Nope, het is wel zwaar, maar je moet gewoon aan het resultaat denken en altijd een fles water bij je hebbenquote:
I know what you meanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb trouwens net even de foto's van Nathan bekeken maar vind er niet zoveel speciaals aan. Dit is niet om het vuur op te stoken, gewoon een opmerking
Je gaat de Nijntje posters vervangen voor Ninja Turtle posters?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:25 schreef Cahir het volgende:
* Cahir gaat eindelijk zijn kamer verbouwen![]()
3-4 weken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:26 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Sow, dat gaat hard dan denk ik zo, hoe lang hou je dat vol?
Echt welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:27 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je gaat de Nijntje posters vervangen voor Ninja Turtle posters?.
ik eet 2 goede maaltijden per dag en drink van alles en seeds hetzelfde lichaamquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nope, het is wel zwaar, maar je moet gewoon aan het resultaat denken en altijd een fles water bij je hebben![]()
Komop, laat dat hele anorexia gebeuren bij de dames puhhhleaasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nope, het is wel zwaar, maar je moet gewoon aan het resultaat denken en altijd een fles water bij je hebben![]()
Ik blij dat ik niet aan dieéten doe, en alles opvreet wat los en vast zitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat ging hier ook jaren lang goed, ik woog sinds mn 16 gewoon 69kg, dit jaar stapelen de extra kilo's zich ineens op, 73 nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik eet 2 goede maaltijden per dag en drink van alles en seeds hetzelfde lichaam![]()
Afsterven? Welnee. De nieuwe mensen zijn direct bezwangerd geraakt bij de eerste beste meet, dus als het een beetje meezit hebben we strakjes een heleboel kleine homootjes erbij. Of als het tegenzit sterft er wel iets af bij iemand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:27 schreef Cahir het volgende:
We hebben nieuwe mensen in de reeks? Eindelijk, ik dacht dat het ging afsterven hiero..
Veel mensen hebben het helaas niet door, zoals m'n zusquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is dagelijks, oh, 400 calorieen. Geen wonder dat je afvalt, jezus. En het zit er ook meteen weer aan als je normaal gaat eten, want je lichaam denkt ook "oei, hongerwinter, spaarstand!"
Dieten werken niet, je moet je eetpatroon aanpassen en dat de rest van je leven volhouden.
Als ik 4 dagen het middageten oversla ben ik al 6 kg afgevallenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Dat ging hier ook jaren lang goed, ik woog sinds mn 16 gewoon 69kg, dit jaar stapelen de extra kilo's zich ineens op, 73 nuals dat zo doogaat dan eehm gaat het niet goed
fotoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Dat ging hier ook jaren lang goed, ik woog sinds mn 16 gewoon 69kg, dit jaar stapelen de extra kilo's zich ineens op, 73 nuals dat zo doogaat dan eehm gaat het niet goed
pittig middageten heb je danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als ik 4 dagen het middageten oversla ben ik al 6 kg afgevallen![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als ik 4 dagen het middageten oversla ben ik al 6 kg afgevallen![]()
Hij is ook niet mijn type maar blijkbaar viel ie bij hun in smaak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb trouwens net even de foto's van Nathan bekeken maar vind er niet zoveel speciaals aan. Dit is niet om het vuur op te stoken, gewoon een opmerking
Nee, gewoon 4 boterhammen met kaas meestal (hollander jeweeetschquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Je eet tosti's van 1,5 kg??
Ik voel me niet opgestookt, hoor. Smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
En dan een everzwijn als tussendoortje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, gewoon 4 boterhammen met kaas meestal (hollander jeweeetsch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |