Die ook..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Onzekere jongetjes van 16 ja.
Ik zie schattigerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wie heeft er inhoud nodig, als je een ontzettend lief gezichtje hebt?
Arme Mark Rutte.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je hebt in feite gewoon je leven vergooid/verspild/whatever als je als 40+er nog steeds zoekend bent..
maar ik ben ook 40-quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk geen inhoud, hoor ik net..
Ach, zolang je dan maar geen boek hebt gelezen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
Je hebt in feite gewoon je leven vergooid/verspild/whatever als je als 40+er nog steeds zoekend bent..
Nee die ziet er appetijtelijk uit, laat me niet lachenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Arme Mark Rutte..
Ik heb De Kleine Blonde Dood gelezen!! Ging nog bij toeval over homoseksualiteit..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, zolang je dan maar geen boek hebt gelezen...
Of te veel rondgeneuktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nu moet je heel snel je bek houden jochie, ik heb heel veel vrienden die 40+ zijn en misschien wel zoekende, door verschillende omstandigheden. Als jij dit toontje volhoudt en op de volgende meeting komt, dan kom ik zeker en geloof me de ruzie in dit forum is er niks bij wat jij gaat meemakenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Cahir is alvast voor je gewaarschuwdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, zolang je dan maar geen boek hebt gelezen...
Give him a breakquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu moet je heel snel je bek houden jochie, ik heb heel veel vrienden die 40+ zijn en misschien wel zoekende, door verschillende omstandigheden. Als jij dit toontje volhoudt en op de volgende meeting komt, dan kom ik zeker en geloof me de ruzie in dit forum is er niks bij wat jij gaat meemaken
jerry, jerryquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu moet je heel snel je bek houden jochie, ik heb heel veel vrienden die 40+ zijn en misschien wel zoekende, door verschillende omstandigheden. Als jij dit toontje volhoudt en op de volgende meeting komt, dan kom ik zeker en geloof me de ruzie in dit forum is er niks bij wat jij gaat meemaken
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tegen die tijd heeft hij vast weer een banquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Denk het ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tegen die tijd heeft hij vast weer een ban
sorry hoor maar zonder inhoud ok, maar hersenloos zoals hij dat gaat me te verquote:
Wel een beetje reeël blijven he, mensen die hersenloos zijn bestaan nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar zonder inhoud ok, maar hersenloos zoals hij dat gaat me te ver
inderdaad, die kunnen er niks aan doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wel een beetje reeël blijven he, mensen die hersenloos zijn bestaan niet![]()
schat ik zal je de volgende keer wel zien en als ik 40+ ben dan ben jij 10- (oeps dat ben je ook, maar ik helaas voor jou geen 40+)quote:
Kon je niks beters verzinnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat ik zal je de volgende keer wel zien en als ik 40+ ben dan ben jij 10- (oeps dat ben je ook, maar ik helaas voor jou geen 40+)
try me, next timequote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kon je niks beters verzinnen?![]()
* Cahir gaat slapen![]()
somebody called me?quote:
Zie jij er zo uit danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
somebody called me?
ow en ang3l: als ik niet moet werken, ga ik mee, hoerrrrr!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |