Die was niet dik, maar hooguit mollig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:04 schreef Adelante het volgende:
jamai heeft toch ook gewonnen
nou... met die aaibaarheidsfactor valt het ook wel meequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Tegen Brenda,
[,,,] omdat ze een hoge aaibaarheidsfactor heeft.
Precies wat ik ook al dacht! Tegenwoordig gaat het allemaal over gezond leven/eten en bewegen en daar doet idols lekker aan mee ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Een maatschappelijk probleem, die dikte, ze leggen er nu eens de nadruk op lijkt het.
Het is goed dat dat dikke meisje in het rood door is maar ze moet niet denken dat ze een idol kan worden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:37 schreef EricT het volgende:
Tja als je denkt dat je een idol kan worden met zoveel vet dan heb je zeker geen spiegels in huis. Ik vind het goed dat ze die meiden erop wijzen (goed dat ze die dikke met dat rood door hebben laten gaan)
Misschien had je beter moeten luisteren naar haar verhaaltje. Ze zei zelf al dat ze haar leven lang vast zou zitten aan medicijnen, maar goed we zullen zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:17 schreef Trusten het volgende:
[..]
Het is goed dat dat dikke meisje in het rood door is maar ze moet niet denken dat ze een idol kan worden?
Kan best volgens mij, wie weet als die medicijnen van dr aan slaan hoe ze dr over een jaartje ofzo uit ziet, jamai ziet er ook al een stuk beter uit dan toen (al is het natuurlijk maar wat je definitie van beter is). En Juli heeft het ook gehaald tot de liveshows...en die speelt/zingt nu in de musical hair![]()
Inderdaad, wat een gay.quote:
Dan wel een eenzaam politiekcorrect frietjequote:Op zondag 28 oktober 2007 01:24 schreef BVO het volgende:
Na FB gecheckt te hebben:![]()
![]()
.
Mien. Nee, das geen Big Mac, das één armzalig frietje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |