Ik mag hopen dat ik dat niet ben (aangezien ik naast Nathan, Schaapje en Augurkje ook in het appartement was).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wie is Baviaan nou weer..
Hebben die 2 wat met elkaar dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar het verschil tussn Nathan en Zakje is veel groter dan tussen Sam en mij .. ja ik ben iets ouder maar niet zoveel, denk effe na voor je iets zegt
Lees anders ff terug of zoquote:
HAP HAPquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe geen drugs want A ik ben al raar genoeg van mezelf B ik heb dat niet nodig om lol te hebben C mijn ogen zijn al zo groot dat het lijkt alsof ik continu onder ionvloed ben en D ik heb mezelf nuchter al nit onde controle laat staan met drugs
ja maar ik loop niet te zeiken over inhoud en zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach het is altijd wat of ze vinden je niet aantrekkelijk genoeg of inhoudsloos. Trouwens sletje je duikt zelf met ze het bed in.
14 jarigen kunnen amper lezen tegenwoordig.quote:
Hebbe jullie bij Nathan thuis dan mogen overnachten? Dacht in een hotel/hostelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dat niet ben (aangezien ik naast Nathan, Schaapje en Augurkje ook in het appartement was).
Mensen die zich beter voelen dan "jongeren"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
14 jarigen kunnen amper lezen tegenwoordig.
gewoon teruglezen wordt je vanzelf alles helderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wie is Zakje eigenlijk? Eerst Augurk, en weet ik ut en nu Zakje![]()
PS. op je 2de foto in je profiel lijk je echt geen 21, meer 30+quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
14 jarigen kunnen amper lezen tegenwoordig.
spuit11quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon teruglezen wordt je vanzelf alles helder![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik loop niet te zeiken over inhoud en zo
terwijl die daar juist in moet ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef samjustme het volgende:
Na de zoveelste keer kwamen ze mijn keel uit.
Wat is er mis met 30+.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
PS. op je 2de foto in je profiel lijk je echt geen 21, meer 30+Serieus, hoe kom je aan zoveel rimpels, huidkuilen etc.
![]()
zal ik war unprofessionele pic sturen of postenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hebbe jullie bij Nathan thuis dan mogen overnachten? Dacht in een hotel/hostel![]()
Omg wat zijn sommige mensen toch saai, weer een aantal mensen gedelete van msn, iemand zat de hele tijd zijn professionele pics aan me te tonen. Na de zoveelste keer kwamen ze mijn keel uit.
Als 21 jarige als 30+ uitzien is goed mis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat is er mis met 30+..
Het is een BOEK!quote:
Daar doe ik niet aan viespeukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl die daar juist in moet ?![]()
Een stapel faxen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef Ang3l het volgende:
Het is een BOEK!
Ja... dat is uh... zoiets als internet maar dan uitgeprint
oh ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef samjustme het volgende:
Tmm is verliefd op zakje!
Boekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een BOEK!
Ja... dat is uh... zoiets als internet maar dan uitgeprint
jij bent gewoon lief en dat weet jequote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar ook de interpretatie wat je verstaat onder inhoudt is bij iedereen anders, een vriend heeft gedate met een jongen hij vond hem inhoudsloos en oppervlakkig. Ik vind hem juist grappig en wat inhoud hebben, hmm dat zegt volgens mij iets over mij. Ben ik nou toch inhoudsloos![]()
Lekker he zo'n heerlijk stukje hollandquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
http://www.paulvanderlind(...)et_albumName=album01![]()
ssst niemand mag weten dat ik ook aardig en lief kan wezenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij bent gewoon lief en dat weet je![]()
nou jij mag dan nog je handen dichtknijpen, je bent in elk geval onder de pannenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat is er mis met 30+..
Topics openen die na tien posts weer gesloten worden is geen tijdverspilling, wou je zeggen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
BoekenIk word er egt depressief van als ik er aan 1 begin... tijdverspilling.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lekker he zo'n heerlijk stukje holland
je zou er de polderkolder van krijgen
Ik wil er wel zo eentje
zo'n goedmoedige eerlijke directe, bloedmooie boerenzoon die je dan ongeremd in je hooizolder neemt vanuit zijn overal waarond hij alleen zijn laarzen aan heeft![]()
Ze worden toch altijd gesloten, me usernotes zullen wel op -300 staan ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Topics openen die na tien posts weer gesloten worden is geen tijdverspilling, wou je zeggen?
stressquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
PS. op je 2de foto in je profiel lijk je echt geen 21, meer 30+Serieus, hoe kom je aan zoveel rimpels, huidkuilen etc.
![]()
dat wist ik toch al langquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
ssst niemand mag weten dat ik ook aardig en lief kan wezen.
iddquote:
40+ers die zoekend zijn, zijn gewoon domquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou jij mag dan nog je handen dichtknijpen, je bent in elk geval onder de pannen
stel je voor 40 plus en nog steeds zoekende, dan je beter direct door naar het oudemannenhuis
Dan heb je kennelijk geen inhoud, hoor ik net.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou jij mag dan nog je handen dichtknijpen, je bent in elk geval onder de pannen
stel je voor 40 plus en nog steeds zoekende, dan je beter direct door naar het oudemannenhuis
Wie zegt dat ik er nu nog zo uitzie?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meer dan zat gehad hoor, maar niks te bekennen..![]()
Foto's maak je meestal van je beste kantquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er nu nog zo uitzie?
Wie heeft er inhoud nodig, als je een ontzettend lief gezichtje hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk geen inhoud, hoor ik net..
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
40+ers die zoekend zijn, zijn gewoon dom![]()
Onzekere jongetjes van 16 ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Foto's maak je meestal van je beste kant
Ik krijg nachtmerries als mij iemand van iemand van 42 probeer voor te stellen met een "lief gezichtje" maar verder zo dom als Paris Hilton.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wie heeft er inhoud nodig, als je een ontzettend lief gezichtje hebt?
Je hebt in feite gewoon je leven vergooid/verspild/whatever als je als 40+er nog steeds zoekend bent..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kleine jongetjes die niet weten waar ze het over hebben zijn ook dom (en nee ik ben geen 40+ en zoekende)
Die ook..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onzekere jongetjes van 16 ja.
Ik zie schattigerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wie heeft er inhoud nodig, als je een ontzettend lief gezichtje hebt?
Arme Mark Rutte.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je hebt in feite gewoon je leven vergooid/verspild/whatever als je als 40+er nog steeds zoekend bent..
maar ik ben ook 40-quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk geen inhoud, hoor ik net..
Ach, zolang je dan maar geen boek hebt gelezen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
Je hebt in feite gewoon je leven vergooid/verspild/whatever als je als 40+er nog steeds zoekend bent..
Nee die ziet er appetijtelijk uit, laat me niet lachenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Arme Mark Rutte..
Ik heb De Kleine Blonde Dood gelezen!! Ging nog bij toeval over homoseksualiteit..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, zolang je dan maar geen boek hebt gelezen...
Of te veel rondgeneuktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nu moet je heel snel je bek houden jochie, ik heb heel veel vrienden die 40+ zijn en misschien wel zoekende, door verschillende omstandigheden. Als jij dit toontje volhoudt en op de volgende meeting komt, dan kom ik zeker en geloof me de ruzie in dit forum is er niks bij wat jij gaat meemakenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Cahir is alvast voor je gewaarschuwdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, zolang je dan maar geen boek hebt gelezen...
Give him a breakquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu moet je heel snel je bek houden jochie, ik heb heel veel vrienden die 40+ zijn en misschien wel zoekende, door verschillende omstandigheden. Als jij dit toontje volhoudt en op de volgende meeting komt, dan kom ik zeker en geloof me de ruzie in dit forum is er niks bij wat jij gaat meemaken
jerry, jerryquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu moet je heel snel je bek houden jochie, ik heb heel veel vrienden die 40+ zijn en misschien wel zoekende, door verschillende omstandigheden. Als jij dit toontje volhoudt en op de volgende meeting komt, dan kom ik zeker en geloof me de ruzie in dit forum is er niks bij wat jij gaat meemaken
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tegen die tijd heeft hij vast weer een banquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Denk het ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tegen die tijd heeft hij vast weer een ban
sorry hoor maar zonder inhoud ok, maar hersenloos zoals hij dat gaat me te verquote:
Wel een beetje reeël blijven he, mensen die hersenloos zijn bestaan nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar zonder inhoud ok, maar hersenloos zoals hij dat gaat me te ver
inderdaad, die kunnen er niks aan doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wel een beetje reeël blijven he, mensen die hersenloos zijn bestaan niet![]()
schat ik zal je de volgende keer wel zien en als ik 40+ ben dan ben jij 10- (oeps dat ben je ook, maar ik helaas voor jou geen 40+)quote:
Kon je niks beters verzinnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat ik zal je de volgende keer wel zien en als ik 40+ ben dan ben jij 10- (oeps dat ben je ook, maar ik helaas voor jou geen 40+)
try me, next timequote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kon je niks beters verzinnen?![]()
* Cahir gaat slapen![]()
somebody called me?quote:
Zie jij er zo uit danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
somebody called me?
ow en ang3l: als ik niet moet werken, ga ik mee, hoerrrrr!.
Ja man, stel je voor dat je slim wordt! Of god forbid... INHOUD krijgt!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
BoekenIk word er egt depressief van als ik er aan 1 begin... tijdverspilling.
Ze zullen wel te veel boeken hebben gelezenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
En dan is ie er vast nog trots op ook. Kun je ook maar beter trots op zijn dan op het feit dat je boeken leest!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tegen die tijd heeft hij vast weer een ban
Jawel hoor. Dat zijn mensen die nooit lezen. Diens hersenen schrompelen weg omdat ze nog dommer worden dan het achterend van een varken. Ze kunnen dan blijkbaar alleen nog maar baggeren en topics openen die niemand open wil houden of "lezen". Tevens hebben ze al stress gehad op hun 9e. Echt waar!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wel een beetje reeël blijven he, mensen die hersenloos zijn bestaan niet![]()
Dat is je geraden ook, hoerrrrr!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:01 schreef Jerruh het volgende:
ow en ang3l: als ik niet moet werken, ga ik mee, hoerrrrr!.
Zakje is 19, Nathan 31 toch, jij 29 en ik 24.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar het verschil tussn Nathan en Zakje is veel groter dan tussen Sam en mij .. ja ik ben iets ouder maar niet zoveel, denk effe na voor je iets zegt
Ik had het volledig stil gehouden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Volgende week ga ik finally Take That live zien.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik had het volledig stil gehouden.
Onveilig vrijen schijnt op den duur te helpen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Binnen 3 maanden 15 kilo afvallen is wel haalbaar toch?
SJ valt in de catagorie stille genieter ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik had het volledig stil gehouden.
In a way.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
SJ valt in de catagorie stille genieter ?
Jij genoot ook van Vlarp dus kan je vast wel ook van Take That genietenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
In a way.
Alleen.... Take That en 'genieten' in één zin? Neh... Alhoewel... Take That en 'niet te genieten'...
Oh, wat een nare opmerking.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jij genoot ook van Vlarp dus kan je vast wel ook van Take That genieten.
mij is de link tussen Vlarp en Take That geheel niet duidelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jij genoot ook van Vlarp dus kan je vast wel ook van Take That genieten.
Ja voor de algemene ontwikkeling zou Sam toch ook eens naar Epica en After Forever moeten luisterenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh, wat een nare opmerking.
Neh, geen Take That for me! Waar is Cazman als je hem nodig hebt.
Nah Maria Mena en Bjork doen het ook voor mequote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja voor de algemene ontwikkeling zou Sam toch ook eens naar Epica en After Forever moeten luisteren
Idd, voor ontwikkeling van gehoorschade that is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja voor de algemene ontwikkeling zou Sam toch ook eens naar Epica en After Forever moeten luisteren
Dat is niet tegen dovemansoren gezegd!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Idd, voor ontwikkeling van gehoorschade that is.
www.mariamena-fanclub.nl/quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:04 schreef Sunjammer het volgende:
Björk... okay. Maar Maria Mena? Wie de neuk is dat?
ik krijg net het rooster... ik moet van 22:00 tot 3:00 entrance doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook, hoerrrrr!![]()
Heb je Schaapje overleefd?
Het moet minstens een orgie zijn. Voor minder komt hij niet meer zijn bed uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik krijg net het rooster... ik moet van 22:00 tot 3:00 entrance doen..
en schaapje is schattig, het was erg gezellig! volgende keer kom je ook maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |