Dat mindtalking lijkt me helemaal geen gave. Ma Petrelli had door dat Matt gedachten kon lezen en toen ging ze "GET OUT OF MY HEAD" denken. lijkt me geen speciale gave verder.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vind 't raar dat ze dezelfde gave hebben. Claire's echte ma kan vuur maken/controleren en d'r pa kan vliegen, en zij kan redingessen.. ik vind 't wel erg toevallig dat Matt dezelfde gave als zijn pa heeft. Ik vraag me nog steeds af wat Ma Petrelli's ability is.. alleen mindtalking zegmaar? Volgens mij kan ze meer.
Matt heeft helemaal niet dezelfde gave als zijn vader, dat maakte zijn vader hem enkel wijs om los te komen. Matt's vader heeft de gave iemand vast te zetten in een nachtmerrie die echt lijkt, Matt kan gedachten lezen en overdragen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vind 't raar dat ze dezelfde gave hebben. Claire's echte ma kan vuur maken/controleren en d'r pa kan vliegen, en zij kan redingessen.. ik vind 't wel erg toevallig dat Matt dezelfde gave als zijn pa heeft. Ik vraag me nog steeds af wat Ma Petrelli's ability is.. alleen mindtalking zegmaar? Volgens mij kan ze meer.
Hmm, ik weet het niet, het kan best zijn dat de gave van Matt begint met gedachten te lezen en daarna manipuleren. En wellicht als je oefent kan je met dezelfde gave iemand zo laten denken dat hij in zijn ergste nachtmerrie zit.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:15 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Matt heeft helemaal niet dezelfde gave als zijn vader, dat maakte zijn vader hem enkel wijs om los te komen. Matt's vader heeft de gave iemand vast te zetten in een nachtmerrie die echt lijkt, Matt kan gedachten lezen en overdragen.
Meredith Gordon, die mevrouw die vuur uit haar handen kon laten komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ze is dan gewoon op de hoogte van zijn gaven.
Wie is Claire's moeder ook alweer?
Eenschquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:15 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Matt heeft helemaal niet dezelfde gave als zijn vader, dat maakte zijn vader hem enkel wijs om los te komen. Matt's vader heeft de gave iemand vast te zetten in een nachtmerrie die echt lijkt, Matt kan gedachten lezen en overdragen.
permbanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Symer het volgende:
Klopt het dat je een Veronica Mars fan moet zijn om Kristin Bell goed te vinden? Dat zou namelijk het een en ander verklaren.
Hoewel ik me, in haar verdediging, kan voorstellen dat een actrice weinig acteertalent kan laten zien met die belachelijk slechte teksten die de schrijvers haar voorschuiven. M'n tenen stonden zo krom bij haar onvoorstelbare clchématige introductie ("I can take care of myself") dat ik nu gaten in m'n sokken heb.
Ik ben geen Veronica Mars fan. Maar Kristin Bell sprak me wel direct aan. Ze is gewoon lekker.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Symer het volgende:
Klopt het dat je een Veronica Mars fan moet zijn om Kristin Bell goed te vinden? Dat zou namelijk het een en ander verklaren.
En dan die nergensopslaande eerste weergave van haar gave. Een beetje langs een container lopen en wat vonkjes afschieten.quote:Hoewel ik me, in haar verdediging, kan voorstellen dat een actrice weinig acteertalent kan laten zien met die belachelijk slechte teksten die de schrijvers haar voorschuiven. M'n tenen stonden zo krom bij haar onvoorstelbare clchématige introductie ("I can take care of myself") dat ik nu gaten in m'n sokken heb.
Idd, dat is ook wat ik denk... had Matt's vader ook al overquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet, het kan best zijn dat de gave van Matt begint met gedachten te lezen en daarna manipuleren. En wellicht als je oefent kan je met dezelfde gave iemand zo laten denken dat hij in zijn ergste nachtmerrie zit.
Ik heb geen bewijs gezien dat z'n vader daadwerkelijk gedachten kon lezen. Maar wie weet gebeurt dat later nog. Tot die tijd ben ik van mening dat 'ie liep te lullen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, dat is ook wat ik denk... had Matt's vader ook al over
Ja, is waar ook... is iig wel een leuke verhaallijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs gezien dat z'n vader daadwerkelijk gedachten kon lezen. Maar wie weet gebeurt dat later nog. Tot die tijd ben ik van mening dat 'ie liep te lullen.
En dan het moment in de aflevering waar Matt de gedachten van z'n pa probeert te lezen..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:40 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs gezien dat z'n vader daadwerkelijk gedachten kon lezen. Maar wie weet gebeurt dat later nog. Tot die tijd ben ik van mening dat 'ie liep te lullen.
Kan ook zijn dat zijn vader toen de gedachten van Matt manipuleerde?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
En dan het moment in de aflevering waar Matt de gedachten van z'n pa probeert te lezen..
Net zoals Matt deed om Nathan uit z'n droom te halen. Matt heeft gewoon dezelfde 'basis' als z'n pa. Nu is het afwachten hoe hij zich ontwikkeld in de serie.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:27 schreef Treveo het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat zijn vader toen de gedachten van Matt manipuleerde?
Idd, lekker overdrevenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou zeg zo'n prestatie heeft Kristen Bell nou ook weer niet neergezet.
Hoeveel mannen ken jij met blond haar en tietenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, lekker overdrevenZe acteerde net zo matig als de meeste acteurs in de serie. Maarja, voor de meeste mannen is het hebben van blond haar en tieten al een grote prestatie, kennelijk
![]()
Manipulatie hebben we al gezien bij Eden.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet, het kan best zijn dat de gave van Matt begint met gedachten te lezen en daarna manipuleren. En wellicht als je oefent kan je met dezelfde gave iemand zo laten denken dat hij in zijn ergste nachtmerrie zit.
Tja, goed punt. Er zit niets anders op dan afwachten. Ik neem aan dat we nog veel van Parkman senior gaan horen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:20 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
En dan het moment in de aflevering waar Matt de gedachten van z'n pa probeert te lezen..
Dat zou kunnen komen omdat je 2 heroes met verschillende krachten mengt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:45 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Bovendien hebben we nog nergens dezelfde gaves gezien binnen families. Neem bijvoorbeeld Niki en D.L., Micah.
Arme Mollyquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:35 schreef SiGNe het volgende:
De nieuwe strip staat ook weer online, ik vind 'm weer erg goed deze keer:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/
Die kerel is echt een klootzak. Voor mijn part vermoorden ze hem en stoppen ze die Ier er weer in, hij was cool.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:11 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Tja, goed punt. Er zit niets anders op dan afwachten. Ik neem aan dat we nog veel van Parkman senior gaan horen.
Volgens mij doe je het er nu gewoon omquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik baal nog steeds dat seizoen 2 zo slecht is.
Eensch, maar dan baal ik toch dat 1-4 zo slecht waren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
aflevering 5 was imo toch echt weer niveau seizoen 1
Die Ier was alleen saai, met papa Matt gebeurd er tenminste wat.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:03 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die kerel is echt een klootzak. Voor mijn part vermoorden ze hem en stoppen ze die Ier er weer in, hij was cool.
Het is dat doodsverwensingen tegen de policy zijn, inderdaad!!!quote:

Nou ja, 5 seizoenen danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:53 schreef Merkie het volgende:
Of het zijn gewoon (terecht) fans van de geniale serie Veronica Mars. Zucht, ik zou met gemak 10 seizoenen Heroes voor 1 seizoen Veronica Mars inruilen
. Helaas gecancelled dus.
Is geen verkeerde gedachte. Doet me denken aan kruissingschema's (bio12, erfelijkheidquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou kunnen komen omdat je 2 heroes met verschillende krachten mengt.
Vergelijk het met verf, blauw+groen=geel
Misschien is de moeder van Matt ook wel een Mindreader/-manipulator, dan krijg je blauw+blauw=Blauw.
Of is dit nu een heel rare gedachte van me?
De nieuwe strip staat ook weer online, ik vind 'm weer erg goed deze keer:
http://www.nbc.com/Heroes/novels/
Nou ik kom eigelijk niet verder dan dat. Zoveel krachten zijn er niet denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef Breuls het volgende:
Als je een lijst wil maken van krachten/gaven die nog niet in Heroes getoond zijn, ben je wel even bezig denk ik.
Die lees ik niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:53 schreef RSH11 het volgende:
comics
Morph zit er wel in, in seizoen 1 heb je die vrouw die Micah gevangen houdtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben benieuwd watvoor krachten we uiteindelijk gaan krijgen.
Er nog wat krachten over die nog niet in HEROES zitten, zoals:
- snelheid
- man/vrouw van staal (dat je niet gewond raakt door wat dan ook)
- teleportatie (anders dan Hiro)
- morph (zoals Mystique in X-Men)
- transformeren o.i.d. (zoals morph maar dan ook in dieren veranderen)
- witte/gele/bruine/groene/rode/paarse/grijze tranen des doods ()
Dat is illusie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Morph zit er wel in, in seizoen 1 heb je die vrouw die Micah gevangen houdt
Morph is er wel al hoor, dat ene wijf dat sylar net dood gemaakt heeftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Ruzbeh het volgende:
- snelheid
- man/vrouw van staal (dat je niet gewond raakt door wat dan ook)
- teleportatie (anders dan Hiro)
- morph (zoals Mystique in X-Men)
- transformeren o.i.d. (zoals morph maar dan ook in dieren veranderen)
- witte/gele/bruine/groene/rode/paarse/grijze tranen des doods ()
Nice link!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:45 schreef RSH11 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_comic_book_superpowers
Geen dank
Daar in de jungle bedoel je? Dat was Candicequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Morph is er wel al hoor, dat ene wijf dat sylar net dood gemaakt heeft
Ik snap je niet helemaal, we hebben al deze gaves (in een ietwat andere vorm) al gehad...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Ruzbeh het volgende:
- snelheid (West/Nathan)
- man/vrouw van staal (dat je niet gewond raakt door wat dan ook) (Claire/Kensei)
- teleportatie (anders dan Hiro) (Hiro)
- morph (zoals Mystique in X-Men) (Candice)
- transformeren o.i.d. (zoals morph maar dan ook in dieren veranderen) (Candice)
- witte/gele/bruine/groene/rode/paarse/grijze tranen des doods () (Maya)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |