Okee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:33 schreef n00cL30n het volgende:
Maar wel van die echte.. niet van die neppers.
Ik moet zelf altijd aan deze denken als ik HW zie reply-enquote:
Hoi, ik ben het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:14 schreef Joene het volgende:
Wie is geert ?
Die schapedoes die het niet zo op moslims heeft toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:14 schreef Joene het volgende:
Wie is geert ?
Top gozertquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die schapedoes die het niet zo op moslims heeft toch?
Hej J.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:53 schreef Jarno het volgende:
Greyrjdodtcjxte!
[BS]quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:53 schreef Jarno het volgende:
Greyrjdodtcjxte!
Post de jouwe anders ffquote:
die fase ben ik voorbijquote:
Zolang de tepels maar goed zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die fase ben ik voorbij!
daarbij ben ik alleen maar jaloers op mensen met échte tetten
niet dusquote:
is het een op het werk te openen link ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dit benne een best paar tepelkens!!!
Tevens schaamteloze tvp
voor jou een vraag, voor mij enquote:
dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:28 schreef Joene het volgende:
[..]
is het een op het werk te openen link ?
Huh ? mis ik iets ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is je keuken inmiddels al helemaal bezorgd en af?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
durf eigenlijk nergens meer op te klikken na dat topic van Logician van vorige week over haar piemolstalker![]()
FULL FRONTAL in het topic
Dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
durf eigenlijk nergens meer op te klikken na dat topic van Logician van vorige week over haar piemolstalker![]()
FULL FRONTAL in het topic
Nou ik ben wel verhuisd en getrouwd , maar heb geen keuken verbouwd ofzo hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
jij had toch iets met een keuken, heel lang geleden, toen ik hier voor het laatst postte?![]()
Zeker welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:28 schreef Joene het volgende:
[..]
is het een op het werk te openen link ?
nou, dat werd 's tijd dan! Ga die keuken 's verbouwen manquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik ben wel verhuisd en getrouwd , maar heb geen keuken verbouwd ofzo hoor.![]()
viel mee iddquote:
Laat je tepels nou maar z ienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dat werd 's tijd dan! Ga die keuken 's verbouwen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |