Whihihi!quote:
Het is ook wel moeilijk idd, maar sommigen zijn gewoon lelijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi!
Ik heb wel eens een poging gedaan om mezelf heel glamour-achtig op de foto te zetten, maar daarna had ik ineens niet zo'n grote mond meer over de modellen op tievie hoor
Maar hé, dat is alweer een tijdje geleden, dus nu mag ik weer lekker ongelimiteerd afzeiken
Ssstt, niet zo hardquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is ook wel moeilijk idd, maar sommigen zijn gewoon lelijkIk snap niet dat ze door de selectie zijn gekomen.. Maar er zitten ook mooie meisjes bij hoor
Ja, sorry, ik zal het even aanpassenquote:
Haaaaaahahaha! Ik pies haast in mijn broek hier. Net in het HNTM topic om MB met haar 'aarsgewei' en nu weer om jouquote:
Ja, dat dus. Die 2 springen er ook wel uitquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Haaaaaahahaha! Ik pies haast in mijn broek hier. Net in het HNTM topic om MB met haar 'aarsgewei' en nu weer om jou![]()
Ik vind Lilly ECHT niet een knappe dame. En dan is ze ook nog eens niet fotogeniek, als het aan mij ligtVerder ken ik de namen nog zo slecht. Maar Anna... Anna met dr prutlipjes, dr huisvrouwenkapsel (zelfs nu ze het zo kek hebben geknipt weet zij er door het achter haar oor te proppen toch weer een stom kapsel van te maken!)... echt, ik heb er geen woorden voor.
Tis wel goed voor je eigen ego. Want hé... als dat topmodellen zijn...
* Greys neuriet 'I feel prettyyyyyyyyyyyy, oh so prettyyyyyyyyyyyyyyyyy'![]()
Ik moest laatst op een bruiloft in gala verschijnen, dus een prachtige zachtgroene jurk met chique schoentjes erbij aangeschaft (nou ja, jurk was geleendquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi!
Ik heb wel eens een poging gedaan om mezelf heel glamour-achtig op de foto te zetten, maar daarna had ik ineens niet zo'n grote mond meer over de modellen op tievie hoor
Maar hé, dat is alweer een tijdje geleden, dus nu mag ik weer lekker ongelimiteerd afzeiken
Een witte strakke boxer met zo'n schitterende voorgevormde strapless BH.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:01 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Ing! Je foto is echt hartstikke leuk, maar inderdaad niet echt eh... gala-achtig![]()
![]()
Had je dan geen leuk ondergoedje onder de doorschijnende jurk aan? Of had je net toevallig die dag je lekker comfortabele Hema-tent aan en een niet-bijpassende kleur bh? (Ik ken het....)
Joah...krijg het er nog warm van als ik er aan denk.quote:
Ah kroegquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joah...krijg het er nog warm van als ik er aan denk.
Die snobwijven zaten ook gewoon echt ongegeneerd te kijken.
En de bruiloft was ook nog es niks aan, voor 23.00 waren we weer in het hotel en om 23.30 zaten we omgekleed en wel bij de shoarmatent om vervolgens samen de kroeg in te duiken.
Dat was dan wel weer leuk![]()
Naar de sauna gaan is ook heel goed voor je egoquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis wel goed voor je eigen ego. Want hé... als dat topmodellen zijn...
* Greys neuriet 'I feel prettyyyyyyyyyyyy, oh so prettyyyyyyyyyyyyyyyyy'![]()
Zelfs Beatrix' kapsel is niet bestand tegen de sauna.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef nokwanda het volgende:
en kijken, heeeel veeel kijken. Heb daar kapsels gezien
Nee man, da's lekker warm in de winterquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef Greys het volgende:
Mjam mjam mjam! Het water loopt me in de mond!![]()
Enneh, Nok, ik kijk in de sauna meestal meer mijn ogen uit naar de kapsels 'down there'![]()
Dan denk ik altijd, mensen, je wéét dat je in je nakie voor de ogen van tientallen mensen gaat verschijnen. Haal die heggeschaar er dan even overheen!
(Of bedoelde jij die kapsels ook?)
DUHUH... it's me, you know.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef Greys het volgende:
Mjam mjam mjam! Het water loopt me in de mond!![]()
Enneh, Nok, ik kijk in de sauna meestal meer mijn ogen uit naar de kapsels 'down there'![]()
Dan denk ik altijd, mensen, je wéét dat je in je nakie voor de ogen van tientallen mensen gaat verschijnen. Haal die heggeschaar er dan even overheen!
(Of bedoelde jij die kapsels ook?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |