Okee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:33 schreef n00cL30n het volgende:
Maar wel van die echte.. niet van die neppers.
Ik moet zelf altijd aan deze denken als ik HW zie reply-enquote:
Hoi, ik ben het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:14 schreef Joene het volgende:
Wie is geert ?
Die schapedoes die het niet zo op moslims heeft toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:14 schreef Joene het volgende:
Wie is geert ?
Top gozertquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die schapedoes die het niet zo op moslims heeft toch?
Hej J.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:53 schreef Jarno het volgende:
Greyrjdodtcjxte!
[BS]quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:53 schreef Jarno het volgende:
Greyrjdodtcjxte!
Post de jouwe anders ffquote:
die fase ben ik voorbijquote:
Zolang de tepels maar goed zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die fase ben ik voorbij!
daarbij ben ik alleen maar jaloers op mensen met échte tetten
niet dusquote:
is het een op het werk te openen link ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dit benne een best paar tepelkens!!!
Tevens schaamteloze tvp
voor jou een vraag, voor mij enquote:
dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:28 schreef Joene het volgende:
[..]
is het een op het werk te openen link ?
Huh ? mis ik iets ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is je keuken inmiddels al helemaal bezorgd en af?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
durf eigenlijk nergens meer op te klikken na dat topic van Logician van vorige week over haar piemolstalker![]()
FULL FRONTAL in het topic
Dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
durf eigenlijk nergens meer op te klikken na dat topic van Logician van vorige week over haar piemolstalker![]()
FULL FRONTAL in het topic
Nou ik ben wel verhuisd en getrouwd , maar heb geen keuken verbouwd ofzo hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
jij had toch iets met een keuken, heel lang geleden, toen ik hier voor het laatst postte?![]()
Zeker welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:28 schreef Joene het volgende:
[..]
is het een op het werk te openen link ?
nou, dat werd 's tijd dan! Ga die keuken 's verbouwen manquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik ben wel verhuisd en getrouwd , maar heb geen keuken verbouwd ofzo hoor.![]()
viel mee iddquote:
Laat je tepels nou maar z ienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dat werd 's tijd dan! Ga die keuken 's verbouwen man
Een mietje en niet met tabak roken? Kunt beter met tabak rokenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
gisteren voor het eerst wiet door een wietpijpje gerookt, aangezieneen beetje een mietje is en het niet met tabak wil roken
![]()
en nu heb ik hoofdpijn
Ghehehequote:
best huisje overigensquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehehe
Nou moe, heb je lekker vakantie, zit je op je gemak te genieten van helemaal niets doen, zijn er ineens een paar paardjes losgebroken. Voor je het weet staan ze zich dan tegoed te doen aan JOUW gras in JOUW voortuin
Foto net genomen, sorry voor de brakke kwaliteit
[ afbeelding ]
ey! Boem-Dikkie!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een mietje en niet met tabak roken? Kunt beter met tabak roken![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Hej J.
Ik heb jeuk aan een mini mac.![]()
Maar nou die beesten er nog uit!! Op de weg zetten kan niet, dan gebeuren er ongelukken denk ik, en ik weet niet van welke boer ze zijn.quote:
Hallo Homo IK werk in Maarssenquote:
Neuh.. Ik was gisteravond al te vroeg op bed om die van deze week te downen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
n000000c!
Heroes al gekeken? Weer fakkin spannend
Weet ik kleautvieaul... Daarom was de woordgarp ook zo slecht.quote:
Laat ze lekker staan joh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar nou die beesten er nog uit!! Op de weg zetten kan niet, dan gebeuren er ongelukken denk ik, en ik weet niet van welke boer ze zijn.
Ruim twee jaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook zo een huis
maargoed, ben dan al een tijd jaloers op ElizabethR.. al een jaar of ehm... (hoe lang woon je daar?)
Mjah, daar zal mijn zoon geweldig blij mee zijn. Maar dat doen we toch maar niet. Overigens zijn ze net in ganzenpas weer vertrokken, ben ze uit het oog verloren nu. De gaten van de hoefafdrukken staan lekker in het gras.quote:
jij ook al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Armageddon het volgende:
Tering ER! Ik ga nu verhuizen!!
Oké, tot zo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Armageddon het volgende:
Tering ER! Ik ga nu verhuizen!!
jij gaat er bevallen ?quote:
Wij zijn ook in Schotland op vakantie geweest, en ik vond het prachtig, maar niet zo veel verschillende soorten natuurgebied als in Ierland. En dromen is altijd leuk, en wie weet, ooit nog eens, als je gewoon oud bent net als ik, ga je wel emigreren. Never say never! Just have faithquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
lekker weekendje Yorkbegin December
en zijn deze zomer 2 weken met de motor door Schotland wezen rijden![]()
*zucht* het blijft m'n droomlandmaargoed..
wil niet emigreren
met mooiere mensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:54 schreef Joene het volgende:
Ik zoek wel een warmer land op okay.
Hé! Niet zo minderwaardig over jezelf schrijven! Das niet goed!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
da's niet zo moeilijk, zelfs ik met mijn ladingen minderwaardigheidscomplexen vind mezelf mooier dan bovenstaande Sylvana![]()
![]()
maar ik schrok al![]()
moest je straks nog mee naar d'r gangbangs enzo
Ja kappen met dat gelul over jezellf! Je bent gewoon een babe!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
awwaliev![]()
en
good for you![]()
![]()
Gangbangs
maarreh.. doet Vork wel aan gangbangs?mn buurman?
![]()
Ik snap dit ook nooit van babes.. Die zien zich vaak als niet knap.. terwijl de echte horken zichzelf knap vinden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja kappen met dat gelul over jezellf! Je bent gewoon een babe!
En daar weet jij zeker niets vanaf hč?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mooi man! Heb er vier op mijn werk. Ik mag elke dag even aan hun buik voelen.
Niet verder vetellen he!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En daar weet jij zeker niets vanaf hč?
Vier zwangeren...
Al jaren en jaren!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja kappen met dat gelul over jezellf! Je bent gewoon een babe!
Ja gekut met dat vliegtuig! Vertraging enzo!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Al jaren en jaren!!!
En Arma, ik had het eten klaar om half zeven, waar bleef je nou???
Moggeuh J. Had ik al gezegd dat ik jeuk heb aan zo een mac mini voor erbij ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:38 schreef Jarno het volgende:
Moggeuh.
Ja die ook J die ook .quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ja, doen, want er zijn weer geruchten dat -ie er binnenkort uitvliegt. Alhoewel dat al een paar keer geroepen is en je maar nooit weet wat er eventueel voor terugkomt... (Mac Tower would be nice). Maar je had toch een MB besteld al?
Niet bang voor overkill J?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja die ook J die ook .
Maar dan hebt ik er 3 sjeweet.
Neuhquote:
Sletje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:15 schreef Insomaniac het volgende:
"Goede"morgen.
K dan!quote:
Toch een goede TT gemaakt dus.quote:
Ik doelde meer op het onfrisse verhaal een paar posts boven mequote:
*zingt*quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het onfrisse verhaal een paar posts boven me.
Naar huis gaan we nog lang niet.
Mijn lunch. Wat doet ze.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
het verslag VAN Sylvana
Simpel: Het zijn aan-dachts-hoe-ren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Wat bezielt mensen toch? Niet zozeer dat ze het doen, ieder zijn ding, maar waarom moet het zonodig op Internet?
Waarom vraag je dat? Ik wil helemaal niet weten wat ze met een lunch doetquote:
Is niet iedereen dat die ergens op reageert op internet? Of een weblog heeft?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Simpel: Het zijn aan-dachts-hoe-ren.
Bij nader inzien, ik ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Waarom vraag je dat? Ik wil helemaal niet weten wat ze met een lunch doet.
En gewoon nog afsluiten met een woordgarpje ook?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
als dit geen 'binnenkomer' is (vat je'm, vat je'm?)
goedemorgen
Wellicht kun je dat visualiseren in een painttopic of zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:43 schreef Insomaniac het volgende:
Straks lunchen. Zal efkes aan m'n collega's vragen of we er niet gewoon een gangbang van kunnen maken, dan ben ik ook weer hip.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En gewoon nog afsluiten met een woordgarpje ook?
Als ik al niet zo roken zou ik spontaan beginnenquote:STRAATSBURG - Pakjes sigaretten in de hele EU zouden een afschrikwekkende foto moeten bevatten. Ook is een bijsluiter nodig met informatie over stoppen met roken. Daartoe heeft het Europees Parlement woensdag opgeroepen.
De foto's tonen bijvoorbeeld een zwarte long, een grafzerk of een lege kinderwagen. De beelden zijn nu alleen verplicht in België, terwijl Roemenië en Groot-Brittannië ze gaan invoeren. "We moeten daar veel meer gebruik van maken", vindt VVD'er Jules Maaten, die zich kan voorstellen dat de Europese Commissie de plaatjes op den duur gaat verplichten.
Was toch alleen maar zo dat het invloed zou hebben op de zaadkwaliteit/ - productie van de man?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
goed planben net gestopt
![]()
maar misschien heeft 't z'n werk al gedaan
toch ga ik maar niet proberen om de pil niet meer te slikken
Vandaar dat je dat geld nodig hadquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar dat je dat geld nodig had.
*wegduikt*.
Waarom rook je dan ook!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik nam laatst een trekje (stiekem) van een sigaret en ik moest me toch hoesten. De tranen sprongen in mijn ogen, ik voelde me ook gelijk beroerd erna
. Ik ben een mietje geworden
.
Hey N00c, weet je trouwens al wat voor geslacht het gaat worden????
Herdershond Foxy! Ze weet al dat ze moet bijten bij het woord Marokkaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef Adelante het volgende:
honden zijn zo veel beter dan katten!
Ben blij dat je 'goede' eraf laat!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:54 schreef Joene het volgende:
Morning
Koffie goed, vanaaf maar eens kijken of ik die 5de aflevering van Heroes kan bekijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Bek verbrand aan koffie.
Maargoed. Koffie [ afbeelding ]
Koel... ennuh... Koel.... Dat optreden was in Groningen toch? Mmmmm... Zit waarschijnlijk rond de kerst in Groningen, dan ben ik denk ik een maandje te laat..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Whehe. Nja zeker kijken, aflevering is weer spannend en je komt weer leuke dingen te weten etc.
23 nov staat vast n00c. Optredenwordt dik men , echt zin in.
Maandag nieuw liedje opgenomen, denk vandaag even bezig ga met afmixen , stuur ik hem wel als ie af is!
Jep , Ragga. Moet ook optreden met Ragga project. Tot we een band hebben eerst maar even Ragga crew spelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel... ennuh... Koel.... Dat optreden was in Groningen toch? Mmmmm... Zit waarschijnlijk rond de kerst in Groningen, dan ben ik denk ik een maandje te laat..
Ennuh.. nieuw liedje? Ook weer met dat Ragga projectje, of nu iets solo? ben iig wel heel benieuwd!
K dan. Ben errug benieuwd!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jep , Ragga. Moet ook optreden met Ragga project. Tot we een band hebben eerst maar even Ragga crew spelen.![]()
Ik stuur m wanneer ie af is.
Ik zie het nu jaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:13 schreef n00cL30n het volgende:
Hahahaha!
Zo slecht.. Maar euh.... psssst.... Wel een enthousiast grote foto Arma!
Geeft niets, het is zeker niet onaardig om naar te kijken.quote:
GriNNiK. All a matter of perception.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Links- of rechtsom?.
Ligt er dus aan welke hersenhelft je het meeste gebruikt, ik zag hem met de klok mee, maar als je er recht voor gaat zitten en focust zie je haar de andere kant opquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:49 schreef Armageddon het volgende:
Linksom toch?
In eerste instantie rechtsomquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt er dus aan welke hersenhelft je het meeste gebruikt, ik zag hem met de klok mee, maar als je er recht voor gaat zitten en focust zie je haar de andere kant op.
Tijd om dit als link onder het voortplantingsbewijs quote-je in de Sig te gooien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Armageddon het volgende:
Krijg ik toch nog m'n zin!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1066431.html
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Tegen de klok in. Duidelijk.
ja, linksom, wat geeft dat aan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Links- of rechtsom?.
Dat je in het verkeerde topic zit...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:43 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
ja, linksom, wat geeft dat aan?
Sommige mensen zijn de zuurstof die ze ademen niet waard...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
Geen vriendinnen
'ja, ik heb geen vriendinnen, huuuuuuuzit de hele dag naast m'n telefoon op een sms te wachten met 'zullen we wat leuks gaan doen', maar dat komt niet....
'
'ga dan wat leuke dingen doen: sporten, clubje, naar de kroeg'
'nee, huuuuuuu, dat durf ik niet, vind ik niet leuk!!!'
'ja.. dan kan je lang wachten, je kunt toch wel IETS bedenken wat je leuk vindt om te doen?'
'ja, ging het maar zo makkelijk'
''
goed planquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:12 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Owwwww, ik ben zooooooooooooooo moe, niet normaal meer. Ik wil NU in een bad, met een boekkie, een glas wijn, peukkie, kaarsjes en muziek, en dan langzaam in slaap sukkelen en verzuipen lekker doezelen tot ik weer helemaal fris en fruitig ben.
Pfff, nooit meer moe zijn, ultiem genot lijkt me dat!!
Whehehehe, jij kleine schurk, gauw veranderen!!quote:
Mobo, ik bedoel Motorbloempje. Sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
wie is Faithy?![]()
fijne avond allemaalik ga ervandoor
![]()
naar Herman Finkers vanavond![]()
![]()
In the kitchen??quote:
Ah, spannend! Wij zaterdag over een week! Ik ben al aan het aftellen tot ik leuke roze jurkjes kan kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Waarom rook je dan ook!
Geslacht... Tja, met een beetje geluk horen we het vrijdag.(20 weken echo)
Ben wel heel erg benieuwd wat het gaat worden!
Weet jij het al k_i_m?
Kun je sowieso wel kopen, alleen of je misschien toekomstige zoon daar blij mee is weet ik nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ah, spannend! Wij zaterdag over een week! Ik ben al aan het aftellen tot ik leuke roze jurkjes kan kopen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik zei al tegen mijn wederhelft dat ik er niet voor zou terugdeinzen om er een klein homootje van te maken.
Koel... Roze jurkjes... vergeet de elastiekjes met ornamentjes voor in de paardestaartjes niet!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ah, spannend! Wij zaterdag over een week! Ik ben al aan het aftellen tot ik leuke roze jurkjes kan kopen.
Hehehehe.. ja, daar zou ik nu ook niet mee aan moeten komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:
mijn wederhelft was zwaar verbouwereerd met m'n nieuwe t-shirtje
[ afbeelding ]
Graag gedaan man! Altijd leuk om weer eens wat te horen!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Thanks voor je feed
Check je pm terug
Kjsssst... Scheer je weg!quote:
Damn, die is goooooeed!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:07 schreef Adelante het volgende:
mijn wederhelft was zwaar verbouwereerd met m'n nieuwe t-shirtje
[ afbeelding ]
Breinvoerquote:This is an unusual paragraph. I'm curious how quickly you can find out what is so unusual about it? It looks so plain you would think nothing was wrong with it! In fact, nothing is wrong with it! It is unusual though. Study it, and think about it, but you still may not find anything odd. But if you work at it a bit, you might find out! Try to do so without any coaching!
Ik zie niks raars?quote:
Doe es vertelluh dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
En toch is er iets behoorlijk raars mee, iets dat jij en ik niet zo 123 uit onze mouw schudden.
Je doet nu net alsof je iets beters te doen hebtquote:
quote:Noem een woord met 12 letters zonder klinkers.
Zandweggetjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Je pikt nog wel eens ergens iets grappigs op.
[..]
Same here.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:36 schreef GI het volgende:
Ik heb het gewoon gegoogled. Who needs a brain, when you have google.
Dat moet je laten doen A.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:35 schreef Armageddon het volgende:
De tiefus!
van 5.00 tot 19.00 wezen verhuizen en patchen op het werk. Ik ben gebroken.
Je kat zit achterstevorenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:04 schreef Armageddon het volgende:
Wat klopt er niet aan deze foto.![]()
[ afbeelding ]
Arma gebanned, Swets gebanned, milagro gebanned. Weer een hoop crew met lange tenen gisteravond zo te zien. Ff koffie pakken en bijlezen.quote:
Mogguh gozert.... Damn die telepaten ook in Heroes.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Arma gebanned, Swets gebanned, milagro gebanned. Weer een hoop crew met lange tenen gisteravond zo te zien. Ff koffie pakken en bijlezen..
Okee, ik zal zo ff gaan proberen terug te vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
De Swets/milagro episode heeft zich vooral in OUD afgespeeld, iets met Floripas en een fake baby ofzo. Het Arma verhaal kan ik zo even niet terugvinden.
Iets met een nepmoderator zonder gezag die toen maar posts ging wissen om het gezag te hervindenquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
De Swets/milagro episode heeft zich vooral in OUD afgespeeld, iets met Floripas en een fake baby ofzo. Het Arma verhaal kan ik zo even niet terugvinden.
Vertel eens iets nieuws.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Iets met een nepmoderator zonder gezag die toen maar posts ging wissen om het gezag te hervinden.
Tip: Meki / NWS en de rest kan je zelf waarschijnlijk wel invullen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Tip: Meki / NWS en de rest kan je zelf waarschijnlijk wel invullen..
Dus bij deze de melding...quote:Mon 29 October 2007 10:25u door Armageddon
Ik had tegen Meki gezegd dat het vandaag een mooie dag was om zichzelf te verhangen. Daarom dus
Zet maar op fok
quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Arma gebanned, Swets gebanned, milagro gebanned. Weer een hoop crew met lange tenen gisteravond zo te zien. Ff koffie pakken en bijlezen..
Je gaat je x360 laten flashen of je oude xbox?quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook een beetje..
Probeer me wijs te lezen in de wondere wereld van de Xbox-flash, maar ik gok dat ik het voor het eerst maar laat doen door iemand..
Neuh...quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:06 schreef k_i_m het volgende:
Zijn er mensen die IE 7 gebruiken in combinatie met de fok_silver layout die bij elke klik op een pagina debugfouten krijgen?.
360. Is me toch net ff te tricky allemaal en er zit een gast op 10 min van me vandaan die het doet voor 30 euro... neem ik het risico niet voor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je gaat je x360 laten flashen of je oude xbox?
Kloptquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
360. Is me toch net ff te tricky allemaal en er zit een gast op 10 min van me vandaan die het doet voor 30 euro... neem ik het risico niet voor.
heb voorheen altijd alles wel zelf gedaan hoor, maar dit is gewoon ee kutklus.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:48 schreef Insomaniac het volgende:
Goh, FOK! is net zo snel als ik vandaag.. Maandag.
.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:48 schreef Insomaniac het volgende:
Goh, FOK! is net zo snel als ik vandaag.. Maandag.
.
Rekel!quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! H!, JK, de man die sneller Fokt dan de server aankan.
Heyyyyy.. .Welkom terug... dat was een snelle!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:30 schreef Armageddon het volgende:
Wastie weer!
De enige echte en the real ARMAGEDDON!
Ja, ga es dood dan...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:30 schreef Armageddon het volgende:
Wastie weer!
De enige echte en the real ARMAGEDDON!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |