weet je ook waarom?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:41 schreef samjustme het volgende:
Trouwens thanks dat je me geblockt hebt op msn bitch, dacht normaal tegen je te kunnen doen, maar je verdient![]()
Zeker in combi met de lederen halsband met spikes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Dat levert een leuk plaatje op moet ik zeggen!
precies.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker in combi met de lederen halsband met spikes?
Maybe, maybe, maybe.................quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:52 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
precies.
heb je uiteraard vaker gehoord.
@ [homo]
wie o wie komen er wel op pann in Tilburg?
-ikke,eindelijk normaal kaartjes kunnen krijgen.
Doe eens wat beter je best dan. Zoiets gaat meestal niet vanzelf, weet je.quote:
Ik heb er nog wel 1 voor je mocht je interesse hebbenquote:
Ik kom uit de Randstad, ben niet gewend aan Brabants accent en voor de rest had ik me verontschuldigt. Je voelt je gekrenkt en begrijpelijk maar ja bij deze maak ik je het ook makkelijk als je me tijdens uitgaan toevallig ziet, kennen we elkaar niet (is ook zo) dus spreek me ook niet aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
weet je ook waarom?
Omdat jij hier eerst liep te verkondigen dat ik toch zo hard tegenviel irl, dat je me amper kon verstaan, weet ik veel wat nog meer. Ik maak het gewoon een stuk makkelijker voor je.
Wheheh. Wat was het ook alweer? Eieren en...?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 voor je mocht je interesse hebben![]()
Zodat jij dan weer kan klagen dat je genegeerd wordt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom uit de Randstad, ben niet gewend aan Brabants accent en voor de rest had ik me verontschuldigt. Je voelt je gekrenkt en begrijpelijk maar ja bij deze maak ik je het ook makkelijk als je me tijdens uitgaan toevallig ziet, kennen we elkaar niet (is ook zo) dus spreek me ook niet aan.
Iedere maaltijd 1 hardgekookt ei en 1 grapefruit zonder suiker, geen tussendoortjes. Zwarte koffie, thee zonder suiker en water zijn de enige drankjes die je mag, en 's ochtends nam ik 1 centrum-pil. Werkte hartstikke goed, voor mij misschien zelfs iets te goed, dus wel mee oppassenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Wat was het ook alweer? Eieren en...?
Nah, ik moet gewoon niet zoveel eten. Maar ik geniet hier nog even van die lekkere dingen die ze in de VS niet hebben. Tucjes enzo.
Had je met mij ook moeite dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom uit de Randstad, ben niet gewend aan Brabants accent
Wanneer heb ik geklaagd dat ik door een fokker niet was aangesproken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zodat jij dan weer kan klagen dat je genegeerd wordt?
Muts je spreekt duidelijkquote:
Verder dan dit kom ik nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe eens wat beter je best dan. Zoiets gaat meestal niet vanzelf, weet je.
Maar ik heb toch óók een Brabants accent?quote:
Je bent toch helemaal niet dik en trouwens je bent niet zo vaak in Nederland dus geniet ervan zolang het nog kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Wat was het ook alweer? Eieren en...?
Nah, ik moet gewoon niet zoveel eten. Maar ik geniet hier nog even van die lekkere dingen die ze in de VS niet hebben. Tucjes enzo.
Dat is dagelijks, oh, 400 calorieen. Geen wonder dat je afvalt, jezus. En het zit er ook meteen weer aan als je normaal gaat eten, want je lichaam denkt ook "oei, hongerwinter, spaarstand!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Iedere maaltijd 1 hardgekookt ei en 1 grapefruit zonder suiker, geen tussendoortjes. Zwarte koffie, thee zonder suiker en water zijn de enige drankjes die je mag, en 's ochtends nam ik 1 centrum-pil. Werkte hartstikke goed, voor mij misschien zelfs iets te goed, dus wel mee oppassen.
Ik heb meer vet dan ik leuk vind.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent toch helemaal niet dik en trouwens je bent niet zo vaak in Nederland dus geniet ervan zolang het nog kan.
Ik had het niet specifiek over Fokkers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wanneer heb ik geklaagd dat ik door een fokker niet was aangesproken?
De enige fokker die ik heb leren kennen irl is MisterO en de rest ken ik niet eens, wel soms meerdere malen Vlarp tegengekomen omdat ie vaak in Rotterdam te vinden is.
En verder eet je niks?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Iedere maaltijd 1 hardgekookt ei en 1 grapefruit zonder suiker, geen tussendoortjes. Zwarte koffie, thee zonder suiker en water zijn de enige drankjes die je mag, en 's ochtends nam ik 1 centrum-pil. Werkte hartstikke goed, voor mij misschien zelfs iets te goed, dus wel mee oppassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |