan 's avonds nog ff aanzetten.
De liefde van meneer Ingetje gaat grotendeels door de maag![]()
Ik zou het eigenlijk genant vinden....niets durven zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef Greys het volgende:
Ieuw! Dat zou ik nou niks vinden als ik de buren zou kunnen horen.
Ik zou een briefje door de brievenbus gooien of je mee mag doen morgenavond
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als mijn vent zo'n dag heeft ga ik terug zeuren.
Even totaal wat anders ; horen jullie je buren ook sex hebben?![]()
Onze buuf heeft verdomme al 4 nachten achter elkaar keiharde sex wat je door de muren heen kan horen![]()
Is het dan rude om een berichtje bij dr achter te laten op hyves?
En wat nou als ze dan "ja" zeggen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef Greys het volgende:
Ieuw! Dat zou ik nou niks vinden als ik de buren zou kunnen horen.
Ik zou een briefje door de brievenbus gooien of je mee mag doen morgenavond
Guusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:23 schreef Rewimo het volgende:
Guus heeft mijn vaders klok kapot gegooidHij is op de kast geklommen en bij het naar beneden springen heeft hij de klok en nog een paar andere dingen op de grond gegooid.
Niet dat die klok duur was of zo, maar hij was van mijn vader... en hij is niet meer te repareren
Dan heeft Q een leuke avondquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En wat nou als ze dan "ja" zeggen?
Nou nee, we doen het zelf ook best vaak, maar het is nog nooit voorgekomen dat we te horen warenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaloers?![]()
Onze buurman is vrijgezel en neemt ook nooit een dame mee naar huis. Hij is ook haast nooit thuis. Lekker rustig![]()
Ik zou gewoon ff aanbellen, vlak voor het hoogtepunt![]()
Ze zijn beide nou niet echt aantrekkelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En wat nou als ze dan "ja" zeggen?
oeh, kan je niet vragen of kijken en meteen meenemen tot de mogelijkheden behoort?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:51 schreef Qwea het volgende:
Ik zit btw over Baloe in.
Die gek heeft 2 vet bulten, 1 aan de zijkant van zn buikje en hij loopt er constant aan te krabben. Volgens mij jeukt het
Binnenkort toch naar de DA, eens kijken of ze die bult kan weghalen
Je bedoelt dat niemad het je ooit gezegd heeft of een berichtje erover op je hyves heeft achtergelaten. Neeeee, die arme mensen dachten: laten wij eens evenm flink tekeer gaan zodat ze weet hoe het voelt en klinkt enzo, en verder lopen ze je voorbij met een rood hoofd. Niet omdat jij hen hebt gehoord maar omdat ze jou steeds horenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou nee, we doen het zelf ook best vaak, maar het is nog nooit voorgekomen dat we te horen warenEerst waren het de bovenburen en nu de zijkant buren
Dat maakt niet uit. gezien het geluid dat er geproduceert wordt weten ze van wantenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zijn beide nou niet echt aantrekkelijk
als je met de trein gaat ben je vanaf zaandam idd 2:45 onderweg geloof ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oeh, kan je niet vragen of kijken en meteen meenemen tot de mogelijkheden behoort?
ik heb digger nog steeds niet uit mijn systeem (heb vanmorgen zelfs uit zitten zoeken hoe lang ik onderweg zou zijn : (bijna 3 uur heen en 3 uur terug)
echt nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bedoelt dat niemad het je ooit gezegd heeft of een berichtje erover op je hyves heeft achtergelaten. Neeeee, die arme mensen dachten: laten wij eens evenm flink tekeer gaan zodat ze weet hoe het voelt en klinkt enzo, en verder lopen ze je voorbij met een rood hoofd. Niet omdat jij hen hebt gehoord maar omdat ze jou steeds horen![]()
Arme beestjes...quote:Ja dat is er zeker, helaas wel. Het meisje ( buurvrouw van mijn vriendin) die voor de katten hoort te zorgen. Heeft ze in haar huis achter gelaten en is weg gegaan om bij iemand anders te wonen. Grote pan water en voer neergezet. En daar konden ze het mee doen. Er was er eentje ontsnapt en zo is het balletje gaan rollen met politie enzo. Gelukkig is me vriendin een dierenvriend maar ze heeft al 2 katten en een kleine flat en dat gaat soms niet goed, wel samen maar de ruimte is te klein
In Den helder?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:16 schreef Qwea het volgende:
Er staat hier iets verderop telkens een kerel bij de flats. MM zag hem eergisteren om 23:30 en toen hij MM zag liep hij snel naar zn fiets en ging er als een speer vandoor. En vanmorgen zag ik hem om 07:00, keek die me erg lang aan, liep ik op hem af en rende die keihard weg.
Lees ik dus net dat 4 dagen geleden een meisje daar verkracht iswie weet is het diezelfde vent wel
Oeh, ja, ik probeerde je terug te PM-en maar mijn verbinding deed vervelend, ga het nu even doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Hey Senesta, had je mijn PM nog gekregen?
Jah die. En die straat is hier dus vlakbij, en die man staat dus achter de flatsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]
In Den helder?
Dat meisje dat opgesloten zat in die flat?
Ja, was eiks best spannend. Bij die vent thuis is voor kapitalen aan kleding, camera's e.d. gevonden.quote:
Ik zag het ja! Wou bijna Bitchfight gaan roepen, maar dat vond Emel vast niet goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:46 schreef Greys het volgende:
Wat heerlijk eigenlijk dat we hier gewoon zo mogen slowchatten!
Ik heb bijna ruzie in R&P trouwens, zag je dat Ing? Ze noemde me een muts!
Waar?!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:46 schreef Greys het volgende:
Ze noemden je WAT?????????quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:46 schreef Greys het volgende:
Ja, der is hier maar 1 mutsquote:
BeLACHelijk he???????quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bloeddorstig mens dat je bent. En dan zo zachtaardig lijken, he.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:52 schreef Greys het volgende:
Senes gaat nu haar relkloon van stal halen en zich naar het topic haasten, wat ik je brom
Roep je dan ook even MUTS tegen me?![]()
Ik heb geen relkloonquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:52 schreef Greys het volgende:
Senes gaat nu haar relkloon van stal halen en zich naar het topic haasten, wat ik je brom
Mutsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:52 schreef Greys het volgende:
* Ingetje79 gaat vast naar R&Pquote:
* Greys trekt CSI aan heur haren terug...quote:
Sjongejonge....was dat alles?quote:
Ja, precies!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, der is hier maar 1 muts![]()
Hoest met Merlijntje?
Tadaaaaaa!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:58 schreef Neith het volgende:
Wie gaat Ingetje nu weer terug halen?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben geloof ik 1 van de weinige Fok!kers die geen kloon heeft![]()
Verveel me ook stierlijk, meneer Ingetje ligt al de hele dag ziek op bed. Op zich goed dat ie slaapt, maar tis wel saai zo.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tadaaaaaa!![]()
Huup Huup...Ingetje Truuk![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:00 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys is al naar boven.... Hmpf.
Ik geloof dat ik er maar achteraan ga. Vind het hier net zo gezellig.
Tot morgen lieve ladies!!!![]()
't heeft zo z'n voordelen heurquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen. Moet er niet aan denken.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:01 schreef Neith het volgende:
[..]oew, scarySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Toch niet dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
't heeft zo z'n voordelen heur![]()
Ik loop alleen als een muisje door het huis nu.
Oeh, er ontwaakt wat geloof ik![]()
Wat heeft Merlijn dan toch allemaal meegemaakt? Hebben z'n "baasjes" hem dat aangedaan?![]()
Trusten Greys!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:00 schreef Greys het volgende:
sliep welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:00 schreef Greys het volgende:
quote:
Hij moet het ooit wel goed gehad hebben. Anders kon hij niet zo verschrikkelijk lief en sociaal naar ons toe zijn. Hij is zo ontzettend zacht van karakter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
't heeft zo z'n voordelen heur![]()
Ik loop alleen als een muisje door het huis nu.
Oeh, er ontwaakt wat geloof ik![]()
Wat heeft Merlijn dan toch allemaal meegemaakt? Hebben z'n "baasjes" hem dat aangedaan?![]()
Hier ook maar een neut.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik schenk nog wat drinken in en steek dan heul voorzichtig mijn poezige voetjes onder het dekbed.
Lekker fris bedje gok ik![]()
Alles is heel voorzichtig nog.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:09 schreef senesta het volgende:
Ondanks dat hij overduidelijk te lijden heeft gehad vind ik hem wel heel erg mooi.
Het word inderdaad een koning straks, dat kan bijna niet anders.
Hoe vinden de anderen hem en hoe vind hij hen?
Nou, dan bestaat er een prima manier om en slaperig te worden en een griepje er flink uit te zwetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Het wordt wel ingewikkeld nu.![]()
Maar het gaat echt helemaal goed komen met Merlijn....wordt echt een prachtkat![]()
Mijn kereltje is wakker....hopelijk gaat ie vannacht niet vervelend doen met melding maken van het feit dat ie niet kan slapen![]()
Ja hoor. Ik ben bezig met een vrij groot doek op het moment.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:32 schreef senesta het volgende:
Oeh dat heb ik ook wel in iets mindere mate dan wel, erg visueel (beeldend) ingesteld![]()
Ik ga even douchen en dan kruip ik zo lekker met mijn laptop in bed![]()
Ben je nog wel eens aan het schilderen trouwens?
He bah...en dan ik ook ziek zeker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, dan bestaat er een prima manier om en slaperig te worden en een griepje er flink uit te zweten![]()
Slaap lekker
Zijn dat Karel en Purr?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben bezig met een vrij groot doek op het moment.
Dit is het. Nu ben ik er net iets verder mee dan hier.
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet natuurlijk niet of het dezelfde kerel is, maar het is wel creepyquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:57 schreef Greys het volgende:
Senes, het was niet de bedoeling om je op te Fok!-enof te haasten hoor.
No rush! Was alleen even benieuwd of er soms een kink in de kabel zat
Qwea, ik zou er ook met een grote boog omheen gaan en het niet fijn vinden.
Zou je voor de zekerheid niet even de politie inlichten dat ze het in de gaten houden? Straks gebeurt er iets en dan ben je misschien aan het balen dat je het niet gemeld hebt.
EDIT: aanvulling --> weet je al dat het dezelfde man is dan? Of denk je dat?
Ik heb een tijd in een pet's place gewerkt en toen werd er ingebroken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:08 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00333916
Arme diertjes![]()
Heeeeeeerlijk ja... Jullie ook?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:45 schreef Greys het volgende:
Mogguhhhhhhhhhhhh
Lekker geslapen, CSI?
(Ik durf dat bericht niet aan te klikken)
Waaaaat! J*zus, wat een hufters zeg! Ik moest zulk volk niet te pakken krijgen...dan zelf maar half dood, maar ik zou ze naar de strot vliegen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in een pet's place gewerkt en toen werd er ingebroken.
Het was ze alleen niet gelukt om de kluis te openen.
Toen hebben ze uit nijd alle diertjes die in het magazijn stonden (zieke, zwangere en bevallen diertjes) dood gegooit op de vloer.
Oh wat ben ik daar ziek van geweest, en nog als ik er aan terug denk
Wij lagen met zn 3'en ook nog in bed te meurenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:02 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys heeft als een idioot liggen snurken, heel de nacht. Totdat ik er gewoon echt pissig van werd (hij doet het niet expres natuurlijk, maar ik werd er gewoon knettegek van, van dat geronk). En vanmorgen ging hij vrolijk verder. Hij ligt nog steeds in bed. Bink ook! Het is toch niet normaal, dat hondje heeft nog helemaal niet geplast!Ik ben gewoon beneden, hij kan dus gewoon komen om naar buiten te gaan, maar het duo blijft liever in bed meuren...
daar was ik al bang voor, maar ik vind het zo zielig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
Geen idee of ze van kokos houden![]()
En ik denk dat het lastig is om de vogels te selecteren die je wilt laten eten.
Ik ook niet. Wilde het dus ook niet weten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:45 schreef Greys het volgende:
Mogguhhhhhhhhhhhh
Lekker geslapen, CSI?
(Ik durf dat bericht niet aan te klikken)
het schijn wel weer te gaan nu de temperaturen wat hoger worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:26 schreef Greys het volgende:
Lady, hoe gaat het met de kouwe kippenkakkies?
Heb je al Spaanse slofjes voor ze geshopt?
Je hebt toch ook van die handschoenen zonder vingers. Nou, en dat dan in kipvariantjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het schijn wel weer te gaan nu de temperaturen wat hoger worden.
en met slofjes graaft niet lekker he ?
Ik ben een verschrikkelijke jankbal. Echt... ik zou met een loodgieter moeten trouwen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
Maar daarmee kunnen ze lekker stampen. Daar komen wormen ook van omhoog enzo, toch?
(NokMuts, ben blij dat ik niet de enige jankerd ben)
Mijn buren wonen geen 5 huizen verder hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Misschien hoorde hij hen bezig en wilde hij vragen of ie mee mocht doen
Nee nog niet. Ik/wij hebben hem ook nog niet weer gezien. Wel kwam MM erachter dat er een kelderraam totaal ingemept is bij 1 van die flats waar die gozer rondhangt. En dat meisje van dat raam, is een vriendin van een vriend van MM. Dus ze is al op de hoogte.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:23 schreef Greys het volgende:
Bwaahhhhhhhhhh Qwea, hebben jullie de politie nou al gebeld????
Gezellig! Triootjequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Greys het volgende:
Jammer dat wij allebei geen vrijgezel meer zijn. Anders hadden wij hem kunnen helpen.
TWEE vrouwen die aan zijn arm gingen hangen voor haar neus
weet ie wel dat je hem venTJE noemt? En wat vindt ie daarvan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj...
Kereltje is nog steeds niet fit, zit nu op de helft van z'n anti-biotica kuurtje.
Maar wel lekker geslapen, uurtje extra he?![]()
We kregen gistermiddag een vriend op visite en ik dacht dat die alleen wat kwam ophalen, maar hij is hier nu nog (ook net uit bed)
Maar wel (te) gezellig, nu koppijn. Zo maar es ff een wandelingetje maken met z'n drieen.![]()
Over het algemeen worden mannen die ziek zijn, graag betutteld.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
weet ie wel dat je hem venTJE noemt? En wat vindt ie daarvan?![]()
![]()
Ow dear, ja, mannen die ziek zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over het algemeen worden mannen die ziek zijn, graag betutteld.![]()
En tis idd geen kereltje; bijna 2 meter![]()
Maar wel een schatJE![]()
Gezellig hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:14 schreef Greys het volgende:Mannen die ziek zijn
![]()
Mannen die een buitenlamp ophangen en dat dat dan niet helemaal lukt, zijn ook zo![]()
Vandaag live meegemaakt![]()
Godverde(*&()*&)(*&#()$*&# nou laat ik dat dopje vallen in de struiken.
Godverde)(*#$U#^$(#($ waarom doet ie het nou niet?
Mijn schilderij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Je schilderij of huishoudelijk schilderen?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:44 schreef nokwanda het volgende:
Alleen zie ik nu pas dat ik de dame op de voorgrond twee linker handen heb gegeven
Die ziet er al erg gelukkig uit, zo lekker ontspannen liggen op een zachte en warme ondergrondquote:
Dat heeft ze al es uitgelegd; ze zijn beide aardig aan de lengte, dus dat past nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:08 schreef nokwanda het volgende:
en jij zit op fok en gaat er niet bij liggen?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:21 schreef nokwanda het volgende:
ben ik ergens nog blij met mijn geringe lengte. ik kan tenminste zo bij en leuke vent in bad springen
Ieder zijn talent, he!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:03 schreef Greys het volgende:
Super hoor! Echt heel crea, ik ben jaloers op je talent!
Het was echt een binnenblijfdag vandaag he, met dat gure weer! Behalve het ophangen van de buitenlamphebben we hier weinig gedaan. Heb maar even wat rekeningen betaald (grmbl...) en Idols gekeken, had ik gisteren gemist. Meneer Greys ligt nu al een eeuwigheid in bad met een sigaar en een wijntje
Lekker, zo'n lui dagje!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Vinden ze vast leuk!
Wij hebben geen bad en als we in een hotel oid wel de gelegenheid hebben, draait dat altijd binnen 5 minuten uit op "auw, haal je voet daar weg, het water is te heet, ik zit op het stopje, m'n been komt tegen de hete kraan." Enzovoooort....
Geen romantische aanrader dus![]()
Ik ben soms best wel een bitch tegen Meneer Greysquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ieder zijn talent, he!
Jij en Ingetje kunnen bijvoorbeeld heel lief voor mannen zijn. Dat kan ik dan weer niet
Evenmin als al die rekendinges.
Ik zal niet in details tredenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Herkenbaar dus
Haal je teen uit mijn kont, zoiets? Bwahahaha!
Oh en NokMuts... niet te hard springen he, dan kan je daarna heul onromantisch gaan dweilen
Hij had het vast leuker gevonden als je zelf op z'n buik was gaan zitten...quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben soms best wel een bitch tegen Meneer Greys![]()
Vind iets al snel aanstelleritis enzoMaar ik KAN ook wel lief zijn hoor. Heb hem net nog een sigaar en een wijntje gebracht boven. En heb Bink op zijn buik in bad gezet zodat ie even vlotje kon spelen. Maar dat werd door beiden niet héél erg gewaardeerd
Ow, ja, maar op DIE manier ben ik ook wel heeeeeeel erg liefquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal niet in details treden![]()
En Nok, je kunt vast wel lief zijn tegen mannen, Joel is ook niet door de ooievaar gebracht toch?![]()
Wat?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had het vast leuker gevonden als je zelf op z'n buik was gaan zitten...
Komt die trouwens boven het badwater uit!![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ja, maar op DIE manier ben ik ook wel heeeeeeel erg lief![]()
![]()
Het kratertje stond droog dus?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:35 schreef Greys het volgende:
Niet helemaal boven het water uit, Bink had natte voetjes en een natte staart
Ter verdediging: het water stond ook niet zo hoog
Meestal knap ik vrij snel af ja. Ik voel het ongeduld al snel vanuit mijn tenen opkomen. En dan droog ik erg snel op en ik kan ook niet doen alsof. Ik zou een slechte hoer zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar daarna dienen ze het pand z.s.m. te verlaten?![]()
Realiseer je je hoe sneu dit klinkt?quote:
Welnee, je bent supergeemancipeerd. EN smeert de boterhammen EN heeft zelf een carriere EN..... well, dat weet ik verder nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef Greys het volgende:
Ik voel me ineens heel on-geëmancipeerd enzo!
Als die van mij puber is mag ie het ook zelf regelen hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Mijn jonge man zorgt wel voor zichzelf. Die staat sowieso vroeger op dan ik. Puber en half uur douchen en zo.
Ik doe de warme hap wel (meestal).
Maar ik sta wel op voor de koffie en de gezellie. En tegenwoordig moet ik ook veel vroeger beginnen met werk en dat sluipt in mijn systeem.
Whihihi!quote:
Het is ook wel moeilijk idd, maar sommigen zijn gewoon lelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi!
Ik heb wel eens een poging gedaan om mezelf heel glamour-achtig op de foto te zetten, maar daarna had ik ineens niet zo'n grote mond meer over de modellen op tievie hoor
Maar hé, dat is alweer een tijdje geleden, dus nu mag ik weer lekker ongelimiteerd afzeiken
Ssstt, niet zo hardquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is ook wel moeilijk idd, maar sommigen zijn gewoon lelijkIk snap niet dat ze door de selectie zijn gekomen.. Maar er zitten ook mooie meisjes bij hoor
Ja, sorry, ik zal het even aanpassenquote:
Haaaaaahahaha! Ik pies haast in mijn broek hier. Net in het HNTM topic om MB met haar 'aarsgewei' en nu weer om jouquote:
Ja, dat dus. Die 2 springen er ook wel uitquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Haaaaaahahaha! Ik pies haast in mijn broek hier. Net in het HNTM topic om MB met haar 'aarsgewei' en nu weer om jou![]()
Ik vind Lilly ECHT niet een knappe dame. En dan is ze ook nog eens niet fotogeniek, als het aan mij ligtVerder ken ik de namen nog zo slecht. Maar Anna... Anna met dr prutlipjes, dr huisvrouwenkapsel (zelfs nu ze het zo kek hebben geknipt weet zij er door het achter haar oor te proppen toch weer een stom kapsel van te maken!)... echt, ik heb er geen woorden voor.
Tis wel goed voor je eigen ego. Want hé... als dat topmodellen zijn...
* Greys neuriet 'I feel prettyyyyyyyyyyyy, oh so prettyyyyyyyyyyyyyyyyy'![]()
Ik moest laatst op een bruiloft in gala verschijnen, dus een prachtige zachtgroene jurk met chique schoentjes erbij aangeschaft (nou ja, jurk was geleendquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi!
Ik heb wel eens een poging gedaan om mezelf heel glamour-achtig op de foto te zetten, maar daarna had ik ineens niet zo'n grote mond meer over de modellen op tievie hoor
Maar hé, dat is alweer een tijdje geleden, dus nu mag ik weer lekker ongelimiteerd afzeiken
Een witte strakke boxer met zo'n schitterende voorgevormde strapless BH.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:01 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Ing! Je foto is echt hartstikke leuk, maar inderdaad niet echt eh... gala-achtig![]()
![]()
Had je dan geen leuk ondergoedje onder de doorschijnende jurk aan? Of had je net toevallig die dag je lekker comfortabele Hema-tent aan en een niet-bijpassende kleur bh? (Ik ken het....)
Joah...krijg het er nog warm van als ik er aan denk.quote:
Ah kroegquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joah...krijg het er nog warm van als ik er aan denk.
Die snobwijven zaten ook gewoon echt ongegeneerd te kijken.
En de bruiloft was ook nog es niks aan, voor 23.00 waren we weer in het hotel en om 23.30 zaten we omgekleed en wel bij de shoarmatent om vervolgens samen de kroeg in te duiken.
Dat was dan wel weer leuk![]()
Naar de sauna gaan is ook heel goed voor je egoquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis wel goed voor je eigen ego. Want hé... als dat topmodellen zijn...
* Greys neuriet 'I feel prettyyyyyyyyyyyy, oh so prettyyyyyyyyyyyyyyyyy'![]()
Zelfs Beatrix' kapsel is niet bestand tegen de sauna.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef nokwanda het volgende:
en kijken, heeeel veeel kijken. Heb daar kapsels gezien
Nee man, da's lekker warm in de winterquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef Greys het volgende:
Mjam mjam mjam! Het water loopt me in de mond!![]()
Enneh, Nok, ik kijk in de sauna meestal meer mijn ogen uit naar de kapsels 'down there'![]()
Dan denk ik altijd, mensen, je wéét dat je in je nakie voor de ogen van tientallen mensen gaat verschijnen. Haal die heggeschaar er dan even overheen!
(Of bedoelde jij die kapsels ook?)
DUHUH... it's me, you know.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef Greys het volgende:
Mjam mjam mjam! Het water loopt me in de mond!![]()
Enneh, Nok, ik kijk in de sauna meestal meer mijn ogen uit naar de kapsels 'down there'![]()
Dan denk ik altijd, mensen, je wéét dat je in je nakie voor de ogen van tientallen mensen gaat verschijnen. Haal die heggeschaar er dan even overheen!
(Of bedoelde jij die kapsels ook?)
kutweer ? zal ik even wat heerlijke zonnestraaltjes die kant op sturen ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens![]()
En NU ga ik echt stofzuigen en straks idd met den auto (tis hier k*tweer) om brokkies.
Tot over een half uurtje![]()
Het was nog een lelijk Urks wijf ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:45 schreef Greys het volgende:
Sjah, dat mag je ook zeker wel verwachten!Heb je eerst al je charmes in de strijd moeten gooien, kan je weer terug om te ruilen.
En ja, wat betreft H&M wel lichtelijk koopziek. Ze hadden dat online shoppen noooooooit in moeten voerenDit is pas de helft van de bestelling, de andere helft was pas eind november leverbaar
www.hm.comquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 is blij met haar anti-koopverslaving.
Wordt mij wel es verteld dat ik toch echt es ff lekker kleren moet gaan kopen![]()
quote:
Kijkt in Ing d'r Fobo... Eh... ehm....quote:
Bewaar die ff voor het volgende topic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:58 schreef Qwea het volgende:
ik heb leuke pics van Baloe met zn bal gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |