quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Normaal maken 3 mensen tegelijk een nieuw topic [afbeelding]
Dat is omdat hij dan niet op z'n Italiaans kan spelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik dacht dat Koeman niet echt te spreken was over Perez - Koef - Lazo - Farfan voorin pas?
had jij moeten doen hmmquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:06 schreef xFriendx het volgende:
Ah, eindelijk het topic. Aparte wissels.
OLSENTWINNETJEquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat is omdat hij dan niet op z'n Italiaans kan spelen
Bij mij stond er nog 1 iemand na mij in het vorige topic. Daarnaast zou ik Tong niet voor het hoofd durven stoten.quote:
quote:
Jep, ik voel ook een compensatiekaart aankomen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
Kansloze scheids.
Hier gaat ook nog wel rood voor PSV volgen.
Laten we hoop van niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
Kansloze scheids.
Hier gaat ook nog wel rood voor PSV volgen.
Een scheet in de buurtvan scheids zal ook voldoende zijn gok ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef kingmob het volgende:
Wow, PSV moet nu echt POESLIEF spelen willen ze niet ook rood krijgen voor een ongestrikte veter ofzo...
Zijn ze al de hele tijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef Devrim_ het volgende:
Maar ok..Dit stopt alleen maar meer kracht in Fener denk ik
Ze raken nogal opgefokt
Hoop ook van niet maar het zou me echt niks verbazen.quote:
hahaha oja dat had ik niet eens in de gaten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:14 schreef PartyAnimal87 het volgende:
HL_Dog43 zat verdomd in de buurt met zn 64e min
Dit maakt het denk ik nog net erger :pquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zijn ze al de hele tijd [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
FLASHBACK JEGENS HOLLAND PORTUGAL
[ afbeelding ]
Dat zijn alle filmpjes van turksevoetbalclubs wel.. Turkse gozertjes moeten ook wat te fappen hebbenquote:
nouja.. je kan wel verwachten dat ze nu met 10 man voor de goal gaan liggen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:17 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Inter kon PSV al niet tegen 10 spelen, zou nou toch anders moeten.
pretty far fetchedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef Devrim_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn Lazovic/ T-Bag vergelijking?
t-bag heb je meer aan in de spits denk ik ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef Devrim_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn Lazovic/ T-Bag vergelijking?
T-bag die het veld op komt met...met jawel...een kindquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
t-bag heb je meer aan in de spits denk ik ..
Ach m'n vriendin vindt het ook. vrouwen letten op dat soort dingenquote:
Ja maar deze topscheids heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ingooi Fener? 3e keer dat fener ingooi krijgt wanneer ik de bal niemand van psv zie raken
Vrouw..ik..meh? o_0quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ach m'n vriendin vindt het ook. vrouwen letten op dat soort dingen [afbeelding]
JA !quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef werkeend het volgende:
hands doordat de bal tussen hoofd en bovenarm komt.. kan je dat bewust doen?!
Amen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lazovic eruit voor Aissati a.u.b.
Addo speelt regelmatig, maar zijn vorm ligt ook nog in ghana.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maja aissati speelt zelden bij PSV en niet meer bij Jong Orange.... vorm zal wel ontbreken helaas
idd.. zoekt ie weer de drukte van 3 verdedigers opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer komt Lazovic er niet voorbijPaas dan een keer ofzo...
Hij staat keurig genoteerd. We houden je er aan: Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn gelukquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Deivid krijgt natuurlijk geen schoring opgelegd. Zo ja, loop ik hier een maand lang met een avatar van Zonneveld
dat verwacht je of dat hoop je ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
Ik verwacht 0 - 0 of 0 - 1
met deze scheids inderdaad..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm geen strafschop? Opvallend.
quote:
Hehe..Fener verdient het gewoon..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb nu al een hekel aan Devrim_ [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lazovic eruit voor Aissati a.u.b.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sukkel is het ook hé [afbeelding]
Fenerbahce?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
Wie hebben er geel blauwe shirts?
Fener.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
Ja ach. Van mij mag ie gedeporteerd worden naar Turkije.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
Jij bent kleurenblind. Het is donkerblauw.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:39 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik ben kleurenblind of het is gewoon zwart?
Donkerblauwquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:39 schreef Noshiba het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding] !!!!!!!!! [afbeelding] !!!!!!!!! [afbeelding] !!!!!!!!! [afbeelding] !!!!!!!!! [afbeelding] !!!!!!!!! [afbeelding] !!!!!!!!! [afbeelding] !!!!!!!!!
Je weet toch wel iets van clubkleurenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:39 schreef Noshiba het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent kleurenblind. Het is donkerblauw.
Gast, ze komen uit turkije, dan boeit het mij echt niks hoe groot ze ook zijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je weet toch wel iets van clubkleuren![]()
ZET DIE FUCKING CAPSLOCK EENS UIT!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
DEVRIM JE BENT NOG NIET JARIG MANNETJE !
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GELIJK SPEL
GO FENEEEEEERRRR!!!!!
PSVquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Burakius het volgende:
Hoeveel kostte de scheidsrechter PSV?
Mwah..Deivid zal gewoon een klacht indienen bij de UEFA en dan word die rooie kaart wel weggewerktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:42 schreef Da.Rock het volgende:
scheids in zijn eentje fener uitgeschakeld (voor 2 wedstrijden) [afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou lekker dan. Over en uit. Uefa Cup lijkt me nu het hoogst mogelijk want winnen IN turkije en TEGEN Inter. Nee. Misschien een punt (of 3) tegen de russen maar de kans is klein. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef Malibu-06 het volgende:
'Koeman realistisch'
Nee Koeman is gewoon een kneus die niet wil winnen.
vanwege?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef golfer het volgende:
Het door mij al verwachtte gelijkspel.
In Turkije geef ik PSV geen kans.
Ik had gezegd dat je gedoporteerd moest worden dus.. wat doe je hier dan nog? HUP! weg in de zak van sinterklaas!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zie grote kans PSV voor UEFA Cup
Welke wedstrijd keek jij. Fenerbahce was vele malen beter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
"Als er 1 team verdiende te winnen was het Fenerbahce"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar dan kom ik binnekort met de stoomboot weer terug he :pquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat je gedoporteerd moest worden dus.. wat doe je hier dan nog? HUP! weg in de zak van sinterklaas!
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Welke wedstrijd keek jij. Fenerbahce was vele malen beter.
Wat een lulkoek!! volgens mij was hij met uitzondering van de roede kaart toch echt behoorlijk op de hand van fenerbahce...............en een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef xminator het volgende:
Fenerbahçe kon makkelijk winnen als de scheids niet aan de zijde van psv stond.
Kut scheids. Echt zo partijdig. Gaat hij ook nog te vroeg stoppen.
2 spellers kwijt. Maar het gaat een echte hel worden in Kadikoy.
ja dus? PSV heeft in het verleden ook zulke wedstrijden gewonnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
vanwege de über-fanatieke fans in Turkije?
Fener was wel sterk..Of ze velen malen beter waren..mwah..maar als Fener had gewonnen had het me niet verbazenquote:
Je hebt geen verstand van voetbal, je post nooit in VBL. Dus kom nou hier niet ineens de toffe trotse Turk uithangen a.u.b.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Welke wedstrijd keek jij. Fenerbahce was vele malen beter.
Om nog maar te zwijgen over de handsbal van de keeper in de eerste minuut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
Wat een lulkoek!! volgens mij was hij met uitzondering van de roede kaart toch echt behoorlijk op de hand van fenerbahce...............en een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turk
Wij sluiten alle poorten voor Sinterklaas en de pietjes dit jaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik binnekort met de stoomboot weer terug he :p
Ehm..2 jaar geleden vergeten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dus? PSV heeft in het verleden ook zulke wedstrijden gewonnen
Ik voorzie fenerbache naar UEFA cup.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zie grote kans PSV voor UEFA Cup
Dat was bij AZ ook zo (tegen 2 verschillende teams geloof ik) en dat viel ook reuze mee. Tweemaal daar gelijk gespeeld. (1-1 tegen Kayserispor en 3-3 tegen Fenerbahce)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
vanwege de über-fanatieke fans in Turkije?
Gohquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
velen malen leuker dan bijv. in de ArenA)
en aan een spugende addo...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
[..]
een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turk
daar heb ik het niet overquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ehm..2 jaar geleden vergeten?
PSV verloord met 2- 0 ofzo
AZ vorig jaar
Van 3 - 1 achterstand naar 3 - 3
De fans in Istanbul zijn echt geweldig (ik ben ook 2 keer geweest...velen malen leuker dan bijv. in de ArenA)
Meerdere malen van achter iemand pakken, op voet staan van Deniz. En geen kaart geven. Deniz heeft de bal niet maar toch geeft iemand een knietje recht voor de neus van de scheidsrechter geen kaart...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Wat een lulkoek!! volgens mij was hij met uitzondering van de roede kaart toch echt behoorlijk op de hand van fenerbahce...............en een goede scheids had al in de eerste helft een rode kaart getrokken voor zo´n gefrustreerde oververhitte turk
Ik denk dat Fener al hun thuiswedstrijden winnen = 12 puntenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik voorzie fenerbache naar UEFA cup.
Bijvoorbeeld als psv gelijkspeelt in turkije (maar niet 0-0 uitslag)
Ja zo ken ik er nog wel 3. AZ ging ook van een 1-1 gelijkspel naar ene 1-3 voorsprong in de Hel van Fenerbahce. W000t !!! 1111 AZquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ehm..2 jaar geleden vergeten?
PSV verloord met 2- 0 ofzo
AZ vorig jaar
Van 3 - 1 achterstand naar 3 - 3
De fans in Istanbul zijn echt geweldig (ik ben ook 2 keer geweest...velen malen leuker dan bijv. in de ArenA)
de 1 - 2 en de 1 -3 vielen er snel achterelkaar (in een paar minuten)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog wel 3. AZ ging ook van een 1-1 gelijkspel naar ene 1-3 voorsprong in de Hel van Fenerbahce. W000t !!! 1111 AZ [afbeelding] O-o_O_O
Haha dacht ik ook alquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Jaaa Jack heeft z'n bruggetje naar Ajax gevonden![]()
Ik blijf het een eikel vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Jaaa Jack heeft z'n bruggetje naar Ajax gevonden![]()
te vroeg affluiten? Volgens mij was de blessuretijd allang voorbij, zowel in de eerste helft,als 2e helft..................typisch turks om zo te reagerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Meerdere malen van achter iemand pakken, op voet staan van Deniz. En geen kaart geven. Deniz heeft de bal niet maar toch geeft iemand een knietje recht voor de neus van de scheidsrechter geen kaart...
Terwijl Deivid gelijk rood kreeg voor zo iets onnozels.
Te vroeg affluiten terwijl duidelijk was te zien dat Fenerbahçe een aanval opzette..
Lugano eruit en Deivid eruit door die ... scheids.
quote:Ik ga ook niet in die commissie zitten.
Als je het antwoord al weet ga je toch niet in een commissie zitten, wat moet je dan met die andere commissileden
Ja dat meet je aan het aantal posts natuurlijk. .. stilte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van voetbal, je post nooit in VBL. Dus kom nou hier niet ineens de toffe trotse Turk uithangen a.u.b.
Ja extra tijd was ook al afgelopen bij de vrijtrap aan het einde van de 1e maar toen ging hij nog wel even doorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
te vreog affluiten? Volgens was de blessuretijd allang voorbij, zowel in de eerste helft,als 2e helft..................typisch turks om zo te reageren
Hij floot volgens mij bij 93.47 terwijl er 4 minuten was gegeven en Fener duidelijk in de aanval zat...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
te vroeg affluiten? Volgens mij was de blessuretijd allang voorbij, zowel in de eerste helft,als 2e helft..................typisch turks om zo te reageren
omdat een vrije trap altijd genomen moet worden...............bij een nieuwe actie (nieuwe aanval, of uitverdedigen) moet er afgeloten worden. NIET BEKEND DAAR IN TURKIJE????????quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja extra tijd was ook al afgelopen bij de vrijtrap aan het einde van de 1e maar toen ging hij nog wel even door
Nee aan de geweldigde inhoud van je posts. "hoeveel heeft PSV de scheids betaald" "Fener was veel beter"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:07 schreef Burakius het volgende:
Ja dat meet je aan het aantal posts natuurlijk. .. stilte.
Ïk post wanneer ik wil robbie (ronnaalldsss):')
Dat vraag ik me ook af, hoeveel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee aan de geweldigde inhoud van je posts. "hoeveel heeft PSV de scheids betaald" "Fener was veel beter"
dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |