Je bent dus niet die bolle Mocro?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vanuit het uitvak gelijk rechts, en nee, niet bij de binkies beneden.
Oh, vandaar. Vroeg me al af wat ze met SCC-houders zouden gaan doen.quote:In U dus, en nee die is niet dicht, maar er worden nooit extra losse kaarten verkocht voor U bij dit soort wedstrijden.
Ik weet precies wie je bedoelt, en nee godzijdank ben ik dat niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bent dus niet die bolle Mocro?![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bent dus niet die bolle Mocro?![]()
[..]
Utrecht is geen vechtploeg meer...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Utrecht de vechtploeg tegen dit lamlendige Ajax.....
Tegen Ajax wel hoor....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Utrecht is geen vechtploeg meer...
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:18 schreef Wooldoor het volgende:
Mooi maar waarschijnlijk onhaalbaar gerucht:
[..]
Inderdaad, tegen Ajax zullen ze er altijd staan.quote:
quote:Altijd als Ajax op bezoek komt in Utrecht,
verandert de Galgenwaard in een middeleeuws marktplein
waar het schuim der natie samenkomt voor een openbare steniging.
het is wat voor zequote:
Ach, bij Utrecht uit heeft het wel wat en is de rivaliteit tenminste nog ergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, het is natuurlijk altijd een soort van compliment als die kleine clubjes een overwinning op Ajax als landstitel vieren.
Idd, goeie zaak, nu een puinhoop.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:07 schreef denthemen het volgende:
Is het stuk al langs gekomen waarin duidelijk is dat Ajax de kaarten handel gaat aanpakken?
Goeie zaak!
Ja menschen, komt allen naar de Arena om de grote Afonso Alves te zien! Als je zelf al je toppers verkoopt moet je maar reclame maken met de sterspeler van de tegenstander.quote:Ajax - SC Heerenveen vrije verkoop!
Ajax speelt woensdag 31 oktober in de 3e ronde van de KNVB-beker tegen SC Heerenveen ( met topscorer Alfonso Alves ). Ook jij kan er bij zijn, want er is vrije verkoop zonder Club Card verplichting. Kom ook naar deze spannende bekerwedwedstrijd en steun ons aller Ajax
Op de wedstrijddag zal er vanaf 18.45 uur stadionverkoop zijn (zonder Club Card verplichting). Je dient wel een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. De stadionkassa's bevinden zich aan de noordzijde van de Amsterdam ArenA.
Wie zijn zijn assistenten?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:08 schreef FU80 het volgende:
[..]
Haverkort gaat het druk krijgen zondagmiddag.![]()
Alfonso Alves ook nog.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja menschen, komt allen naar de Arena om de grote Afonso Alves te zien! Als je zelf al je toppers verkoopt moet je maar reclame maken met de sterspeler van de tegenstander.![]()
Blijkbaar toch niet interessant genoeg voor de commercial.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik dacht dat huntelaar momenteel de topscorer is...
Paar weekjes terug nog zitten vervloeken en uitschelden,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet interessant genoeg voor de commercial.![]()
En nu maar je avater, ondertitel en signature aangepastquote:
Ajax daarentegen is het toonbeeld van stabiliteit dit seizoen.......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:50 schreef M0NTANA het volgende:
FCU is zo wisselvallig als de pest, denk dat dit de makkelijkste FCU-uit wordt van de laatste tien jaar.
Nou die ene bal van Walcott pakte hij toch aardig. Die in de rebound op de paal/kruising werd geschoten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:43 schreef twi het volgende:
Overigens zie ik net de goals van Arsenal tegen Slavia, en Arsenal zal wel uitstekend hebben gespeeld, maar die keeper van Slavia had vandaag zijn superman-pilletjes vergeten in te nemen geloof ik.
Heeft die vent uberhaupt nog weleens gevlagd na dat ''incidentje'' ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie zijn zijn assistenten?
[ afbeelding ]
helemaal niet, hij heet gewoon afonso alvesquote:
Onze FCU is bijna elk seizoen wisselvallig maar dit seizoen is het ronduit slecht + dat de vechtlust zo nu en dan ontbreekt + dat onze gebleseerde keeper wordt vervangen door een keeper die fouten maakt op cruciale momenten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax daarentegen is het toonbeeld van stabiliteit dit seizoen.......
Het gaat immers al wedstrijden kut.
Hoe wisselvallig die randdebielen ook spelen, tegen Ajax gaan ze altijd net wat harder.
Ik vermoed de zoveelste zeperd..
ach jah.. laat ze het ook een keertje op orde hebben..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk momentje om dit nieuws de wereld in te brengen.
Ja dat zegt M0NTANA toch min of meer ook?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef DANILXL het volgende:
[..]
helemaal niet, hij heet gewoon afonso alves![]()
zelfs bij heerenveen heet hij zo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |