quote:
Geen zin inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:10 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat is omdat je vrijdag niet komt he.
![]()
Waarom opende jij het nieuwe topic niet?
Aangenaam.quote:
Kusje d'r opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen zin in
En dat geldt voor beide zaken.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:15 schreef rena het volgende:
Ik HAAT DIZER![]()
Je gaat er zo aan vrijdag.Wees bang.
Hoe lang ben jij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet je maar geen eigen naamtopics openen.
Op de A10quote:
1m88. En ik weeg 87 kiloquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij?Dan kan ik me voor bereiden op some serious bitching.
![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op de A10? Om 5 uur in de ochtend
? Met hagel
?
Oquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
1m88. En ik weeg 87 kilo. Let op.. ik ga al een half jaar minimaal 3x in de week naar de sportschool
.
Ieek... das wel eng... veel enger dan langs de A10 met twee dronken idioten die steeds op de snelweg gingen lopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef Re het volgende:
[..]
nee, in de parkeergarage op mijn werk om 18:00
, veel minder romantisch
Je mag me beaten met sex?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:22 schreef rena het volgende:
OIk sport ook al 3 maanden, maar ik ben 1.63. Dus het zou geen eerlijke strijd zijn.
![]()
Ik vind je lief![]()
Vriendjes?
![]()
nee hij staat nog op werkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieek... das wel eng... veel enger dan langs de A10 met twee dronken idioten die steeds op de snelweg gingen lopen.
.
Zelf opgelost of ANWB?
Hoe?quote:
Had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:24 schreef Re het volgende:
[..]
nee hij staat nog op werk... geen zin om band te verwissellen
Amateur...quote:
Ik ging niet op de snelweg lopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieek... das wel eng... veel enger dan langs de A10 met twee dronken idioten die steeds op de snelweg gingen lopen.
.
Zelf opgelost of ANWB?
Dan versla ik je sowieso.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Amateur...
We gaan gewoon eindloos sex hebben en wie het eerst zegt... "ik kan niet meer..." die heeft verloren.. ok?.
Ik zat er op te wachtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ging de snelweg niet oplopen [ afbeelding ]
quote:
Op verzoek van de TS hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:26 schreef Dizer het volgende:
DaMart... vuile hoer... loop je gewoon de TT te veranderen
TSquote:
Dat is zó rena!quote:
Ik schrok al!quote:
De TT was anders.quote:
Maar ik kom (in al min geweldigheid) nu pas het topic binnen.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:15 schreef Zhenar het volgende:
En ja Rena, ik kom wellicht vrijdag. Nu mijn donderdagafspraak (waarschijnlijk) is gecancelled is die kans nog groter, omdat ik dan donderdag mijn "me-time" kan pakken () en vrijdag dus meer zin heb
![]()
Bovendien heb ik mijn vader al gezegd dat ik die nacht thuis-thuis slaap omdat ik dan in Utrecht ben![]()
Ik haat jou ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik kom (in al min geweldigheid) nu pas het topic binnen.![]()
Dus hoe de TT eerder luidde, dat boeit mij niet![]()
Kom nog eens binnen danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik kom (in al min geweldigheid) nu pas het topic binnen.![]()
Dus hoe de TT eerder luidde, dat boeit mij niet![]()
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef MissBliss het volgende:
TT.
Zelfs dat heb ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:26 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog een tweede pagina staan, en als ik daarop klik komt de rest ook tevoorschijn.
Dus geen nachttreinrit samen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:15 schreef Zhenar het volgende:
En ja Rena, ik kom wellicht vrijdag. Nu mijn donderdagafspraak (waarschijnlijk) is gecancelled is die kans nog groter, omdat ik dan donderdag mijn "me-time" kan pakken () en vrijdag dus meer zin heb
![]()
Bovendien heb ik mijn vader al gezegd dat ik die nacht thuis-thuis slaap omdat ik dan in Utrecht ben![]()
Komt goed uit. Zo is ie bedoeld. Damn wat een gay avatarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind hem maar een beetje gay.
Past wel een beetje bij je persoonlijkheid.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt goed uit. Zo is ie bedoeld. Damn wat een gay avatar.
Zekers. Ik ben ook wel een beetje gayquote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij je persoonlijkheid.
Natuurlijk. Elke man en elke vrouw is ene beetje gay. Heel normaal en heel gezondquote:
Hey, Le Chifrequote:
Ik dacht dat het een soort Joling kloon was ofzoquote:
Ik heb in de bestandsnaam gekekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort Joling kloon was ofzo![]()
Daarin staat alleen madsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb in de bestandsnaam gekeken
Ja, en dus wist ik wie het wasquote:
Zijn die er??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Pittige Tijden DVD's!!!
Oeh, tofquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Deel een en twee kwamen vandaag uit.
quote:
Prison Break Seizoen 1quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Pittige Tijden DVD's!!!
Het beste seizoen!quote:
Je dvd'squote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Prison Break Seizoen 1!
Eindelijkquote:
Goh Bassiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je dvd'sIk ben ze vergeten op de bus te doen
![]()
.
Houd je nu nog meer van mij? Ik doe het namelijk allemaal voor jou, Beevje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:45 schreef BVO het volgende:
Bupppppppppppppa!
Wheheheh. Wat een kneusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Leuk, een oude, eerder gepubliceerde en tevens gejatte column
You are my hero!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd je nu nog meer van mij? Ik doe het namelijk allemaal voor jou, Beevje.
Ik ben niet dronken. Ik ben hooguit een heel klein beetje aangechoten. Niet meerquote:
Hihi.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
You are my hero!
Ik heb het al eens eerder gezegd in een dronken bui. Dus ja.
Ja?quote:
Filmpje pakken? 14.gifquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeker, koffie doen?
Vanavond niet helaasch.quote:
Toch naar de barbeque?quote:
Ik heb me maar laten overhalen, vervoer van en naar mijn deur. En gezelligheid. Ach, ik ben omkoopbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toch naar de barbeque? [ afbeelding ]
Onbeperkt drinkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb me maar laten overhalen, vervoer van en naar mijn deur. En gezelligheid. Ach, ik ben omkoopbaar.
Ook dat.quote:
Ik ben al bezet vanavondquote:
O jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
You like that, don't ya bitch![]()
Oeh, als op een date?quote:
FTW, "bromance" wat een briljant woord!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja joh, een echte bromance 14.gif
Sorry, Diz heeft al een date vanavond. Met zijn Organisatiekunde boeken. Maar liefst 4! Dat wordt een orgiequote:
Ja hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:27 schreef Zhenar het volgende:
FTW, "bromance" wat een briljant woord!![]()
![]()
![]()
Okequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, Diz heeft al een date vanavond. Met zijn Organisatiekunde boeken. Maar liefst 4! Dat wordt een orgie.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja je moet je afvragen of je überhaupt wel weg wil met mensen waar je het geslacht niet van kan bepalen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja je moet je afvragen of je überhaupt wel weg wil met mensen waar je het geslacht niet van kan bepalen.
We hebben het niet allemaal zo ruimquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Dizer het volgende:
GODSAMME. Ik wil gewoon lekker een paar dagen (al is het in het weekend) even weg. Berlijn of Antwerpen of zo... Maar neeeeheee...
Vriend(in) 1: Sorry geen geld
Vriend(in) 2: Sorry maar geen geld
Vriend(in) 3: Sorry heb geen vrije dagen meer
Ben je al dood?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:20 schreef Zhenar het volgende:
Verdomme, ik heb me om half zeven gesneden in mijn duim en ben nog steeds aan het bloeden als een rundEn geen pleisters in huis
![]()
Misschien had ik geen alcohol moeten nemen![]()
Vraag mij danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Dizer het volgende:
GODSAMME. Ik wil gewoon lekker een paar dagen (al is het in het weekend) even weg. Berlijn of Antwerpen of zo... Maar neeeeheee...
Volgens mij houdt de gedachte dat hij jou vanavond eindelijk gaat meeten hem voorlopig nog wel even op de been hoorquote:
Ach hou je kop. Je hebt geld zatquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hebben het niet allemaal zo ruim
Hehe, dat moet je ook effe een beetje voorbereiden (heb ik gemerkt tenminstequote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Dizer het volgende:
Oh? Waar is die geldboom?quote:
Tof! Zo zie je maar weer dat ieder nadeel zo zijn voordeel heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Zhenar het volgende:
Het bloeden is opgehouden![]()
Nu wordt het een tof littekenEn heb ik gelijk iets voor het thema van die rockmeet
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Zhenar het volgende:
Nu wordt het een tof littekenEn heb ik gelijk iets voor het thema van die rockmeet
![]()
Het was zelfverdediging van die wortel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
"Gewond geraakt tijdens het snijden van worteltjes"
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was zelfverdediging van die wortel!
Kneuzig hč?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
"Gewond geraakt tijdens het snijden van worteltjes"
Je had hier gewoon niet meer moeten posten en ons in spanning laten zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:17 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Bloemkoolquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kneuzig hč?Het waren geen worteltjes, maar het was bloemkool overigens
![]()
Ik heb geen behoefte aan vermist-topics en ongeoorloofde inbreuk in mijn privésfeerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had hier gewoon niet meer moeten posten en ons in spanning laten zitten!
Auw, een splinter....ik voel me wat flauw en duizelig.....auwquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had hier gewoon niet meer moeten posten en ons in spanning laten zitten!
Ik vind bloemkool wel stoer eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
BloemkoolDat vind ik nou echt het kneusje onder de groenten
Ga maar na: bloemkool stinkt, is blank en heeft "bloem" in zijn naam. Dat zijn zware jaren op het vmbo in de bijlmer hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind bloemkool wel stoer eigenlijk![]()
Zelf vind ik courgette echt een kneuzige groente![]()
Bij jou is dat niet leuk meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Auw, een splinter....ik voel me wat flauw en duizelig.....auw
En spruitjes dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ga maar na: bloemkool stinkt, is blank en heeft "bloem" in zijn naam. Dat zijn zware jaren op het vmbo in de bijlmer hoor.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij jou is dat niet leuk meer.
Alhoewel...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Die heeft een naam die niet helemaal afgrijselijk gay is
Witlof vind ik pas een kneuzige groente. Zo slap, suf en mufquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Alhoewel...
Ach, ze worden beide weggepest door de worteltjes.
Idd, mijn god, het is gewoon een hele kneusjesbendequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Witlof vind ik pas een kneuzige groente. Zo slap, suf en muf![]()
Ik heb al 5 koppen koffie en twee koppen thee op. Nee dank jequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Koffie?
Groene aspergesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Witlof vind ik pas een kneuzige groente. Zo slap, suf en muf![]()
Ik net een bakkie leutquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb al 5 koppen koffie en twee koppen thee op. Nee dank je
Zeker, nu maar weer een fles water leegklokken.quote:
Ik ben bezig met mijn spa roodquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, nu maar weer een fles water leegklokken.
Ik ben bezig met le kraan du water.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn spa rood. Hoewel hey eerder Chaudfontaine Thermale Bron heet
.
Ik vind gewoon water niet lekker. Bruisend water is lekkerderquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben bezig met le kraan du water.
Nee man, dat is ranzigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind gewoon water niet lekker. Bruisend water is lekkerder.
Perrier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind gewoon water niet lekker. Bruisend water is lekkerder.
Echniequote:
die we dan stantepede direct afschieten naar oblivionquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:27 schreef Dizer het volgende:
Aantal posts 55108
Nog even doorzetten en is het tijd voor 55555. Dan stop ik even en komt Zapp_Brannigan weer naar voren.
Que? Ben je nu pas je bed uit of zo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:29 schreef Re het volgende:
zo,
warom is 1 drankje in de vijzel nou nooit haalbaar![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:30 schreef Re het volgende:
[..]
die we dan stantepede direct afschieten naar oblivion
Ik hoorde al zoietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:29 schreef Re het volgende:
zo,
Ja, ik ga pas na het eten naar Utrecht. Ben daar iets van negen uur ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echnie.
Weet je al wat over vanavond en eten + reizen?!
Omdat het steeds meer op de Black gaat lijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:29 schreef Re het volgende:
zo,
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat het steeds meer op de Black gaat lijken
quote:
Da's mijn tekstquote:
Je hebt een deal!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan mag jij van mij "bromance" gebruiken
quote:
quote:
Ja, maar nu slapenquote:
jij bent ook tof! Iedereen eigenlijk wel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:21 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Was een zeer toffe meet![]()
Zulks een toffe mensen!
![]()
Was je zo dronkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook!
Hoewel ik niet meer weet of we gezoend hebben
quote:
Vanavond Svenniequote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi!
De Kaiser Chiefs zouden daar optreden geloof ik? Dat is nog wel een redelijke band...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zit je de TMF Awards te kijken?
Nee, want daar is nu diequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zit je de TMF Awards te kijken?
Oh is dit Within Temptation. Vind ik ook niks dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, want daar is nu dievreselijke
Within
Temptation
te zien
![]()
![]()
![]()
Mijn aversie jegens hen valt niet in woorden uit te drukken
Ik vond het eerste liedje waar ze mee doorbraken nog wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Within
Temptation
te zien
![]()
![]()
![]()
Wie, wie en wie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
WTF Nick & Simon boven Stevie Ann en Dennis?
Mja, maar ik had m alleen nog maar achter z'n Intertoys kinderpiano gezienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Joh dat verklaart waarom hij zo klein is!!! Big shock!![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Within
Temptation
te zien
![]()
![]()
![]()
Mijn aversie jegens hen valt niet in woorden uit te drukken
quote:
Dat was het vroefger ook al gekquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is nu meer de gillende bakvisshow
Jij was niet op de SHO meet he? Probeer me je gezicht voor de geest te halen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:27 schreef BVO het volgende:
Ik ook. Na een voetbalwedstrijd, intienm samenzijn
en vrij duf feestje. De drank maakte echter 3 maal leuk.
'Afvalrace' Whehe, mijn reacties, hoe onbedoeld grappig.
Ik snap 'em niet!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:33 schreef BVO het volgende:
Morgen. Ik zag het ook niet.
Whehe, door het drankje (nouja, het, zeg maar meervoud) vond ik m'n onbedoelde grap wel érg grappig.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:42 schreef BVO het volgende:
Ik heb aflevering ook niet gezien. Maar ze zegt'; why is iedereen zo dik. Dusik zeg, jij bent zeker ook zo dik, thats why you reply. Dus............. ik kijk haar fotoboek, zie ik dat het MienDobbelsteen is. FOK!s grootste anorexiapatient/.
Ik vind het niet hilarisch, maar ik ben wel gelijk fanquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef BVO het volgende:
Zhenar, in een dronken bui kan deze erg grappig zijn meld ik uit ervaring http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/796.wvx
Ik heb er de slappe lach van.
I agree 100%quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:54 schreef BVO het volgende:
De manier hoe ze meelacht op de vraag of ze -6 heeft en met name of ze even een zak over d'r hoofd wil doen. Hoe briljant als je daar gewoon om in een deuk ligt en niet - zoals 95% zou doen - van over de zeik raakt
I love her
.
Noem eens wat namenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:03 schreef BVO het volgende:
Gelukkig maar. Hier in SC zie ik zoveel van die mensen die zich zooooo serieus nemen. I hhate that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |