Daar doe ik niet aan viespeukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl die daar juist in moet ?![]()
Een stapel faxen...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef Ang3l het volgende:
Het is een BOEK!
Ja... dat is uh... zoiets als internet maar dan uitgeprint
oh ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:53 schreef samjustme het volgende:
Tmm is verliefd op zakje!
Boekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een BOEK!
Ja... dat is uh... zoiets als internet maar dan uitgeprint
jij bent gewoon lief en dat weet jequote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar ook de interpretatie wat je verstaat onder inhoudt is bij iedereen anders, een vriend heeft gedate met een jongen hij vond hem inhoudsloos en oppervlakkig. Ik vind hem juist grappig en wat inhoud hebben, hmm dat zegt volgens mij iets over mij. Ben ik nou toch inhoudsloos![]()
Lekker he zo'n heerlijk stukje hollandquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
http://www.paulvanderlind(...)et_albumName=album01![]()
ssst niemand mag weten dat ik ook aardig en lief kan wezenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij bent gewoon lief en dat weet je![]()
nou jij mag dan nog je handen dichtknijpen, je bent in elk geval onder de pannenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat is er mis met 30+..
Topics openen die na tien posts weer gesloten worden is geen tijdverspilling, wou je zeggen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
BoekenIk word er egt depressief van als ik er aan 1 begin... tijdverspilling.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lekker he zo'n heerlijk stukje holland
je zou er de polderkolder van krijgen
Ik wil er wel zo eentje
zo'n goedmoedige eerlijke directe, bloedmooie boerenzoon die je dan ongeremd in je hooizolder neemt vanuit zijn overal waarond hij alleen zijn laarzen aan heeft![]()
Ze worden toch altijd gesloten, me usernotes zullen wel op -300 staan ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Topics openen die na tien posts weer gesloten worden is geen tijdverspilling, wou je zeggen?
stressquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
PS. op je 2de foto in je profiel lijk je echt geen 21, meer 30+Serieus, hoe kom je aan zoveel rimpels, huidkuilen etc.
![]()
dat wist ik toch al langquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
ssst niemand mag weten dat ik ook aardig en lief kan wezen.
iddquote:
40+ers die zoekend zijn, zijn gewoon domquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou jij mag dan nog je handen dichtknijpen, je bent in elk geval onder de pannen
stel je voor 40 plus en nog steeds zoekende, dan je beter direct door naar het oudemannenhuis
Dan heb je kennelijk geen inhoud, hoor ik net.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou jij mag dan nog je handen dichtknijpen, je bent in elk geval onder de pannen
stel je voor 40 plus en nog steeds zoekende, dan je beter direct door naar het oudemannenhuis
Wie zegt dat ik er nu nog zo uitzie?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meer dan zat gehad hoor, maar niks te bekennen..![]()
Foto's maak je meestal van je beste kantquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er nu nog zo uitzie?
Wie heeft er inhoud nodig, als je een ontzettend lief gezichtje hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk geen inhoud, hoor ik net..
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
40+ers die zoekend zijn, zijn gewoon dom![]()
Onzekere jongetjes van 16 ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Foto's maak je meestal van je beste kant
Ik krijg nachtmerries als mij iemand van iemand van 42 probeer voor te stellen met een "lief gezichtje" maar verder zo dom als Paris Hilton.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wie heeft er inhoud nodig, als je een ontzettend lief gezichtje hebt?
Je hebt in feite gewoon je leven vergooid/verspild/whatever als je als 40+er nog steeds zoekend bent..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kleine jongetjes die niet weten waar ze het over hebben zijn ook dom (en nee ik ben geen 40+ en zoekende)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |