weet je ook waarom?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef samjustme het volgende:
Trouwens thanks dat je me geblockt hebt op msn bitch, dacht normaal tegen je te kunnen doen, maar je verdient![]()
Zeker in combi met de lederen halsband met spikes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Dat levert een leuk plaatje op moet ik zeggen!
precies.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker in combi met de lederen halsband met spikes?
Maybe, maybe, maybe.................quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:52 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
precies.
heb je uiteraard vaker gehoord.
@ [homo]
wie o wie komen er wel op pann in Tilburg?
-ikke,eindelijk normaal kaartjes kunnen krijgen.
Doe eens wat beter je best dan. Zoiets gaat meestal niet vanzelf, weet je.quote:
Ik heb er nog wel 1 voor je mocht je interesse hebbenquote:
Ik kom uit de Randstad, ben niet gewend aan Brabants accent en voor de rest had ik me verontschuldigt. Je voelt je gekrenkt en begrijpelijk maar ja bij deze maak ik je het ook makkelijk als je me tijdens uitgaan toevallig ziet, kennen we elkaar niet (is ook zo) dus spreek me ook niet aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
weet je ook waarom?
Omdat jij hier eerst liep te verkondigen dat ik toch zo hard tegenviel irl, dat je me amper kon verstaan, weet ik veel wat nog meer. Ik maak het gewoon een stuk makkelijker voor je.
Wheheh. Wat was het ook alweer? Eieren en...?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 voor je mocht je interesse hebben![]()
Zodat jij dan weer kan klagen dat je genegeerd wordt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom uit de Randstad, ben niet gewend aan Brabants accent en voor de rest had ik me verontschuldigt. Je voelt je gekrenkt en begrijpelijk maar ja bij deze maak ik je het ook makkelijk als je me tijdens uitgaan toevallig ziet, kennen we elkaar niet (is ook zo) dus spreek me ook niet aan.
Iedere maaltijd 1 hardgekookt ei en 1 grapefruit zonder suiker, geen tussendoortjes. Zwarte koffie, thee zonder suiker en water zijn de enige drankjes die je mag, en 's ochtends nam ik 1 centrum-pil. Werkte hartstikke goed, voor mij misschien zelfs iets te goed, dus wel mee oppassenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Wat was het ook alweer? Eieren en...?
Nah, ik moet gewoon niet zoveel eten. Maar ik geniet hier nog even van die lekkere dingen die ze in de VS niet hebben. Tucjes enzo.
Had je met mij ook moeite dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom uit de Randstad, ben niet gewend aan Brabants accent
Wanneer heb ik geklaagd dat ik door een fokker niet was aangesproken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zodat jij dan weer kan klagen dat je genegeerd wordt?
Muts je spreekt duidelijkquote:
Verder dan dit kom ik nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe eens wat beter je best dan. Zoiets gaat meestal niet vanzelf, weet je.
Maar ik heb toch óók een Brabants accent?quote:
Je bent toch helemaal niet dik en trouwens je bent niet zo vaak in Nederland dus geniet ervan zolang het nog kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Wat was het ook alweer? Eieren en...?
Nah, ik moet gewoon niet zoveel eten. Maar ik geniet hier nog even van die lekkere dingen die ze in de VS niet hebben. Tucjes enzo.
Dat is dagelijks, oh, 400 calorieen. Geen wonder dat je afvalt, jezus. En het zit er ook meteen weer aan als je normaal gaat eten, want je lichaam denkt ook "oei, hongerwinter, spaarstand!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Iedere maaltijd 1 hardgekookt ei en 1 grapefruit zonder suiker, geen tussendoortjes. Zwarte koffie, thee zonder suiker en water zijn de enige drankjes die je mag, en 's ochtends nam ik 1 centrum-pil. Werkte hartstikke goed, voor mij misschien zelfs iets te goed, dus wel mee oppassen.
Ik heb meer vet dan ik leuk vind.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent toch helemaal niet dik en trouwens je bent niet zo vaak in Nederland dus geniet ervan zolang het nog kan.
Ik had het niet specifiek over Fokkers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wanneer heb ik geklaagd dat ik door een fokker niet was aangesproken?
De enige fokker die ik heb leren kennen irl is MisterO en de rest ken ik niet eens, wel soms meerdere malen Vlarp tegengekomen omdat ie vaak in Rotterdam te vinden is.
En verder eet je niks?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Iedere maaltijd 1 hardgekookt ei en 1 grapefruit zonder suiker, geen tussendoortjes. Zwarte koffie, thee zonder suiker en water zijn de enige drankjes die je mag, en 's ochtends nam ik 1 centrum-pil. Werkte hartstikke goed, voor mij misschien zelfs iets te goed, dus wel mee oppassen.
Dat is ook wle te zien. Hij's echt heel dunquote:
Nope, het is wel zwaar, maar je moet gewoon aan het resultaat denken en altijd een fles water bij je hebbenquote:
I know what you meanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb trouwens net even de foto's van Nathan bekeken maar vind er niet zoveel speciaals aan. Dit is niet om het vuur op te stoken, gewoon een opmerking
Je gaat de Nijntje posters vervangen voor Ninja Turtle posters?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:25 schreef Cahir het volgende:
* Cahir gaat eindelijk zijn kamer verbouwen![]()
3-4 weken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:26 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Sow, dat gaat hard dan denk ik zo, hoe lang hou je dat vol?
Echt welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:27 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je gaat de Nijntje posters vervangen voor Ninja Turtle posters?.
ik eet 2 goede maaltijden per dag en drink van alles en seeds hetzelfde lichaamquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nope, het is wel zwaar, maar je moet gewoon aan het resultaat denken en altijd een fles water bij je hebben![]()
Komop, laat dat hele anorexia gebeuren bij de dames puhhhleaasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nope, het is wel zwaar, maar je moet gewoon aan het resultaat denken en altijd een fles water bij je hebben![]()
Ik blij dat ik niet aan dieéten doe, en alles opvreet wat los en vast zitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat ging hier ook jaren lang goed, ik woog sinds mn 16 gewoon 69kg, dit jaar stapelen de extra kilo's zich ineens op, 73 nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik eet 2 goede maaltijden per dag en drink van alles en seeds hetzelfde lichaam![]()
Afsterven? Welnee. De nieuwe mensen zijn direct bezwangerd geraakt bij de eerste beste meet, dus als het een beetje meezit hebben we strakjes een heleboel kleine homootjes erbij. Of als het tegenzit sterft er wel iets af bij iemand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:27 schreef Cahir het volgende:
We hebben nieuwe mensen in de reeks? Eindelijk, ik dacht dat het ging afsterven hiero..
Veel mensen hebben het helaas niet door, zoals m'n zusquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is dagelijks, oh, 400 calorieen. Geen wonder dat je afvalt, jezus. En het zit er ook meteen weer aan als je normaal gaat eten, want je lichaam denkt ook "oei, hongerwinter, spaarstand!"
Dieten werken niet, je moet je eetpatroon aanpassen en dat de rest van je leven volhouden.
Als ik 4 dagen het middageten oversla ben ik al 6 kg afgevallenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Dat ging hier ook jaren lang goed, ik woog sinds mn 16 gewoon 69kg, dit jaar stapelen de extra kilo's zich ineens op, 73 nuals dat zo doogaat dan eehm gaat het niet goed
fotoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Dat ging hier ook jaren lang goed, ik woog sinds mn 16 gewoon 69kg, dit jaar stapelen de extra kilo's zich ineens op, 73 nuals dat zo doogaat dan eehm gaat het niet goed
pittig middageten heb je danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als ik 4 dagen het middageten oversla ben ik al 6 kg afgevallen![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als ik 4 dagen het middageten oversla ben ik al 6 kg afgevallen![]()
Hij is ook niet mijn type maar blijkbaar viel ie bij hun in smaak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb trouwens net even de foto's van Nathan bekeken maar vind er niet zoveel speciaals aan. Dit is niet om het vuur op te stoken, gewoon een opmerking
Nee, gewoon 4 boterhammen met kaas meestal (hollander jeweeetschquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Je eet tosti's van 1,5 kg??
Ik voel me niet opgestookt, hoor. Smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
En dan een everzwijn als tussendoortje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, gewoon 4 boterhammen met kaas meestal (hollander jeweeetsch)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:37 schreef Cahir het volgende:
Waar staan "de foto's van Nathan"?
Daar niet.quote:Laatste Voyeur Cahir
Nee, meestal niks als tussendoortjes... hooguit een zakje smoeltjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En dan een everzwijn als tussendoortje?.
fixedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
Nathan heeft inhoud, dat kan ook heel aantrekkelijk zijn.
Maar dat snappen jullie natuurlijk weer niet. Dat zie je niet op een foto.
homepage icon heb ik gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:37 schreef Cahir het volgende:
Waar staan "de foto's van Nathan"?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
http://www.paulvanderlind(...)et_albumName=album01![]()
Oehquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Ik geef niks om inhoud!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
Maar dat snappen jullie natuurlijk weer niet.
Inhoud is in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
Inhoud? Wasda?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
Weemz heeft ook inhoud. En wordt die platgeneukt? Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef wonderer het volgende:
kijk dat is mooi, uiterlijk dan hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Hij zei platgeneukt!! EINZEIENEZIN!!!11````:D:Dquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Weemz heeft ook inhoud. En wordt die platgeneukt? Nee..
Ander soort inhoud?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Zelfs de opvattingen over de meet waren in the eye of the beholder!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:42 schreef error het volgende:
[..]
Inhoud is in the eye of the beholder.
ik heb ook inhoud en gaat het ze daarom meestal, nee hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Misschien dat weten we nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
koeienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Zekers!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs de opvattingen over de meet waren in the eye of the beholder!
Nee niet doen! Ik ben kwetsbaar en onzeker!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh gaan we nu mensen op hun uiterlijk afzeiken?
pedoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
en sommige vinden dat misschien raar maar ik vind sam er ook leuk uitzien![]()
Geen probleem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
en sommige vinden dat misschien raar maar ik vind sam er ook leuk uitzien![]()
zakje is leuk ja, maat jij bent leuker TSBquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet doen! Ik ben kwetsbaar en onzeker!![]()
Ben je weer 16 en net uit de kast dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet doen! Ik ben kwetsbaar en onzeker!![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ook inhoud en gaat het ze daarom meestal, nee he![]()
Wat sluit je Baviaan buiten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maar Nathan en Schaapje hadden dus een verhitte inhoudelijke discussie met elkaar, en Augurkje was boos dat hij niet mee mocht discussiëren?.
Anders schijten ze de hele boel onder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Cahir het volgende:
Sinds wanneer hebben engelen eigenlijk een hondebandje?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zakje is leuk ja, maat jij bent leuker TSB
maar met jou heb ik "het al gedaan" en met zakje nog niet![]()
Ik doe geen drugs want A ik ben al raar genoeg van mezelf B ik heb dat niet nodig om lol te hebben C mijn ogen zijn al zo groot dat het lijkt alsof ik continu onder ionvloed ben en D ik heb mezelf nuchter al nit onde controle laat staan met drugsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maniak aan de paddo's denkt dat hij een engel is.
sorry hoor maar het verschil tussn Nathan en Zakje is veel groter dan tussen Sam en mij .. ja ik ben iets ouder maar niet zoveel, denk effe na voor je iets zegtquote:
Oooh, jij bent het!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Neefje van Augurk, duuhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wie is Baviaan nou weer..
Ik zal naar de volgende meet dan maar een busje pepperspray meenemenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zakje is leuk ja, maat jij bent leuker TSB
maar met jou heb ik "het al gedaan" en met zakje nog niet![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders schijten ze de hele boel onder.
Wie is Zakje eigenlijk? Eerst Augurk, en weet ik ut en nu Zakjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar het verschil tussn Nathan en Zakje is veel groter dan tussen Sam en mij .. ja ik ben iets ouder maar niet zoveel, denk effe na voor je iets zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |