quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi!
De Kaiser Chiefs zouden daar optreden geloof ik? Dat is nog wel een redelijke band...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zit je de TMF Awards te kijken?
Nee, want daar is nu diequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zit je de TMF Awards te kijken?
Oh is dit Within Temptation. Vind ik ook niks dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, want daar is nu dievreselijke
Within
Temptation
te zien
![]()
![]()
![]()
Mijn aversie jegens hen valt niet in woorden uit te drukken
Ik vond het eerste liedje waar ze mee doorbraken nog wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Within
Temptation
te zien
![]()
![]()
![]()
Wie, wie en wie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
WTF Nick & Simon boven Stevie Ann en Dennis?
Mja, maar ik had m alleen nog maar achter z'n Intertoys kinderpiano gezienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Joh dat verklaart waarom hij zo klein is!!! Big shock!![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Within
Temptation
te zien
![]()
![]()
![]()
Mijn aversie jegens hen valt niet in woorden uit te drukken
quote:
Dat was het vroefger ook al gekquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is nu meer de gillende bakvisshow
Jij was niet op de SHO meet he? Probeer me je gezicht voor de geest te halen.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:27 schreef BVO het volgende:
Ik ook. Na een voetbalwedstrijd, intienm samenzijn
en vrij duf feestje. De drank maakte echter 3 maal leuk.
'Afvalrace' Whehe, mijn reacties, hoe onbedoeld grappig.
Ik snap 'em niet!quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:33 schreef BVO het volgende:
Morgen. Ik zag het ook niet.
Whehe, door het drankje (nouja, het, zeg maar meervoud) vond ik m'n onbedoelde grap wel érg grappig.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:42 schreef BVO het volgende:
Ik heb aflevering ook niet gezien. Maar ze zegt'; why is iedereen zo dik. Dusik zeg, jij bent zeker ook zo dik, thats why you reply. Dus............. ik kijk haar fotoboek, zie ik dat het MienDobbelsteen is. FOK!s grootste anorexiapatient/.
Ik vind het niet hilarisch, maar ik ben wel gelijk fanquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:46 schreef BVO het volgende:
Zhenar, in een dronken bui kan deze erg grappig zijn meld ik uit ervaring http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/796.wvx
Ik heb er de slappe lach van.
I agree 100%quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:54 schreef BVO het volgende:
De manier hoe ze meelacht op de vraag of ze -6 heeft en met name of ze even een zak over d'r hoofd wil doen. Hoe briljant als je daar gewoon om in een deuk ligt en niet - zoals 95% zou doen - van over de zeik raakt
I love her
.
Noem eens wat namenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:03 schreef BVO het volgende:
Gelukkig maar. Hier in SC zie ik zoveel van die mensen die zich zooooo serieus nemen. I hhate that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |