Ik mag hopen dat ik dat niet ben (aangezien ik naast Nathan, Schaapje en Augurkje ook in het appartement was).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wie is Baviaan nou weer..
Hebben die 2 wat met elkaar dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar het verschil tussn Nathan en Zakje is veel groter dan tussen Sam en mij .. ja ik ben iets ouder maar niet zoveel, denk effe na voor je iets zegt
Lees anders ff terug of zoquote:
HAP HAPquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe geen drugs want A ik ben al raar genoeg van mezelf B ik heb dat niet nodig om lol te hebben C mijn ogen zijn al zo groot dat het lijkt alsof ik continu onder ionvloed ben en D ik heb mezelf nuchter al nit onde controle laat staan met drugs
ja maar ik loop niet te zeiken over inhoud en zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach het is altijd wat of ze vinden je niet aantrekkelijk genoeg of inhoudsloos. Trouwens sletje je duikt zelf met ze het bed in.
14 jarigen kunnen amper lezen tegenwoordig.quote:
Hebbe jullie bij Nathan thuis dan mogen overnachten? Dacht in een hotel/hostelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dat niet ben (aangezien ik naast Nathan, Schaapje en Augurkje ook in het appartement was).
Mensen die zich beter voelen dan "jongeren"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
14 jarigen kunnen amper lezen tegenwoordig.
gewoon teruglezen wordt je vanzelf alles helderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wie is Zakje eigenlijk? Eerst Augurk, en weet ik ut en nu Zakje![]()
PS. op je 2de foto in je profiel lijk je echt geen 21, meer 30+quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
14 jarigen kunnen amper lezen tegenwoordig.
spuit11quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon teruglezen wordt je vanzelf alles helder![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik loop niet te zeiken over inhoud en zo
terwijl die daar juist in moet ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef samjustme het volgende:
Na de zoveelste keer kwamen ze mijn keel uit.
Wat is er mis met 30+.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
PS. op je 2de foto in je profiel lijk je echt geen 21, meer 30+Serieus, hoe kom je aan zoveel rimpels, huidkuilen etc.
![]()
zal ik war unprofessionele pic sturen of postenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hebbe jullie bij Nathan thuis dan mogen overnachten? Dacht in een hotel/hostel![]()
Omg wat zijn sommige mensen toch saai, weer een aantal mensen gedelete van msn, iemand zat de hele tijd zijn professionele pics aan me te tonen. Na de zoveelste keer kwamen ze mijn keel uit.
Als 21 jarige als 30+ uitzien is goed mis.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat is er mis met 30+..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |