Nee niet doen! Ik ben kwetsbaar en onzeker!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh gaan we nu mensen op hun uiterlijk afzeiken?
pedoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
en sommige vinden dat misschien raar maar ik vind sam er ook leuk uitzien![]()
Geen probleem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:47 schreef Nuno_G het volgende:
en sommige vinden dat misschien raar maar ik vind sam er ook leuk uitzien![]()
zakje is leuk ja, maat jij bent leuker TSBquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet doen! Ik ben kwetsbaar en onzeker!![]()
Ben je weer 16 en net uit de kast dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet doen! Ik ben kwetsbaar en onzeker!![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb ook inhoud en gaat het ze daarom meestal, nee he![]()
Wat sluit je Baviaan buiten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Maar Nathan en Schaapje hadden dus een verhitte inhoudelijke discussie met elkaar, en Augurkje was boos dat hij niet mee mocht discussiëren?.
Anders schijten ze de hele boel onder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:50 schreef Cahir het volgende:
Sinds wanneer hebben engelen eigenlijk een hondebandje?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zakje is leuk ja, maat jij bent leuker TSB
maar met jou heb ik "het al gedaan" en met zakje nog niet![]()
Ik doe geen drugs want A ik ben al raar genoeg van mezelf B ik heb dat niet nodig om lol te hebben C mijn ogen zijn al zo groot dat het lijkt alsof ik continu onder ionvloed ben en D ik heb mezelf nuchter al nit onde controle laat staan met drugsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maniak aan de paddo's denkt dat hij een engel is.
sorry hoor maar het verschil tussn Nathan en Zakje is veel groter dan tussen Sam en mij .. ja ik ben iets ouder maar niet zoveel, denk effe na voor je iets zegtquote:
Oooh, jij bent het!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
http://www.paulvanderlind(...)et_albumName=album01![]()
Neefje van Augurk, duuhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wie is Baviaan nou weer..
Ik zal naar de volgende meet dan maar een busje pepperspray meenemenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zakje is leuk ja, maat jij bent leuker TSB
maar met jou heb ik "het al gedaan" en met zakje nog niet![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders schijten ze de hele boel onder.
Wie is Zakje eigenlijk? Eerst Augurk, en weet ik ut en nu Zakjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hoor maar het verschil tussn Nathan en Zakje is veel groter dan tussen Sam en mij .. ja ik ben iets ouder maar niet zoveel, denk effe na voor je iets zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |