O jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
You like that, don't ya bitch![]()
Oeh, als op een date?quote:
FTW, "bromance" wat een briljant woord!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja joh, een echte bromance 14.gif
Sorry, Diz heeft al een date vanavond. Met zijn Organisatiekunde boeken. Maar liefst 4! Dat wordt een orgiequote:
Ja hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:27 schreef Zhenar het volgende:
FTW, "bromance" wat een briljant woord!![]()
![]()
![]()
Okequote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, Diz heeft al een date vanavond. Met zijn Organisatiekunde boeken. Maar liefst 4! Dat wordt een orgie.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja je moet je afvragen of je überhaupt wel weg wil met mensen waar je het geslacht niet van kan bepalen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja je moet je afvragen of je überhaupt wel weg wil met mensen waar je het geslacht niet van kan bepalen.
We hebben het niet allemaal zo ruimquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Dizer het volgende:
GODSAMME. Ik wil gewoon lekker een paar dagen (al is het in het weekend) even weg. Berlijn of Antwerpen of zo... Maar neeeeheee...
Vriend(in) 1: Sorry geen geld
Vriend(in) 2: Sorry maar geen geld
Vriend(in) 3: Sorry heb geen vrije dagen meer
Ben je al dood?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:20 schreef Zhenar het volgende:
Verdomme, ik heb me om half zeven gesneden in mijn duim en ben nog steeds aan het bloeden als een rundEn geen pleisters in huis
![]()
Misschien had ik geen alcohol moeten nemen![]()
Vraag mij danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef Dizer het volgende:
GODSAMME. Ik wil gewoon lekker een paar dagen (al is het in het weekend) even weg. Berlijn of Antwerpen of zo... Maar neeeeheee...
Vriend(in) 1: Sorry geen geld
Vriend(in) 2: Sorry maar geen geld
Vriend(in) 3: Sorry heb geen vrije dagen meer
Volgens mij houdt de gedachte dat hij jou vanavond eindelijk gaat meeten hem voorlopig nog wel even op de been hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |