Bij mijn ouders kon het in ieder geval wel, in Nieuw-Zeeland zijn ze aangekomen op Christchurch en vertrokken vanuit Auckland (of andersom)quote:Op maandag 17 december 2007 18:40 schreef jojomen4 het volgende:
tvp
EDIT: Heb een vraagje.
Die wereld-reis tickets... Wat ik daar tot nu toe van begrijp is dat je zeg maar van A'dam naar Buenos Aires vliegt, daarna Buenos Aires naar Mexico City en Mexico City naar Melbourne, en van Melbourne naar A'dam zou kunnen.
Mijn vraag is of het ook gebruikelijk is om niet te vertrekken van een luchthaven waar je aangekomen bent, zeg Buenos Aires aankomen, over land naar Mexico City (in theorie) en dan verder vliegen?
BvD.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:34 schreef Oksel het volgende:
Over een jaar heb ik 2x een enkeltje (8-)) Melbourne, AUS nodig. Moet ik zoiets vroeg boeken? Of juist laat? Ik kan natuurlijk vliegen vanaf Amsterdam, maar ook vanuit Duitsland of Belgie. Iemand die hier een uitspraak over kan doen?
Kwam ook op soortgelijke bedragen uit bij het Amerikaanse cheaptickets.com. Sowieso een goede prijs, die je niet snel nog lager zal vinden,ook niet met een omweg met een low cost maatschappij via Engeland.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:43 schreef 455H07E het volgende:
1. waarvandaan: Nederland/Duitsland/Belgie. Het liefts Nederland.
2. wanneer: vertrek tussen januari 21 tot en met januari 24 . Verblijf 6 dagen.
3. waarnaartoe: Doel New York (de bekende toeristische gebieden)
Het goedkoopste wat ik gevonden heb is 385 euro. Ik zoek tickets voor twee personen.
Alvast bedankt mensen!
Probeer te reizen naar Singapore; meestal zijn vluchten daar naartoe iets goedkoper. Het is een stad die je ook gezien moet hebben in die regio, en vanaf daar kun je de bus (ca. 5 euro), trein (30 euro) of vliegtuig via Johor Bahru, ca 15 euro) naar Kuala Lumpur nemen of verder het zuiden van Maleisië ontdekken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:51 schreef DancePlaza het volgende:
1. waarvandaan : Amsterdam / Dusseldorf / Frankfurt
2. wanneer je wilt reizen: Rond de datum van 07 juli 2008
3. waarnaartoe je wilt reizen: 3 weken Kuala Lumpur (goedkoopst via Maleisie Airlines 835 euro)
4. hoe je wilt reizen: Op de goedkoopst mogelijke manier.
Voor Hong Kong geldt eigenlijk hetzelfde, maar via Gatwick is in die tijd inderdaad de goedkoopste mogelijkheid. (Zou overigens niet weten wat je drie weken in Hong Kong in de zomer zou moeten doen, maar dat is een ander verhaal... )quote:/ 3 weken Hong Kong (goedkoopst AMS - London gatwick - HK 600 euro Easyjet/ Oasis)
Nou ik wil een paar dagen in Hong Kong zijn en combineren met Maleisie.quote:Voor Hong Kong geldt eigenlijk hetzelfde, maar via Gatwick is in die tijd inderdaad de goedkoopste mogelijkheid. (Zou overigens niet weten wat je drie weken in Hong Kong in de zomer zou moeten doen, maar dat is een ander verhaal... )
AH, ik begreep dat je of drie weken in HK of drie weken in KL wilde zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:30 schreef DancePlaza het volgende:
Nou ik wil een paar dagen in Hong Kong zijn en combineren met Maleisie.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:35 schreef Thetallguy het volgende:
AirAsia Macau-Kuala Lumpur is er al vanaf zo'n 100 euro retour. Dat kan je dan combineren met je Oasis ticket naar Hong Kong
probeer eens te kijken naar de vluchten op Helsinki, en van daar kan je de trein pakken richting StP.quote:Op zondag 30 december 2007 18:21 schreef Laura 2000 het volgende:
Iemand enig idee wat de goedkoopste manier is om in St. Petersburg te belanden...? Zijn niet echt prijsvechters die daarop vliegen volgens mij...
Ok, bedankt voor de hulp. Waarschijnlijk zal ik die gaan boeken. Heb je toevallig ook tips voor hotels? Ik ben zelf nooit in NYC geweest en ik weet niet wat een mooie betaalbare plek is voor hotels als je de toeristische dingen wilt doen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kwam ook op soortgelijke bedragen uit bij het Amerikaanse cheaptickets.com. Sowieso een goede prijs, die je niet snel nog lager zal vinden,ook niet met een omweg met een low cost maatschappij via Engeland.
Voor onze tickets naar Costa Rica ben ik toch zeker goedkoper uit bij ebookers.de/nlquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de hulp. Waarschijnlijk zal ik die gaan boeken. Heb je toevallig ook tips voor hotels? Ik ben zelf nooit in NYC geweest en ik weet niet wat een mooie betaalbare plek is voor hotels als je de toeristische dingen wilt doen.
Weet je misschien wat websites waar je hotel/vlucht combinaties kan boeken?
Dan is het sneller en goedkoper om met gexx.de of germanwings.de te vliegen door eerst de trein naar Dusseldorf of Keulen te pakkenquote:Op zondag 30 december 2007 18:31 schreef ETA het volgende:
probeer eens te kijken naar de vluchten op Helsinki, en van daar kan je de trein pakken richting StP.
Wat is nu mooier dan met de trein in Rusland te arriveren???quote:Op maandag 31 december 2007 00:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan is het sneller en goedkoper om met gexx.de of germanwings.de te vliegen door eerst de trein naar Dusseldorf of Keulen te pakken
bij expedia.nl of de amerikaanse versie daarvan, zijn nog wel eens interessante combinatie-aanbiedingen. Maar ook bij d-reizen kun je die tegenkomen.quote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de hulp. Waarschijnlijk zal ik die gaan boeken. Heb je toevallig ook tips voor hotels? Ik ben zelf nooit in NYC geweest en ik weet niet wat een mooie betaalbare plek is voor hotels als je de toeristische dingen wilt doen.
Weet je misschien wat websites waar je hotel/vlucht combinaties kan boeken?
Mmm, ja, maar als je dat wil, dan kun je net zo goed de rechtstreekse trein nemen vanuit Amsterdam naar Moskou en dan de trein naar St.Petersburg.quote:Op maandag 31 december 2007 00:51 schreef ETA het volgende:
Wat is nu mooier dan met de trein in Rusland te arriveren???
jij hebt vorige week in europa gekekenquote:Op maandag 31 december 2007 00:51 schreef ETA het volgende:
[..]
Wat is nu mooier dan met de trein in Rusland te arriveren???
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:07 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Een enkele reis is vaak duurder dan een retourvlucht bij de traditionele maatschappijen.
Ben je in voor een avontuur, heb ik nog wel een suggestie, met www.easyjet.com naar London Gatwick, (40 euro) vandaar met www.oasishongkong.com naar Hong Kong (280 euro), vandaar met de boot naar Macau (10 euro) met www.tigerairways.com naar singapore (45 euro), vanaf Singapore kan je dan (met tussenstop in Darwin) naar Melbourne (250 euro).
Totaal kom je dan uit op 625 euro inclusief belastingen en boekingskosten, en moet je vaak overstappen, het is wel een avontuur..... (Wel een beetje optijd boeken voor de goedkoopste budgettarieven).
Kan dat? Lijkt me een mooie manier om te reizen binnen Europa. Kan het alleen nergens vinden op de NS Internationaal sitequote:Op maandag 31 december 2007 00:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mmm, ja, maar als je dat wil, dan kun je net zo goed de rechtstreekse trein nemen vanuit Amsterdam naar Moskou en dan de trein naar St.Petersburg.
Of met Easyjet vanaf Berlijn naar Tallinn en dan met de trein.
Ja, je kan vanuit Utrecht met één keer overstappen naar Beijingquote:Op maandag 31 december 2007 10:55 schreef Blik het volgende:
Kan dat? Lijkt me een mooie manier om te reizen binnen Europa. Kan het alleen nergens vinden op de NS Internationaal site
Komt er ook nog een visum bij voor Rusland (35 euro) en een transitvisum voor Wit Rusland (30 euro)quote:* Prijzen voor de nachttrein zijn:
Utrecht - Minsk: 170 euro (3-persoonscoupe) of 190 euro
(2-persoonscoupe)
Minsk - Moskou: 65 euro (4-persoonscoupe) of 104 euro (2-persoonscoupe)
quote:vr. 25 - vliegen Duss - Moskva aankomst in de avond (geruxx.de 77 euro)
za. 26 - Saturday Night Party in Moskva!
zo. 27 - sightseeing
ma. 28 - dagje wandelen buiten de stad (is dat mogelijk?)
di. 29 - sightseeing
wo. 30 - sightseeing + vertrek om 22.00 naar Minsk, aankomst 6.44
do. 1 - Minsk sightseeing + vertrek 20.40 naar Warschau, aankomst 6.11 (kan ook met dagtrein op volgende dag) sightseeing warschau (NL'se ambassade en shopping malls)
vr. 2 - fridaynight party in warschau (moskou - warschau komt op 120 euro bij russianrail.com)
za. 3 Door naar Berlijn (6 uur ca 40 euro pp enkele reis bij 4 personen)
zo. 4 Berlijn naar Amsterdam (ca. 60 euro pp als je het als retourticket boekt)
Totaal reiskosten AMS-DUS-Mosk-Minsk-WSW-BER-AMS ca. 350 euro, inclusief 2 overnachtingen.
overige kosten overnachtingen gemiddeld ca 25 - 30 euro per nacht obv 2-4 persoons kamers, totaal ongeveer max 200 euro
Totale kosten excl drank, eten en andere zaken 550 euro.
Waar je eigenlijk naar op zoek bent is een maatschappij die zowel op Cairo als op Amman vliegt. Als die er niet is, dan zijn twee retourtjes wellicht het goedkoopst. Naar Cairo kun je proberen met jetairfly.com.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:13 schreef ETA het volgende:
1. waarvandaan: NL vliegvelden
2. wanneer: 6 feb aankomen in Cairo - 24 feb vertrekken vanuit Amman, Jordanie
4. hoe: met vliegtuig
5. welke manier: goedkoop, avontuurlijk reizen doe ik wel ter plekkeoverstappen geen probleem.
via Turkish airlines kan ik met een overstap in Istanbul voor ~490 euro heen en weer. Er zijn naar mij weten geen lowcostairlines die tussen Amman en Europa vliegen. Feit dat ik vanaf een andere stad terugvlieg, en dat die in het MO ligt helpt niet echt voor de prijs.
quote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Oksel het volgende:
[..]Wil je me dood hebben..
Wel prachtig. Als ik geen andere dingen aan mijn hoofd had (emigratie) zou ik het doen. En een normale optie?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef heaven7 het volgende:
Hm nog iemand een idee hoe ik zo goedkoop mogelijk per vliegtuig vanaf Barcelona ergens in Nederland geraak op zaterdag 26 juli 2008? Goedkoopste wat ik zelf heb kunnen vinden is Vueling, ¤90,- voor dat enkeltje.
Dat lijkt op dit moment wel de enige mogelijkheid, zelfs 2 dagen ervoor of erna wordt het niet goedkoper. Op zich is het niet zo duur, omdat er de extra tax ook al bij zit.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef heaven7 het volgende:
Hm nog iemand een idee hoe ik zo goedkoop mogelijk per vliegtuig vanaf Barcelona ergens in Nederland geraak op zaterdag 26 juli 2008? Goedkoopste wat ik zelf heb kunnen vinden is Vueling, ¤90,- voor dat enkeltje.
Op dit moment lijken de prijzen van Malaysia goedkoper (750 incl. vs 850 incl.) voor een enkeltje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:18 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Singapore Airlines heeft wel eens aantrekkelijke enkele reis tarieven. Uiteraard met overstap in Singapore, maar dat is eigenlijk helemaal geen straf.
Helaas zijn die tarieven van SIA niet altijd beschikbaar.
Maar nog even wachten lijkt geen slechte optiequote:De Spaanse prijsvechter Clickair, dat deels in handen is van Iberia, neemt vanaf maart 2008 de vluchten van Iberia tussen Brussel en Barcelona over. De maatschappij voert de route twee maal per dag uit en wordt de tweede prijsvechter op de route.
Clickair heeft ook de vluchten van Iberia overgenomen op Amsterdam, sterker nog, afgelopen zomerseizoen vlogen ze ook nog de middagvlucht van Iberia.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:45 schreef DutchTrain het volgende:
Omdat Clickair ook al vanaf Brussel gaat vliegen en daar de vluchten van Iberia overneemt, denk ik niet dat je zeker moet zijn dat Clickair volgend jaar ook nog op Schiphol vliegt
[..]
Maar nog even wachten lijkt geen slechte optie
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
-edit-
ik zie wel dat ze twee keer zoveel slots hebben gekregen op Schiphol: Click Air XG 420 840 840
quote:
Vergeet ook Ozzie, Jag en de anderen nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:57 schreef cohen het volgende:
DutchTrain, klasse dat je iedereen zo helpt met reisinformatie. Hulde! echt waar.
Probeer het eens met oasis naar Hong Kong via London Gatwick. Dat is - als je de goedkoopste tickets kán krijgen - de goedkoopste weg naar ZO-Azië. Maar meestal zijjn de standaard vluchten naar Bangkok of Singapore niet veel duurder.quote:Nou wil ik komende zomer (uiteraard zo goedkoop mogelijk...) ergens naar de regio China/Japan/Laos/Cambodja, je kent het wel. Heb je misschien nog leuke, goedkope tips? Eventueel met tussenstops (dus via Londen)
1. waarvandaan: Nederland
2. wanneer: juli of augustus
3. waarnaartoe: China/Japan/Laos/Cambodja of iets anders
4. hoe: per vliegtuig
5. manier: zo goedkoop mogelijk
Is het dan wat om een spotgoedkoop (als dat er is) retourtje te boeken dan gewoon alleen terug te vliegen ipv heen? (Heen reizen we met de auto nl).quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:06 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Je moet dan ook nooit enkele reizen boeken bij Iberia of KLM, omdat dan opeens er slechts business klasse plaatsen beschikbaar zijn.
Overigens, als je boekt bij Iberia, en je boekt de vliegtijden van 06.00 uur of 19:00 uur, zal je gewoon in een clickair kist gestopt worden. Vorig jaar maart kan ik mij nog goed herinneren dat er mensen waren die Iberia prijzen hadden betaald voor een retourtje Barcelona, maar met Clickair (codeshare Iberia) meevlogen.
Van mij mag Clickair de tarieven vrijgeven trouwens, want nu heb ik alleen Barcelona in maart geboekt, en ik wil er best nog een keer goedkoop heen. (Met Ryanair is geen optie, want Girona is nu eenmaal geen Barcelona).
Je kunt natuurlijk altijd een retour vlucht boeken Barcelona - Amsterdam - Barcelona en nooit terugvliegen. (Niet andersom, want als je de heenvlucht niet maakt worden de retourvlucht automatisch gecancelled). Dit heeft echter alleen zin bij Iberia of KLM, maar het goedkoopste retour is bij beide rond de 160 euro.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Is het dan wat om een spotgoedkoop (als dat er is) retourtje te boeken dan gewoon alleen terug te vliegen ipv heen? (Heen reizen we met de auto nl).
Het hele stuk met lokale bussen doen lijkt me slecht te doen. Maare, misschien is een voordeel urenkaart een optie? kost wel wat om aan te schaffen maar als je nog iets vaker treint heb je et er zo weer uit.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:53 schreef grizegrijn het volgende:
Ik wil van de zomer naar Groningen
Waarvandaan: Rotterdam, Breda, Utrecht zijn mogelijk, andere plekken in Noord Brabant eventueel ook en Breda heeft m'n voorkeur.
Waarheen: Groningen, eindbestemming Ezinge.
Hoe; Zo goedkoop mogelijk, ik ben in 2006 met de trein geweest en die 30 euro vind ik vrij pittig voor een enkele reis. Ik zoek dus eigenlijk meer iets van streekacties, zoals het dagkaartje hier in brabant waarmee je voor 3 euro onbeperkt kan reizen in heel de provincie. Ik weet niet of andere regio's ook zoiets hebben.
Hoelang en de precieze data weet ik niet, gewoon een paar dagen in de zomervakantie.
Ik hoop dat er goedkopere manieren zijn
Ik betwijfel of het de moeite waard is om alles met de bus te doen (voor wellicht 10 euro). Sowieso scheelt het al aardig wat of je vanuit Breda vertrekt of vanuit Utrecht qua kostenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:53 schreef grizegrijn het volgende:
Waarvandaan: Rotterdam, Breda, Utrecht zijn mogelijk, andere plekken in Noord Brabant eventueel ook en Breda heeft m'n voorkeur.
Hoe; Zo goedkoop mogelijk, ik ben in 2006 met de trein geweest en die 30 euro vind ik vrij pittig voor een enkele reis. Ik zoek dus eigenlijk meer iets van streekacties, zoals het dagkaartje hier in brabant waarmee je voor 3 euro onbeperkt kan reizen in heel de provincie. Ik weet niet of andere regio's ook zoiets hebben.
Hoelang en de precieze data weet ik niet, gewoon een paar dagen in de zomervakantie.
6 euro dacht ik, da's ook de prijs van een buskaartje dus eigenlijk scheelt het niks.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het de moeite waard is om alles met de bus te doen (voor wellicht 10 euro). Sowieso scheelt het al aardig wat of je vanuit Breda vertrekt of vanuit Utrecht qua kosten
Op een totale reissom van 30 euro vind ik 6 euro best veel, namelijk 20%.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:55 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
6 euro dacht ik, da's ook de prijs van een buskaartje dus eigenlijk scheelt het niks.
400 LA retour, kan me niet voorstellen dat dat je gaat lukken... dacht dat je dan toch altijd wel richting de 700 gaat, maar weet 't niet zeker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:42 schreef Browser27 het volgende:
Hoi,
ik wil graag vanaf Schiphol of evt. Duitsland/Belgie naar Los Angeles of omringende luchthaven of Las Vegas.
Voor een periode van ongeveer 2 weken, vertrek vanaf 3 t/m 11 februari.
Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijk ticket, rond de 400 euro maar tot nu toe niet gevonden.
Alvast bedankt
Met de bus van Groningen naar Utrecht (beide CS) is ongeveer 5 uurquote:Op maandag 7 januari 2008 12:53 schreef grizegrijn het volgende:
Hoe; Zo goedkoop mogelijk, ik ben in 2006 met de trein geweest en die 30 euro vind ik vrij pittig voor een enkele reis. Ik zoek dus eigenlijk meer iets van streekacties, zoals het dagkaartje hier in brabant waarmee je voor 3 euro onbeperkt kan reizen in heel dae provincie. Ik weet niet of andere regio's ook zoiets hebben.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:42 schreef Browser27 het volgende:
Hoi,
ik wil graag vanaf Schiphol of evt. Duitsland/Belgie naar Los Angeles of omringende luchthaven of Las Vegas.
Voor een periode van ongeveer 2 weken, vertrek vanaf 3 t/m 11 februari.
Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijk ticket, rond de 400 euro maar tot nu toe niet gevonden.
Alvast bedankt
Ja, die kan ik ook vinden. Maar dat is dan wel zonder tax en toeslagen, die $ 252,00 bedragen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:32 schreef Browser27 het volgende:
hallo
net een ticket voor Las Vegas gevonden voor 309 euro, 9 feb tot 23 feb. Via een amerikaanse site.
Op het moment zelf niet echt op zoek, dus houd het niet zo in de gaten, buiten de gebruikelijk nieuwsbrieven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:37 schreef cohen het volgende:
Heb je suggesties voor een verre vakantie (buiten Europa)? Ik wil in de zomer richting HongKong, maar dat mag net zo goed een andere grote stad zijn aan de andere kant van de wereld. Ik begrijp dat het een beetje vaag is, maar misschien ben je de laatste tijd een goedkoop ticket tegengekomen voor een ver land. Als je iets weet hoor ik het graag.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:23 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Dank je wel! k ga dit even bespreken met mijn zusjes en dan boeken!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:45 schreef DutchTrain het volgende:
Omdat Clickair ook al vanaf Brussel gaat vliegen en daar de vluchten van Iberia overneemt, denk ik niet dat je zeker moet zijn dat Clickair volgend jaar ook nog op Schiphol vliegt
[..]
Maar nog even wachten lijkt geen slechte optie
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
-edit-
ik zie wel dat ze twee keer zoveel slots hebben gekregen op Schiphol: Click Air XG 420 840 840
Ze hebben in Madrid ook winkels hoor!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:40 schreef Knoekie het volgende:
Goedemorgen
Ik wil op 21 Januari naar Madrid. Uiteraard per vliegtuig.
Nu wil ik het liefst verstrekken vanaf Eindhoven maar Amsterdam mag ook.
Nu wil ik wel graag een koffer meenemen met zoveel mogelijk bagage (Ik moet er zo'n 6 maanden blijven)![]()
Nu heb ik gekeken naar Vueling & Ryanair. Maar bij Ryanair mag ik maar 15 kg meenemen?![]()
Iemand tips?
Bij Vueling mag je 20 kg inchecken. Voor Vueling geldt verder dat zij enkel vanaf Amsterdam vliegen, en dat als je een dag later vertrekt, het voor een vergelijkbaar tarief met dat van Ryanair kan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:40 schreef Knoekie het volgende:
Goedemorgen
Ik wil op 21 Januari naar Madrid. Uiteraard per vliegtuig.
Nu wil ik het liefst verstrekken vanaf Eindhoven maar Amsterdam mag ook.
Nu wil ik wel graag een koffer meenemen met zoveel mogelijk bagage (Ik moet er zo'n 6 maanden blijven)![]()
Nu heb ik gekeken naar Vueling & Ryanair. Maar bij Ryanair mag ik maar 15 kg meenemen?![]()
Iemand tips?
Ik bedoel dat de 6 euro die ik op het treinkaartje bespaar nu alsnog uitgeef aan de bus, dus dat het totaalbedrag niks uitmaakt.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Op een totale reissom van 30 euro vind ik 6 euro best veel, namelijk 20%.
Op hoeveel hoop je uit te komen als ik vragen mag? Want als ik de huidige bustarieven bekijk zul je echt niet veel goedkoper uitkomen dan 15-20 euro.
En het voordeelkaartje in Brabant geldt ook alleen in Brabant, en niet voor "grensoverschrijdend" vervoer volgens mij. En aangezien je nogal veel verschillende provinciën aandoet wordt dat dus ook al lastig
je kan met Ryanair vanaf Eindhoven (of Weeze) naar Nykoping (vanaf zo'n 60 euro). Vanaf daar kun je met de bus naar het treinstation (ca. 3 euro) en dan met de trein naar Jonkoping. Goedkoopste treinkaartje enkele reis is ca. 30 euro, maar met minder overstappen en sneller kom je al snel op het dubbele.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:14 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hee allemaal,
ik ben op zoek naar een vliegries vanuit Nederland / Belgie / Duitsland (woon in Eindhoven) naar Jonkoping, Zweden ergens in februari ... Mijn zusje studeert daar en als het een leuk tarief ik kan ik een keertje extra op en neer (ga in April met de camper daarheen).
Alvast bedankt!
Ik zat in het Moore hotel in Seattle afgelopen zomer => http://www.moorehotel.com/rates.htmquote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef MCH het volgende:
Niet echt een A naar B vraag, maar ik heb binnenkort voor 3 personen 3 nachten een hotel nodig in Seattle. Nu heb ik al wat rondgekeken op diverse sites, maar ik geloof dat een aantal users ook wel eens speciale sites met hotels/hostels voor Amerika hebben gegeven. Deze hebben misschien nog wel speciale offers. Specifieke aanraders mogen ook. Weet iemand trouwens of ze in Amerika ook veel aan 3 persoonskamers doen of wordt het dan al gauw een 4 persoonskamer en betalen we dan de volle mep?
Commerciele passagiersvliegtuigen die zover kunnen vliegen, bestaan nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:09 schreef Catullus het volgende:
Met betrekking tot Hawaii kan ik alleen indirecte vluchten vinden via o.a. San Francisco. Weet iemand of er vanuit Nederland of Duitsland ook directe vluchten naar Hawaii gaan?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:05 schreef de_priester het volgende:
hoi, ik wil omstreeks maart, maar mag ook in augustus, naar suriname voor ongeveer 2 weken, met zn tweeen.
Ik heb niet zo heel veel opties geloof ik, martinair, surinam airways en klm, waarvan surinam airways de goedkoopste is (125 euro goedkoper). Iemand ervaringen met die maatschappij?
Overigens ben ik niet erg bedreven met vliegprijzen zoeken enzo. Wie weet wat ik het beste zou kunnen doen?
Amsterdam - Honolulu is anders ruim 3500 km. minder ver dan de langste non-stop vlucht op dit moment, Singapore - Newark met Singapore Airlinesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Commerciele passagiersvliegtuigen die zover kunnen vliegen, bestaan niet
ik zou zeggen Tunesië, Egypte of de Canarische Eilandenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:47 schreef cohen het volgende:
Daarnaast wil ik van zaterdag 8 maart tm zaterdag 15 maart naar de zon. Wat is de goedkoopste optie, waar ik sowieso zon heb?
Ik bedoelde ook commercieel rendabele vluchtenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:45 schreef EagleJ het volgende:
Amsterdam - Honolulu is anders ruim 3500 km. minder ver dan de langste non-stop vlucht op dit moment, Singapore - Newark met Singapore Airlines(11677 km. versus 15345 km.)
dat gezegd hebbend zijn er geen rechtstreekse vluchten vanuit Europa naar Hawaii, dus je zult altijd minimaal één keer moeten overstappen.
Loop even bij een reisbureau naar binnen. Die kunnen vaak hotels samen met je ticket boeken tegen gunstige tarieven.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:46 schreef cohen het volgende:
Ik wil een reis + hotel in het centrum voor 2 personen. Waar boek ik dat het goedkoopst? Vlucht via Dusseldorf is geen probleem. (maar liever vanuit Nederland natuurlijk)
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:17 schreef Pizzaman het volgende:
Van Nederland/Rand van Duitsland naar Ibiza.
Van 27 juli tot 1 augustus.
Goedkoper dan 240 euro is me tot nu toe niet gelukt. Iemand die dit wel lukt ?
Ze bestaan wel, maar niet op dit traject dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Commerciele passagiersvliegtuigen die zover kunnen vliegen, bestaan niet
een stukje eerder in dit topic staat een reisvoorbeeld met trein en vliegtuig.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:45 schreef cohen het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om met de trein of vliegtuig in Moskou te komen?
Denk dat het goedkoopste is vanaf Tenerife met de boot (ong. 3 kwartier varen)quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:02 schreef paaskannekoekje het volgende:
van een nederlandse luchthaven, brussel of weeze inbegrepen
naar Gomera earopuerto (1 van de canarische eilanden)
2e week maart
bedankt !!! ( we love dutchtain )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |