Ongeacht of hij het wist, ik denk dat de Haitian er toen gewoon geen moeite voor deed oid, en dus niks bewust probeerde uit te schakelen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh ja, dat Nathan vloog toen hij bij de Haitian was, wisten toen Bennet en de Haitian dat hij kon vliegen? Ik dacht namelijk dat hij werd gekidnapt omdat Linderman hem wilde gebruiken voor politieke doeleinden, niet omdat ze dachten dat hij krachten had.
'Toevallig' als leidster van een cheerleader teamquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:14 schreef Tim86 het volgende:
voor de Hayden fans: Vanavond Bring it on: All or nothing met haar in de hoofdrol
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:19 schreef Foreverblue het volgende:
Zou ze eigelijk wel een andere rol kunnen spelen of voor worden gecasted?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:30 schreef RSH11 het volgende:
Ik kan me wel een bepaalde andere rol voorstellen....is ze al 18?
*grinnik*
Goed nieuws voor jouquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:30 schreef RSH11 het volgende:
Ik kan me wel een bepaalde andere rol voorstellen....is ze al 18?
*grinnik*
Vind je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik kijk bijna geen tv meer idd. Heroes en House kijk ik trouwens alleen met subs, vooral House is zonder niet te doen.
Right, dan krijg je the Ghost Whisperer within Heroes ofzo..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik zou wel iemand willen zien die met de doden kan praten
Het liefst gespeeld door Jennifer Love-Hewitt
Sylar & co. zitten al in de VS.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:43 schreef RSH11 het volgende:
Zullen we de biologische moeder van Claire ooit nog zien? Ik vond dat pyrokinese wel vet. Ze ging toch naar Mexico? Daar zitten Sylar en co nu ook. *heeft hoopvolle gedachten*
Weet niet, maar zag een keer iets van "Arizona" onder in beeld staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:44 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ooh dan heb ik iets gemist. Wanneer zijn ze de grens over gegaan dan?
Oh en,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:00 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb onlangs hele sez 1 overnieuw gekeken, en nu ook weer deze sez 2 de afgelopen 5 afleveringen. Heb enkele vragen:
- Nathan vloog met peter weg aan het eind van sez 1, maar in sez 2 is nathan er weer en dan wel als bebaarde dronkelap maar vertelt niets over peter of hoe het is afgelopen. Nathan nam min of meer afscheid in sez 1 final ep en nu is hij er doodleuk weer?
- Ik gok dat de weerspiegeling die hij tegenkomt er ook heel wat mee te maken heeft. We zullen er nog wel wat van horen.
- L.D., de man van niki en de vader van micah is ook foetsie, geen woord over waar hij precies is, aan het eind van sez 1 leefde hij nog wel. Is ie nou dood?
- Hij is dood, dat wordt duidelijk in de eerste aflevering van seizoen 2 met Micah en Niki. Weet niet precies meer hoe het ging maar duidelijk was wel dat DL dood was.
- Candice werd bewusteloos geslagen door Niki in sez 1, alles veranderde terug naar de werkenlijkheid, micah lag niet dood op de grond enz. Candice veranderde ook terug van Jessica naar Candice. Ze was echter niet dat dikke mens dat zichtbaar werd toen ze werd vermoord door Sylar in sez 2?
- Candice was in ieder geval niet dood, maar ze kon ook niet van haar hele gave gebruik maken. Misschien dus dat haar gave gedeeltelijk geblokkeerd was of iets dergelijks.
- Nadat Sylar Candice had vermoord (en haar gave had overgenomen??), begon hij diverse plaatsen en landen te roepen. Wilde hij nou een illusie voor zichzelf opwekken zodat hij zich in 1 van die landen waant? Want Candice had geen teleportatie-gave?
- Ja, ik neem aan dat hij dat probeerde. Net zoals Candice aan het begin van die aflevering had gewaand dat hij ergens op een tropisch eiland was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:13 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Oh en,Aha ok. Lijkt mij geen spoiler waardig maar oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist. Ook zo een raar iets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:16 schreef SunChaser het volgende:
Waarom doet Hiro zo'n moeite met die briefjes? Hij kan toch gewoon een en weer reizen? En straks zn vader redden.
Beter een spoiler teveel dan te weinigquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aha ok. Lijkt mij geen spoiler waardig maar oke.
Ze denken dat Peter dood is. Angela had er met Nathan over dat het zijn schuld was dat Peter er niet meer is. Dus waarom ze dat denken, komen wij nog wel achter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:00 schreef SolidasRock het volgende:
- Nathan
- D.L.
- Candice
- Sylar en Candice
Ik denk dat je na 5 afleveringen nog niet kunt zeggen of een seizoen goed/slecht gaat wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:33 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, dan maar een wat slechter zeizoen en de volgende weer beter, 24 had ook slechte(re) seizoenen op elke even dagen en Desperate House Wifes 2 was ook slecht geloof ik (ben gestopt te kijken na seizoen 1).
Van Lost heb iik alleen de eerset 10 mninuten egzien, dat die man door de propellor werd gezogen. Lost boeit me niet omdat ze toch niet van dat eiland afkomen. Prison Break ben ik gestopt toen ze ontsnapt waren, dat hele concept met de baluwdruk als tattoo op zn lichaam sloeg nergens op, hij had zn broer met die blauwdruk ook van buitenaf kunnen redden en toen er een 24 achtig plot bijkwam met presidenten en 10 complotten had ik er geen zin meer in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:41 schreef SolidasRock het volgende:
Zeg je nou dat ook Lost nog niet is afgeschreven aangezien de betere seizoenen nog moeten komen?
Over Lost:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van Lost heb iik alleen de eerset 10 mninuten egzien, dat die man door de propellor werd gezogen. Lost boeit me niet omdat ze toch niet van dat eiland afkomen. Prison Break ben ik gestopt toen ze ontsnapt waren, dat hele concept met de baluwdruk als tattoo op zn lichaam sloeg nergens op, hij had zn broer met die blauwdruk ook van buitenaf kunnen redden en toen er een 24 achtig plot bijkwam met presidenten en 10 complotten had ik er geen zin meer in.
Maar Heroes is vooralsnog niet slecht, wel minder intrigerend dan seizoen 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lost kan ik van harte aanraden, tweede seizoen was iets minder, en het begin van het derde seizoen ook niet helemaal top. Maar de laatste paar afleveringen waren weer echt super, Lost vind ik de beste serie op het moment.
Wat maakt het uit of ze wel of niet van het eiland afkomen, je houdt dus blijkbaar van een goede einde en als dat er niet inzit hoeft het niet meer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van Lost heb iik alleen de eerset 10 mninuten egzien, dat die man door de propellor werd gezogen. Lost boeit me niet omdat ze toch niet van dat eiland afkomen.
Iemand moet toch achter het complot zitten, een machtig iemand a la president en niet de plaatselijke groenteboer of zo en hij zag dat van binnenuit breken de enige beste oplossing was?quote:Prison Break ben ik gestopt toen ze ontsnapt waren, dat hele concept met de baluwdruk als tattoo op zn lichaam sloeg nergens op, hij had zn broer met die blauwdruk ook van buitenaf kunnen redden en toen er een 24 achtig plot bijkwam met presidenten en 10 complotten had ik er geen zin meer in.
Moah, het had leuke afleveringen, ik heb alleen hekel aan dat typische japanners filmpjes van de nakamuras.quote:Maar Heroes is vooralsnog niet slecht, wel minder intrigerend dan seizoen 1
Je hoorde het wel toen hij haar vermoorde, hoor. Daarna niet meer. Overigens las ik op internet dat het tikken niet perfect is, als een klok die kapot is. Ik heb het nog even nageluisterd, en het lijkt te kloppen. Maar ik vind het moeilijk te zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:43 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hij wilde testen of het hem lukt om Candice's gave te gebruiken... blijkbaar niet, je hoorde de klok bij hem ook niet tikken toen hij Candice killed.
Vind je? Vind niks spannends aan Sylar, en zeker nu hij dus niet vermoord kan worden. Lekekr boeiend. Die Boogieman, de vader van Matt, is een veel interessanter badguyquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:07 schreef Steeven het volgende:
Toch ben ik wel blij dat Sylar niet dood is, houdt het spannend.
Nathan is toch gewoon de lucht in gevlogen met Peter, en heeft hem daar achter gelaten en is zelf ontkomen? Daarbij istie wss toch verbrand (alhoewel: hij kan supersnel wegsprinten dus ergens klopt dat ook niet, maar misschien ontplofte Peter al toen Nathan vond dat ie nog niet hoog genoeg in de lucht was oid). Ze denken ook dat Peter dood is nu, dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:00 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb onlangs hele sez 1 overnieuw gekeken, en nu ook weer deze sez 2 de afgelopen 5 afleveringen. Heb enkele vragen:
- Nathan
- L.D.
- Candice
- Sylar
Sorry, maar dat is nou eenmaal de standaard comic book term volgens mij. Ik wil het ook wel firebending noemen hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:08 schreef Mirel het volgende:
Ik stoor me aan woorden zoals pyrokinese. Wannabe science
Dat us een aanname van jou. Je ziet wel af en toe een scene waarin hij een misvormd gezicht heeft. Hoe dan ook, we gaan er antwoorden op krijgen in de aflevering 4 months ago.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nathan is toch gewoon de lucht in gevlogen met Peter, en heeft hem daar achter gelaten en is zelf ontkomen? Daarbij istie wss toch verbrand (alhoewel: hij kan supersnel wegsprinten dus ergens klopt dat ook niet, maar misschien ontplofte Peter al toen Nathan vond dat ie nog niet hoog genoeg in de lucht was oid). Ze denken ook dat Peter dood is nu, dus.
Ja.quote:Ik herinneer me wel iets vaagjes over een kerkhof bezoeken, was dat D.L. graf?
Hij is de enige die wat in kan brengen tegen Peter, dus ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind je? Vind niks spannends aan Sylar, en zeker nu hij dus niet vermoord kan worden. Lekekr boeiend. Die Boogieman, de vader van Matt, is een veel interessanter badguy
Ik denk dat de kakkerlakken iets met de redding van Sylar te maken hebben....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Sylar kan dus wel vermoord worden. Candice (of iemand anders van The Company) heeft Sylar gered. Maar ik wil dus weten waarom. En Sylar begint eigelijk wel irritant te worden.Die mij maar Nightmare man!
Idd, maar wat precies?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:46 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ik denk dat de kakkerlakken iets met de redding van Sylar te maken hebben....
Hmm..dat zet me weer aan het denken, zit Niki niet ook gewoon in een nachtmerrie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:19 schreef RandomReader het volgende:
En dat hoofd van Nathan in de spiegel, is dat niet gewoon een illusie die the Nightmare Man opwekt? Want in ep 3 dacht ik zegt Nathan iets van GET AWAY FROM ME en ramt hij op de spiegel in. En later in de nachtmerrie van Parkman Sr. is hij er weer.
Volgens mij is dat eerder een soort illusie die hij bij zichzelf opwekt, soort body dysmorphic disorder idee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:19 schreef RandomReader het volgende:
En dat hoofd van Nathan in de spiegel, is dat niet gewoon een illusie die the Nightmare Man opwekt?
Ik ben het met je eens, was het een nachtmerrie, dan moet hij toch enigzins paniekeren en niet gewoon wegkijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerder een soort illusie die hij bij zichzelf opwekt, soort body dysmorphic disorder idee.
'ze' zeggen dat kakkerlakken de enige dieren zijn die een nucleaire oorlog zou overleven.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:46 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ik denk dat de kakkerlakken iets met de redding van Sylar te maken hebben....
Yup.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef Ace1 het volgende:
Was Candace niet vermoord door Sylar? 1 of 2 eps geleden?
Ik ben niet iemand die emotioneel wordt door TV of films, maar ik heb serieus moeten huilen aan het einde. Echt waar. Ik voelde compleet wat Claire en Bennet voor elkaar voelde en ik voelde ook hun verdriet. Dat was echt niet normaal.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:40 schreef Breuls het volgende:
De kakkerlakken zijn gewoon een dingetje van de makers. Daar moet je niet teveel achter zoeken.
Overigens heb ik vanavond weer Company Man gezien. Tering wat is die goed zeg.
Jij kan beter wegblijvenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Sommige mensen hier kunnen beter een paar afleveringen opnieuw kijken i.p.v. doelloos speculeren over dingen die totaal niet kloppen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:37 schreef RSH11 het volgende:
En toen was het alweer zondag...
Nog maar twee dagen
Hoe weet je dat? Wij hebben het al 3 keer gezien... ik denk dat het toch wel iets zegt....quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:40 schreef Breuls het volgende:
De kakkerlakken zijn gewoon een dingetje van de makers. Daar moet je niet teveel achter zoeken.
Overigens heb ik vanavond weer Company Man gezien. Tering wat is die goed zeg.
Net zoals de schrijvers van Lost zeiden dat 4815162342 een running gag was en nooit verklaard zou worden terwijl een half jaar later bleek dat die getallen de hele basis voor dat eiland vormen? Of dat tijdreizen nooit een onderdeel van het verhaal zouden worden terwijl een seizoen later mensen en konijnen vrolijk naar het verleden en terug reizen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef RSH11 het volgende:
Omdat ze in een interview hebben gezegd dat het niets betekent, maar dat het voor evolutie staat.
Scheve hoofdquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Net zoals de schrijvers van Lost zeiden dat 4815162342 een running gag was en nooit verklaard zou worden terwijl een half jaar later bleek dat die getallen de hele basis voor dat eiland vormen? Of dat tijdreizen nooit een onderdeel van het verhaal zouden worden terwijl een seizoen later mensen en konijnen vrolijk naar het verleden en terug reizen?
Interviews met schrijvers lees ik altijd met een scheef oog.
Iets met een scheef oog lezen leek mij mechanistisch gezien idd al niet echt plausibel, maar ik ben nooit zo'n held geweest met spreekwoorden.quote:
Maar goed, de schrijvers van Lost != de schrijvers van Heroes... dus misschien wordt er toch niks mee bedoelt... We'll seequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Scheve hoofd
Maar ik denk zelf ook dat de kakkerlakken iets betekenen, ze zijn te nadrukkelijk aanwezig in Sylar buurt...
De schrijvers van Heroes hebben ooit toegegeven beïnvloed te zijn door die van Lost, bovendien hebben de schrijvers van Lost meegeholpen met de pilot van Heroes meen ik mij te herinneren.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef Treveo het volgende:
[..]
Maar goed, de schrijvers van Lost != de schrijvers van Heroes... dus misschien wordt er toch niks mee bedoelt... We'll see
Wat een onzin.quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij kan beter wegblijven
Eerst kraak je Heroes af, vervolgens zeg je niet meer te willen kijken, dan besluit je toch maar weer te komen kijken en dan val je yashaaa ieder keer weer aan over jouw eigen gedrag. Nu ben je Heroes weer aan het afkraken en nu loop je te zeuren over mensen die de serie niet goed genoeg hebben bekeken.
Hoe dan ook, veel plezier in je eentje.
Als ik bovenstaand stuk lees moet ik weer slikken. Had 'm 2 weken geleden opgenomen van RTL 5 om weer eens te bekijken. In mijn ogen de allerbeste aflevering van Heroes en één van de beste losse afleveringen van een drama serie die ik gezien heb. Die aflevering had gewoon alles. Familie drama, spanning, actie en het gaf een goede aanzet naar een spannend slot van het seizoen. Die meltdown was ook super gaaf (zo gaaf dat overduidelijke misser van een niet smeltende spuit mij totaal niks doet). En het slot, met Claire en Bennet of de brug, tranentrekker, voor mij de enige tijdens het TV seizoen 2006/2007 (en ik heb redelijk wat series gevolgd).quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:00 schreef Breuls het volgende:
[ verhaal over 'Company Man' ]
Wat een onzinquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat die injectienaald niet smolt was niet zo erg ofzo. Volgens mij kan zo'n ding wel uit staal zijn en hoeft het niet per se te smelten.
Ik weet even niet waar je het precies over hebt?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat die injectienaald niet smolt was niet zo erg ofzo. Volgens mij kan zo'n ding wel uit staal zijn en hoeft het niet per se te smelten.
Omdat de naald van staal was kon hij niet smelten (claire moest die vent verdoven voordat er een meltdown kwam).quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:39 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik weet even niet waar je het precies over hebt?
Oh... das al stuk of 10 afleveringen terugquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat de naald van staal was kon hij niet smelten (claire moest die vent verdoven voordat er een meltdown kwam).
Die vent die zegt" Ben jij een robot of een alien?"quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:09 schreef suus21 het volgende:
wie is West..?
Hij woont in appartement nummer 9.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:16 schreef suus21 het volgende:
ja nu weet ik wie West is, maar nu weet ik niet meer wie Maury is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |