Het is dat doodsverwensingen tegen de policy zijn, inderdaad!!!quote:

Nou ja, 5 seizoenen danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:53 schreef Merkie het volgende:
Of het zijn gewoon (terecht) fans van de geniale serie Veronica Mars. Zucht, ik zou met gemak 10 seizoenen Heroes voor 1 seizoen Veronica Mars inruilen
. Helaas gecancelled dus.
Is geen verkeerde gedachte. Doet me denken aan kruissingschema's (bio12, erfelijkheidquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou kunnen komen omdat je 2 heroes met verschillende krachten mengt.
Vergelijk het met verf, blauw+groen=geel
Misschien is de moeder van Matt ook wel een Mindreader/-manipulator, dan krijg je blauw+blauw=Blauw.
Of is dit nu een heel rare gedachte van me?
De nieuwe strip staat ook weer online, ik vind 'm weer erg goed deze keer:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/
Nou ik kom eigelijk niet verder dan dat. Zoveel krachten zijn er niet denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Breuls het volgende:
Als je een lijst wil maken van krachten/gaven die nog niet in Heroes getoond zijn, ben je wel even bezig denk ik.
Die lees ik niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef RSH11 het volgende:
comics
Morph zit er wel in, in seizoen 1 heb je die vrouw die Micah gevangen houdtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben benieuwd watvoor krachten we uiteindelijk gaan krijgen.
Er nog wat krachten over die nog niet in HEROES zitten, zoals:
- snelheid
- man/vrouw van staal (dat je niet gewond raakt door wat dan ook)
- teleportatie (anders dan Hiro)
- morph (zoals Mystique in X-Men)
- transformeren o.i.d. (zoals morph maar dan ook in dieren veranderen)
- witte/gele/bruine/groene/rode/paarse/grijze tranen des doods ()
Dat is illusie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Morph zit er wel in, in seizoen 1 heb je die vrouw die Micah gevangen houdt
Morph is er wel al hoor, dat ene wijf dat sylar net dood gemaakt heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Ruzbeh het volgende:
- snelheid
- man/vrouw van staal (dat je niet gewond raakt door wat dan ook)
- teleportatie (anders dan Hiro)
- morph (zoals Mystique in X-Men)
- transformeren o.i.d. (zoals morph maar dan ook in dieren veranderen)
- witte/gele/bruine/groene/rode/paarse/grijze tranen des doods ()
Nice link!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:45 schreef RSH11 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_comic_book_superpowers
Geen dank
Daar in de jungle bedoel je? Dat was Candicequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Morph is er wel al hoor, dat ene wijf dat sylar net dood gemaakt heeft
Ik snap je niet helemaal, we hebben al deze gaves (in een ietwat andere vorm) al gehad...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Ruzbeh het volgende:
- snelheid (West/Nathan)
- man/vrouw van staal (dat je niet gewond raakt door wat dan ook) (Claire/Kensei)
- teleportatie (anders dan Hiro) (Hiro)
- morph (zoals Mystique in X-Men) (Candice)
- transformeren o.i.d. (zoals morph maar dan ook in dieren veranderen) (Candice)
- witte/gele/bruine/groene/rode/paarse/grijze tranen des doods () (Maya)
"I see dead people..."quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik zou wel iemand willen zien die met de doden kan praten
Het liefst gespeeld door Jennifer Love-Hewitt
Hehe wtf, zou geinig zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik zou wel iemand willen zien die met de doden kan praten
Het liefst gespeeld door Jennifer Love-Hewitt
quote:Muggle is a word used in the Harry Potter series of books by J.K. Rowling to refer to a human who does not have magical abilities. Writers have confirmed that the dog was named with this term in mind.
Hehe, zou vet zijn als die hond eigenlijk een mens isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of Mr. Muggles nog een speciale gave blijkt te heben.
[..]
Daar is onze shapeshifter jongensquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:36 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, zou vet zijn als die hond eigenlijk een mens is
Mr. Muggles is een Animagus!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:36 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hehe, zou vet zijn als die hond eigenlijk een mens is
Er klopt helemaal niks van wat je zegt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 07:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal, we hebben al deze gaves (in een ietwat andere vorm) al gehad...
Kijk West en Nathan zijn niet supersnel an sich, maar ze kunnen wel heel snel weg zijn en snel zich verplaatsen.
Claire en Kensei kunnen wel gewond raken maar komen wel weer tot leven. Iemand die gewoon niet gewond kan raken zou gewoon een Super-Claire of -Kensei zijn.
En Hiro bends time and space, dat is de basis van teleportatie.
En alhoewel Candice zelf niet morpht had ze wel alle voordelen van het morphen, namelijk je anders voordoen als je bent. Ze kon neem ik aan ook zichzelf voor doen als dier.
En de tranen des doods hebben we ook al gehad.
Tja, ik wil niet veel zeggen maar de gaves die jij opnoemt zou ik zeker geen toevoeging aan de serie vinden.
Nope, ik zou nu ook alles opnieuw willen kijken als ik er tijd voor hadquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:08 schreef Breuls het volgende:
Ben ik de enige hierin?
wat!??! is ze een shapeshifterquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:57 schreef Breuls het volgende:
Jaa, daar gaan we weer. Het is even wachten op de eerstvolgende die Candice Wilmer een shapeshifter noemt.
Ze is een illusionist. Dat omvat het zichzelf permanent iemand anders doen lijken, iemand gevangen houden in een niet-bestaande gangenstructuur (ja daarmee bedoel ik de scene met Micah) of iemand schrik aanjagen door een hem/haar een real life nachtmerrie te bezorgen (ja ik bedoel de comics).
Zij verandert niet van vorm, ze laat je denken dat ze dat doet.
Hij kan een paar verschillende dingen, waaronder andermans kracht neutraliseren (zoals je zag in de scenes waar Matt probeert HGR's gedachten te lezen of in Five Years Gone of in de comic) en gedachten wissen. Volgens mij wipet-ie gewoon een periode uit je geheugen, in plaats van specifieke herinneringen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:49 schreef RSH11 het volgende:
De Haitian kan specifieke herinneringen verwijderen, right? Moet hij hiervoor eerst niet weten wat die herinneringen zijn? Maw, moet zijn kracht niet een beetje hetzelfde zijn als die van Matt, alleen leest hij niet de huidige gedachten maar alleen herinneringen.
Dat vind ik dus ook zo raar. De makers zeggen in interviews steeds dat geen enkele hero meerdere krachten heeft (op Sylar en Peter na). Misschien doe ik hier te moeilijk over, though.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hij kan een paar verschillende dingen, waaronder andermans kracht neutraliseren (zoals je zag in de scenes waar Matt probeert HGR's gedachten te lezen of in Five Years Gone of in de comic) en gedachten wissen.
Dat zou wel een aardige plot twist zijn ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:08 schreef Voxtrot het volgende:
Denken jullie ook niet dat Sylar verliefd wordt op dat van meisje van de tweeling ofzo?
Want ze vermoorden is te voorspelbaar ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |