abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56160631
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:11 schreef paaskannekoekje het volgende:
Hoi lieve luitjes, weten jullie toevallig ook hoe wij zo goedkoop mogelijk van amsterdam naar kuala lumpur kunnen vliegen, zo rond half juli. wij kwamen uit met onze zoekactie op lufthanza op 600 p.p. alvast bedankt!
ik heb er nog eens naar gekeken...

en het is dus 1200 euro p.p.
in plaats van 600
het is wel in het hoogseizoen.. maar goedkoper zou toch moeten kunnen, of niet ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:13:48 #202
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_56161482
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:41 schreef paaskannekoekje het volgende:

[..]

ik heb er nog eens naar gekeken...

en het is dus 1200 euro p.p.
in plaats van 600
het is wel in het hoogseizoen.. maar goedkoper zou toch moeten kunnen, of niet ?
Kuala Lumpur is een dure bestemming, zeker vanaf Amsterdam omdat alleen KLM en Malaysia Airlines daarop rechtstreeks vliegen, en zij ook nog eens in dezelfde alliantie zitten.
En met de belachelijke vliegticketbelasting van 45 euro wordt het nog duurder dan het al was.

Ik zou vertrekken vanaf Dusseldorf, Emirates is een goede maatschappij bijvoorbeeld, maar ook daar zal je, in het hoogsezoen tussen de 800 - 900 euro kwijt zijn. (het kan tussen de 600-750 euro buiten het hoogseizoen).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_56179098
Waar boek ik het goedkoopste ticket met het vliegtuig van Irkoetsk naar Moskou?
wie zaait zal oogsten.....
pi_56181710
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef cohen het volgende:
Bij Aeroflot kan het voor ongeveer 150 euro.

En dat is goedkoper dan de trein.

[ Bericht 5% gewijzigd door Catullus op 20-01-2008 17:22:38 ]
pi_56184662
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef cohen het volgende:
Ik heb namelijk een reis uitgestippeld, maar tot nu toe vind ik hem te duur.

Ik wil vrijdag 4 juli naar Moskou (vanuit Dusseldorf?)
Daarna op 8 juli naar Irkutsk (met de trein)
Dan op 15 juli terug naar Moskou (met vliegtuig) of naar St Petersburg (wat het goedkoopst is)
Dan op 18 juli terug naar Nederland (via Dusseldorf?)

Hoe maak ik deze trip het goedkoopst? ik kom uit op 715 euro, reizend vanuit Leiden
wie zaait zal oogsten.....
pi_56209325
Voor een bezoekje aan een stage lopende vriend ben ik op zoek naar een ticket naar Curacao.
Zo rond eind juni, begin juli zou ik daar willen aankomen en 2 weekjes later weer weg.
Nou heb ik al begrepen dat 1100e een redelijke prijs is, maar toch vraag ik hier of er een goedkopere optie is?...
Kan wss bij die vriend blijven slapen dus het gaat echt puur om het ticket
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_56210518
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:50 schreef Mute_Me het volgende:
Voor een bezoekje aan een stage lopende vriend ben ik op zoek naar een ticket naar Curacao.
Zo rond eind juni, begin juli zou ik daar willen aankomen en 2 weekjes later weer weg.
Nou heb ik al begrepen dat 1100e een redelijke prijs is, maar toch vraag ik hier of er een goedkopere optie is?...
Kan wss bij die vriend blijven slapen dus het gaat echt puur om het ticket
24 juni - 11 juli kost bij Martinair 720 euro incl. Bijvoorbeeld via vluchtzoeker.nl
pi_56282576
in juli van amsterdam london of een duitse luchthaven net over de grens

naar een luchthaven in new york

2 personen, 17 tot 22 heen en 25 tot 31 terug
zo ongeveer

i love you
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_56283263
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:01 schreef paaskannekoekje het volgende:
in juli van amsterdam london of een duitse luchthaven net over de grens

naar een luchthaven in new york

2 personen, 17 tot 22 heen en 25 tot 31 terug
zo ongeveer

i love you
Dusseldorf: www.LTU.de voor 718 euro, 22e heen 29e terug
Londen: Gatwick-JFK met Flyzoom voor 814 pond retour voor 2 pers, dus zo'n 500 euro pp.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_56286124
Vanaf Amsterdam met IcelandAir via Keflavik komt op 812 euro.

Vanaf Brussel met Iberia 17-26 juli maar 609 euro (www.vluchtzoeker.nl)
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:29 schreef Thetallguy het volgende:
Dusseldorf: www.LTU.de voor 718 euro, 22e heen 29e terug
Londen: Gatwick-JFK met Flyzoom voor 814 pond retour voor 2 pers, dus zo'n 500 610 euro pp.
een pond is 1,5 euro
pi_56286447
www.gwk.nl gaf me voor 814 pond 1013 euro als resultaat
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:20:47 #212
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_56286719
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:01 schreef DutchTrain het volgende:
Vanaf Amsterdam met IcelandAir via Keflavik komt op 812 euro.

Vanaf Brussel met Iberia 17-26 juli maar 609 euro (www.vluchtzoeker.nl)
[..]

een pond is 1,5 euro
Een pond was vroegâh inderdaad rond de 1,5 euro, maar ook deze heeft de laatste tijd een daling ingezet, en kreeg vorige week donderdag 1 pond = 1,34 euro uit de ATM in Stansted.

Dus dan kom je op 550 euro per persoon uit, maar je moet dan nog wel naar London, en hoewel niet extreem prijzig moet je toch rekenen op zo'n 80 euro per persoon retour vanaf Amsterdam.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_56286735
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef Thetallguy het volgende:
www.gwk.nl gaf me voor 814 pond 1013 euro als resultaat
ze geven je inderdaad 1013 euro als je met 814 pond aankomt... als je 814 pond wil hebben, kost dat je 1100 euro. Tip: http://www.xe.com
quote:
Een pond was vroegâh inderdaad rond de 1,5 euro, maar ook deze heeft de laatste tijd een daling ingezet, en kreeg vorige week donderdag 1 pond = 1,34 euro uit de ATM in Stansted.
Dat gaat snel inderdaad

[ Bericht 11% gewijzigd door DutchTrain op 24-01-2008 22:28:40 ]
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:21:27 #214
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56304238
Aan wie zich aangesproken voelt: Ik ben nu vanwege werk een paar dagen in Rotterdam en wilde na afloop even lekker er tussenuit bij een van onze buurlanden. Dacht zelf aan Duitsland of Frankrijk. Stel het wordt Duitsland welke gezellige stad kunnen jullie mij aanbevelen? en is die gemakkelijk te bereiken met de trein en wat kost zo iets?
Is het Frankrijk dan dacht ik aan Rheims. Iemand die daarmee ervaringen heeft en hoe en wat? Dank alvast voor de informatie.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_56304668
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:21 schreef tgs. het volgende:
Aan wie zich aangesproken voelt: Ik ben nu vanwege werk een paar dagen in Rotterdam en wilde na afloop even lekker er tussenuit bij een van onze buurlanden. Dacht zelf aan Duitsland of Frankrijk. Stel het wordt Duitsland welke gezellige stad kunnen jullie mij aanbevelen? en is die gemakkelijk te bereiken met de trein en wat kost zo iets?
Is het Frankrijk dan dacht ik aan Rheims. Iemand die daarmee ervaringen heeft en hoe en wat? Dank alvast voor de informatie.
Pak een Eurolines bus vanaf het Kruisplein. Hamburg, Berlijn en Keulen / Dusseldorf zijn aanraders. Of ga naar Brussel of Parijs. www.eurolines.nl

Met de trein naar Berlijn of Hamburg is duur (omdat je laat boekt) en ben je net zo lang onderweg. Dusseldorf of Keulen kosten ongeveer 30 euro retour vanaf de grens bij Venlo met de trein.

En anders www.nshispeed.nl
pi_56304764
Of je pakt de trein naar Eindhoven en gaat vanaf daar met www.ryanair.com naar Marseille of Valencia (65 euro retour)
pi_56337274
Beste mensen,

Ik wil hier even m'n gal spuien op Ryan Air. Wat een misleidend bedrijf is dat met hun zogenaamd goedkope tickets. Ik wil binnenkort 2 dagen naar 'n vriendin in het centrum van Londen. Wat doet Ryan Air: trots presenteren dat me dat 12.99 euro kost! Echter tussendoor komt al een prijs van 67 euro om de hoek kijken en wanneer ik alle velden gehad heb rolt er 'n eindbedrag van 112 euro uit! Zo triest.

Zijn er nog meer mensen met zulke ervaringen, en zijn er nog wel ergens van die goedkope tickets te krijgen?
Van 12 euro naar 112 euro vind ik grove misleiding, zou niet mogen gebeuren.
pi_56337367
Ik heb nog een vraag (ben nieuw hier): hoe vind ik dit topic terug op deze site? Ik word er even niet wijs uit.

Groetjes
pi_56337628
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:35 schreef Robbysilver het volgende:
Beste mensen,

Ik wil hier even m'n gal spuien op Ryan Air. Wat een misleidend bedrijf is dat met hun zogenaamd goedkope tickets. Ik wil binnenkort 2 dagen naar 'n vriendin in het centrum van Londen. Wat doet Ryan Air: trots presenteren dat me dat 12.99 euro kost! Echter tussendoor komt al een prijs van 67 euro om de hoek kijken en wanneer ik alle velden gehad heb rolt er 'n eindbedrag van 112 euro uit! Zo triest.

Zijn er nog meer mensen met zulke ervaringen, en zijn er nog wel ergens van die goedkope tickets te krijgen?
pi_56337723
ik wil met mijn vriendin komende zomer vanaf een vliegveld in nederland / ruhrgebied naar Hanoi (vietnam) vliegen in de maand Juli. In Augustus willlen we terugvliegen vanaf Bangkok, Thailand. Momenteel heb ik nog niet echt goedkope vluchten gevonden, maar heb gehoord dat het voor +-es 800 euro p.p. moet kunnen. Wie o wie helpt mij?

dank u!
pi_56341057
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:40 schreef Robbysilver het volgende:
Ik heb nog een vraag (ben nieuw hier): hoe vind ik dit topic terug op deze site? Ik word er even niet wijs uit.

Groetjes
Klik daarboven eens op mijn actieve topics. Kijk ook eens naar de bookmarks.
pi_56341067
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:35 schreef Robbysilver het volgende:
Nee, nooit problemen mee. Meestal kost een vlucht dan ook maar een paar cent, als je tenminste op tijd boekt. Het is niet anders als bij andere maatschappijen.

Een topic terugvinden doe je via de zoek functie, of via Travel en druk dan op CTRL + F en vul in wat je wil zoeken.

Je reactie had beter gepast in => [Centraal] Ryanair #2
pi_56341324
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:53 schreef krapula het volgende:
ik wil met mijn vriendin komende zomer vanaf een vliegveld in nederland / ruhrgebied naar Hanoi (vietnam) vliegen in de maand Juli. In Augustus willlen we terugvliegen vanaf Bangkok, Thailand. Momenteel heb ik nog niet echt goedkope vluchten gevonden, maar heb gehoord dat het voor +-es 800 euro p.p. moet kunnen. Wie o wie helpt mij?

dank u!
Dat kan inderdaad:

- Met Emirates vanaf Dusseldorf naar Bangkok 16juli/20augustus voor 701 euro (www.vluchtzoeker.nl)
- een enkele reis met www.airasia.com van Bangkok naar Hanoi kost daarbij zo'n 60 euro

Andere mogelijkheid is naar Singapore te vliegen en daar met www.tigerairways.com verder te vliegen naar Hanoi voor zo'n 50 euro.
pi_56342679
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad:

- Met Emirates vanaf Dusseldorf naar Bangkok 16juli/20augustus voor 701 euro (www.vluchtzoeker.nl)
- een enkele reis met www.airasia.com van Bangkok naar Hanoi kost daarbij zo'n 60 euro

Andere mogelijkheid is naar Singapore te vliegen en daar met www.tigerairways.com verder te vliegen naar Hanoi voor zo'n 50 euro.
SUPER bedankt voor de snelle reactie...
nu even wat kleine dingen uitzoeken en daarna morgen o.i.d. boeken.
vermoedelijk gaat het schema er als volgt uitzien:
7 juli dusseldorf - bangkok
8 juli bangkok - hanoi
5 augustus pnom peh - bangkok
7 augustus bangkok - dusseldorf
8-10 augustus - slapen
  maandag 28 januari 2008 @ 19:51:42 #225
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_56368983
Hoi,

ik zou graag 2 dingen willen weten, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen (vast wel want er zitten hier genoeg profs )

- Het is mij ter ore gekomen dat er speciale 'vliegpassen' (of iets in die richting) bestaan. Voor een vast bedrag kun je dan een paar vluchten nemen in een bepaald gebied. Soms krijg je ook een gratis vlucht. Ik heb bijvoorbeeld al gehoord over een Caribische pas en een pas voor in de Verenigde Staten. Ik heb al gegoogled en o.a. op de KLM site gekeken, maar ik kan er helaas niets over vinden. Als er een dergelijke regeling zou bestaan, ben ik zeer geinteresseerd in die van Zuid-Amerika - als die bestaat, uiteraard. Sorry voor de vage omschrijving, maar weet iemand misschien wat ik bedoel - of iets in die richting? Ik zou er graag meer informatie over willen

- Ik ben een rondreis door Zuid-Amerika aan het plannen met een vriend. Ik wil ook heel graag naar het zuiden van Argentinie/Chili om Parque Nacional del Torres te bekijken (gletsjers) en natuurlijk Punta Arenas/Vuurland. Ook wil ik graag het schiereiland in Argentinie bekijken (waarvan ik de naam nu ff kwijt ben.)
Mijn vriend echter vindt het 'zonde' om helemaal naar het zuiden te reizen om 'maar' 3 dingen te bekijken, ook in verband met zijn budget. Hij neemt liever een zeer korte route die begint bij ongeveer Iguazu en dan door naar Bolivia, zeeer verkort dus. Zo slaan we ook Santiago en Buenos Aires over, twee steden die ik ook graag zou willen zien. Ik ben dus naar het zoeken naar oplossingen (bijvoorbeeld een goedkope vliegreis, treinreis of busreis) om van Santiago naar het zuiden te kunnen reizen en op de terugweg langs de oostkust van Argentinie te gaan om nog het schiereiland en Buenos Aires te bekijken. Heeft iemand hiervoor ideeen? Ik had wat opgezocht over vliegreizen, maar een binnenlandse vlucht kan al oplopen tot zo'n $500 (geloof ik, weet niet of ik het goed heb!) en dat vind ik toch wel vrij prijzig. Wederom zou een Zuid-Amerikaanse 'vliegpas' goed van pas komen.

Alvast bedankt!
pi_56369271
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Hoi,

ik zou graag 2 dingen willen weten, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen (vast wel want er zitten hier genoeg profs )

- Het is mij ter ore gekomen dat er speciale 'vliegpassen' (of iets in die richting) bestaan. Voor een vast bedrag kun je dan een paar vluchten nemen in een bepaald gebied. Soms krijg je ook een gratis vlucht. Ik heb bijvoorbeeld al gehoord over een Caribische pas en een pas voor in de Verenigde Staten. Ik heb al gegoogled en o.a. op de KLM site gekeken, maar ik kan er helaas niets over vinden. Als er een dergelijke regeling zou bestaan, ben ik zeer geinteresseerd in die van Zuid-Amerika - als die bestaat, uiteraard. Sorry voor de vage omschrijving, maar weet iemand misschien wat ik bedoel - of iets in die richting? Ik zou er graag meer informatie over willen
Zoiets heet een round the world ticket. Google gaf dit als eerste hit http://www.roundtheworldticket.com/ heb er verder zelf geen ervaringen mee
pi_56369392
http://www.airtimetable.com/airpass_south_America.htm

Die al gezien? Staan ze allemaal mooi op een rijtje. Als je verschillende landen aan wilt doen is een airpass van een alliantie wel makkelijk, verschillende maatschappijen die met elkaar samenwerken. OneWorld Visit South America lijkt mij wel okay aangezien die met LAN Chile/LAN Peru/LAN Argentina veel vluchten hebben in die regio. Star Alliance heeft er helemaal geen partners en SkyTeam doet geloof ik helemaal niet aan allianties.

http://www.oneworld.com/o(...)/visit-south-america

Vaste bedragen voor vluchten, je hoeft alleen voor de eerste een reservering te maken, de rest kan je qua datum gewoon open laten voor wanneer je wilt. Wel even voor naar het reisbureau gaan
pi_56370376
Aan een Round the World ticket heb je niet veel, als je eigenlijk alleen maar een enkele binnenlandse lucht wil maken. Dan kun je beter met de bus reizen aldaar (volgens de kenners zeer comfortabel en beter dan trein en vliegtuig). Enkeltje met het vliegtuig kun je ook vinden op sites als expedia.nl of vliegtarieven.nl .

Het beste is om eerst te bedenken wat je wil gaan zien en hoe lang en daar je ticket voor de langste reis op af te stemmen. Met Iberia kun je waarschijnlijk wel heen naar Ushuaia en terug vanaf Buenos Aires vliegen bijvoorbeeld.
  maandag 28 januari 2008 @ 21:50:49 #229
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56371838
Ik weet niet hoe de bussen in Argentinie zijn.. maar ik heb zelf veel in Mexico en die landen daar met de bus gedaan en in Mexico zelf waren de busreizen echt goed. Ten eerste omdat de wegen er goed waren. Ten tweede omdat ze veel verschillende categorien luxe bussen hadden. We hebben 1 keer de superdeluxe genomen, en dat is echt niet normaal hoe luxe. Gewoon een soort van Businessclass vliegtuig stoel, met je eigen t.v. en een beenruimte die je niet eens in de Maybach vind. Daarnaast een leuningen waar die dikke Jaap uit de goudenkooi z'n vette poten zelfs op kwijt zou kunnen.

Echt, zulke bussen had ik nog nooit mee gemaakt. Nu mag iemand anders nog even confirmeren of ze die ook in Argentinie hebben.

In zo'n bus zou ik makkelijk een 36 uurs reis kunnen maken. Ik ben vanaf baby naar Zuid Spanje gereden met de auto en dat was wel makkelijk te doen. Ik heb het 1x met Eurolines gedaan en dat wilde ik nooit meer in m'n leven. Dat was dan ook niet overnachten (wat eigenlijk geen probleem is omdat je toch de hele weg in de bus slaapt) maar in 1x straight naar Cadiz, ook 36 uur. Doordat ik weinig ruimte had vond ik het niet echt fijn.

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_56380994
Druk op zoek naar een vlucht:
- Los angeles, Las Vegas of San Francisco
- In de periode tussen 22 juli en 25 aug 2008
- Duur vakantie daar 3,5 week met een uitloop naar 4 weken

Goedkoopste wat ik kan vinden:
- Brussel - Los Angeles met Brussels airlines ¤ 1751 all in voor 2 personen (website Brussel airlines) vertrek 24-07-2008, terug op 18-08-2008
- Brussel - Los Angeles met Mayor US airlines ¤ 1692 all in voor 2 personen (via cheapoair.com) vertrek 23-07-2008, terug op 17-08-2008
- Brussel Los Angeles met Mayor US Airlines ¤ 1615 all in voor 2 personen (via cheapoair.com vertrek 24-07-2008, terug op 18-08-2008
Overigens snap ik bij deze het vluchtschema niet helemaa (trip time is volgens mij zonder de overstap tijd, die behoorlijk lang is..bij de andere vluchten staat het er duidelijk bij als de overstaptijd lang is)l:

Major US Airline
Flight 68 752

More Information

Los Angeles (LAX)
Chicago OHare (ORD)

06:00am - 18Aug, Mon
11:57am - 18Aug, Mon

Nonstop Coach
3hr 57min

Major US Airline
Flight 950 777

More Information

Chicago OHare (ORD)
Brussels (BRU)

01:15pm - 18Aug, Mon
07:30am - 19Aug, Tue

1 Stop(s) Coach
11hr 15min

Total Trip Time: 15hr 12min
pi_56381257
Maybe dat je eerst naar miami vliegt en vanaf daar naar vegas. Omdat ik het idee heb dat binnenlandse vluchten goedkoper zullen zijn.
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
pi_56382598
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:16 schreef exode het volgende:
Overigens snap ik bij deze het vluchtschema niet helemaa (trip time is volgens mij zonder de overstap tijd, die behoorlijk lang is..bij de andere vluchten staat het er duidelijk bij als de overstaptijd lang is)l:

Major US Airline
Flight 68 752

Los Angeles (LAX)
Chicago OHare (ORD)

06:00am - 18Aug, Mon
11:57am - 18Aug, Mon
3hr 57min

Chicago OHare (ORD)
Brussels (BRU)
01:15pm - 18Aug, Mon
07:30am - 19Aug, Tue
11hr 15min

Total Trip Time: 15hr 12min
Trip time is de tijd in lucht. Je hebt 1u18 minuten om over te stappen op Chicago, dus dat is best krap, omdat je daar door de grenscontrole moet (want je verlaat daar de US). Maar er gaan ongetwijfeld nog meer vluchten, dus als je het niet haalt zul je wel overgeboekt worden.

ik neem aan dat je weet dat het tijdverschil tussen LA en Chicago 2 uur is en tussen Chicago en Brussel 7 uur
pi_56383640
ah ok, dank je wel Dutch Train, zal nog even kijken, misschien kunnen we voor deze prijs een langere overstap 'regelen'. Heen is overstap in Londen (overstaptijd 2 uur)
pi_56392905
Ben voornemens om op 11 july naar Helsinki te vliegen en de volgende dag weer terug. Heb niet echt vliegtickets kunnen vinden onder de ¤275 voor een retour. Dit moet toch wel goedkoper kunnen lijkt me.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:41:31 #235
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_56394702
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:03 schreef exode het volgende:
ah ok, dank je wel Dutch Train, zal nog even kijken, misschien kunnen we voor deze prijs een langere overstap 'regelen'. Heen is overstap in Londen (overstaptijd 2 uur)
2 uur klinkt veel, maar kan, zeker op Heathrow wel een probleem zijn, zeker als je op de europese terminal aankomt en vanaf een andere terminal verder moet gaan.
BAA (eigenaar vliegveld) wil niet teveel geld uitgeven aan beveiligingspersoneel bij de scanners en er staan regelmatig lange rijen.
En iets meer dan een uur overstaptijd is inderdaad wat krap, het kan wel, maar je bent dan wel afhankelijk hoe druk het overal is. (Pre 9/11 was dit allemaal wat gemakkelijker).

Al moet ik persoonlijk zeggen dat de keren dat ik op de Engelse vliegvelden kom ik echt nooit lang in de rij sta, niet bij de paspoortcontroles, en niet bij de beveiliging.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_56403162
Is dit een haalbare overstap?

heen Londen 2.55 overstaptijd
terug Washington 2.15 overstaptijd

Met United Airlines
  woensdag 30 januari 2008 @ 10:18:56 #237
62913 Blik
The one and Only!
pi_56404155
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 09:10 schreef exode het volgende:
Is dit een haalbare overstap?

heen Londen 2.55 overstaptijd
terug Washington 2.15 overstaptijd

Met United Airlines
Ik denk dat 3 uur overstaptijd op Heathrow genoeg moet zijn, ook al moet je naar een andere terminal. Washington ligt er maar net aan of je op een druk moment van de dag aankomt denk ik. Aangezien je je bagage moet ophalen en dergelijke kan het zijn dat je langer in de rij staat als het druk is.
pi_56404646
Ik wil van Amsterdam/Rotterdam/Eindhoven naar Londen van vrijdag 22 februari tot dinsdag 29 februari.
Hoe maakt me niet zozeer uit, wat het goedkoopste is. Dus trein, boot, bus of vliegen, alles mag...
pi_56405832
Nou eindelijk geboekt na al het wikken en wegen

We vliegen met American Airlines. Overstap is heen en terug in Chicago, overstaptijd is 3 uur. Voelt toch wat veiliger.

Merci voor het meedenken!
pi_56408616
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:45 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil van Amsterdam/Rotterdam/Eindhoven naar Londen van vrijdag 22 februari tot dinsdag 29 februari.
Hoe maakt me niet zozeer uit, wat het goedkoopste is. Dus trein, boot, bus of vliegen, alles mag...
Dinsdag 26 februari of vrijdag 29 februari. Of wil je er 4 jaar blijven

Ik gok op www.eurolines.nl als het goedkoopst, maar www.golondon.nl zou ook wel eens een goede deal kunnen zijn. Of anders www.easyjet.com in combinatie met de www.easybus.co.uk, maar daar moeten we wel de precieze data voor hebben.
pi_56408661
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:37 schreef exode het volgende:
Nou eindelijk geboekt na al het wikken en wegen

We vliegen met American Airlines. Overstap is heen en terug in Chicago, overstaptijd is 3 uur. Voelt toch wat veiliger.

Merci voor het meedenken!
gefelictieerd en veel plezier

Houdt er wel rekening mee dat als je overstapt in de VS, je je bagage in Chicago op moet halen en weer apart af moet geven en daar ook door immigration moet, maar dat leggen ze in een video in het vliegtuig nog wel een keer uit.

3 uur overstaptijd zou je genoeg aan moeten hebben.
pi_56410077
Dank je wel Dutch!

2 uur overstap was wat goedkoper maar dit vind ik een veel beter gevoel.

Overigens geboekt via www.cheaptickets.com. Scheelde ¤ 300 met www.cheaptickets.nl, best de moeite dus!
  woensdag 30 januari 2008 @ 22:03:24 #243
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_56420013
Heel erg bedankt voor de tips mensen, heb ik echt wat aan!
pi_56476840
Hoe kom ik eind april (vr heen, zo terug) in Stuttgart? Trein is de enige optie?
  zaterdag 2 februari 2008 @ 16:02:25 #245
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56480747
Dan toch een vraag van mij. Had net al een heel stuk geschreven maar toen gedelete omdat het nog allemaal niet zo duidelijk is.

Ik zit er dus aan te denken om over paar maanden reis te maken door zuid Azie. Als afsluiter van m'n reis zou ik graag de transsiberie express doen, vanuit Vladivostok naar Moskou. Ik zou dan dus vanuit het onderin Azie naar Vladivostok moeten en ik heb tot nu toe de volgende opties, met als vertrekpunt 1 van de grotere vlieghubs in het zuiden van Azie (Kuala Lumpur, HK, Bangkok of als nodig een andere plek).

Vliegen naar Tokyo, vandaar met de trein naar Fusiki en dan met de boot naar Vladivostok. Deze optie is erg duur, omdat ik verwacht dat trein naar Fusiki al zo'n 40 euro zal kosten en de boot daarnaast ook zo'n 240 euro kost. Dan heb ik de vlucht er nog niet bij.

Andere optie is vliegen naar Beijing, vandaar naar Harbin met de trein en dan door treinen naar Vladivostok. Ook zou het mogelijk moeten zijn om met het vliegtuig van Beijing en Harbin naar Vladivostok te vliegen maar ik heb nog niet kunnen vinden wat die prijzen zijn.

Ik weet dus niet of er andere goeie en leuke betaalbare opties zijn. Misschien dat jullie een idee'tje hebben. M'n target prijs is dus zo'n 400 euro DDP Vladivostok Zou het een stuk duurder zijn dan moet ik misschien maar de transmongolie doen...
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_56481245
Ik wil rond eind April naar New York (vliegveld maakt niet uit) vanaf Amsterdam. ongeveer 10 dagen blijven en begin mei terug.
Het liefst een directe vlucht.

Weet iemand waar ik dit zo goedkoop mogelijk kan sjeffen?

Bedankt!
pi_56532111
Ik ben nu in Salzburg en wil morgen naar Milaan. Is er een site van de Italiaanse Spoorwegen waar ik de prijs van mijn treinkaartje kan opzoeken? Is het trouwens haalbaar om met de trein in 1 dag van Salzburg naar Milaan te reizen? Het is ongeveer 500 kilometer.
pi_56532434
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:06 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe kom ik eind april (vr heen, zo terug) in Stuttgart? Trein is de enige optie?
Trein is het makkelijkst, maar je kan ook met eurolines. Germanwings zou ook op Stuttgart gaan vliegen vanaf Amsterdam, maar daar heb ik niets meer van gehoord de laatste tijd.
  maandag 4 februari 2008 @ 19:58:50 #249
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56532700
DT, reizende database dat je bent! Heb je voor mij geen antwoord?
pi_56532954
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:33 schreef w8jij17 het volgende:
Ik ben nu in Salzburg en wil morgen naar Milaan. Is er een site van de Italiaanse Spoorwegen waar ik de prijs van mijn treinkaartje kan opzoeken? Is het trouwens haalbaar om met de trein in 1 dag van Salzburg naar Milaan te reizen? Het is ongeveer 500 kilometer.
www.trenitalia.com , maar http://bahn.hafas.de is makkelijker om de dienstregeling te vinden.
pi_56532972
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 16:40 schreef S. het volgende:
Ik wil rond eind April naar New York (vliegveld maakt niet uit) vanaf Amsterdam. ongeveer 10 dagen blijven en begin mei terug.
Het liefst een directe vlucht.

Weet iemand waar ik dit zo goedkoop mogelijk kan sjeffen?

Bedankt!
Via een van de links uit het begin van het topic. cheaptickets.com of vluchtzoeker.nl
pi_56533053
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:58 schreef jojomen4 het volgende:
DT, reizende database dat je bent! Heb je voor mij geen antwoord?
Ben nog even aan het bijlezen

Maar vliegen in en naar Japan is vrij prijzig, dus dat al ik je afraden. Het lukt mij ook niet om betaalbare enkele reis binnenlandse vluchten voor mezelf te vinden in Japan. Als ik jou was, zou ik gewoon de Trans Mongolië nemen (en de Siberië een andere keer doen)
  maandag 4 februari 2008 @ 20:43:08 #253
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56533705
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:14 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ben nog even aan het bijlezen

Maar vliegen in en naar Japan is vrij prijzig, dus dat al ik je afraden. Het lukt mij ook niet om betaalbare enkele reis binnenlandse vluchten voor mezelf te vinden in Japan. Als ik jou was, zou ik gewoon de Trans Mongolië nemen (en de Siberië een andere keer doen)
Ah, dat is al heel wat info! Ik wist namelijk niet eens dat in Japan prijzig was in het algemeen. Dus dan gaat die 400 waarschijnljik niet lukken nee.

Dank
  FOK!fossiel dinsdag 5 februari 2008 @ 10:47:40 #254
1455 Keroppi
kool kikker
pi_56542259
Hoi allemaal,

Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik twee weken in de veterinaire universiteitskliniek van Kopenhagen mag meelopen. Probleem ( ) is, het is al aanstaande maandag. Ik ga samen met een vriend en we hebben al de volgende vervoeropties bedacht:

NS hispeed: 60 euro pp zo'n 13 uur in de trein

Eurolines: 99 euro, zo'n 13 uur in de bus

Vliegen: goedkoopste wat ik heb gevonden is 150 euro (incl tax)

Vertrek uit NL: flexibel, we moeten er voor zondagavond zijn.
Vertrek uit Denemarken: vanaf vrijdag de 22e maar voor zondagavond terug, want die vriend moet maandag alweer met z'n co-schappen beginnen.

Zijn er nog opties of goedkopere tarieven die ik over het hoofd heb gezien?
Chick on a mission
pi_56544268
Hoi!

Ik zou graag van begin augustus tot eind augustus naar Japan gaan. Ik heb gehoord dat dit voor ongeveer 750 euro mogelijk is. Nu zat ik zelf een poos te zoeken en mijn goedkoopste deal was:

Amsterdam - Frankfurt 88 euro retour
Frankfurt - Tokio Narita 820 euro retour

Even voor de duidelijkheid, ik vertrek graag vanaf Amsterdam. De hoeveelheid overstappen maakt mij veel uit en ik begin en eindig mijn reis in Tokio.

Dank!
Go ahead, make my day.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 20:27:22 #256
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_56548700
Wil naar Nepal(Kathmandu), via Brussel/Amsterdam of London. Whatever goedkoper is.
Heen: 13 jul
Terug: 17 aug

Twee personen.

Iemand tips?

[ Bericht 10% gewijzigd door Nairua op 05-02-2008 23:04:59 ]
pi_56564474
Wil naar Vancouver (Canada), vertrek vanaf elk Nederlands vliegveld mag. Tussenstops geen probleem, prijs is belangrijkste

Heen: tussen 8-15 juli
Terug 29 jul - 8 aug

Twee personen.

Het goedkoopste waar ik op uitkom in deze (dure) periode is 953 euro p.p incl. maar ben benieuwd of het nog goedkoper kan.
you and I ain't done Zeke!
pi_56566537
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:45 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Trein is het makkelijkst, maar je kan ook met eurolines. Germanwings zou ook op Stuttgart gaan vliegen vanaf Amsterdam, maar daar heb ik niets meer van gehoord de laatste tijd.
Trein is minimaal iets van 70e begrijp ik?
pi_56567333
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:56 schreef Johnns het volgende:
Wil naar Vancouver (Canada), vertrek vanaf elk Nederlands vliegveld mag. Tussenstops geen probleem, prijs is belangrijkste

Heen: tussen 8-15 juli
Terug 29 jul - 8 aug

Twee personen.

Het goedkoopste waar ik op uitkom in deze (dure) periode is 953 euro p.p incl. maar ben benieuwd of het nog goedkoper kan.
London Gatwick - Vancouver 10-31 juli met Zoom ( www.flyzoom.com ) kost je 757 euro, retour met Easyjet erbij en je zit op 820-830 euro ofzo. Kost je wel wat gedoe met je overstap omdat je niet in 1x door ingecheckt kunt worden maar ach
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:31:24 #260
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_56576848
Wil van Amsterdam naar Bangalore.

Vertrek: tussen 4 en 6 juli
Retour: tussen 27 en 30 juli

Tussenstops zijn ok. Wie o wie heeft voor mij het beste reisadvies?
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_56586213
Ik wil op 29 maart naar Vancouver vanaf Amsterdam/Brussel/Dusseldorf. Rond 5 september weer terug.

Ben net langs het reisbureau geweest, goedkoopste optie was 780,- incl. Was met Air Canada met tussenstop op Heathrow vanaf Amsterdam.

Iemand misschien een goedkopere optie? Ik krijg niet zoveel anders gevonden helaas

Enige voorwaarde is dat ik max. 1 keer hoef over te stappen op de heenweg, en dat ik de datum voor de terugreis kan veranderen. (wat bv bij United Airlines niet kan als ik me niet vergis)
pi_56586281
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:43 schreef WooZ het volgende:
Ik wil op 29 maart naar Vancouver vanaf Amsterdam/Brussel/Dusseldorf. Rond 5 september weer terug.

Ben net langs het reisbureau geweest, goedkoopste optie was 780,- incl. Was met Air Canada met tussenstop op Heathrow vanaf Amsterdam.

Iemand misschien een goedkopere optie? Ik krijg niet zoveel anders gevonden helaas

Enige voorwaarde is dat ik max. 1 keer hoef over te stappen op de heenweg, en dat ik de datum voor de terugreis kan veranderen. (wat bv bij United Airlines niet kan als ik me niet vergis)

29/03 Amsterdam - Chicago,O'Hare Intl il
29/03 Chicago,O'Hare Intl il - Vancouver, bc
05/09 Vancouver, bc - Chicago,O'Hare Intl il
05/09 Chicago,O'Hare Intl il - Amsterdam

Van cheaptickets.nl , met United. 635,81

Stiekem wat erbij zetten over flexibiliteit he terwijl ik aan het zoeken was Geen idee of dat een probleem is met United verder
pi_56608643
Hee allemaal,

wil eind februari of begin maart een weekend naar Kopenhagen. Vertrekken op vrijdag weg en zondag terug of zaterdag weg en maandag terug ... zoiets . Woon in Eindhoven dus DE of BE is niet zo erg ... kan eigenlijk niks vinden onder de 100 euro ... En met al die budgetmaatschappijen tegenwoordig ...

Iemand die iets goedkopers kan vinden?
pi_56614733
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:57 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hee allemaal,

wil eind februari of begin maart een weekend naar Kopenhagen. Vertrekken op vrijdag weg en zondag terug of zaterdag weg en maandag terug ... zoiets . Woon in Eindhoven dus DE of BE is niet zo erg ... kan eigenlijk niks vinden onder de 100 euro ... En met al die budgetmaatschappijen tegenwoordig ...

Iemand die iets goedkopers kan vinden?
kom net terug van een vlucht met sterling voor 80 euro retour van amsterdam. voor jouw periode wordt dat net iets boven de 100 euro. Als je vanaf dortmunt vliegt daarintegen kan het voor 65 euro pp (inc tax)
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
pi_56629467
Ik wil rond 20 maart met 2e naar Valencia. Het liefst gaan we met het vliegtuig, nu heb ik al op diverse site's gekeken maar ik kom meestal uit op zo'n 320 euro voor 2 tickets retour. Weet iemand een goedkoper alternatief ?
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_56639538
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef mvc het volgende:
Ik wil rond 20 maart met 2e naar Valencia. Het liefst gaan we met het vliegtuig, nu heb ik al op diverse site's gekeken maar ik kom meestal uit op zo'n 320 euro voor 2 tickets retour. Weet iemand een goedkoper alternatief ?
Klinkt als een goede prijs. Hangt er een beetje vanaf wanneer je weer terug wil

Je kan ook nog www.ryanair.com proberen, dan vlieg je vanaf Eindhoven.
pi_56639553
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:43 schreef jojomen4 het volgende:
Ah, dat is al heel wat info! Ik wist namelijk niet eens dat in Japan prijzig was in het algemeen. Dus dan gaat die 400 waarschijnljik niet lukken nee.

Dank
Voor vliegen tussen China en Japan is er nu ook www.s7.ru . Ze schijnen ook te gaan vliegen vanaf Keulen en Dusseldorf naar Moskou, waarna je doorverbindingen hebt naar vele plekken in Siberië enzo
pi_56648103
In de komende meivakantie wil ik met 2 personen mijn ouders opzoeken in Zwitserland, in het plaatsje Méolans-Revel. Een mogelijkheid is om met het vliegtuig naar Geneve te reizen, en daarvandaan met de trein naar Sion, waar ik kan worden opgehaald. Wat zijn de alternatieven? Het maakt niet uit hoe ik er kom, trein, bus, vliegtuig, geen probleem, ik ben op zoek naar het goedkoopste.

Vertrek: zaterdag 26, zondag 27 of maandag 28 april, ergens vanuit Nederland
Terug: vrijdag 2 of zaterdag 3 mei

Naar: Sion / Méolans-Revel

Vervoer: maakt niet uit, wat het goedkoopst is

Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
pi_56688866
Ik wil graag weten waar ik een zo goedkoop mogelijke vlucht kan vinden naar India (New Delhi, Bombai etc). Overstappen is geen probleem. Het liefst zo goedkoop mogelijk en comfort is van minder belang voor die uren.

Ik wil graag vliegen vanaf een luchthaven in Nederland, België, Duitsland (Ruhrgebiet) of Londen.

Ik wil graag een enkele reis ergens in november of december 2008 of januari 2009.
pi_56689057
www.cheaptickets.nl heeft enkeltjes Amsterdam-Londen-Bombay met KLM/British Midland & Jet Airways voor 675 euro inclusief op een willekeurige dag in december
pi_56689974
675 euro is vrij prijzig vindt ik. Naar Bangkok is rond de 350 euro. Het moet toch wel goedkoper kunnen?
pi_56691568
quote:
Op zondag 10 februari 2008 18:09 schreef sander14 het volgende:
In de komende meivakantie wil ik met 2 personen mijn ouders opzoeken in Zwitserland, in het plaatsje Méolans-Revel. Een mogelijkheid is om met het vliegtuig naar Geneve te reizen, en daarvandaan met de trein naar Sion, waar ik kan worden opgehaald. Wat zijn de alternatieven? Het maakt niet uit hoe ik er kom, trein, bus, vliegtuig, geen probleem, ik ben op zoek naar het goedkoopste.

Vertrek: zaterdag 26, zondag 27 of maandag 28 april, ergens vanuit Nederland
Terug: vrijdag 2 of zaterdag 3 mei

Naar: Sion / Méolans-Revel

Vervoer: maakt niet uit, wat het goedkoopst is

Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!

Heen Easyjet Amsterdam naar Basel voor 65 euro op 28 april, dan van luchthaven naar station (6 euro?)
Dan met de trein van Basel SBB naar Sion is 52 euro.

terug 4 mei vanaf Milaan Malpensa naar Amsterdam met Easyjet voor ca 60 euro.
Komt dan nog een treinticket bij ca 40 euro? van Sion naar Milaan en dan naar het vliegveld.\

Andere optie is misschien www.citynightline.ch naar Basel of www.eurolines.nl
pi_56692347
Hihi ik zit te zoeken in de search, kan niets vinden, staat dit topic gewoon bovenaan in de lijst Blondt he! Maar mijn net geopende topic (URGENT ticket Cancun - Berlijn - Cancun) mag dus hierheen verplaatst worden.
pi_56697998
Twee uitdagingen van vervoerstechnische aard:

Ik wil naar het Peak District in Engeland, vetrek 24 of 25 februari, terug 28 februari. De dichtstbijzijnde grote stad is Sheffield, maar daar is geen vliegverbinding met Nederland. Welk ander vliegveld is handig om heen te vliegen? En hoe kan dat het goedkoopst? Liefst zo kort mogelijk met de trein, want dat is erg duur in Engeland.

En: Op 28 april wil ik van Dijon naar Rome. Er is blijkbaar geen vliegveld in de buurt van Dijon, dus misschien is de trein een optie? Ik weet dat er een verbinding is, maar helaas kan ik daar geen prijs bij vinden. Is er een site met internationale treininfo- en prijzen? En als de trein heel duur blijkt te zijn, zijn er andere reismogelijkheden?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_56704989
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:26 schreef SaskiaR het volgende:
Twee uitdagingen van vervoerstechnische aard:

Ik wil naar het Peak District in Engeland, vetrek 24 of 25 februari, terug 28 februari. De dichtstbijzijnde grote stad is Sheffield, maar daar is geen vliegverbinding met Nederland. Welk ander vliegveld is handig om heen te vliegen? En hoe kan dat het goedkoopst? Liefst zo kort mogelijk met de trein, want dat is erg duur in Engeland.
Nottingham is goed bereikbaar met www.bmibaby.com of anders naar Leeds met http://www.jet2.com/.

Doncaster Sheffield Airport kun je eventueel bereiken via Girona of Dublin, met wat uitzoekwerk op Ryanair.com

In Engeland is het reizen per bus overigens veel goedkoper dan per trein: www.nationalexpress.co.uk en www.megabus.com. Ook lowcost treinen is mogelijk: www.megatrain.com.
quote:
En: Op 28 april wil ik van Dijon naar Rome. Er is blijkbaar geen vliegveld in de buurt van Dijon, dus misschien is de trein een optie? Ik weet dat er een verbinding is, maar helaas kan ik daar geen prijs bij vinden. Is er een site met internationale treininfo- en prijzen? En als de trein heel duur blijkt te zijn, zijn er andere reismogelijkheden?
Trein => bahn.hafas.de of www.tgv.com

www.easyjet.com vliegt van Geneve naar Rome zo'n 40 euro incl tax. Treinticket van Dijon naar Geneve kost 40 euro met de langzaamste en 50 euro met de snelste trein. En het kan goed op elkaar aansluiten.
pi_56705107
Top! Bedankt!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 21:29:30 #277
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_56759312
Hoi,

wij willen begin juli (tweede week van juli) tot en met drie weken daarna (retourtje dus) naar de USA. Wij willen vliegen naar LAX. Waarvandaan maakt niet zoveel uit, zolang het maar in Nederland of België is, en een keertje overstappen is ook niet heel erg.

Hoe is dit zo goedkoop mogelijk te doen?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_56759560
Als ik iets krijg gevonden naar India voor een lage prijs dan post ik het hier wel even. Dan weet iedereen het.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 21:49:29 #279
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56759796
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 21:39 schreef WRDA6 het volgende:
Als ik iets krijg gevonden naar India voor een lage prijs dan post ik het hier wel even. Dan weet iedereen het.
Goeie zaak!
pi_56840068
Zoek iets in parijs, 28 april en dan 3 nachten. Busreis liefst (of trein alst goedkoper is)

Iemand die enig idee heeft? Hoeveen geen excursies en meer van dat soort troep bij te zitten.

Het gaan om 2 personen
Alvast bedankt
pi_56857487
Amsterdam of Rotterdam-London, op korte termijn, vertrek op een vrijdag return op een zondag - bijv 29feb heen en 2 maart terug. 2 personen.

vliegtickets.nl komt met easyjet op de proppen, ca 100 euro inc tax. cheaptickets.com komt op ca 155 euro PP. Weet iemend of dit goedkoper kan?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_56858244
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Amsterdam of Rotterdam-London, op korte termijn, vertrek op een vrijdag return op een zondag - bijv 29feb heen en 2 maart terug. 2 personen.

vliegtickets.nl komt met easyjet op de proppen, ca 100 euro inc tax. cheaptickets.com komt op ca 155 euro PP. Weet iemend of dit goedkoper kan?
Nee, dat lijken mij redelijke realistische prijzen. Vanaf Rotterdam kun je nog kijken op www.transavia.com en vanaf Schiphol www.easyjet.com.

Soms is vluchtzoekers.nl met British Airways net iets goedkoper nog, als je ook het transport van de luchthaven naar London meerekent (zie het London topic voor prijzen).

Goedekoopste mogelijkheid is www.eurolines.nl of www.golondon.nl . Misschien heeft Milot reizen of D-reizen vanuit Rotterdam nog een mooie aanbieding, als je er ook een hotel bij wilt hebben.
pi_56858284
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Zoek iets in parijs, 28 april en dan 3 nachten. Busreis liefst (of trein alst goedkoper is)

Iemand die enig idee heeft? Hoeveen geen excursies en meer van dat soort troep bij te zitten.

Het gaan om 2 personen
Alvast bedankt
www.d-reizen.nl of www.peterlanghout.com zijn denk ik de beste aanbieders hiervoor, maar het zal misschien al wel vol zitten...
pi_56901319
Ik wil op donderdagavond 28-2 van Rotterdam naar Parijs met de Thalys en zondagavond 2-3 weer terug.
Op dit moment zijn daar nog tickets voor te bestellen op de site van de Thalys. Maar vanaf a.s. dinsdag zijn er last minute kaarten die veel goedkoper zijn.
Weet iemand hoe groot de kans is dat er last minute-kaarten zijn voor de trein die ik wil?

Voor de duidelijkheid, het gaat om deze treinen:
Rotterdam Centraal 19:26 (28-02-2008) - Parijs 22:35 (28-02-2008) THA 9362

Parijs 18:25 (02-03-2008) - Rotterdam Centraal 21:36 (02-03-2008) THA 9355
pi_56921788
Ik wil op 21 Maart van Lima naar Buenos Aires vliegen(2 personen) en op 30 Maart met 2 personen in Cusco aankomen. Ik weet niet of ik rechtstreeks van Buenos Aires naar Cusco kan vliegen.

Kan iemand me hier helpen om de goedkoopste vliegtickets te bemachtigen?
pi_56931314
Kan ik misschien goedkoper vliegen naar Valencia, dan met Vueling vanaf Amsterdam 09.15u en terug 16.00u, voor EUR 355 totaal voor 2 personen? Vertrek 29 maart, terug 31 maart. Vertrek kan ook 28 maart vanaf 16.00u en kunnen ook vanaf Rotterdam/Eindhoven.
Whatever I want.
pi_56945912
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:22 schreef piepster het volgende:
Ik wil op donderdagavond 28-2 van Rotterdam naar Parijs met de Thalys en zondagavond 2-3 weer terug.
Op dit moment zijn daar nog tickets voor te bestellen op de site van de Thalys. Maar vanaf a.s. dinsdag zijn er last minute kaarten die veel goedkoper zijn.
Weet iemand hoe groot de kans is dat er last minute-kaarten zijn voor de trein die ik wil?

Voor de duidelijkheid, het gaat om deze treinen:
Rotterdam Centraal 19:26 (28-02-2008) - Parijs 22:35 (28-02-2008) THA 9362

Parijs 18:25 (02-03-2008) - Rotterdam Centraal 21:36 (02-03-2008) THA 9355
Het zijn de meest populaire treinen, dus ik denk het niet, maar je kan het proberen, want veel duurder dan de tickets die je nu gewoon kan krijgen zal het waarschijnlijk niet worden.
pi_56946023
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 19:38 schreef PeRi het volgende:
Kan ik misschien goedkoper vliegen naar Valencia, dan met Vueling vanaf Amsterdam 09.15u en terug 16.00u, voor EUR 355 totaal voor 2 personen? Vertrek 29 maart, terug 31 maart. Vertrek kan ook 28 maart vanaf 16.00u en kunnen ook vanaf Rotterdam/Eindhoven.
Kan nu niets goedkopers vinden, maar wellicht vanaf dinsdag als Ryanair weer online is met nieuwe aanbiedingen. Nadeel is wel dat de vlucht van VLC naar EHV erg vroeg 's ochtends gaat, dus er wat extra kosten voor taxi of airport hotel bijkomen.
  zondag 24 februari 2008 @ 18:22:22 #289
101884 PeRi
Allons-y!
pi_56951850
Thanks DT, ik zal eens kijken dinsdag bij Ryanair ..
Whatever I want.
pi_56958460
Ryanair doet het weer (een beetje). Op zaterdagen vliegen ze niet vanaf Eindhoven naar Valencia maar je kan wel vanaf Maastricht.

za 29 maart 9:20 Maastricht - Valencia, 2 pers. voor ¤37,46
ma 31 maart 6:30 Valencia - Eindhoven, 2 pers. voor ¤24,68

excl. alle toeslagen zit je dan op ¤62,14 voor 2 personen. CC toeslag (¤16,-) + 1 tas inchecken (¤26,-) zit je op ¤104,14

Alles in je handbagage proppen wat voor 2 nachtjes best kan kost je dus nog 26 euro minder, maar je moet hiervoor wel vertrekken vanaf Maastricht en terugvliegen naar Eindhoven (en daarbij vroeg vertrekken uit VLC)

maandag 25 februari 2008 @ 01:30:11 #291
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_56960579
Wie weet met welke luchtvaart maatschappij ik goedkoop kan vliegen van Schiphol naar Toronto?

Vertrek 18 July
retour 20 Augustus
  maandag 25 februari 2008 @ 16:27:50 #292
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_56966691
quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:30 schreef Sala-adin het volgende:
Wie weet met welke luchtvaart maatschappij ik goedkoop kan vliegen van Schiphol naar Toronto?

Vertrek 18 July
retour 20 Augustus
  maandag 25 februari 2008 @ 16:48:55 #293
101884 PeRi
Allons-y!
pi_56967124
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:12 schreef Thetallguy het volgende:
Ryanair doet het weer (een beetje). Op zaterdagen vliegen ze niet vanaf Eindhoven naar Valencia maar je kan wel vanaf Maastricht.

za 29 maart 9:20 Maastricht - Valencia, 2 pers. voor ¤37,46
ma 31 maart 6:30 Valencia - Eindhoven, 2 pers. voor ¤24,68

excl. alle toeslagen zit je dan op ¤62,14 voor 2 personen. CC toeslag (¤16,-) + 1 tas inchecken (¤26,-) zit je op ¤104,14

Alles in je handbagage proppen wat voor 2 nachtjes best kan kost je dus nog 26 euro minder, maar je moet hiervoor wel vertrekken vanaf Maastricht en terugvliegen naar Eindhoven (en daarbij vroeg vertrekken uit VLC)

[afbeelding]
Ik heb idd al gekeken, kwam op een bedrag van 160euro uit ongeveer. is toch wel de helft zowat dan bij Vueling, al moet je wel vroeg je bed uit ! Kan wel een nachtje langer blijven dan.. Twijfel nog even. Maar bedankt!!
Whatever I want.
pi_56973395
Omdat ik mijn plannen een beetje heb gewijzigd zoek ik nu goedkope vluchten vanuit Nederland/ Duitsland (Ruhrgebiet)/ België of evt. Londen naar Colombo (Sri Lanka).

Een stop-over is geen probleem en het mag wat langer duren.

Ergens tussen nov. 2008 en jan. 2009.

Ik heb al gezien dat LTU vanuit Düsseldorf naar Colombo vliegt maar de prijzen zijn nu nog niet bekend voor de winter.
pi_56976206
quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:30 schreef Sala-adin het volgende:

Vertrek 18 July
retour 20 Augustus
Air Canada of Martinair, beide zo rond de 800 euro voor deze data
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:38:36 #296
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_56977713
Hey DT, jij die de vluchten al een lange tijd in de gaten houd.

Soms gaan de prijzen van vluchten toch omhoog op het moment dat de datum telkens dichterbij komt. Is daar een verband in te zien bij verschillende airlines? En zoja, welk is dat dan?

Dat ik mijn reis ga maken is nu toch wel voor zo'n 90% zeker. Ik heb dan nog geen vluchten gekocht maar kwa planning komt het goed uit en ik heb er met de dag meer zin in. Nu heb ik al een mooie vlucht gezien van AMsterdam naar Delhi, voor 502 euro via Brussel, enkeltje. Lijkt mij een prima prijs en ik ben bijna geneigd om hem aan de haak te slaan voordat die opeens stijgt met 80 euro ofzo

Zelfde geld voor m'n vluchten in Azie zelf die ik voor een spotprijsje zie.

De reis zoals ik hem nu heb uitgestippeld ziet er supergaaf uit. Heb alleen nog een goedkope variant nodig om naar Vladivostok te komen. Zit nu op zo'n 700 euro vanuit Manila.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 07:33:56 #297
62913 Blik
The one and Only!
pi_56979329
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:38 schreef jojomen4 het volgende:
Hey DT, jij die de vluchten al een lange tijd in de gaten houd.

Soms gaan de prijzen van vluchten toch omhoog op het moment dat de datum telkens dichterbij komt. Is daar een verband in te zien bij verschillende airlines? En zoja, welk is dat dan?

Dat ik mijn reis ga maken is nu toch wel voor zo'n 90% zeker. Ik heb dan nog geen vluchten gekocht maar kwa planning komt het goed uit en ik heb er met de dag meer zin in. Nu heb ik al een mooie vlucht gezien van AMsterdam naar Delhi, voor 502 euro via Brussel, enkeltje. Lijkt mij een prima prijs en ik ben bijna geneigd om hem aan de haak te slaan voordat die opeens stijgt met 80 euro ofzo

Zelfde geld voor m'n vluchten in Azie zelf die ik voor een spotprijsje zie.

De reis zoals ik hem nu heb uitgestippeld ziet er supergaaf uit. Heb alleen nog een goedkope variant nodig om naar Vladivostok te komen. Zit nu op zo'n 700 euro vanuit Manila.
Niet mogelijk om een Around the World ticket te kopen?
pi_56979840
Gewoon datgene kopen wat je de prijs waard vindt en dan niet meer naar de prijzen kijken daarna.
pi_56979927
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi,

wij willen begin juli (tweede week van juli) tot en met drie weken daarna (retourtje dus) naar de USA. Wij willen vliegen naar LAX. Waarvandaan maakt niet zoveel uit, zolang het maar in Nederland of België is, en een keertje overstappen is ook niet heel erg.

Hoe is dit zo goedkoop mogelijk te doen?
Wij vliegen 24 juli op LAX en 18 aug via LAX ook weer terug. Vliegen vanaf Brussel en hebben geboekt via www.cheaptickets.com. prijs: ¤ 1700 voor 2 personen. Overstap in Chicago en we vliegen met American Airlines.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:15:01 #300
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_56986335
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:24 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Air Canada of Martinair, beide zo rond de 800 euro voor deze data
Jaa dat had ik ook gezien maar vind het nog teveel, dacht dat het nog goedkoper kon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')